روش اصولی تمیز کردن یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید بوش، یک نمونه از یخچال های در دسترس می باشد که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و این کیفیت باعث افزایش فروش ساید بای ساید بوش شده است. تمیز کردن یخچال ساید بای ساید یکی از اقداماتی می باشد که هر چند وقت در میان برای مراقبت از آن باید انجام شود. برای تمیز کردن یخچال ساید بای ساید بوش لازم است که مراحل و نکات مربوط به آن را بدانید و از آسیب دیدگی یخچال جلوگیری نمایید. از این رو در این مقاله به معرفی و بررسی مراحل تمیز کردن یخچال های ساید بای ساید بوش پرداخته ایم.

روش مناسب برای تمیز کردن یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید بوش، یکی از بهترین و با کیفیت ترین یخچال های ساید بای سایدی می باشد که در بازار وجود دارد. در زمان خرید ساید بای ساید بوش متوجه می شوید که این یخچال در گروه یخچال های گران قیمت و لوکس قرار دارد، از این رو در نگهداری و مراقبت از آن باید دقت زیادی شود و نباید با انجام کارهای اشتباه باعث آسیب رساندن به چنین یخچال با کیفیتی شد، چرا که هزینه تعمیرات این یخچال به دلیل گران بودن قطعات، بسیار بالا می باشد. اگر شما تمامی نکات لازم که خیلی سخت هم نیست را در نگهداری از این یخچال رعایت نمایید، مطمئن باشید که تا آخر عمر می توانید بدون هیچ مشکلی از این یخچال استفاده نمایید. یکی از مهمترین اقداماتی که برای مراقبت از یخچال ساید بای ساید بوش باید انجام شود، تمیز کردن آن می باشد. تمیز کردن یخچال ساید بای ساید بوش دارای روش ها، مراحل و نکاتی می باشد که در ادامه به معرفی آنها پرداخته ایم.

یخچال ساید بای ساید بوش

خالی کردن تمام وسایل، قفسه ها و کشوها

اولین گام برای تمیز کردن یخچال ساید بای ساید خالی کردن تمام محتویات درون یخچال و دور انداختن مواد فاسد و خراب می باشد. در مرحله بعد باید تمام قفسه ها و کشو هایی که قابل جدا شدن می باشند، درآورده شوند و با موارد شوینده به طور کامل مورد شستشو قرار گیرند. در زمان شستن این قطعات باید دقت کنید که از شستن ظرف های شیشه ای این یخچال با آب گرم جدا خودداری نمایید، چرا که این کار ممکن است باعث ترک خوردن و شکستگی آنها شود. اگر با لک هایی مواجه شدید که به راحتی از بین نمی روند، بهتر است برای از بین بردن آنها از محلول آمونیاک استفاده نمایید برای این کار باید محلول آمونیاک را با آب داغ ترکیب نمایید و قبل از اینکه قطعات را بشویید، بگذارید که مدتی در این محلول خیس بخورند. بعد از شستن تمام قطعات، قفسه ها و کشوهای یخچال، باید دقت کنید که آب آنها از بین رفته و کاملا خشک شده باشد و سپس آنها را در جای خود قرار دهید. بنابراین از قرار دادن قطعات خیس در داخل یخچال خودداری نمایید تا آسیبی به یخچال وارد نشود.

یخچال ساید بای ساید بوش

تمیز کردن بخش های داخلی یخچال ساید بای ساید

یکی دیگر از مراحل تمیز کردن یخچال ساید بای ساید، تمیز کردن قسمت های داخلی آن می باشد. برای این کار می توانید از ترکیب جوش شیرین با آب داغ و یا ترکیب سرکه سیب با آب داغ استفاده نمایید. فقط دقت کنید که یک تکه ابر نرم و یا اسفنج را به این محلول ها آغشته کرده و به کمک آن داخل یخچال را تمیز نمایید. در برخی از مواقع ممکن است لک هایی در داخل یخچال وجود داشته باشد که به کمک ابر و یا اسفنج آغشته با این محلول ها از بین نروند، برای این لکه های سرسخت بهتر است که از خمیر دندان های غیر ژله ای و معمولی استفاده نمایید.

یکی اصلی ترین مراحل در تمیز کردن یخچال ساید بای ساید، پاکسازی لاستیک درب آن می باشد. برای تمیز کردن این قسمت دقت کنید که به هیچ عنوان نباید از مواد سفید کننده به صورت خالی استفاده نمایید، چرا که باعث آسیب دیدگی جدی و خوردگی آن می شود. بهتر است که مایع سفید کننده را با همان مقدار آب ترکیب کرده و با استفاده از آن لاستیک درب یخچال را تمیز نمایید.

تمیز کردن یخچال فریزر بوش

تمیز کردن بخش های بیرونی یخچال ساید بای ساید

برای تمیز کردن بخش های بیرونی یخچال ساید بای ساید توصیه می شود که از حوله نرم آغشته به مواد تمیز کننده استفاده نمایید. شما مجاز هستید که در قسمت های بیرونی یک یخچال به جزء پشت آن را تمیز نمایید. لوله های خنک کننده که در پشت یخچال تعبیه شده است را می توانید با یک فرچه تمیز نمایید.

2/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *