برای خرید هود بوش چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

هود بوش آلمان

هود بوش یکی از هودهای پرفروش جهان است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. از آنجا که محصولات برند بوش آلمان به طراحی ویژه، عملکرد و دوام بالا شهرت دارند، خرید هود بوش خریدی هوشمندانه است. کاربران زیادی از خرید محصولات این برند رضایت داشته و معتقدند قابلیت‌های انواع هود بوش نسبت به قیمت آنها بسیار متنوع و کاربردی است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع هود بوش، تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصولات، کشور سازنده و کشور مونتاژکننده هودهای بوش، طراحی و کاربرد هود، میزان مصرف انرژی هود بوش، قیمت هود بوش و گارانتی این کالا بپردازیم.

انواع هود بوش

خرید هود بوش آلمان، نسبت به خرید دیگر برندها مزایایی دتارد که از جمله آنها می‌توان به عمر مفید بالا و کیفیت تضمینی محصولات بوش، اعتبار و سابقه این برند آلمانی، طراحی خاص هودهای بوش، قدرت عالی این محصولات و صدای بسیار کم آنها اشاره کرد. این برند خوش‌نام شهرت بسیار خوبی در دنیا دارد و یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید لوازم خانگی برقی به شمار می‌آید. از آنجا که اجناس تقلبی در بازار فعلی کشور افزایش یافته، خرید هود بوش را باید از نمایندگی‌های معتبر و رسمی این برند در ایران خریداری کرد. ارائه ضمانت‌نامه کالا و خدمات پس از فروش، اصل بودن کالای خریداری‌شده را تضمین می‌کند و لازم است هنگام خرید هود بوش به این موضوع توجه نشان دهید. در ادامه مقاله انواع هود آشپزخانه بوش را به شما معرفی کرده، به بررسی ویژگی‌های هر کدام می‌پردازیم.

قیمت هود بوش

هود توکار

هود توکار بوش

هود توکار بوش یکی از مدل‌های جدید هودهای آشپزخانه این برند است که قدرت بالا و عملکرد بسیار آرام و کم‌صدایی دارد. این محصول بوش به تکنولوژی‌های روز این صنعت تجهیز شده و در سطح جهان فروش خوبی داشته است. سرعت و قدرت مکش بو و دود توسط این دستگاه کاربردی بسیار بالاست و تحت هیچ شرایطی حتی برای مدت زمان کوتاه، بوی دود یا روغن در خانه باقی نمی‌ماند. کیفیت و قیمت هود توکار بوش نسبت به قابلیت‌های محصول بسیار مناسب است.

قیمت هود توکار بوش

قابلیت و کاربرد هود توکار بوش

در این دستگاه 3 سطح تنظیمات سرعت استاندارد و 2 سطح تنظیمات سرعت پیشرفته طراحی شده است. کاربر با استفاده از این تنظیمات می‌تواند از هود آشپزخانه استفاده‌ درستی کند. این نوع هود بوش به دو لامپ هالوژنی و فیلترهای آلومینیومی مجهز است. جنس این کالا از فولاد ضدزنگ است و به منظور امکان شستشو در ماشین ظرفشویی، به فیلترهای آلومینیومی مجهز شده است. محصول جدید شرکت بوش، علاوه بر قدرت بالای خارج کردن دود، بخار و ذرات معلق هوا، طول عمر مفید بسیار طولانی دارد.

این هودها کمترین فضای ممکن را در محیط آشپزخانه به خود اختصاص می‌دهند. به این دلیل که بدنه هود مخفی بوش در معرض مستقیم ذرات معلق در هوای آشپزخانه نیست، خیلی دیرتر کثیف می‌شود. بسیاری از کاربران به دلیل دیده نشدن هود توکار بوش، این نوع را به دیگر انواع هود ترجیح می‌دهند. هود بوش توکار در آشپزخانه‌های مدرن کاربرد زیادی دارد و فارغ از عملکرد بالا، دوام عالی و طراحی مناسب، در حفظ نظم و زیبایی محیط نیز نقش موثری دارد.

ویژگی‌های ظاهری هود بوش توکار

ویژگی‌های ظاهری این هود پرفروش منحصر به فرد و مدرن است، اما اغلب کاربران هودهای توکار را برای قرار گرفتن داخل کابینت در نظر می‌گیرند که بدنه هود دیرتر کثیف شده، ظاهر محیط آشپزخانه نیز خلوت‌تر به نظر برسد. از آنجا که مدل‌های جدید هود آشپزخانه بوش فضای بسیار کمی را در محیط اشغال می‌کنند، برای فضای آشپزخانه‌های امروزی بسیار مناسب هستند.

انواع هود آشپزخانه بوش در زندگی مدرن امروز کارایی زیادی دارند. مدل‌های هود مخفی بوش برای محیط‌های کوچک یا دارای طراحی داخلی خاص، بهترین گزینه محسوب می‌شوند. افرادی که به دکوراسیون محیط زندگی یا محل کار خود اهمیت می‌دهند، خرید هود بوش آلمان را به خرید دیگر هودهای موجود در بازار ترجیح می‌دهند. چرا که این برند معتبر با حفظ کیفیت و ارتقا تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات خود، طراحی، دوام و عملکرد کالایی بی‌نقص را برای کاربران تضمین می‌کند.

هود جزیره ‌ای بوش

هود جزیره ای بوش

انواع مدل‌های هود جزیره ای بوش ، دارای طراحی زیبا و مدرن هستند. این کالای کاربردی برای استفاده در آشپزخانه‌ خانه یا محل کار کاربران طراحی و تولید شده است. هودهای جزیره ای وسط آشپزخانه و بالای اجاق‌های جزیره‌ای نصب می‌شوند. چراغ های ال ای دی به کار رفته در قسمت پایین هود جزیره ای بوش باعث افتادن نور روی وسایل آشپزی روی سطح گاز می‌شود. این امکان، فرآیند پخت و پز را برای کاربر بسیار راحت می‌کند. هود جزیره ای بوش دارای مدل‌های متنوعی است که سلیقه تمام کاربران را در بر می‌گیرد.

قیمت هود جزیره ای بوش

قابلیت و کاربرد هود جزیره ای بوش

این نوع هود بوش، از جنس استیل ضدزنگ و شیشه‌ای است. علاوه بر عملکرد عالی و عمر مفید بالای دستگاه، به کار بردن این محصول در محیط آشپزخانه، جلوه خاصی به محیط می‌بخشد. این دستگاه دارای ۳ فیلتر استیل است که به عنوان فیلتر چربی استفاده شده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

ویژگی‌های ظاهری هود جزیره ای بوش

هود به عنوان یکی از نیازهای مهم آشپزخانه در انواع مختلفی تولید می‌شود. مدل جزیره‌ای یکی از طرح‌های بسیار جذاب این برند است. هود جزیره ای بوش از لحاظ ظاهر، کیفیت، عملکرد و قدرت جذب بو و دود در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. این هود در میانه آشپزخانه و بالای گازهای جزیره ای قرار می‌گیرد. دکوراسیون آشپزخانه‌ای که مجهز به اجاق گاز و هود جزیره ای بوش است، در زیبایی و ترکیب‌بندی منحصر به فرد است. معمولا هودها از دسته محصولاتی هستند که در دکوراسیون آشپزخانه اهمیت بالایی دارند.

هود شومینه ‌ای بوش

هود شومینه ای بوش

هود شومینه ‌ای بوش در مدل‌های متعددی در بازار موجود است. مدل‌های شومینه‌ای همان‌طور که از نام آنها پیداست، به شکل شومینه طراحی شده‌اند. این مدل‌ها به شدت مورد توجه کاربران هود آشپزخانه قرار گرفته‌اند که دلیل آن کیفیت عالی، عملکرد قوی، طراحی خاص و صدای بسیار کم آنهاست.

طراحی شیشه‌ای کاپوت این نوع هود آشپزخانه بوش در محصولات جدید، زیبایی این نوع هود را چندبرابر کرده است. با کمک دکمه‌های لمسی قرار گرفته روی بدنه دستگاه، به سادگی می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. هود شومینه ای بوش یکی از کم‌صداترین هودهای جهان است. پس اگر از دسته کاربرانی هستید که در پی هود کم‌صدا هستند، در خرید این نوع هود تردید نکنید.

قیمت هود شومینه ای بوش

قابلیت و کاربرد هود شومینه ای بوش

جنس بدنه این نوع هود بوش از فولاد ضدزنگ است. مدل هود شومینه ای همانطور که از نامش پیداست، روی دیوار نصب می‌شود. هود شومینه ای برای اغلب آشپزخانه‌ها مناسب و کاربردی است. این نوع دستگاه به فیلتر چربی آلومینیومی قابل شستشو مجهز است. تکنولوژی‌های به کار رفته در این نوع هود بوش ، مانع از عرق کردن کاربر پای گاز شده و سرعت دستگاه به راحتی قابل تعویض است. اغلب هودهای نسل جدید بوش دارای ریموت کنترل برای تنظیمات دستگاه هستند.

سرعت استخراج بو، دود و ذرات معلق در هوا در مدل‌های نسل جدید این دستگاه در بازه عددی 340 تا 850 متر مکعب در ساعت است. این اعداد برای این شاخص، عالی محسوب می‌شوند. اغلب هودهای شومینه‌ای این برند دارای سه دور موتور دو کاناله هستند که تنظیمات آن راحت و در دسترس کاربر است. پوشش فلزی فیلترهای این نوع هود، امکان شستشوی آنها در ماشین ظرفشویی را فراهم می‌کند. هود شومینه ای بوش دارای تکنولوژی خاص برند بوش است که منجر به افزایش راندمان و طول عمر دستگاه می‌شود. از دیگر قابلیت‌های مهم انواع هود بوش ، مجهز بودن آنها به سیستم خاموش شدن خودکار است.

ویژگی‌های ظاهری هود شومینه ای بوش

طراحی مدل‌های مختلف هود شومینه ای بوش ساده و مدرن است. زیبایی این محصولات یکی از دلایل اصلی پرفروش بودن آنها در سطح جهان است. هودهایی که سطح شیشه‌ای دارند، برای دکوراسیون آشپزخانه‌های جدید گزینه فوق‌العاده‌ای هستند. سطح این شیشه‌های مقاوم به راحتی تمیز می‌شود که این ویژگی برای اغلب کاربران اهمیت بالایی دارد.

چراغ‌های ال ای دی زیر دستگاه نور مورد نیاز آشپزی را تامین کرده به کاربر کمک می‌کند با راحتی بیشتری به پخت و پز مشغول شود. انواع مدل هودهای شومینه‌ای این برند مجهز به نمایشگر نیز هستند. ظاهر هودهای شومینه‌ای بوش یکی از عوامل اصلی ترغیب کاربران به خرید هود بوش است.

کشور سازنده و کشور مونتاژکننده هود بوش

هود بوش

برند لوازم خانگی بوش برای چندمین سال متوالی به عنوان برند برتر اروپا شناخته شده است. از ابتدای تاسیس این کمپانی توسط رابرت بوش در آلمان، طراحی خاص و تولید با بالاترین کیفیت در دستور کار این برند قرار داشته و همچنان از اصول خط تولید بوش است.

بوش علاوه بر آلمان، در کشورهای دیگر مانند اسپانیا، چین، ترکیه، ایتالیا و کره جنوبی نیز دارای خط تولید است. میزان سطح انرژی مصرفی، قیمت و دستمزد در کشور‌های مختلف، دارای تفاوت است. به همین دلیل استفاده از قابلیت دیگر کشورها برای تداوم برند ضروری است. با نظارت تیم مهندسین شرکت بوش آلمان، کیفیت محصولات تولیدی این شرکت در نقاط مختلف یکسان است.

کم‌صداترین هودهای جهان

در انواع هود بوش نوعی فیلتر روغنی از جنس فلزی به کار رفته که عملکرد بسیار مقاومی دارد. این فیلترها به یک پوشش عالی از جنس استیل ضدزنگ مجهز هستند. یکی از عواملی که برای اغلب خریداران هود آشپزخانه اهمیت دارد، صدای بسیار کم دستگاه است. موتور کار شده در مدل‌های جدید و پرکاربرد هود بوش ، BLDC است که در کاهش صدا تاثیر بسیار زیادی دارد.

طراحی فوق‌العاده هود بوش

هود بوش از جمله کالاهای خانگی پرکاربردی است که در طراحی خاص دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی دارد. با استفاده از مدل‌های متنوع هود بوش (هود جزیره ای، هود توکار و هود شومینه ای) طراحی منحصر به فرد آشپزخانه بر اساس سلیقه شخصی افراد امکان‌پذیر است. هود بوش در ابعاد مختلفی طراحی شده که عرض مدل‌های مختلف آن بین 60 تا 90 سانتیمتر متغیر است. این هودهای پرطرفدار دارای چراغ‌های ال ای دی در رنگ‌های متنوع آبی، سبز و قرمز است که در زیر دستگاه قرار می‌گیرند. استفاده همزمان از لوازم خانگی بوش در کنار یکدیگر، طراحی زیبایی از دکوراسیون داخلی منزل را در معرض نمایش می‌گذارد.

کاربرد هود در محیط خانه یا محل کار

هود بوش از وسایل کاربردی مورد استفاده در آشپزخانه‌های مختلف با دکوراسیون متفاوت است. این کالای برقی خانگی در بالای اجاق گاز به منظور تهویه بوی حاصل از پخت و پز استفاده می‌شود. قدرت تهویه انواع هود آشپزخانه بوش بسیار بالاست و اغلب آنها مجهز به سیستم خاموشی خودکار هستند.

مدل‌های مختلف این دستگاه دست کاربران را برای انتخاب ظاهر و عملکرد محصول باز می‌گذارد. افراد با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف، مدل مورد نظر خود را در تنوع بالای هود آشپزخانه بوش پیدا می‌کنند. استفاده از هود بوش در آشپزخانه، علاوه بر از بین بردن بوی غذا، کمک می‌کند روغن حاصل از پخت و پز به دیوار، میز، کابینت و دیگر وسایل آشپزخانه نچسبد. آشپزخانه همیشه تمیز با بوی خوش، هدیه هود بوش به مشتری‌های این محصول است.

میزان مصرف انرژی هود بوش

سطح مصرف انرژی انواع هود بوش آلمان A است که این محصولات را در دسته کالاهای برقی کم‌مصرف قرار می‌دهد. طراحی این هودها طوری است که کمترین فضای ممکن را در محیط آشپزخانه اشغال می‌کنند.

قیمت هود بوش آلمان در ایران

خرید هود بوش

قیمت هود بوش نسبت به کارایی و دوام این کالای ضروری واقعا مناسب است. البته کاربران باید توجه داشته باشند که هنگام خرید هود بوش آلمان از اصل بودن کالا اطمینان داشته باشند. یکی از راه‌های ضمانت خرید هود بوش اصل آلمان، خرید این محصول از نمایندگی هود بوش در ایران است. خانه بوش به عنوان نمایندگی رسمی این برند جهانی در تهران مشغول به فعالیت است. این مجموعه تمام محصولات اصل بوش آلمان را همراه با ضمانت‌نامه کالا و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهد.

کادر مجرب فروش خانه بوش با خدمات دقیق و سریعی که به مشتریان این محصول ارائه می‌دهند، خریداران هود بوش آلمان را برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه با پایین‌ترین قیمت راهنمایی می‌کنند. مشاوران این مجموعه که نمایندگی هود بوش در تهران است، با صبر و حوصله زیاد نیازهای محیط کاربر را بررسی کرده و مناسب‌ترین هود آشپزخانه بوش را به مشتری پیشنهاد می‌کنند.

انواع مختلف هود آشپزخانه بوش ، در طرح‌ها و مدل‌های متنوع در بازار موجود هستند که هریک بر اساس میزان قابلیت و کارایی خود برای مشتری در نمایندگی‌های رسمی بوش به فروش می‌رسند. برند بوش یک برند کاملا معتبر در تولید لوازم خانگی برقی است که به کشور آلمان تعلق دارد. کیفیت محصولات ساخت این برند در جهان بی‌رقیب است. برای خرید هود بوش به صورت آنلاین و حضوری با مشاورین فروش خانه بوش تماس بگیرید.

خرید هود بوش آلمان با گارانتی رسمی

یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران در رابطه با خرید هود بوش در رابطه با اهمیت خرید از برند بوش است. در پاسخ به این سوال باید گفت که بله! اعتبار و کیفیت برند تولیدکننده کالاهای برقی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجا که بوش یک برند جهانی و باسابقه است، قیمت مناسبی را بر اساس قابلیت‌های هر دستگاه انتخاب کرده است. مشتریان با خاطر آسوده هزینه خرید هود بوش را برای دریافت کالای تضمین‌شده همراه با گارانتی پرداخت می‌کنند.

یکی از مواردی که خریداران هود بوش آلمان باید به آن توجه داشته باشند، ارائه گارانتی رسمی بوش از سمت فروشنده است. بارکدی که روی بدنه هر کالا درج شده، امکان جستجوی محصول در سایت اصلی بوش آلمان را برای کاربر فراهم می‌کند. قبل از خرید حتما بارکد محصول را جستجو کنید تا از اصل بودن کالا خیالتان راحت باشد. دریافت گارانتی رسمی از الزامات خرید هود بوش است و حتما به آن توجه کنید. در صورتی که در این رابطه سوالی داشتید، به کارشناسان رسمی خانه بوش مراجعه کنید و از راهنمایی‌های لازم برخوردار شوید.

سخن پایانی

امروزه لوازم خانگی برقی کاربرد زیادی دارند. از آنجا که تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات برقی نسل جدید کاملا پیشرفته است، توجه به برند لوازم برقی خانگی ضروری است. شرکت بوش آلمان سابقه زیادی در حوزه تولید کالاهای برقی دارد. خرید هود بوش آلمان یکی از مسائل کاربران است که به همین منظور در این مقاله به توضیح مفصل انواع هود بوش پرداختیم. تمام مدل‌های هود این برند معتبر در خانه بوش که نمایندگی هود بوش در تهران است، تحت نظارت کارشناسان مجرب این مجموعه همراه با گارانتی رسمی به فروش می‌رسند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *