هر آن چیزی که باید درباره مولتی کوکر بوش بدانید

مولتی کوکر چیست

خرید مولتی کوکر بوش شما را صاحب یکی از کاربردی‌ترین، به‌روزترین و پیشرفته‌ترین لوازم آشپزخانه می‌کند. این محصول ویژگی‌های بی‌نظیری دارد و با ریتم زندگی پرمشغله و پیچیده امروزی ما کاملا سازگار است. شرکت بوش همانند همیشه بازهم در عرصه تولید لوازم‌خانگی شاهکار کرده و دستگاهی را در اختیار کدبانوها قرار داده است که با کمک آن می‌توانند در کمترین زمان ممکن، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را آماده کنند.

قیمت مولتی کوکر بوش در مقایسه با کیفیت بالا، برنامه‌های کاربردی متنوع و سرعت‌العمل آن در آشپزی کاملا مناسب است. همچنین باید بگویم که خرید مولتی کوکر بوش با توجه با امکانات بالایی که در اختیار شما قرار می‌دهد ارزش صرف هزینه و خرید را دارد. اگر اشتیاق بالایی دارید که بدانید مولتی کوکر چیست یا کاربرد مولتی کوکر چیست پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مطالب همراه ما بمانید تا تمام باید و نبایدهای مرتبط با این محصول را برایتان شرح دهیم.

مولتی کوکر چیست؟

شاید خانم خانه‌دار و یا آن‌هایی که آشپزی را دوست دارند با صرف زمان زیاد پای گاز در آشپزخانه به‌راحتی کنار بیایند. اما برای افرادی که شاغل هستند و بیرون از منزل نیز فعالیت می‌کنند، گذران ساعات زیاد در آشپزخانه پس از یک روز کاری خسته کننده حس خوشایندی ندارد. به همین دلیل از نظر ما خرید مولتی کوکر بوش برای آن‌ها یکی از اولولت‌های اساسی به‌شمار می‌رود.

مسلما اکنون از ما خواهید پرسید که اصلا مولتی کوکر چیست؟ در پاسخ به این سوال شما باید بگویم که مولتی کوکر یک وسیله برقی مشابه پلوپزهای برقی است که کاربرد زیادی دارد. به عبارت دیگر مولتی کوکر یکی از کاربردی‌ترین، به‌روزترین و جدیدترین لوازم برقی آشپزخانه است که نقش غیرقابل انکاری در سرعت‌العمل و کیفیت آشپزی ایفا می‌کند.

کاربرد مولتی کوکر در آشپزخانه چیست؟

خرید مولتی کوکر بوش

قبل از خرید مولتی کوکر بوش بهتر است با کاربردهای آن آشنا باشید. آشنایی با کاربردهای مختلف این محصول در انتخاب مدل مناسب کمک زیادی به شما خواهد کرد. این دستگاه کمک می‌کند با صرفه‌جویی در زمان آشپزی وقت آزاد بیشتری داشته باشید. البته این امکان به در کنار تهیه وعده‌های غذایی سالم، خوشمزه و متنوع فراهم شده است.

همانطور که گفتیم مولتی کوکر ظاهری مشابه پلوپز برقی دارد. اما تهیه پلو درجه‌یک و خوشمزه فقط یکی از کاربرد‌های آن است. به‌عبارت دیگر یکی از دلایلی که اشتیاق مردم برای خرید مولتی کوکر را هر روز بیشتر می‌کند، این است که به کمک آن می‌توان بین ۴۰ الی ۵۰ مدل غذای‌های مختلف با صرف اندکی زمان آماده کرد.

یک مولتی کوکر به جای تمام وسایل برقی کوچک پخت‌وپز

امروزه لوازم برقی آشپزخانه نقش بسیار پررنگی در زندگی‌ها دارد و در هر آشپزخانه‌های انواع مختلف لوازم برقی نظیر آرام پز، پلوپر، بخارپز، جی‌پز، سرخ‌کن، همزن، مخلوط کن، غذاساز و موارد بسیار دیگر به چشم می‌خورد.

با خرید مولتی کوکر بوش شما دیگر نیازی به استفاده و نگهداری هیچکدام از ابزار نامبرده در آشپزخانه خود ندارید. شاید برایتان عجیب به‌نظر برسد، اما واقعیت این است که دستگاه مولتی کوکر تمام قابلیت‌های فوق را دارد. به این ترتیب دیگر امکانی که این دستگاه به کاربران هدیه می‌دهد، امکان آزاد سازی فضای زیادی از آشپزخانه است.

با کمک مولتی کوکر می‌توانید انواع و اقسام پولو، آش، خورشت، دسر، شیرینی و کیک، سوپ، انواع نان، خمیر پیتزا، ماست و موارد بسیار دیگری را تهیه کنید. پیشگیری از استفاده قابلمه و ماهی‌تابعه‌ها متعدد نیز از دیگر مزیت‌های این دستگاه است.

بنابراین خرید مولتی کوکر به نوعی بر میزان مصرف آب، مواد شوینده نیز تأثیرگذار بوده و از گذران عمر با ارزش شما پای گاز آشپزی و سینگ ظرفشویی پیشگیری می‌کند.

مهم‌ترین کاربردهای مولتی کوکر 

  • آماده‌سازی غذا در کمترین زمان
  • پیشگیری از مصرف انرژی و آب
  • امکان آماده‌سازی غذاهای متنوع در با صرف زمان کم
  • افزایش ارزش غذایی، سطح کیفیت و طعم غذاها
  • پیشگیری از صرف هزینه برای خرید تعداد زیادی لوازم برقی فضاپر کن آشپزخانه

معرفی مولتی کوکر بوش

مولتی کوکر بوش

قبل از آنکه اقدام به خرید مولتی کوکر بوش کنید، برای انجام خریدی موفق لازم است با آن بیشتر آشنا شوید. به همین دلیل در این قسمت از مقاله ما تصمیم گرفته‌ایم این محصول را با ارائه جزئیات بیشتری معرفی کنیم و ببینیم چرا باید از بین برندهای مختلف بوش را انتخاب کنیم.

قدرت موتور و میزان مصرف انرژی دستگاه

قدرت موتور مولتی کوکر بوش بین ۷۰۰ الی ۱۷۰۰ کیلو وات متغیر است. بنابراین شما می‌توانید متناسب با نوع غذا و کاربردی که از آن می‌کنید، قدرت موتور مناسب را انتخاب کرده و بخرید.

باید متذکر شویم که استفاده از دستگاه با قدرت موتور پایین طول عمر آن را افزایش می‌دهد. زیرا فشار وارده به دستگاه را کاهش می‌دهد.

همچنین استفاده از دستگاه با قدرت موتور بالا نیاز به صرف انرژی زیادی که این امر به ‌ناگزیر موجب افزایش مصرف برق می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم حین خرید مولتی کوکر بوش قدرت موتور آن را متناسب با اولویت‌های خود انتخاب کنید.

وزن دستگاه

معمولا وزن دستگاه متناسب برحسب جنس قابلمه و جنس بدنه آن تعیین می‌شود. اما از آنجایی‌که مولتی کوکر دستگاهی پرکاربرد بوده و شما هر روز نیاز به استفاده از آن دارید، بهتر است مدل‌های سبک وزن‌تر را انتخاب کنید.

اطلاع از وزن دستگاه، دیگر نکته‌ای است که شما در حین خرید مولتی کوکر بوش باید به آن توجه کنید. به‌طور معمول میانگین وزن مدل‌های مختلف مولتی کوکر ۵ الی ۶ کیلو است.

قابلیت شست‌وشو

همانطور که گفتیم یکی مهمترین دلایلی که اکثر خانواده را ترغیب به خرید مولتی کوکر بوش می‌کند افزایش سرعت آشپزی است. شستشوی لوازم آشپزی در حین و پس از آشپزی نیز یکی از کارهای زمان‌بری است که وقت زیادی از خانم‌های خانه‌دار و شاغل را می‌گیرد. خوشبختانه قطعات این دستگاه قابلیت جداسازی و شستشو بسیار راحتی دارند و با صرف اندکی زمان می‌توانید آن‌ها بشوید.

ظرفیت دستگاه

ظرفیت دستگاه یکی دیگر از موارد مهمی است که در حین خرید مولتی کوکر بوش باید مورد توجه قرار گیرد. ظرفیت دستگاه معمولا متناسب با تعداد اعضای خانواده تعیین می‌شود. همچنین خانواده‌هایی که رفت‌و‌آمد مهمان به آن‌ها زیاد است نیر باید متناسب با احتیاج خود ظرفیت دستگاه را انتخاب کنند. ظرفیت مولتی کوکرهای بوش  بین ۸ الی ۱۲ متغیر است.

استفاده آسان دستگاه

بسیاری از لوازم برقی آشپزخانه به دلیل پیچیدگی زیاد و کاربری سخت، پس از خرید آن‌چنان که باید استفاده نمی‌شوند. در حین خرید مولتی کوکر بوش باید به این نکته نیز دقت کرده و دستگاهی را انتخاب کنید که به راحتی قابل استفاده باشد. به نحوی که تنظیمات پیچیده آن، مانع از استفاده بهینه شما از دستگاه نشود. البته تمام مدل‌های مولتی کوکر‌های برند بوش قابلیت استفاده بسیار راحتی دارند و شما از استفاده مکرر آن‌ها خسته و دلسرد نخواهید شد.

طول سیم دستگاه

توصیه می‌شود جهت استفاده راحت از دستگاه مدلی را انتخاب کنید که حداقل طول سیم برق آن یک متر باشد. خوشبختانه اکثر مولتی کوکرهای بوش از این نظر در سطح استاندارد بوده و طول سیم مناسب دارند.

بررسی برنامه‌های کاربردی و تکنولوژی به‌کاررفته در مولتی کوکر بوش

قیمت مولتی کوکر بوش

تمام لوازمی برقی آشپزخانه برند بوش در کنار کیفیت بی‌نظیر، برنامه کاربردی بیشتری نسبت به دیگر محصولات هم‌رده خود در بازار دارند. خوشبختانه مولتی کوکرهای آن نیر از این قائده مستثنی نیستند و با کلی امکانات و برنامه‌های کاربردی به بازار عرضه می‌شوند. مولتی کوکر بوش مجهز به عملکرد چندگانه پخت بوده و تکنولوژی به‌کار‌رفته در آن، شامل پخت غذا در زمان کم با دمای بالا است. به نحوی که شما با کمک آن می‌توانید 70 برابر بیشتر از حالت معمول سرعت تهیه غذا را افزایش دهید. هنگامی که دستگاه در حالت زود پز مورد استفاده قرار می‌گیرد، فشار داخل مخزن و دمای آن به شدت افزایش پیدا می‌کند که حاصل آن افزایش بالای سرعت پخت غذا است.

برنامه های کاربردی مولتی کوکر بوش

در ادامه مطالب این مبحث قصد داریم تعدادی از برنامه‌های کاربردی دستگاه را معرفی کنیم تا قبل از اقدام به خرید مولتی کوکر بوش با تکنولوژی آن بیشتر آشنا شوید:

مجهز به سیستم گرم کن

سیستم گرم‌کن یکی از مهمترین امکاناتی است که سبک زندگی امروزی آن را می‌طلبد. زیرا پس از آماده‌سازی غذا تا همه افراد خانواده سر میز جمع شوند طول می‌کشد. از این‌رو مولتی کوکر در کنار آماده سریع با کمک تکنولوژی سیستم گرم‌کن تا ساعات زیادی آن را با همان کیفیت و طعم اولیه گرم نگه‌می‌دارد.

مجهز به صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش لمسی نیز از برنامه‌های کاربردی بوده که امروزه اکثر لوازم برقی آشپزخانه مخصوصا محصولات برند بوش به آن تجهیز شده‌اند. این قابلیت امکان کنترل عملکرد دستگاه در فرایند پخت را بسیار راحت می‌کند. به نحوی که با کمک آن به‌راحتی می‌توان زمان، دما، فشار و موارد مشابه دیگر را رصد کرد.

مجهز به برنامه پخت

با خرید مولتی کوکر بوش به فهرست بالا بلندی از برنامه‌های پخت دسترسی خواهید داشت. مولتی ‌کوکرهای بوش بین ۴۰ الی ۵۰ نوع برنامه پخت غذا دارند. این ویژگی بی‌نظیر بوده و تنوع غذایی شما را بسیار بالا می‌برد. البته هر چه تعداد برنامه‌های بخت بیشتر باشد به طبع آن قیمت مولتی کوکر بوش نیز زیاد می‌شود.

مجهز به تکنولوژی ذخیره‌سازی برنامه‌ها

یکی از مهمترین و ارزشمند‌ترین قابلیت‌های مولتی کوکرهای بوش، قابلیت ذخیره‌سازی برنامه‌های پخت شخصی است.

مجهز به دیگ همزن

مولتی‌ کوکرهای بوش بسیار متنوع هستند و معمولا سطح امکانات آن‌ها با هم متفاوت است. در برخی از مولتی کوکرها دو قابلمه وجود دارد که در انتهای قابلمه کوچکتر قطعه‌ای فلزی با عنوان همزن تعبیه شده است. از این قطعه برای تهیه انواع خمیر و کیک می‌توانید بهره ببرید.

چگونگی نصب، راه‌اندازی و استفاده از مولتی کوکر بوش

 

چگونگی نصب و راه اندازی دستگاه از جمله مواردی است که در حین خرید مولتی کوکر بوش باید درصدد آموزش آن بود. البته این دستگاه فرایند نصب و راه‌اندازی پیچیده‌ای ندارد و بر خلاف تصور فقط با چند دستورالعمل ساده قابل راه‌اندازی و استفاده است.

فرایند نصب و راه‌اندازی دستگاه مولتی کوکر قبل از هر چیزی به مدل آن بستگی دارد. همچنین برای استفاده درست از مولتی کوکر باید با حوصله دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کرده و سپس مطابق با توضیحات ارائه شده آن را راه‌اندازی کنید. در ادامه مطالب ما توضیحاتی کلی در رابطه با نصب و راه‌اندای دستگاه مولتی کوکر ارائه خواهیم داد. اما باز تاکید بر آن داریم که در کنار توضیحات ما از توضیحات موجود در دفترچه نیز کمک بگیرید تا در این باره جای هیچ‌گونه سوال و ابهامی برای‌تان باقی نماند.

دو حالت تنظیمات مولتی کوکر بوش

بسته به مدل دستگاه برای اعمال تنظیمات، استفاده از برنامه‌ها و راه‌اندازی دستگاه دوحالت وجود دارد.

  • حالت اول زمانی است که محصول مجهز به صفحه لمسی باشد. در چنین شرایطی همه تنظیمات از طریق همان صفحه قابل مشاهده و اعمال است.
  • اما برخی دستگاه‌ها فاقد صفحه تمام لمسی هستند. پس راه‌اندازی و اعمال تنظیمات مورد نظر برای آن‌ها باید به وسیله ولوم‌هایی که روی دستگاه تعبیه شده است صورت بگیرد.

راهنمای استفاده از مولتی کوکر بوش

  • پس از خرید مولتی کوکر بوش شما باید بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید. استفاده بهینه از دستگاه نه‌تنها کیفیت پخت و پز را افزایش می‌دهد؛ بلکه در افزایش طول عمر آن نیر سهیم است.
  • همچنین آشنایی با طرز استفاده از مولتی کوکر بوش کیفیت و لذت استفاده از آن را چندین برابر می‌کند. بنابراین نباید از کنار این مسأله مهم به سادگی عبور کرد.
  • برای استفاده ابتدا باید با کمک فلشی که روی درب دستگاه قرار دارد آن را باز کرده و پس از بررسی داخل، چکه‌گیر را در قسمت مخصوص آن قرار دهید. سپس مواد غذایی را درون دستگاه بریزد و درب آن را ببندید. درب دستگاه باید به شکلی بسته شود که سوپاپ اطمینان در نیمه بالایی آن قرار بگیرد.
  • پس از تهیه غذا و اتمام کار دستگاه، آن را خاموش کرده و از برق بکشید. حال اجازه بدهید که دمای آن کاهش یافته و خنک شود. پس از آنکه دستگاه خنک شد، به سراغ کاسه چکه‌گیر بروید و تمام مایعات موجود در آن را تخلیه کنید.
  • برای آنکه بتوانید درب مولتی کوکر را باز کنید باید شیر تخلیه روی آن را با حرکات آرام به سمت چپ و راست و بالا بکشید. پس از تخلیه فشار محبوس شده مهره محکم‌کننده درب را برخلاف عقربه ساعت بچرخانید و با جداسازی درب از بازوی نگهدارنده دستگاه آن را باز کنید.
  • پس از تخلیه مواد غذایی، می‌توان تمام قطعات جداشونده را از دستگاه جدا کرده و به‌آرامی بشوید. سپس با استفاده از دستمال مرطوب و نرم قسمت داخلی و بیرونی محفظه اصلی مولتی کوکر را نیز با حوصله تمیز و پاکسازی کنید.
  • در آخرین مرحله تمام قسمت‌های جداشده از دستگاه را در محل اصلی آن‌ها قرار دهید. البته فراموش نکنید که قطعات جدا شده نیز باید کاملا خشک شده باشند.

چگونگی نگهداری از مولتی کوکر بوش

طرز استفاده از مولتی کوکر بوش

با خرید مولتی کوکر بوش یک دستیار حرفه‌ای آشپزخانه در کنار خود خواهید داشت. اما برای آنکه برای مدت زمان بیشتری از همراهی دستیار خود برخوردار باشید، لازم است که با چگونگی نگهداری و طرز استفاده درست آن آشنا باشید.

شست‌وشوی صحیح مولتی کوکر بوش

یکی از مهمترین مباحث مرتبط با اصول نگهداری بهینه دستگاه، شستشوی صحیح آن است. انتخاب مواد شوینده مناسب و نوع اسکاچ از جمله مواردی هستند که رابطه مستقیم با این مقوله دارند.

استفاده از شوینده‌های قلیایی نظیر وایتکس و جرم‌گیر برای شستشوی این دستگاه به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود و همچنین اسکاج و سیم ظرفشویی نیز برای شستشو به قطعات آسیب می‌زند و باید از اسکاج ابری نرم و لطیف برای شستشو استفاده کرد.

فرایند خشک سازی قطعات پس از شستشو مهم است و باید برای این منظور از دستمال‌های نرم و لطیف مخصوص آشپزخانه استفاده شود.

بایدها و نبایدهای خرید مولتی کوکر بوش

طرز استفاده از مولتی کوکر بوش به بهترین شکل به یک سری باید و نبایدهایی وابسته بوده که برخی از مهمترین آن‌ها شامل موارد زیر است.

  • مواد غذایی نباید به‌صورت منجمد در این دستگاه پخت شوند
  • بررسی مداوم خروج فشار در حین کار دستگاه
  • اشیا و وسایلی که در مجاورت بخار خراب می‌شوند نباید در نزدیکی این دستگاه نگهداری شوند
  • قابلمه دستگاه هرگز بیشتر ۲/۳ درصد ظرفیت‌ خود پر نشود.
  • میزان آبی که جهت پخت به مواد غذای افزوده می‌شود باید کمتر از زمانی باشد که غذا روی اجاق گاز می‌پزد.
  • این دستگاه برای گرم کردن غذاهای سرد اصلا مناسب نیست و نباید برای این منظور مورد استفاده قرار بگیرد.
  • مدت زمان پخت غذا در این دستگاه باید متناسب با حجم و دمای شروع به پخت تعیین شود.

چند نکته مهم برای خرید مولتی کوکر بوش

با خرید مولتی کوکر بوش برای آشپزی حرفه‌ای در آشپزخانه خود به امکانات بسیار زیادی دسترسی پیدا می‌کنید.‌ اما برای بهره‌مندی از تمام امکاناتی که این محصول شرکت بوش به شما ارائه می‌دهد؛ باید در حین خرید، تلاش کنید مدلی را بخرید که با نیازهای‌ روزمره و انتظارات شما همخوانی داشته باشد.

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از این محصول با جنس‌های مختلف در بازار وجود دارند که می‌توانید مطابق با میزان بودجه خود گزینه مناسب را از بین آن‌ها انتخاب کنید. برای آنکه بتوانید. این محصول را متناسب با معیارهای خود بخرید، حتما قبل از خرید به واسطه روش‌های موجود درباره ویژگی‌ها و مدل‌های مختلف آن اطلاعات کافی را به‌دست بیاورید. زیرا این اقدام کمک می‌کند انتخابی ارزنده در قبال هزینه‌ای که صرف می‌کنید، داشته باشید.

همچنین انتخاب مراکز فروش معتبر نیز بسیار مهم بوده و در کنار خرید مولتی کوکر بوش با گارانتی، اصالت کالا و سلامت فیزیکی آن شانس دریافت مشاوره‌های رایگان قبل از خرید را نیز به‌دست می‌آورید.

به عنوان مثال خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش در تهران یکی از مراکز فروش بسیار معتبر است که شانس تجربه یک خرید آنلاین موفق را در هر نقطه از کشور برای شما بسیار بیشتر می‌کند.

قیمت خرید مولتی کوکر بوش

پخت غذا مولتی کوکر بوش

قیمت مولتی کوکر بوش به مدل آن بستگی دارد. همانطور که گفتیم کمپانی بوش انواع دستگاه مولتی کوکر را با مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند.

هرچند کیفیت ساخت همه محصولات این برند در سطح عالی قرار دارند. اما مدل‌های مختلف آن از نظر برنامه‌های کاربردی هم سطح نیستند.

بنابراین یکی از مهمترین فاکتورها برای تعیین قیمت خرید مولتی کوکر بوش تعداد منو و دیگر برنامه‌های کاربردی این محصول است. به‌نحوی که هرچه سطح عملکرد و کارایی و قابلیت‌های دستگاه بیشتر باشد به موازات آن قیمت دستگاه نیز افزایش پیدا می‌کند.

خرید مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی‌های فعال بوش در کشور نیز از دیگر معیارهای تاثیرگذار بر قیمت این محصول محسوب می‌شود. بنابراین اگر دوست دارید، این دستگاه را با قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه‌تر خریداری کنید، بهترین راهکار خرید مستقیم و بدون واسطه است.

خانه بوش بهترین مرجع برای خرید مولتی کوکر بوش اصل آلمان

برای خرید مولتی کوکر بوش گزینه‌های متعددی پیش‌روی شما قرار دارد. اما اگر دوست دارید این محصول ارزشمند را با قیمت مناسب خریداری کنید، پیشنهاد ما خرید مستقیم از نمایندگی‌های فعال آن در کشور است.

حسن خرید مولتی کوکر بوش از نمایندگی فعال آن فقط در قیمت مناسب خلاصه نمی‌شود. بلکه این اقدام کمک می‌کند از گزند کلاهبرداران و سودجویانی که محصولات تقلبی و بی‌کیفیت را به جای محصول اصل بوش می‌فروشند، نیز در امان باشید.

نمایندگی خانه بوش در شهر تهران یکی از بهترین مراکز فروش محصولات این برند معتبر و معروف جهانی است که در کنار عرضه انواع مولتی کوکر، دیگر محصولات آشپزخانه آن را نیز به فروش می‌رساند.

این مجموعه تمام محصولات خود را به‌صورت عمده و خرده به سراسر کشور عرضه می‌کند. بنابراین هیچ محدودیتی از نظر زمان و مکان و همچنین تعداد سفارش برای خرید محصولات برند بوش، از خانه وجود ندارد.

حهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌های قبل از خرید مولتی کوکر بوش به صورت عمده و خرد می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی موجود با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

نتیجه‌گیری

با توجه به مطالبی که در طول این مقاله ارائه شد، با مولتی کوکر و کاربردهای آن آشنا شدید. این محصول یک دستگاه برقی چند منظوره متعلق به آشپزخانه است که سرعت و کیفیت آشپزی را بسیار بالا می‌برد.

همچنین به شمل کمک می‌کند از مدت زمان حضور خود در آشپزخانه کم کرده و در کنار تهیه انواع و اقسام غذاهای خوشمزه وقت آزاد بیشتری برای رسیدگی به دیگر اموراتشان داشته باشند.

در انتهای مطالب نیز به شما توصیه می‌کنیم برای خرید مولتی کوکر بوش، اقدام عجولانه‌ای نکنید و این محصول ارزشمند را از مراکز فروش قابل اعتماد و نمایندگی‌های آنلاین مجاز و معتبر خریداری کنید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *