با تکنولوژی های پیشرفته اجاق گاز های بوش آشنا شوید

خرید اجاق گاز بوش

اگر قصد خرید اجاق گاز بوش دارید، باید بگویم که شما بهترین برند را از بین موارد موجود انتخاب کرده‌اید. زیرا اجاق گازهای بوش از جمله محصولات باکیفیت و به‌روز در بازار هستند که از قابلیت و امکانا‌ت بسیار ایده‌آلی بهره برده‌اند.

شرکت بوش روزبه‌روز محصولات جدید با آپشن‌های بالاتر و همچنین متفاوت تولید و روانه بازار می‌کند. از این‌رو امکان انتخاب اجاق گاز مدل بوش مناسب برای هر سلیقه‌ای به‌راحتی میسر است. هرچند که شرایط تحریم امکان خرید محصولات برند بوش را نسبت به گذشته برای مردم کشور ما سخت‌تر کرده است. اما محصولات این برند از نظر خدمات پس از فروش و گارانتی به‌خوبی به واسطه نمایندگی‌های معتبر ساپورت می‌شوند.

حتی می‌توان گفت خدمات پس از فروش ایده‌آل برند بوش از جمله مواردی است که مردم را بیش از بیش ترغیب به خرید اجاق گاز بوش می‌کند. در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با تکنولوژی‌های به کار رفته در اجاق گاز‌های بوش و ویژگی‌های فنی این محصولات آشنا کنیم. اگر قصد خرید اجاق گاز بوش دارید لطفا تا انتهای مطالب همراه ما بمانید.

قیمت اجاق گاز بوش

انواع اجاق گاز های بوش

امروزه انواع مختلفی از اجاق گازها تولید شده‌اند که هر یک دارای معایب و مزایایی خاص خود هستند. همچنین با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز شاهد تولید اجاق گازهایی با آپشن‌های منحصربه‌فرد از کمپانی‌های بزرگ نظیر بوش هستیم.

اگر شما هم جزو طرفداران محصولات بوش هستید و تصمیم دارید اجاق گاز آشپزخانه خود را از بین مدل‌های متنوع این برند انتخاب کنید، باید بگویم که بهترین انتخاب را کرده‌اید.

منتهی قبل آنکه اقدام به خرید اجاق گاز بوش کنید بهتر است بدانید که این دسته از محصولات بوش در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. در واقع اجاق گازهای بوش با توجه به شکل ظاهری و نوع کاربردشان به چهار دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه مطالب به معرفی و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اجاق گاز 4 فر بوش

اجاق گاز 4 فر بوش نسل جدیدی از اجاق گازهای برند بوش است که دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است. اجاق‌گاز‌های 4 فر بوش یک ویژگی خاص دارند که شامل استفاده همزمان از تمامی فرهای آن‌ است.

بنابراین اگر شما عادت به استفاده زیاد از فر دارید، ما پیشنهاد خرید اجاق گاز بوش مدل ۴ فر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.  اجاق گازهای 4 فر بوش از نظر فنی دارای ویژیگی هایی به شرح زیر هستند.

  • دارای 5 شعله تمام استیل و ضد زنگ
  • مجهز به ۴ فر لعابی یا تمام استیل
  • قابلیت طبخ غذا به طور همزمان در هر ۴ فر
  • مجهز به سینی گریل گوشت و سبزیجات
  • مجهز به فندک و ترموکوپل اتوماتیک
  • دارای دستگیره های بزرگ از جنس بدنه

اجاق گاز بوش رومیزی

اجاق گاز رومیزی بوش

اجاق گاز بوش رومیزی یکی دیگر از مدل‌های برند بوش است که در مدل‌ها و سطح کیفیت مختلف تولید شده و به بازار می‌شود. تمایل بالای مردم به خرید اجاق گاز بوش رومیزی و بازار فروش خوب این محصول به دلیل پخت راحت غذا و اشغال فضای کمتر محیط آشپزخانه است.

از دیگر عواملی که بر میزان خرید اجاق گاز بوش رومیزی تاثیرگذار هستند، می‌توان به کیفیت بالا و فناوری نوین به کار رفته در آن اشاره کرد. همچنین تنوع بالایی که در اجاق گاز بوش رومیزی وجود دارد خواسته تمام مشتری‌ها را رفع می‌کند و با ایده‌های آن‌ها برای یک انتخاب مناسب تناسب دارد.

تعداد شعله‌ها در اجاق گاز بوش رومیزی از یک شعله تا پنج شعله متغیر است. به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت در اجاق گازهای بوش این محصولات دارای کارایی و عمر مفید بسیار بالایی هستند.

یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در این مدل اجاق گازها که برای کاربران اهمیت بالایی دارد، شامل فناوری ترموکوپل یا قطع شعله گاز به‌صورت اتومات در مواقعی نظیر سر رفتن غذا یا مایعات است. به عبارت دیگر اهمیت وجود ترموکوپل در اجاق گازها بسیار بالا بوده و با میزان ایمنی آن‌ها رابطه مستقیمی دارد.

اجاق گاز بوش مبله

اجاق گاز مبله بوش

اجاق گازهای بوش مبله به‌صورت ایستاده هستند و به عنوان اجاق گاز فردار و کابینتی نیز خوانده می‌شوند. اگر شما قصد خرید اجاق گاز  مبله دارید، بهتر بدانید که این مدل اجاق گازهای بوش نیز از کیفیت مطلوب، طراحی زیبا و کارایی ایده‌آلی برخودار هستند.

بنابراین نظیر دیگر محصولات بوش به خوبی از پس انتظارات شما برمی‌آیند. اجاق گازهای مبله جزو محصولات پرطرفدار و همچنین پرکاربرد شرکت بوش هستند

هر چند امروزه به دلیل کاهش فضای آشپزخانه‌ها، سبک زندگی مردم به سمت مدرنیته پیش رفته و استفاده از گازهای رو میزی به دلیل اشغال فضای کمتر بیشتر شده است. اما با این حال باز هم اجاق گاز بوش فردار یا مبله به دلیل عدم نیاز به خرید فر طرفداران خودش را دارد.

چرا که با خرید گازهای مبله می‌توان هم از اجاق گاز برای طبخ غذا و هم برای پخت غذاهایی که نیاز به فر دارند، مثل جوجه و پیتزا استفاده کرد.

خرید اجاق گاز بوش مبله یا فردار بوش به دلیل کیفیت بالای شعله، سینی طبخ غذا و مشعل‌های موجود در فر با استقبال خوبی از طرف مردم برخوردار است.

پخت غذا به وسیله اجاق گاز بوش فردار تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین می‌توانید برای پخت انواع شیرینی، دسر و کیک نیز از اجاق گاز بوش مبله یا فردار بهره‌مند شد.

اجاق گاز صفحه‌ای بوش

اجاق گاز صفحه ای بوش

اجاق گاز صفحه ای بوش یکی دیگر از انواع اجاق گاز برند بوش است که اکنون امکان خرید آن برای شما هموطنان عزیز در سراسر کشور وجود دارد. اگر قصد خرید اجاق گاز بوش صفحه‌ای را دارید بهتر است بدانید، که این محصول بوش به نوبه خود تنوع خوبی دارد و به‌راحتی می‌توانید اجاق گاز صفحه ای بوش  متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون آشپزخانه خود را از بین موارد موجود انتخاب کنید.

اجاق گاز صفحه‌ای مدل القایی و دومینو دو نوع پرطرفدار هستند که هر کدام طرح و قابلیت‌های خاص خود را دارند. در همه اجاق گازهای صفحه‌ای بوش می‌توان به‌راحتی حرارت را  تنظیم کرد. منتهی اجاق گاز صفحه‌ای القایی نسبت به سایر مدل‌ها عملکرد سریع‌تری دارد.

به نحوی که می‌توان گفت سرعت سرعت عملکرد گاز صفحه‌ای القایی دو برابر گازهای سرامیکی است.در واقع گازهای صفحه‌ای مدل القایی فقط در عرض چند دقیقه می‌توانند چند لیتر آب را به نقطه جوش برسانند.

اجاق گاز صفحه‌ای دومینو نیز قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. این مدل اجاق گاز تلفیقی از اجاق گازهای برقی و گازی القایی است. به همین دلیل عملکرد تقریبا مشابهی با آن‌ها دارند.

قیمت اجاق گاز صفحه ای بوش

تکنولوژی‌های به‌کار رفته در اجاق گازهای بوش

اجاق گاز مبله بوش

اجاق گازهای برند بوش نظیر دیگر محصولات این شرکت، با استفاده از متریال مرغوب و با تکیه بر به‌روزترین تکنولوژی طراحی و تولید می‌شود. به همین دلیل سطح کارایی و قابلیت‌های بیشتری نسبت به سایر برندهای اجاق گاز در بازار دارند.

در ادامه برخی از تکنولوژی‌های اجاق گاز‌های بوش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سیستم جرقه زن

سیستم جرقه‌زن گازهای بوش به بدنه شعله متصل بوده و برای روشنایی گاز بدون استفاده از کبریت کارایی دارد. بسته به مدل گاز ممکن است هر شعله برای خود یک سیستم جرقه زن و چینی فندک مجزا داشته باشد یا آنکه برای همه شعله‌ها از یک سیستم استفاده شود.

نوع و جنس بدنه اجاق گاز مبله

یکی از مهمترین نکات در حین انتخاب و خرید اجاق گاز بوش توجه به جنس بدنه آن است. جنس بدنه مدل‌های مختلف اجاق گازهای بوش معمولا به دو دسته استیل یا لعابی تقسیم می‌شود.

در اجاق گازهای استیل، جنس تمام بدنه اجاق گاز و قطعات آن استیل است. اما در اجاق‌گازهای لعابی، جنس تمام بدنه و قطعات آن از لعاب کوره‌ای بوده و از دیگر متریال‌ها برای تولید این جنس اجاق گاز. استفاده نمی‌شود.

البته در برخی موارد ممکن است جنس تمام بدنه اجاق گاز بوش استیل و یا لعابی نباشد. یا امکان دارد جنس رویه و بدنه اجاق گاز  متفاوت از جنس بدنه آن باشد. به عبارت دیگر در تولید برخی از اجاق گازهای بوش نظیر مدل‌های مبله برای طراحی و ساخت بدنه و صفحه از دو یا چند متریال استفاده می‌شود.

اگر شما به دنبال اجاق گازهای با طول عمر بالا و مقاوم در برابر خوردگی هستید، ما پیشنهاد خرید اجاق گاز بوش استیل را می‌دهیم. زیرا جنس استیل مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و ضربه دارد.

همچنین طول عمر اجاق گازهای استیل  بسیار بالا بوده و می‌توانید سالیان سال از این جنس اجاق گاز در آشپزخانه خود استفاده کنید.

البته اجاق گازهای جنس لعاب نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند و به دلیل سهولت در تمیزی و مقاومت در برابر  لک جزو محصولات  پرطرفدار شرکت بوش به‌شمار می‌روند.

تعداد شعله‌های اجاق گاز

دیگر فاکتوری که شما در حین انتخاب و خرید اجاق گاز بوش باید به آن توجه کنید تعداد شعله‌ها است. برای انتخاب تعداد شعله‌های اجاق گاز معمولا مواردی همچون مساحت آشپرخانه و تعداد اعضای خانواده در نظر گرفته می‌شود. برای خانواده‌های کم جمعیت نیازی به خرید اجاق گاز بوش با تعداد شعله بالا نیست، بلکه اجاق گازهایی با دو شعله نیز کفایت می‌کند.

قدرت حرارتی شعله‌های اجاق گاز

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر خرید اجاق گاز بوش، قدرت حرارتی شعله به‌خصوص شعله بزرگ اجاق گاز است. معمولا رایج‌ترین استفاده از شعله بزرگ، طبخ و دم پلو است. توان شعله پلوپز اجاق گاز باید، حتما بین 4 تا 4.8 باشد. در غیر این‌صورت توان حرارتی اجاق گاز کم بوده و ممکن است برای پپخت‌پز مشکل ایجاد کند.

کنترل شعله پلوپز اجاق گاز توسط دو شیر گاز به‌صورت جداگانه باعث کنترل چند شعله به طور همزمان می‌شود. این ویژیگی یکی از عوامل مهم در کیفیت اجاق گاز های مبله به شمار می رود.

ترموکوپل

ترموکوپل یکی از مهمترین قطعات ایمنی گاز بوده و هر اجاق گاز استانداردی باید به آن مجهز شود. خوشبختانه در نسل جدید همه مدل‌های اجاق گاز‌ برند بوش از ترموکوپل استفاده شده است.

این تکنولوژی با ایمنی گاز به‌صورت مستقیم در ارتباط بوده و  باعث قطع جریان گاز هنگام خاموشی شعله می‌شود. بنابراین از بروز حوادث هولناکی نظیر گاز گرفتگی یا آتش سوزی جلوگیری می‌کند. اگر دوست دارید؛ یک اجاق گاز ایمن داشته باشید، توصیه می‌کنیم به فکر خرید اجاق گاز بوش باشید.

فندک اتوماتیک

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید اجاق گاز بوش باید به آن توجه شود فندک اتوماتیک است.  فندک اتوماتیک برای روشنایی گاز بدون نیاز به استفاده کبریت کاربرد دارد. در واقع  با چرخش و فشار فندک اتوماتیک به سمت داخل شعله گاز روشن می‌شود.

صفحه نمایش اجاق گاز

از دیگر مواردی که هنگام خرید اجاق گاز بوش باید به آن توجه کنید صفحه نمایش است. صفحه نمایش اجاق گازهای بوش به دلیل نمایش زمان پخت غذا و هشدار آماده، تجربه‌ای بی‌نظیر را در آشپزی برای شما در‌پی خواهد داشت.

صفحه نمایش اجاق گاز‌های بوش زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بخواهید از فر گاز استفاده کنید. با اعلام زمان پخت و هشدار اتمام پخت غذا علاوه‌بر جلوگیری از سوختن غذا و اتلاف گرما در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

نوع فر اجاق گاز

نوع فر از عوامل مهمی است که بعد از شعله‌ها در خرید اجاق گاز بوش باید به آن توجه کنید. هنگام خرید اجاق گاز بوش فردار باید جنس سینی و محفظه فر را نیز درنظر بگیرید.

توجه به درب فر نیز مهم بوده و باید اطمینان حاصل کنید که به‌راحتی باز و بسته می‌شود. همچنین درب فر باید به خوبی جفت و بسته شود تا هنگام پخت گرما هدر نرود. نسل جدید اجاق گازهای مبله که به بازار عرضه شده‌اند دارای چند فر هستند که حتی می‌توان به طور همزمان از آن‌ها استفاده کرد.

جنس شبکه به‌کار رفته در اجاق گازهای مبله بوش

در خرید اجاق گاز بوش بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که جنس شبکه‌های آن از فولاد یا چدن باشد. زیرا در این‌صورت شعله‌ها با استفاده مکرر به‌راحتی خوردگی پیدا نمی‌کنند. جنس چدن به کار رفته در صفحات اجاق گاز با کیفیت بالا و طول‌عمر آن رابطه مستقیم دارد. بنابراین هرچه سطح کیفیت چدن به‌کار رفته در ساخت صفحات مرغوب باشد، به همان میزان طول عمر گاز نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین چدن مرغوب وزن بالایی دارد و از ‌این‌رو تعادل خوبی هنگام استفاده از شعله‌ها ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های مشترک اجاق گازهای بوش

قیمت اجاق گاز بوش

در حین خرید اجاق گاز بوش توجه به سطح امکانات یکی از مقوله‌های مهمی است که شما باید در نظر بگیرید. همانطور که متوجه شدید؛ اجاق گازهای بوش انواع مختلفی دارند.

در واقع شرکت بوش جهت پوشش سلیقه کاربران خود مدل‌های مختلفی از اجاق گاز را طراحی و تولید کرده است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلبت مخصوص به خود را دارند. اما یک سری ویژگی‌ها وجود دارد که در همه مدل‌های اجاق گاز بوش به چشم می‌خورد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های مشترک در اجاق گازهای بوش کیفیت بالا است. همانطور که مستحضر هستید؛ اجاق گاز‌ها یکی از اساسی‌ترین وسیله‌ها در آشپزخانه به شمار می‌روند.

بنابراین سطح کیفیت در آن‌‌ها بسیار مهم بوده و اگر بدون توجه به این معیار برای خرید اجاق گاز بوش اقدام کنید، سلامت خود و دیگر اعضای خانواده را به خطر خواهید انداخت. پس بهتر است هنگام خرید این ابزار برای آشپزخانه خود به کیفیت و ایمنی آن با حساسیت بیشتری توجه کنید.

همچنین توصیه می‌شود قبل از خرید اجاق گاز با متخصصین این بخش مشورت کرده و از بهترین محصولات موجود در بازار که از سطح کیفیت بالایی برخور هستند؛ اجاق گاز مورد نظر خود را تهیه کنید. دیگر ویژگی‌های مشترک بین اجاق گازهای بوش، شامل موارد زیر است.

یک درب شیشه‌ای نشکن در بالای همه اجاق گاز‌های بوش تعبیه شده که بعد از پخت غذا می‌توان آن را بست.

  • مجهز به فندک اتومات هستند
  • مجهز به دکمه تنظیم حرارت  هستند.
  • بر اساس آخرین ورژن تکنولوژی طراحی و تعبیه شده اند.
  • طول عمر بسیار بالایی دارند.

پرطرفدارترین مدل‌های اجاق گاز بوش

خرید اجاق گاز بوش

همانطور که گفتیم اجاق گازهای بوش مدل‌های بسیار متنوعی روانه بازار شده‌اند. در این قسمت از مقاله تصمیم گرفته‌ایم جهت کمک به متقاضیان خرید اجاق گاز بوش برخی از مدل‌های پرطرفدار این برند معرفی کنیم.

1. اجاق گاز بوش مدل PCP615B80E

اجاق گاز بوش صفحه‌ای مدل PCP615B80E دارای بدنه‌ای جنس استیل و ضدزنگ بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. این مدل گاز معمولا در سری‌های ۶ یا ۴ شعله عرضه می‌شوند که شعله‌های آن نیز دارای قابلیت تنظیم حرارت است.

2. اجاق گاز بوش مدل PCQ9B5O90M

این مدل اجاق گاز صفحه‌ای بوش جزو نمونه‌های اقتصادی برند بوش است و بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ دارد. اجاق گاز صفحه‌ای بوش مدل PCQ9B5O90M دارای 5 شعله بوده  و رده مصرف انرژی آن گروه A است. اگر شما قصد خرید اجاق گاز بوش با قیمت مقرون‌به‌صرفه دارید ما این مدل را پیشنهاد می‌دهیم.

3. اجاق گاز مدل PPQ9A6B90

اجاق گاز توکار بوش صفحه شیشه‌ای مدل PPQ9A6B90 دارای 5 شعله است و یکی از باکیفیت‌تربن و لوکس‌ترین مدل‌های این برند اجاق گاز به‌شمار می‌روند. این مدل اجاق گاز در جزو سری های ۵ و ۶ است حجم کمی اشغال می‌کند و همچنین مصرف انرژی پایینی دارد.

بهترین مرجع خرید اجاق گاز بوش

همانطور که می‌دانید؛ عوامل متعددی در خرید اجاق گاز بوش آلمان دخیل هستند که برای تجربه یک خرید ایده‌آل باید مد نظر قرار بگیرند. مشخصات و ویژگی‌های ظاهری و فنی محصول نظیر تعداد شعله‌ها، جنس رویه بیرونی، توان قدرت حرارتی، گنجایش فر، نوع صفحه و فناوری ترموکوپل از عوامل بسیار مهمی هستند که باید حین خرید مورد توجه باشند.

اما علاوه‌بر مشخصات و ویژگی‌های فنی و ظاهری اجاق گاز باید به انتخاب مرجع خرید و همچنین شیوه خرید نیز به‌طور ویژه توجه کرد.

هنگامی که شما یک مرجع نامعتبر را برای خرید انتخاب کنید، نه تنها نمی‌توانید محصول را با گارانتی و ضمانت معتبر بخرید، بلکه از دریافت خدمات پس از فروش مناسب نیز محروم خواهد ماند. حتی امکان دریافت کالای تقلبی در ازای پرداخت قیمت اجاق گاز اصل بوش از مراکز فروش نامعتبر بسیار بالا است.

بنابراین توصیه ما به شما هموطنان عزیز این است که جهت خرید اجاق گاز بوش حتما به نمایندگی‌های فعال و معتبر این برند در کشور مراجعه کنید. خانه بوش در تهران یکی از بهترین نمایندگی‌های فروش محصولات این برند است که در کنار ارایه محصولات درجه یک و اصل با گارانتی و ضمانت، مشاوره رایگان قبل از خرید نیز ارایه می‌دهد. بنابراین می‌توانید، قبل از آنکه برای خرید وارد عمل شوید، ابتدا از طریق پل‌های ارتباطی موجود با کارشناسان خانه بوش ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. به این ترتیب اجاق گاز مورد نظر خود را با آرامش خاطر بیشتری بخرید.

نتیجه‌گیری

با توجه به موارد عنوان شده در طول این مقاله می‌توان نتیجه گرفت که شرکت بوش انواع و اقسام اجاق گاز را با تنوع در شکل و اندازه و کیفیت بالا تولید روانه بازارهای جهانی کرده است. بنابراین گزینه‌های متعددی برای انتخاب و خرید اجاق گاز بوش پیش روی شما قرار دارد.

در این مقاله سعی کردیم نکات لازم جهت انتخاب و خرید یک اجاق گاز مناسب را برای شما جمع آوری کنیم. همچنین تلاش کردیم مدل‌هایی که تقاضای بیشتری در بازار دارند را نیز با ذکر مشخصات خدمت شما معرفی  کنیم.

در کلام آخر به شما عزیزان متقاضی خرید اجاق گاز بوش توصیه می‌کنیم برای خرید اجاق گاز بوش ایتالیا که  تحت لیسانس بوش آلمان تولید می‌شود، همچنین خرید محصول با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده‌ال حتما به یک مرجع خرید مناسب نظیر خانه بوش مراجعه کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *