جارو شارژی بوش چقدر شارژ نگه می دارد؟

انواع مختلفی از جارو شارژی بوش با طرح‌های متنوع در بازار وجود دارند که به دلیل عدم نیاز به سیم‌کشی آزادی عمل بیش‌تری هنگام جارو کشیدن به شما خواهند داد. برای خرید جارو شارژی در درجه اول باید به برند تولیدکننده که تا حد زیادی تضمین‌کننده کیفیت دستگاه است توجه نمایید. بوش یکی از برترین تولیدکنندگان این محصول است که علاوه‌بر کیفیت بالا کارایی بی‌نظیری نیز ارائه خواهد داد. نکته مهمی که برای خرید جاروشارژی بوش یا هر برند دیگری از این دستگاه باید به آن توجه نمایید این است که جارو چه مدت زمانی می‌تواند شارژ نگه دارد. زمانی که یک جارو شارژی می‌تواند شارژ نگه دارد بستگی به نوع و برند آن دارد.

مهم ترین نکات برای حفظ میزان شارژدهی جارو شارژی

عوامل متعددی در مدت زمان نگه داشتن شارژ توسط جارو شارژی بوش تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل باتری دستگاه محسوب می‌شود که در بسیاری از برندها از نوع باتری‌های لیتیوم یونی است. باتری‌های لیتیوم یونی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ اما رعایت برخی نکات می‌تواند سبب شود مدت زمان شارژدهی باتری افزایش یابد. البته باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که مدت زمان شارژ شدن یا شارژدهی در دستگاه‌های مختلف متفاوت است و رعایت نکات اساسی برای نگهداری جارو شارژی تنها بر عملکرد طولانی مدت‌ دستگاه تاثیر مثبت دارد. این نکات مهم در نگهداری از دستگاه شامل موارد زیر می‏شوند:

مهم ترین نکات برای حفظ میزان شارژدهی جارو شارژی

  • استفاده از شارژر اصلی و مخصوص خود دستگاه
  • اتصال دستگاه به شارژ پس از خالی شدن شارژ به طور کامل
  • پرهیز از ماندن بیش از حد در شارژ
  • کشیدن دستگاه از شارژ پس از تکمیل ظرفیت شارژ به طور کامل
  • قرار ندادن جارو شارژی در معرض نور خورشید
  • حفظ کردن جارو شارژی از دماهای بسیار بالا یا خیلی کم
  • پرهیز از نگهداری جارو شارژی‌ها در محیط‌های مرطوب
  • تمیز کردن مخزن جاروها پس از هر بار استفاده
  • عدم استفاده از جارو شارژی بدون وصل کردن فیلترها
  • تمیز کردن فیلترها پس از هر بار استفاده

مدت زمان نگهداری شارژ توسط جارو شارژی های بوش

انواع جارو شارژی بوش همچون هر وسیله دیگری نیازمند مراقبت‌هایی هستند تا طول عمر بهینه آن‌ها حفظ شود. نکات مراقبتی برای جارو شارژی بستگی به نوع ایستاده یا دستی آن دارد. برای مراقبت از جارو شارژی‌های دستی باید دستگاه را در محیطی دور از رطوبت نگه دارید و پس از 20 دقیقه استفاده مداوم به آن استراحت دهید. از طرفی جارو شارژی‌های ایستاده قدرت موتور متفاوتی دارند و لازم است بعد از 15 تا نهایت 20 دقیقه برای مدت کوتاهی خاموش شود. با توجه به اینکه شارژدهی جارو شارژی به نوع باتری بستگی دارد، مدت زمان شارژدهی این دستگاه‌ها را می‌توان از حداقل زمان 30 دقیقه به بالا در نظر گرفت.

مدت زمان نگهداری شارژ توسط جارو شارژی های بوش

بهترین برند جارو شارژی کدام است؟

 هنگامی که برای خرید جارو شارژی بوش به بازار مراجعه می‌کنید، با تنوع گسترده‌ای از برندها و مدل‌های جاروشارژی مواجه خواهید شد. این موضوع می‌تواند برای شما کمی گیج‌کننده باشد و شما را سردرگم کند. به همین دلیل پیش از خرید جارو شارژی بهتر است درباره برترین برندهای موجود در بازار اطلاعات لازم را کسب نمایید. جارو شارژی‌های بوش از جمله برندهای با کیفیت و مطرح به شمار می‌آید که همچون انواع مختلف جاروبرقی بوش از کیفیت و کارای منحصربه‌فردی
برخوردار است. با خرید یکی از مدل‌های جارو شارژی این برند می‌توانید به بهینه‌ترین مدت زمان شارژدهی دست یابید.

مزایا جارو شارژی های بوش

اگر قصد خرید یکی از مدل‌های جارو شارژی بوش را دارید، باید پیش از خرید از مزایا استفاده از این مدل جارو آگاه شوید. به عنوان مثال سهولت استفاده و کارایی بالا جارو شارژی‌های برند بوش از جمله دلایلی است که خرید این دستگاه را به انتخابی هوشمندانه تبدیل کرده است. اصلی‌ترین مزایایی که سبب شده جارو شارژی‌های بوش طرفداران زیادی داشته باشند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • جارو شارژی، جاروی حرفه‌ای به شمار می‌آید که ابعاد و وزن کم‌تری در مقایسه با جاروبرقی‌های کیسه‌ای یا سطلی دارد و بنابراین سهولت بیش‌تری در جابجایی دارد.
  • طراحی دستگیره‌های جاروشارژی براساس اصول ارگونومیک بوده که سبب می‌شود همه افراد بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.
  • هنگام استفاده از جارو شارژی به سطوح بیش‌تری مانند درزهای مبل، زیر کمد، ماشین‌های داخلی ماشین و… دسترسی خواهید داشت.
  • تنوع در ظرفیت مخازن جارو شارژی باید متناسب با نیاز شما انتخاب شود.
  • برخورداری این مدل جارو از فیلترهای بهداشتی سبب می‌شود غبار آسیبی به دستگاه نرساند.
  • داشتن نشانگری برای نمایش میزان شارژ که منجر به آسودگی خیال شما از نظر شارژ دستگاه هنگام استفاده خواهد شد.
  • برخورداری از سه سطح مختلف مکش که می‌توانید با در نظر گرفتن آلودگی محیط قدرت مکش را تنظیم کنید.

مزایا جارو شارژی های بوش

سخن پایانی

جارو شارژی بوش یکی از پرکاربردترین وسایلی است که وجود آن در هر خانه‌ای لازم است. بنابراین خرید این محصول از برندی معتبر بسیار اهمیت داشته و سبب رضایت خاطر شما از خرید می‌شود. اگر قصد خرید جارو شارژی بوش را دارید، توصیه می‌شود پیش از خرید این مخصول ویژگی‌های مختلف مدل‌های متنوع این برند را بررسی کنید تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه در دسترس خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین توجه داشته باشید که برای خرید هر یک از مدل‌های جارو شارژی بوش حتما از طریق فروشگاهی معتبر و مطمئن اقدام کنید. خرید این محصول از یک فروشگاه معتبر اورجینال بودن جارو شارژی را تضمین خواهد کرد. شما می‌توانید برای خرید جارو شارژی‌های با کیفیت بوش از طریق فروشگاه معتبری همچون خانه بوش اقدام نمایید. در نهایت نحوه قیمت‌گذاری در وب سایت‌های معتبر به صورت اصولی و مقرون به صرفه است.

سوالات متداول

هنگام دسته‌بندی انواع جارو شارژی، این دستگاه‌ها به دو دسته ایستاده و دستی طبقه ‌بندی می‌شوند. لازم به ذکر است که اغلب مدل‌های ایستاده را می‌توان به صورت دستی نیز استفاده کرد. شما می‌توانید براساس نیاز خود به خرید هر یک از مدل‌های جار شارژی بپردازید.
قدرت مکش جارو شارژی با توجه به مدلی که خریداری می‌کنید متفاوت خواهد بود. این حال همه مدل‌ها و سری‌های جارو شارژی بوش به دلیل داشتن موتوری با کیفیت عالی از قدرت مکش بالایی برخوردار هستند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *