بهترین مدل جاروشارژی بوش + قیمت

در میان انواع جاروبرقی موجود در بازار، جاروشارژی‌ها جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. به خصوص محصولات برند بوش که از هر نظر استانداردهای ساخت در آن‌ها رعایت شده است. جاروشارژی بوش در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود. از این رو ممکن است خریداران در انتخاب نوع و مدل دستگاه کمی دچار سردرگمی شوند. ما اینجاییم تا شما را با بهترین مدل جاروشارژی بوش و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. در ادامه این مطلب از خانه بوش همراه ما باشید.

معرفی جاروشارژی بوش

بهتر است قبل از اینکه به معرفی بهترین مدل جاروشارژی بوش بپردازیم، کمی با این محصولات و مکانیزم عمل آن‌ها آشنا شویم. پیشرفت علم و تکنولوژی حتی صنعت تولید لوازم خانگی را نیز دستخوش تغییر و تحولاتی کرده است. جاروشارژی بوش نمونه بارزی از خلاقانه‌ترین لوازم خانگی است که شما می‌توانید جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را در ساخت آن مشاهده کنید.

با این که جاروشارژی و جاروبرقی بوش هر دو محصولی برای نظافت و تمیزکاری خانه هستند. اما در یک سری قابلیت‌ها و امکانات متفاوتند که همین تفاوت‌‌ها این محصولات را از یکدیگر متمایز می‌کند. بارزترین تفاوت میان جاروشارژی و جاروبرقی در این است که جاروشارژی‌ها می‌توانند به هنگام قطع شدن برق در صورت شارژ داشتن نیز کار کنند. یعنی اگر جارو را از قبل شارژ کرده باشید، دیگر برای نظافت نیازی به وصل کردن آن به پریز برق ندارید.

همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند حتی مکان‌هایی که محدودیت دسترسی به پریز برق دارند را نیز به کمک همین جاروشارژی‌ها به راحتی تمیز کنند. در حالی که چنین امکانی برای جاروبرقی وجود ندارد. جاروشارژی بوش به طور کلی در دو نوع دستی و ایستاده به بازار عرضه می‌شود. هر کدام از انواع آن نیز قابلیت‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

انواع جاروشارژی بوش

همانطور که اشاره کردیم، جاروشارژی بوش در دو مدل دستی و ایستاده به بازار ارائه می‌شود. اما هر کدام از آن‌ها نیز تنوع بسیار گسترده‌ای دارند. اگر بخواهیم به بهترین مدل جاروشارژی بوش اشاره کنیم، باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیریم. هر فردی برای خرید جاروبرقی یا جاروشارژی معیارهای خاصی را در سر می‌پروراند.

برخی افراد به دلیل ‌عدم نیاز به نظافت مرتب خانه، احتیاجی به جاروبرقی‌های فوق العاد پیشرفته و قوی ندارند. برخی نیز در خرید جاروشارژی با محدودیت بودجه مواجه هستند. بنابراین نمی‌توان گفت یک محصول از میان بیشمار محصول موجود در بازار، به عنوان بهترین کالا شناخته می‌شود.

هر زمان که تصمیم به خرید جاروبرقی بوش یا انواع جاروشارژی بوش داشتید، بهتر است ابتدا اطلاعات کافی در مورد امکانات و قابلیت‌های آن دستگاه بدست آورید. برای درک بهتر این موضوع دو مدل جاروشارژی دستی و ایستاده را از نظر ویژگی‌های ساختاری و عملکرد مورد مقایسه قرار می‌دهیم:

  • جاروشارژی دستی نسبت به نوع ایستاده ابعاد و اندازه کوچک‌تری داشته و بنابراین فضای کمتری را اشغال می‌کند.
  • به دلیل همین ابعاد کم می‌توان از جاروشارژی دستی برای نظافت کابینت‌ها، گوشه و کنار دیوارها، اطراف پنجره‌ها و هر نقطه‌ای که دسترسی به آن‌ها با جاروبرقی‌های معمولی امکان پذیر نیست، استفاده کرد.
  • ظرفیت مخزن جاروشارژی دستی نسبت به مدل ایستاده کم‌تر است.
  • جاروشارژی دستی به دلیل وزن کمتر استفاده آسان‌تری داشته و فرد را حین نظافت خسته نمی‌کند.
  • مدل‌های ایستاده معمولا نسبت به مدل دستی، شارژدهی بیشتری دارند.

بهترین مدل جاروشارژی بوش

می‌توان گفت تمام محصولاتی که از طریق خانه بوش به بازار داخلی ارائه می‌شوند جزء محصولات ویژه و پرفروش این برند هستند. اما برای اینکه بتوانید یک دید دقیق‌تر نسبت به این محصولات داشته باشید و با اطلاعات کامل‌تری در مراکز خرید حضور پیدا کنید، در ادامه به چند مورد از بهترین مدل‌ جاروشارژی بوش اشاره می‌کنیم.

بهترین مدل جاروشارژی بوش

جاروشارژی بوش مدل  Athlet Pro Animal

  • مجهز به تکنولوژی Sensor Bagless و قدرت مکش فوق العاده بالا که ریزترین ذرات گردوغبار را از محیط می‌زداید و هوایی تمیز و پاکیزه ارائه می‌کند.
  • مجهز به چراغ‌های LED
  • دارای برس‌های قابل تعویض برای نظافت عمیق‌تر سطوح
  • مجهز به باتری با طول عمر بالا
  • سبک وزن با قابلیت حمل آسان

جاروشارژی بوش مدل  BCH6ATH25

  • مجهز به باتری لیتیومی است که همین فاکتور باعث شده تا جارو بتواند برای مدت زمان یک ساعت بدون وقفه و به طور مستمر کار کند. پس برای آن دسته از افرادی که برای تمیز کردن خانه کار زیادی پیش رو دارند گزینه مناسبی به شمار می‌رود.
  • فاقد سیم است. بنابراین در استفاده از آن محدودیت مکانی وجود ندارد. می‌توانید حتی برای تمیز کردن محیط بیرون خانه نیز از آن استفاده کنید.
  • مجهز به فیلتر بهداشتی است. این موضوع باعث می‌شود تا در زمان نظافت خانه، هیچ گونه گردوغباری در محیط پراکنده نشود. همچنین کسانی که دچار آلرژی یا حساسیت هستند می‌توانند از این نوع جارو برای تمیز کردن خانه استفاده کنند.
  • می‌توان در حالت‌های مختلفی از آن استفاده کرد.
  • امکان تغییر و تنظیم سرعت دستگاه نیز وجود دارد.

جاروشارژی بوش مدل  BCS612GB

  • از بهترین و باکیفیت‌ترین باتری و موتور در ساخت این جاروشارژی استفاده شده است.
  • طراحی بدنه بسیار زیبا و جذابی دارد.
  • بسیار سبک وزن است. از این رو حین نظافت می‌توان به راحتی آن را حمل و جابجا کرد.
  • انعطاف‌پذیری بالایی دارد.
  • همراه با چند سری مختلف عرضه می‌شود. این سری‌ها به راحتی قابل تعویض هستند و نظافت قسمت‌های دور از دسترس را بسیار راحت و آسان می‌کنند.

نتیجه گیری

برای پیدا کردن بهترین مدل جاروشارژی بوش ابتدا باید شناخت کاملی از نیازهای خود داشته باشید. اینکه دقیقا چه انتظاراتی از محصول دارید و برای خرید آن چه میزان بودجه در نظر گرفته‌اید. جاروشارژی بوش به صورت کلی در دو مدل دستی و ایستاده به بازار عرضه می‌شود. البته مدل ایستاده را به نام مدل عصایی یا پارویی نیز می‌شناسند. هر کدام از این محصولات ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. به عنوان مثال؛ جاروشارژی دستی برای تمیز کردن کابینت‌ها، گوشه‌های دیوار، کناره‌های مبل، صندلی ماشین، داشبورد و… بهترین گزینه است. اما جاروشارژی ایستاده بیشتر برای تمیز کردن سطح زمین استفاده می‌شود تا افراد از این طریق نیازی به خم شدن نداشته باشند. به هر حال این کاملا بستگی به نیاز خریدار دارد که کدام محصول را برای خود مناسب‌تر بداند.

سوالات متداول

جاروشارژی‌ها مجهز به باتری هستند و قابلیت شارژ شدن دارند. این یعنی برخلاف جاروبرقی همیشه وابسته به پریز برق نیستند. همچنین حمل و جابجایی آن‌ها به دلیل وزن کمی که دارند راحت‌تر است.

این محصولات تنوع بالایی دارند و هر کدام از انواع آن در جایگاه خود بسیار کاربردی عمل می‌کنند. این کاملا بستگی به نیاز کاربر دارد که کدام یک از انواع جاروشارژی را محصول مناسبی بداند. به عنوان مثال جاروشارژی دستی ابعاد کوچکی داشته و برای نظافت فضاهای کوچک به کار می‌رود و جاروشارژی ایستاده برای تمیز کردن محیط با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بله. مدل‌های دستی که ابعاد کوچکی دارند و بدون سیم هستند، قابلیت تمیزکاری فضای داخلی ماشین را دارند. می‌توان به راحتی فضای بین صندلی‌ها، داخل داشبورد، روی داشبورد و… را به راحتی با این جاروها تمیز کرد.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *