معرفی 5 تا از بهترین مدل های جاروبرقی بوش

مدل های جاروبرقی بوش

اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید، بی شک یکی از مدل های جاروبرقی بوش انتخاب پیش روی شما خواهد بود. جاروبرقی‌های بوش با تنوع بالا تولید می‌شوند. در کشور ما حدود 30 مدل جاروبرقی بوش وجود دارد که هر کس می‌تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود، جاروبرقی مناسب خود را انتخاب و خریداری کند. برخی از مدل های جاروبرقی بوش دارای کمپرسور هستند که این مدل‌ها قدرت مکش بیشتری دارند و میزان صدای کمتر تولید کرده و برق کمتری نیز مصرف می‌کنند. ما به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید جاروبرقی را دارید، جاروبرقی بوش کمپرسور را انتخاب کنید.

میزان مکش موتورهای جاروبرقی بوش بسیار بالا است و این موضوع باعث شده که بوش از رقبای دیگر مانند ال جی و سامسونگ پیشی بگیرد و طرفداران بیشتری در ایران پیدا کند. جاروبرقی‌های بوش کیفیت مطلوبی دارند. بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی از بوش تقلید می‌کنند و اگر قادر به ساخت با کیفیت مشابه نباشند از شکل ظاهری آن ایده می‌گیرند. اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید یا می‌خواهید با بهترین مدل های جاروبرقی بوش آشنا شوید، با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

بهترین مدل های جاروبرقی بوش کدام است؟

بوش یکی از بهترین برندهای لوازم برقی است. اگر شما این برند را برای خرید جاروبرقی خود انتخاب کرده‌اید ما به شما به دلیل این حسن انتخاب تبریک می‌گوییم. برند بوش از باکیفیت‌ترین برندهای موجود در تولید لوازم خانگی است. محصولات برند بوش، با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند و توانسته‌اند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند.

تا زمانی که بهترین مدل های جاروبرقی بوش را نشناخته‌اید به سراغ خرید آن نروید. جاروبرقی‌های بوش از معروف‌ترین جاروبرقی ها موجود در بازار هستند و برند بوش در تولید این جاروبرقی ها بسیار عالی عمل کرده است.

امروزه اکثر افرادی که قصد خرید یک جاروبرقی عالی را دارند به سراغ برند بوش می‌روند. اما شاید انتخاب جاروبرقی از میان مدل‌های مختلف، کار سختی و زمان‌بری باشد. ما در این مطلب 5 مدل از پرفروش‌ترین و بهترین جاروبرقی‌ بوش را برای شما آماده کرده‌ایم.

این جاروبرقی‌ها از نظر کیفیت و ظاهر، یک محصول عالی هستند و می‌توانید سالیان سال از آنها استفاده کنید. افرادی که به دنبال خرید بهترین مدل های جاروبرقی بوش هستند، به سراغ مقایسه مدل‌ها می‌روند. ما در اینجا برای سهولت شما هنگام خرید، انواع جاروبرقی‌ها را بررسی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل خرید جاروبرقی بوش + راه های تشخیص جاروبرقی اصل بوش از تقلبی

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

با توجه به بررسی‌های انجام شده در تعداد فروش، میزان رضایت و کیفیت، می‌توان گفت جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR ساخت آلمان، یکی از بهترین مدل های جاروبرقی‌‌ بوش است. این مدل جاروبرقی کیسه‌ای به عنوان بهترین جاروبرقی بوش ، از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بوش به شمار می‌آید.

برای پاک کردن زباله‌ها و خرده‌های موادغذایی باید از یک جاروبرقی قدرتمند استفاده کنید. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR با قدرت موتور 2200 وات، کوچکترین خرده‌های زباله را نیز از زمین جمع می‌کند.

ویژگی‌های ظاهری

روی بدنه جاروبرقی یک ولوم چرخشی طراحی شده است. با فشردن این ولوم دستگاه روشن شده و با چرخاندن ولوم قدرت موتور تنظیم می‌شود.

حجم کیسه این مدل جاروبرقی 5 لیتر است و شما می‌توانید ماه‌ها از یک کیسه استفاده کنید. پاکت جاروبرقی بوش از نوع تیپ G است. در جعبه چهار کیسه اضافی وجود دارد. لوله کنفی این جاروبرقی از مزایای آن به شمار می‌آید.

لوله خرطومی جاروبرقی بسیار باکیفیت است و تغییر شکل نمی‌دهد. لوله پلاستیکی تلسکوپی جاروبرقی باعث می‌شود که بتوانید به راحتی لوله جاروبرقی را بلند یا کوتاه کنید.

جاروبرقی مجهز به ضربه‌گیر نرم Air Bumper است که هنگام برخورد احتمالی با لوازم منزل یا دیوار، از بروز آسیب به آنها جلوگیری می‌کند. همراه با جاروبرقی اقلامی مانند نازل بخار، نازل داخلی، نازل شکاف، نازل توربو و برس مبلمان وجود دارد.

تکنولوژی و قابلیت‌های به‌کاررفته

این مدل جاروبرقی با سیم‌جمع‌کن خودکار طراحی شده است. در زیر جاروبرقی چهار چرخ 360 درجه قرار دارد و می‌توان آن را به سادگی روی سطوح حرکت داد. با وجود طول کابل 12 متری، تا شعاع 15 متر به راحتی جاروکشی می‌شود. وزن این جاروبرقی 7.8 کیلوگرم است و خانم‌ها می‌توانند آن را به سادگی جابجا کنند.

این جاروبرقی در دسته جاروبرقی‌های کم صدا قرار دارد. محدوده میزان صدای تولید شده توسط این دستگاه 70 تا 75 دسی‌بل است.

این جاروبرقی با موتور کمپرسور Hispin  و تیغه‌های آیرودینامیک، از کم‌مصرف مدل های جاروبرقی‌ بوش موجود در بازار به شمار می‌آید. فیلتر جاروبرقی از نوع HEPA  است و با عملکرد بهتر، گرد و غبار را به خوبی جذب می‌کند و از پخش آن در محیط خانه جلوگیری می‌کند. هوای خروجی از جاروبرقی حدود 99 درصد بدون ذرات آلرژی زا است. این فیلتر قابل شستشو است.

سیستم Power Protect طراحی شده در جاروبرقی، قدرت مکش را تا 60 درصد افزایش می‌دهد و باعث می‌شود با جریان هوای عالی، جاروکشی پرقدرت انجام شود. وجود این سیستم باعث افزایش مکش جاروبرقی در هنگام نیمه پر بودن کیسه جاروبرقی نیز می‌شود.

سیستم Quattro Power عملکرد بسیار عالی دارد و باعث می‌شود عملیات تمیز کردن با مصرف انرژی کمتری انجام شود.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR یکی از معروف‌ترین و زیباترین محصولات برند بوش ساخت آلمان است. این دستگاه به رنگ تیتانیوم است از استیل ضدخش ساخته شده است. این جاروبرقی با صدای تولیدی 74 دسی‌بل و توان مصرفی 1500 تا 2000 وات، یکی از بهترین جاروبرقی بوش از نوع کیسه‌دار است.

مشخصات ظاهری

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR طراحی ساده و بسیار زیبایی دارد. به دلیل کیفیت بالا، عمر طولانی دارد و باعث می‌شود که خیال شما برای همیشه راحت باشد. این جاروبرقی در دسته جاروبرقی‌های کیسه‌ای قرار دارد و با موتور قدرتمند می‌تواند تمام زباله‌ها را از سطح زمین پاک کند.

با استفاده از لوله تلسکوپی با قفل کشویی، جابجایی جاروبرقی به راحتی انجام می‌شود. چهار چرخ فلزی با طول عمر بالا باعث می‌شود که دستگاه به راحتی حرکت کند. لوله خرطومی این دستگاه از جنس کنفی است و کابل دستگاه تا شعاع 15 متری را پوشش می‌دهد.

وزن جاروبرقی حدود 9 کیلوگرم اندازه‌گیری شده است و به راحتی قابل حمل است. گنجایش مخزن جاروبرقی 5 لیتر است. اقلامی مانند ابزار مخصوص جهیزیه، ابزار بلند مخصوص درزها و برس مبلمان، همراه این مدل جاروبرقی به فروش می‌رسد.

تکنولوژی و امکانات دستگاه

این مدل جاروبرقی مجهز به فیلتر HEPA است که از بهداشتی‌ترین فیلترهای موجود در بازار به شمار می‌آید. درنتیجه برای خانواده‌هایی که به آلرژی یا بیماری آسم دچار هستند، گزینه بسیار مناسبی است. فیلتر HEPA در اکثر مدل های جاروبرقی‌ بوش به کار رفته است. این فیلتر ذرات هوا را از خود عبور می‌دهد و از عبور ذرات بزرگتر از0.03 میکرون جلوگیری می‌کند.

قدرت مکش جاروبرقی 1800 وات است که توسط ولوم چرخشی روی بدنه دستگاه تنظیم می‌شود. برای تمیز کردن مبل، پرده و سرامیک به سری‌های مختلفی نیاز دارید. این جاروبرقی از سه سری متفاوت تشکیل شده که می‌توانید با استفاده از آنها تمیزی مبلمان و فرش را انجام دهید.

اقلام همراه جاروبرقی

فناوری Power Quattro نظافت را با مصرف انرژی بسیار کمی انجام می‌دهد. تکنولوژی Power Protect برای عملکرد طولانی مدت تمیز کردن دستگاه طراحی شده است. با کمک این سیستم، کیسه گردوغبار تغییر نمی‌کند و قدرت مکش تا 60 درصد بیشتر می‌شود.

یکی از امکانات این جاروبرقی کیسه جایگزین گردوغبار TYP G ALL است. با وجود دسته آرگونومیک جابجایی جاروبرقی به سادگی انجام می‌شود.

جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR

جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR

جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR از جدیدترین مدل های جاروبرقی بوش ساخت آلمان است. این جاروبرقی با قدرت مکش بالا 2200 وات و تکنولوژی‌های جدید، در دسته جاروبرقی‌های پرفروش برند بوش قرار دارد. این جاروبرقی ظاهر جذاب و شیک در رنگ خاکستری دارد.

ویژگی ظاهری

جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR یکی از زیباترین مدل های جاروبرقی بوش به حساب می‌آید که با ظاهری مشکی و جذاب طراحی شده است.

این جاروبرقی 7.8 کیلو گرم وزن دارد و از ظاهر بسیار جمع‌وجوری برخوردار است. این جاروبرقی بوش در دسته جاروبرقی کیسه‌ای قرار دارد و با موتور قدرتمند می‌تواند تمامی سطوح را تمیز کند.

برای جلوگیری از وارد شدن ضربه از طرف جاروبرقی به لوازم منزل و دیوار، در بدنه دستگاه سیستم ضربه گیر نرم Air Bumper تعبیه شده است. همچنین این دستگاه از لوله خرطومی کنفی ساخته شده که مقاومت بیشتری نسبت به لوله‌های پلاستیکی دارد. لوله خرطومی دستگاه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد.

مخزن دستگاه 5 لیتر است و از کیسه‌های یکبار مصرف XXL استفاده می‌شود که حجم زیادی از گردوغبار را درون خود جای می‌دهند. در صورت پر شدن کیسه، توسط چراغ نشانگر به شما اطلاع داده می‌شود.

همراه با دستگاه لوازم جانبی شامل سری اصلی، سری تمیزکننده سرامیک پرده، مبلمان، برس‌های بلند مخصوص درز، پارویی مخصوص سطوح حساس، برس توربو و برس نظافت وجود دارد.

کابل 12 متری دستگاه تا شعاع 15 متری را جاروکشی می‌کند. کابل دستگاه به صورت خودکار جمع می‌شود. تنها کافیست شما سیم را مقداری به بیرون بکشید.

امکانات و قابلیت‌های جاروبرقی

کیسه جاروبرقی از نوع G است و به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان از آن به مدت شش ماه استفاده کرد. نشانگری روی دستگاه قرار دارد که پر شدن مخزن را به شما اطلاع می‌دهد.

با وجود تکنولوژی Power Protect در جاروبرقی، جاروکشی با مکش بالا انجام می‌شود. حتی زمانی که کیسه جاروبرقی پر است می‌تواند گردوخاک‌های موجود را از روی سطوح پاک کند.

این مدل جاروبرقی به فیلتر HEPA مجهز است که باعث می‌شود در هنگام کار با جاروبرقی گردوغبار کمتری در هوا پخش شود. فیلتر HEPA قابلیت شستشو را نیز دارد و برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مناسب است.

BGL82294IR در دسته جاروبرقی بوش کمپرسور قرار دارد. این سیستم مانند توربوشارژ عمل می‌کند و با حداکثر کارایی، باعث دوام موتور جاروبرقی می‌شود. موتور دستگاه جدید پیشرفته با تیغه‌های آیرودینامیکی است که باعث می‌شود جاروبرقی عملکرد خود را با بهترین مکش و کمترین مصرف انرژی انجام دهد.

همچنین دارای سیستم تکنولوژی Quattro Power است که با کمترین مصرف انرژی، پاکیزگی فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

جاروشارژی بوش مدل BCH86SIL1

جاروشارژی بوش مدل BCH86SIL1

جاروشارژی بوش مدل BCH86SIL1 از بهترین جاروشارژی‌های برند بوش ساخت کشور آلمان و مونتاژ چین است. این جاروبرقی با طراحی عالی و ظاهری شیک به صورت ساده ساخته شده است. قدرت موتور 145 واتی، سرعت و کیفیت دستگاه را بالا می‌برد. نمایشگر مخصوص پر شدن مخزن، تمام شدن باتری وغیره از مزایای این دستگاه محسوب می‌شود.

مشخصات ظاهری

این جاروشارژی دارای دسته بلند است. این دستگاه ظاهری زیبا به رنگ سفید و مشکی دارد و به صورت بدون سیم طراحی شده است. مدل دستگاه بسیار پر قدرت و دارای طول عمر بالایی است. BCH86SIL1 در دو حالت عصایی و ساده استفاده می‌شود.

این جاروشارژی به صورت زیبا و کم حجم طراحی شده و با وزن 5 کیلوگرم به‌ راحتی جابه‌جا می‌شوند. دسته جاروشارژی بصورت ارگونومیک طراحی شده و می‌توان به راحتی، تمام نقاط دور از دسترس مانند زیر مبل را تمیز کرد.

باتری این جاروشارژی از جنس لیتیوم است و پس از شارژ شدن تا 60 دقیقه قابل استفاده است. باتری آن در مدت زمان 3 الی 6 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. باتری NIMH قابل تعویض، شارژ را در مدت طولانی نگه می‌دارد و باعث طول عمر آن می‌شود.

قابلیت‌های جاروشارژی

این جاروشارژی با برنامه‌های بی‌نظیر، کارایی زیادی دارد. به کمک برنامه‌ فوق‌العاده AllFloor Power سطوح مختلف به راحتی تمیز می‌شوند.

سیستم Easy Clean در این جاروبرقی باعث می‌شود که قطعات مختلف جارو، به راحتی از یکدیگر جدا شوند. این قطعات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت شستشو را دارند.

این جاروشارژی به فیلتر HEPA مجهز است که قابل شستشو است. این فیلتر بهداشتی، از خروج گردوغبار جلوگیری می‌کند.

داخل پارویی دستگاه یک برس مکانیکی تعبیه شده که حدود 5000 دور در دقیقه کار می‌کند. مخزن دستگاه ظرفیت 0.9 لیتری دارد که حجم زیادی از گرد و غبار را در خود جای می‌دهد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جاروشارژی بوش 

جاروشارژی بوش مدل BCH86PET1

جاروشارژی بوش مدل BCH86PET1

جاروشارژی بوش مدلBCH86PET1 به برنامه‌ها و تکنولوژی‌های ویژه‌ای مجهز است که باعث محبوبیت و فروش بالای آن شده است. رنگ قرمز جذاب، زیبایی آن را دوچندان کرده است.

ویژگی‌های ظاهری

این مدل جاروشارژی بوش، با وزن 5 کیلوگرم، طراحی بسیار عالی، زیبا و شیکی دارد و تمام اعضای خانواده می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. می‌توان از این جاروشارژی در دو حالت عصایی و ساده استفاده کرد. وجود چرخ های فلزی جابجایی آن راحت تر کرده است. وجود شلنگ پارچه‌ای و کابل طولانی تا شعاع 15 متر را پوشش می‌دهد.

باتری این دستگاه از نوع لیتیوم است و برای مدت طولانی کار می‌کند. زمان شارژ شدن کامل جاروشارژی 6 ساعت است به مدت ۳۰ دقیقه کارکرد دارد.

ویژگی‌های فنی

سیستم Quattro Power برای انجام نظافت با مصرف انرژی کم در نظر گرفته شده است. برنامه‌ silent Clean Premium به صورت قفل عمل می‌کند و ایمنی دستگاه را هنگام استفاده بالا می‌برد. تکنولوژی Power Protect باعث می‌شود که در مدت طولانی از دستگاه استفاده کنید.

این جاروشارژی به فیلتر بهداشتی HEPA مجهز است که قابلیت جمع‌آوری گردوغبار ریز و آلوده را دارد و باعث تمیز شدن هوای خروجی می‌شود. همچنین نشانگر بررسی میزان گردوغبار، زمان تخلیه سطل را مشخص می‌کند. این جاروبرقی به صورت استاندارد طراحی شده و به سیستم پارک لوله و ذخیره‌سازی لوله مجهز است.

این دستگاه مجهز به سیستم Proanimal است. این سیستم قابلیت جمع آوری موی حیوانات خانگی را دارد. از دیگر مشخصات این جاروشارژی سیستم Easy Clean است که با استفاده از آن، قطعات دستگاه برای نظافت به راحتی جدا می‌شوند.

قیمت انواع مدل های جاروبرقی بوش چقدر است؟

جاروبرقی‌های بوش با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی ارائه می‌شوند. از این رو از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردار هستند و نمی‌توان به طور دقیق قیمت جاروبرقی بوش را بیان کرد. به خصوص که امروزه محصولات خانگی دچار تغییر قیمت می‌شوند. می‌توان گفت که میانگین قیمت جاروبرقی‌ بوش بین سه میلیون تا ده میلیون است و قطعا بهترین جاروبرقی بوش قیمت بالاتری نیز دارد.

نمونه های معرفی شده از بهترین و محبوب‌ترین نمونه‌های موجود در بازار بودند. این جاروبرقی‌ها قابلیت‌های بسیار زیادی دارند و بسیار کاربردی و حرفه‌ای طراحی شده اند؛ تنها مشکل آنها برای خریداران، قیمت نسبتا زیاد نسبت به برندهای دیگر است. اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید به هیچ وجه در انتخاب خود تردید نکنید.

خانه بوش ؛ نمایندگی رسمی بوش در تهران 

جاروبرقی‌های بوش به دلیل کیفیت بالا، عمر طولانی، قدرت مکش عالی و زیبایی منحصربه‌فرد جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار هستند. مدل‌های ذکر شده در این مقاله، 5 مورد از بهترین مدل های جاروبرقی بوش در بازار بودند و مطمئنا این لیست به شما در خرید کمک زیادی خواهد کرد.

این جاروبرقی‌ها موتور قدرتمندی دارند و با دقت بسیار بالایی طراحی و ساخته شده‌اند. ما در خانه بوش، به عنوان مرجع معتبر فروش جاروبرقی‌های اصل، سعی کردیم بهترین مدل های جاروبرقی بوش را بررسی کرده و با قیمت مناسب به شما ارائه دهیم. در خانه بوش اجناس اصل به فروش می‌رسد و دارای گارانتی سه ساله هستند.

4.1/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *