غذاساز بوش محصولی همه کاره که آشپزی شما را متحول می‌کند

استفاده از غذاساز بوش آشپزی را بسیار راحت و سریع می‌کند. این وسیله دستگاهی همه‌کاره با قابلیت‌های بسیار متنوع است و برای تهیه انواع غذاها نظیر پلو، انواع خورشت‌، انواع آش‌، انواع سالاد، انواع سوپ، انواع کیک و شیرینی، تهیه غذاهای سرخ کردنی، غذاهای بخار پز و غیره کارایی دارد. متاسفانه بسیاری از افراد بدون توجه به کارایی این وسیله، صرفا از آن برای ارتقای دکوراسیون آشپزخانه بهره می‌برند.

اگر شما هم جزو این دسته افراد به‌شمار می‌روید، پیشنهاد می‌دهیم ما را تا انتهای مطالب این مقاله از خانه بوش همراهی کنید تا با کاربردهای متنوع و نوع استفاده از غذاسازهای زیبا و همه‌کاره بوش بیشتر آشنا شوید.

معرفی غذا ساز بوش

غذا ساز بوش دستگاهی چندکاره است که برای انجام امور آشپزی و پخت‌وپز انواع غذاها کارایی دارد. بوش این وسیله زیبا و کاربردی را با مدل‌های مختلف راهی بازار کرده است. همه مدل‌ها با استفاده از بهترین متریال و با بهره‌گیری از دانش روز به‌دست متخصصان توانمند بوش تولید شده و راهی بازار می‌شوند.

بنابراین از نظر کیفیت و طول عمر در سطح خوبی قرار دارند و مطابق با استاندار های تعریف شده برای محصولات برند بوش تولید می‌شوند. اما از جنبه‌های مختلفی نظیر ابعاد، ظرفیت، سبک طراحی ظاهری، رنگ‌بندی، برنامه‌های کاربردی و غیره با هم تفاوت دارند. برای استفاده بهینه از غذاساز بوش نیاز است به خوبی آن را بشناسید و در حین انتخاب مناسب‌ترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

همانطور که گفتیم غذاساز بوش یک دستگاه همه‌کاره برقی است. از این‌رو می‌توانید در کمترین زمان ممکن غذاهای را با آن آماده کنید. وسیله فوق برای انجام کارهای مختلفی نظیر پخت‌وپز، خرد کردن، ورقه کردن، پوره کردن، چرخ کردن، مخلوط کردن و غیره کارایی دارد. به این ترتیب با انتخاب غذاساز بوش همه‌کاره تجربه‌ای کاملا متفاوت از آشپزی را کسب خواهید کرد.

سرعت‌عمل آشپزی با غذاساز بوش واقعا بالا است. به‌عنوان مثال برای پخت کوکو سبزی با استفاده از این وسیله فقط 5 الی 10 دقیقه زمان نیاز دارید. در صورتی که بدون غذاساز فقط کلی زمان باید صرف خرد کردن سبزی کنید.

کاربرد غذاساز بوش در آشپزخانه

با توجه به توضیحات ارائه شده در مطلب قبل کم‌وبیش اشاره‌ای به کاربردهای غذا ساز بوش کردیم. در این مطلب تصمیم داریم روش استفاده از غذاساز بوش با ذکر جزئیات بیشتر را توضیح دهیم. از غذاساز بوش می‌توان به‌عنوان آچار فرانسه آشپزخانه نیز یاد کرد.

برحسب نوع مدل غذا سازهای بوش ابزار و لوازم جانبی مختلفی به همراه دارند که هرکدام از آن‌ها دارای کارایی مخصوص به‌ خود است. بنابراین برحسب نوع غذا می‌توانید از ابزارهای کاربردی غذاساز‌های بوش بهره ببرید. خوشبختانه همه غذاساز‌های بوش در کنار کیفیت بالا کارایی بسیار راحتی دارند و همه قطعات به‌راحتی روی دستگاه باز و بسته می‌شوند.

غذاساز بوش وسیله‌ای مدرن و کاربردی است. با آنکه این وسیله به تازگی وارد بازار شده اما استفاده از غذاساز بوش در آشپزخانه‌های امروزی بسیار گسترده‌تر بوده و اکثر بانوان ترجیح می‌دهند با حذف لوازم برقی مختلف و جاگیر، وسیله‌ای کاملا کاربردی و همه‌کاره را برای انجام امور آشپزی در سبک مدرن به خدمت بگیرند.

این وسیله منحصربه‌فرد آشپزخانه با وجود ظاهری شیک و زیبا و همچنین کارایی بالا مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارد. پس از اگر به دلیل پیشگیری از مصرف برق استفاده از لوازم برقی را برای خود محدودتر می‌کنید، باید بگویم که این وسیله کاملا مدرن بوده و به فناوری‌های متعددی مجهز است. از این‌رو نسبت به لوازم برقی قدیمی مصرف انرژی بسیار مناسبی دارد.

غذاساز‌های بوش یک دستیار تمام وقت در امور آشپزی به‌شمار می‌روند که با وجود آن‌ها می‌توانید همه کارهای زیر را به‌راحتی و با صرف کمترین زمان انجام دهید.

موارد زیر از جمله کارآیی¬های غذاساز بوش است. لذت استفاده از آنها را ببرید.

آسیاب کن

در حال‌حاضر انواع مختلف آسیاب در باز وجود دارد. این وسیله جزو لوازم ضروری آشپزخانه به‌شمار می‌رود. با وجود این وسیله می‌توانید انواع مواد غذایی نظیر حبوبات، مغزیجات، هل، دارچین، زنجبیل، خولنجان و غیره را خیلی راحت و سریع آسیاب کنید.

با انتخاب دستگاه همه‌کار غذاساز بوش دیگر نیاز به خرید دستگاه آسیاب به صورت جداگانه نخواهید داشت. زیرا این وسیله کار آسیاب را نیز برای شما انجام می‌دهد. به این ترتیب با وجود آن می‌توانید، خیلی راحت در منزل ادویه تازه تهیه کنید. همچنین جهت آسیاب قهوه و آجیل نیز این وسیله کارایی دارد.

خرد کردن مواد غذایی

یکی دیگر از کاربردهای اصلی غذاساز بوش خرد کردن مواد غذایی مختلف است. این وسیله تیغه‌های فلزی مختلفی دارد که یکی از تیغه‌های تعبیه شده برای آن وظیفه خرد کردن موارد غذایی مختلف را برعهده گرفته است.

به این ترتیب می‌توانید با صرف اندکی وقت انواع میوه، سبزیجات، صیفی‌جات و غیره را خرد کنید. این محصول بوش کمک می‌کند مواد غذایی مورد نظر شما بیش اندازه خرد نشوند و با آنکه قطعات غذا درشت‌تر از حد انتظار شما نباشد.

زیرا مجهز به دکمه پلاس بوده و با کمک آن می‌توانید متناسب با ابعاد مورد نظر عملکرد دستگاه را تنظیم کنید. به این ترتیب میزان خرد شدن مواد غذایی دقیقا مطابق با نیاز و حد انتظار شما صورت خواهد گرفت.

آبمیوه گیر

غذاساز بوش برای گرفتن آبمیوه نیز کارایی دارد و با استفاده از آن می‌توانید خیلی راحت و سریع آب میوه مورد علاقه خود را بگیرید و آبمیوه طبیعی نوش‌جان کنید. سبک طراحی این دستگاه همه‌کاره به نحوی صورت گرفته است که برای آبمیوه و تفاله آن دو ظرف مجزا وجود دارد.

بنابراین فرایند گرفتن آبمیوه با آن بسیار راحت و سریع است. و با وجود این دستگاه در آشپزخانه دیگر نیازی به صرف هزینه برای تهیه دستگاه آبمیوه گیری به‌صورت مجزا نیست.

رنده کردن مواد غذایی

رنده کردن مواد غذایی یکی اززمان‌برترین امور آشپزی به‌شمار می‌رود. به همین دلیل تهیه برخی غذاها نیز کوکو و کتلت وقت زیادی می‌برد. استفاده از غذاساز بوش به شما کمک می‌کند نهایتا تا ۱۰ دقیقه کتلت و کوکو را آماده کنید.

زیرا با کمک این دستگاه حتی کمتر از یک دقیقه می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی مختلف را رنده کنید. البته ناگفته نماند که کیفیت کار دستگاه نیز بی‌نظیر است. این وسیله طراحی کاملا فنی دارد و از این‌رو به بهترین شکل ممکن کار مورد انتظار را انجام می‌دهد.

معمولا اکثر غذاسازهای بوش مجهز به دیسک دوطرفه هستند و این امکان را برای شما فراهم می‌سازند که بتوانید مواد غذای مختلف را در دو حالت ریز و درشت رنده کنید.

مخلوط کردن مواد غذایی

دیگر کاربرد غذاساز بوش مخلوط کردن مواد غذایی مختلف است. برای این منظور تیغه‌های قدرتمندی به همراه محصول ارایه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از آن‌ها مواد غذایی مختلف را کاملا یکدست با هم مخلوط کنید.

درست کردن خمیر

یکی دیگر از کارهای سخت آشپزی تهیه خمیر است. تهیه خمیر اغلب برای پخت شیرینی رایج است و تقریبا همه شیرینی‌ها با تهیه خمیر به‌همراه هستند. اگر شما هم جزو افرادی به‌شمار می‌روید که از پخت کیک و شیرینی در منزل لذت می‌برید، شک نکنید که وجود غذا ساز کارتان را بسیار راحت‌تر می‌کند.

البته ناگفته نماند که تهیه خمیر به شکل صحیح در کیفیت پخت کیک و شیرینی بسیار موثر است. استفاده از غذاساز بوش برای تهیه خمیر می‌کند خمیر به خوبی ورز بخورد و به بهترین شکل ممکن تهیه شود.

در نتیجه با وجود این دستگاه می‌توانید تا حدود زیادی کیفیت و همچنین سرعت کار خود را افزایش دهید. مهمترین از همه آنکه تهیه خمیر بسیار راحت و با کمترین زحمت به همراه خواهد بود. ناگفته نماند که تهیه خوراکی‌های دیگر نظیر نان و خمیر پیتزا نیز با غذاساز بوش بسیار راحت و سریع صورت می‌گیرد.

غذاساز های بوش حاوی یک تیغه پلاستیکی بسیار باکیفیت هستند که تیغه مذکور برای تهیه خمیر کارایی دارد و در این زمینه بسیار کمک کننده است.

حلقه کردن مرکبات

اگر اهل تهیه ترشی‌های مختلف و سالادهای رنگارنگ هستید، باز غذاساز بوش به کارتان خواهد آمد. زیرا این وسیله کمک می‌کند سبزی و صیفی‌جات مختلف را در اندازهای مختلف به‌صورت حلقه حلقه خرد کنید. حتی متناسب با مدل دستگاه می‌توانید ضخامت حلقه‌ها را نیز برحسب دلخواه خود تنظیم کنید.

غذاساز بوش به شکلی یک دست و تمیز مرکبات را حلقه حلقه می¬کند. می¬توانید تنظیمات آن را طوری تعیین کنید که سبزی مرکبات و صیفی جات با حلقه¬های با ضخامت یکسان بریده شوند. برای تهیه سالاد¬های زیبا ویژگی بسیار خوبی است.

درست کردن چیپس

چیپس یکی از خوراکی‌های محبوب کودکان به‌شمار می‌رود. اگر شما نیز کودکی دارید که عاشق چیپس بوده یا خودتان علاقمند به این نوع خوراکی هستید، می‌توانید آن را سالمتر و طبیعی‌تر در منزل تهیه کنید. همچنین با کمک غذاساز بوش امکان تهیه چیپس با طعم دلخواه‌تان نیز به‌راحتی میسر می‌شود.

درست کردن سالاد

یکی دیگر کاربردهای رایج غذاساز بوش تهیه انواع سالاد با سرعت‌العمل بالا است. یکی از دلایلی که منجر به حذف سالا از برنامه غذایی ما می‌شود زمان‌بر بودن تهیه آن است. خوشبختانه معضل فوق با استفاده از دستگاه همه‌کاره بوش مرتفع شده و می‌توانید خیلی راحت و سریع انواع سالاد را به‌آسانی با آن آماده کنید.

درست کردن بستنی

تهیه بستنی در خانه 2 حسن بزرگ برای شما به همراه دارد. اول آنکه بستنی خانگی کاملا سالم و طبیعی است و دوم اینکه می‌توانید بستنی طعم بستنی را مطابق با ذائقه خود تهیه کنید. این وسیله به شما کمک می‌کند مواد اولیه بستنی با طعم دلخواه را بسیار راحت با یکدیگر مخلوط کرده و در نتیجه بستنی باکیفیت و خوشمزه آماده کنید.

درست کردن لواشک

جالب است بدانید غذاساز بوش برای تهیه لواشک نیز کارایی دارید. شما می‌تواند انواع لواشک ترش و شیرین را خیلی راحت و سریع با کمک قابلیت‌های این محصول در منزل آماده کنید.

تهیه پوره

اگر دارای کودک تازه متولد شده هستید، باید انواع پوره را به برنامه غذایی او اضافه کنید. وجود غذاساز بوش به شما کمک خواهد کرد انواع پوره مقوی را خیلی راحت و سریع برای او تهیه کنید.

همچنین تهیه پوره گوجه فرنگی، سیب‌زمینی بادام زمینی با کمک این محصول به‌آسانی برای شما ممکن خواهد بود. استفاده از این محصول بوش نیاز به تخصص و تجربه خاصی ندارد. بلکه کار با این دستگاه آنقدر ساده و راحت است که حتی در اولین استفاده از آن نیز دچار مشکل نخواهید شد.

تهیه فرنی

با این وسیله تهیه فرنی برای کودکان بسیار راحت است. فرنی از جمله غذاهای مفید و با ارزش برای کودکان به‌شمار می‌رود و همه پدر و مادرها تلاش می‌کنند آن را در برنامه غذایی کودکان‌شان قرار دهند.

اگر شما نیز جزو این دسته والدین بوده و تمایل دارید جهت تکمیل برنامه غذایی کودک خود فرنی را هم به غذاهای مصرفی او اضافه کنید، توصیه می‌کنیم از قابلیت‌های غذا‌ساز جهت کاهش زحمت خود غافل نشوید.

درست کردن دسر و سس

غذاساز بوش با توجه به قابلیت‌های و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد تهیه انواع سس و دسر را نیز بسیار راحت می‌کند. به این ترتیب به جای خرید سس‌های حاوی مواد افزودنی مضر، سس تازه با طعم و مزه دلچسب باب دل خود را می‌توانید خیلی راحت آماده کرده و به همراه خانواده میل کنید.

 همانطور که گفتیم کیفیت کار غذاساز برقی بسیار عالی است و از سس دست‌ساز خود به‌واسطه دستگاه فوق حتی در میهمانی‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید.

درست کردن کره و خامه

یکی دیگر از قابلیت‌های این غذاساز، درست کردن کره و خامه است. شما با کمک این دستگاه می‌توانید خودتان در منزل خامه و کره بهداشتی درست کنید. دو ماده اصلی در پختن اکثر غذاهای خوشمزه به کار می¬آیند.

تهیه انواع کیک و بیسکویت

همانطور که در مطلب قبلی نیز عنوان کردیم غذاساز بوش برای تهیه انواع کیک بسیار کاربردی است. زیرا هم جهت ترکیب مواد اولیه به کمک شما می‌آید و هم آنکه فرآیند پخت را می‌تواند انجام دهد. به این ترتیب با وجود غذاساز همه‌کاره بوش دیگر جهت تهیه انواع کیک و بیسکویت نیازی به خرید فر با مایکروویو نخواهید داشت.

چرخ کردن گوشت

غذاساز بوش کار چرخ گوشت را نیز انجام می‌دهد. بنابراین با وجود آن دیگر نیاز به خرید دستگاه چرخ گوشت نخواهید داشت. بوش برای این محصول خود چندین تیغه مجزا جهت چرخ کردن گوشت در قطعات مختلف ارائه داده است که با کمک آن‌ها می‌توانید متناسب با نیاز خود تیغه مناسب را جهت چرخ کردن گوشت انتخاب کنید.

قدرت و عملکرد این دستگاه برای چرخ کردن قطعات گوشت واقعا عالی بوده و هیچ تفاوتی با چرخ‌گوشت‌های بوش ندارد. حتی برای چرخ کردن گوشت فریز شده نیز می‌توانید از این وسیله بهره ببرید.

غذاساز بوش کار همزن برقی بوش را نیز انجام می‌دهد

با کمک این وسیله می‌توانید تمام غذاها و خوراکی‌هایی که نیاز به همزن برقی دارند را انجام دهید. تهیه کره و خامه طبیعی و تازه، بدون وجود همزن برقی در منزل بسیار سخت و حتی غیر ممکن است، اما با وجود این وسیله به راحت‌ترین شکل ممکن قابل انجام است.

همچنین تهیه انواع کیک نیز با این محصول بوش بسیار راحت است. زیرا با کمک این محصول می‌تواند مواد مورد را نیاز مخصوصا تخم مرغ را با بالاترین کیفیت به‌ هم بزنید و بسیار حرفه‌ای کار خود را انجام دهید. همچین اگر علاقمند به تهیه کره خانگی در منزل هستید نیز می‌توانید روی قابلیت‌های این محصول حساب باز کرده و با این دستگاه بسیار سریع کره خوشمزه خانگی تهیه کنید.

قیمت غذا ساز بوش

قیمت غذاساز بوش معمولا برحسب مدل و ظرفیت آن متغیر است. مدل‌های مختلف امکانات متعددی در اختیار شما می‌گذارد و از ابزار و قطعات کاربردی متنوعی بهره‌مند هستند. به‌عبارت دیگر هرچه تعداد قطعات و لوازم جانبی همراه محصول بیشتر باشد کارایی بیشتری دارد و به طبع قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

اما به‌طور کلی این وسیله، جزو لوازم آشپزی مقرون‌به‌صرفه‌ به‌شمار می‌رود. زیرا با انتخاب آن از خرید کلی وسایل دیگر نظیر چرخ گوشت، خرد کن، همزن، سرخ کن، پلوپز، مخلوط کن، آسیاب و غیره بی‌نیاز خواهید شد.

منتهی باید بگویم که قیمت این محصول در بازار ثابت نیست و بر حسب شرایط دچار نوسان است. بنابراین جهت دریافت اطلاعات کامل در رابطه با قیمت روز این دسته از محصولات بوش می‌توانید، با کارشناسان خانه بوش ارتباط بگیرید.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که خرید از نمایندگی رسمی بوش به‌صورت مستقیم نیز بر هزینه خرید شما تاثیر می‌گذارد. زیرا با حذف واسطه‌ها، محصول با قیمت مناسب‌تری به‌دست شما خواهد رسید. پس اگر تمایل به تجربه خرید اقتصادی دارید، به نمایندگی رسمی بوش آلمان در ایران مراجعه کنید.

خانه بوش؛ بهترین مرجع برای خرید غذاساز بوش

با توجه به توضیحات ارائه شده مشخص شده که استفاده از غذاساز بوش در آشپزخانه بسیار گسترده بوده و با کمک این وسیله می‌توانید انواع غذا، سالاد، کیک، شیرینی، بستنی، دسر، سوپ، نوشیدنی و غیره در کمترین زمان با کیفیت بالا آماده کنید

کارایی غذاساز بوش بسیار راحت بوده و کمترین فضا را در آشپزخانه شما اشغال می‌کند. بوش با استفاده از بهترین متریال و بهره‌گیری از آخرین فناوری روز این دسته از محصولات را تولید و روانه بازار می‌کند. همچنین این دسته از محصولات بوش طراحی ظاهری بسیار شیک و زیبای دارند و با دکوراسیون آشپزخانه شما متناسب خواهد بود‌.

منتهی برای خرید محصول اصل بوش باید مرجع فروش مناسبی انتخاب کنید. از دیدگاه ما بهترین مرجع برای خرید غذاساز و همچنین دیگر محصولات بوش نمایندگی رسمی و معتبر آن در کشور است. خانه بوش نمایندگی مجاز بوش آلمان در تهران به‌شمار می‌رود که لوازم منزل و آشپزخانه آن را به صورت مستقیم وارد کشور می‌کند.

به این ترتیب به لطف زحمات و تلاش‌های این مجموعه خیلی راحت امکان دسترسی به تولیدات باکیفیت بوش برای شما در هر کجای کشور که باشید فراهم می‌شود.

امکام خرید به‌صورت حضوری و آنلاین برای شما میسر بوده و در هر دو روش خرید می‌تواند غذاساز همه‌کاره بوش را با گارانتی،خدمات پس از فروش ایده‌آل، تضمین کیفیت، تضمین اصالت و تضمین سلامت خرید کنید. خانه بوش با افتخار میزبان خرید شما به‌صورت کاملا ایمن و مقرون به‌صرفه خواهد بود. بت خرید و استفاده از غذاساز بوش شما نیز به مشتریان وفادار بوش بپیوندید.

مقالات مرتبط

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *