راهنمای خرید اتو بخار و نکاتی که باید در این باره بدانیم

راهنمای خرید اتو بخار و نکاتی که باید در این باره بدانیم

اگر قصد راهنمای خرید اتو بخار را دارید ولی از ویژگی‌ها و امکانات آن هیچی نمی‌دانید و در انتخاب و خرید اتو بخار مناسب مصمم هستید پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا مقاله زیر مربوط به راهنمای خرید اتو را به دقت مطالعه کنید سپس بهترین اتو بخار را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد راهنمای خرید اتو بخار صحبت کنیم و در انتهای این مطلب به بهترین مدل‌های اتو بخار بوش بپردازیم. در ادامه مقاله همراه خانه بوش باشید.

خرید اتو بخار چه ضرورتی دارد؟

همه افراد در زندگی روزمره خود نیاز به وسایل برقی دارند. برخی از این وسایل بسیار ضروری بوده و برخی دیگر نیاز به خرید آن‌ها نیست. ممکن است بپرسید خب اتو در کدام دسته قرار دارد؟ برای جواب به این سوال یک مثال ساده برای شما می‌گوییم.

به فرض مثال فکر کنید یک روز صبح از خواب بیدار شده‌اید و یک قرار مهم دارید بعد متوجه چروک بودن لباس خود می‌شوید اینجاست که وجود یک اتو بخار اهمیت فراوانی دارد. حال که بیشتر اهمیت این اتو بخار آشنا شدید بهتر است که نگاه کلی به ویژگی و راهنمای خرید اتو نیز داشته باشید. در ادامه به خرید یک اتو و نکات و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید اتو بخار

راهنمای خرید اتو بخار

نکات مهم قبل از راهنمای خرید اتو چیست؟ در این بخش قصد داریم در مورد راهنمای خرید اتو و تمام نکات مربوط به آن صحبت کنیم. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک اتو بخار عبارتند از:

داشتن پنل کنترل

اولین نکته در راهنمای خرید اتو بخار ، داشتن پنل کنترلی است که به دو صورت دیجیتالی و دستی وجود دارد. مدل‌های دستی دارای ولوم کنترلی هستند که با استفاده از آن می‌توان حرارت اتو و میزان بخار را مدیریت و تنظیم کنید. مدل‌های دیجیتالی نسبتا دارای قیمت بیشتری هستند ولی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که به صورت دقیق دمای آب و فشار بخار را مدیریت کنند.

راحتی در استفاده

از دیگر نکات مهم راهنمای خرید اتو بخار ، راحتی در استفاده است. در صورتی که اتو بخار بیش از حد سنگین باشد کار شما سخت‌تر خواهد شد و به درستی در دست جا نمی‌گیرد. بنابراین راحتی در استفاده یک نکته مهم در انتخاب اتو است.

گنجایش منبع آب

اگر جزء خانواده‌های پر جمعیت هستید و هر بار لباس‌های بسیاری را اتو می‌کنید، باید از اتوهایی که دارای گنجایش بالا هستند استفاده کنید. ولی پیشنهاد می‌کنیم که اگر به گنجایش بالای مخزن آب نیاز ندارید خرید یک اتو بخار مسافرتی گزینه بهتری است.

توان مصرفی و برچسب انرژی

در واقع توان مصرفی و برچسب انرژی به عملکرد بهتر دستگاه کمک می‌کند که در اکثر اتو بخارهای بوش این ویژگی وجود دارد.

جنس کف اتو

از مهم‌ترین نکاتی که در راهنمای خرید اتو بخار باید مورد توجه قرار داد جنس کف اتو است. بهتر است که جنس اتوی شما استیل ضد زنگ یا سرامیکی باشد. این نوع جنس از نظر تعمیرکاران و تجربه کاربران بهترین انتخاب است؛ چراکه به‌راحتی روی پارچه حرکت می‌کنند. همینطور جنس آلومینیوم آنودایز نچسپ نیز گزینه مناسبی است.

داشتن سیم چرخان

بهتر است اتو بخاری که انتخاب می‌شود از سیم متوسط برخوردار باشد تا حین جابه‌جایی به مشکل برنخورید. همیشه سیمی‌که دارای روکش پارچه‌‌ای است از امنیت بهتری برخوردار است. سعی کنید که هنگام خرید از مدل‌های حاوی سیم چرخان استفاده کنید؛ این قابلیت‌ها از گره خوردن و پیچیدن سیم جلوگیری می‌کند.

بخاردهی عمودی

از دیگر آپشن‌های مهم در راهنمای خرید اتو بخار باید به آن توجه کرد بخاردهی عمودی است. در واقع این قابلیت باعث می‌شود که پرده و لباس‌های آویزان به‌راحتی اتو شوند. این ویژگی بیشتر در اتوبخارهای برند بوش مشاهده می‌شود.

سیستم قطع کن خودکار

امروزه سیستم قطع خودکار در اکثرا اتو بخارها وجود دارد که بعد از گذشت چند دقیقه وقتی که اتو حرکت نکند به صورت خودکار خاموش می‌شود.

خرید اتو بخار

پرفروش ترین و بهترین اتوهای بخار سال ۲۰۲۲

حال که با ویژگی‌ها و راهنمای خرید اتو بخار آشنا شدید وقت آن رسیده که به معرفی محصولات بوش بپردازیم و ۵ مورد از پرفروش‌ترین و بهترین اتوهای سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم.

بهترین اتو بخار برند بوش مدل TDI903231A

در صورتی که شما هم طرفدار برند و محصولات بوش هستید در خرید این اتو بخار ‌تردید نکنید. قیمت اتو بوش مدل TDI903231A با توجه به طراحی بی‌نظیری و منحصربه‌فردی که دارد بسیار به‌صرفه است. همچنین این اتو بخار توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند و همواره رضایت کاربران را در پی داشته باشد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتو بخار می‌توان به وزن بدنه سبک ۲ کیلوگرمی، دارای سنسور تنظیم بخار، سنسور قطع بخار، دارای سیستم بخاردهی، سیستم ضد چکه، قابلیت ضد رسوب و جنس کفه سرامیک اشاره کرد.

اتو بخار بوش مدل TDA70EASY

اتو بخار بوش مدل TDA70EASY ساخت کشور آلمان و از ویژگی‌هایی همچون توان مصرفی ۲۴۰۰ وات، فشار بخار ۲۰۰ گرم در دقیقه، اسپری آب، چکه نکردن، i-Temp برای تنظیم دما و سیستم بخاردهی پیشرفته برای انتشار بهینه بخار و پیشرفته کفی اتو برخوردار است.

اتو بخار بوش مدل TDA302401W

از دیگر محصولات بوش می‌توان به اتو بخار بوش مدل TDA302401W اشاره کرد که از ساخت و طراحی زیبایی در آن استفاده شده است. این اتو بخار دارای کابلی به اندازه ۲ متر است و به‌آسانی می‌توان آن را به پریز متصل کرد. همینطور محل اتصال کابل برق به بدنه به گونه‌‌ای طراحی شده است که می‌توان تا ۳۶۰ درجه آن را چرخش داد.

مخزن این اتو دارای گنجایشی حدود ۳۲۰ میلی لیتر است و می‌توان آب مورد نیاز را در دستگاه ذخیره کرده و برای دفعات بعد استفاده کرد. یک خروجی برای اسپری کردن آب طراحی شده که در صورت نیاز می‌توان رو پارچه آب پاشی کرد و راحت‌تر به اتو کردن پرداخت.

از دیگر ویژگی‌های بارز این اتو بخار می‌توان به سیستم ضد چکه، سیستم ضد رسوب، بخاردهی عمودی، کفی از جنس سلینیوم گلیس، تنظیم قدرت و عملکرد و کیفیت بالا در ساخت آن اشاره کرد.

اتو بخار بوش مدل TDA702421E

این اتو بخار یک دستگاه شیک و کارآمد با بدنه پلاستیک و رنگ زیبایی طراحی شده است. این اتو دارای توان بالایی است و میزان قابل توجهی بخار تولید می‌کند. برای پر کردن مخزن می‌توان از قسمت جلویی اقدام کرد که امکان نگهداری از آب مورد نیاز وجود دارد.

کفی دستگاه دارای قابلیت CeramiumGlissee است و قدرت و عملکرد دستگاه به وسیله پیچ تنظیم انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این اتو می‌توان به بخاردهی عمودی، طراحی ارگونومیک، سیم بلند و طراحی زیبا اشاره کرد.

اتو بخار بوش مدل TDA2623GB

این اتو بخار از طراحی شیکی برخوردار بوده و علاوه بر ابعاد نسبتا کوچک دارای وزن کمی‌است که می‌توان به‌راحتی آن را جابه‌جا کرد. از جمله ویژگی‌های این اتو بخار شامل توان مصرفی بالا، گنجایش مخزن آب ۲۹۰ میلی متر، بخاردهی پیوسته ۳۰ گرم در دقیقه، بخاردهی لحظه‌‌ای ۸۰ گرم، طول کابل ۲.۵ متر، توان مصرفی ۲۰۰۰ وات و جنس کفی سرامیک است.

کدام اتو بخار برای خرید مناسب تر است

کدام اتو بخار برای خرید مناسب تر است؟

بیشتر مواقع که قصد خرید اتو را دارید، بین اتو بخار ارزان قیمت و گران قیمت دچار تردید و سردرگمی می‌شوید که بیشتر مواقع یا از خرید دست می‌کشید یا انتخاب نادرستی انجام می‌دهید. در این مقاله از خانه بوش ما سعی کردیم که تمام موارد مربوط به راهنمای خرید اتو بخار را برای شما شرح دهیم که هنگام خرید انتخاب درست‌تر و مناسب‌تری داشته باشید. در صورتی که قصد خرید اتو بوش یا هر گونه لوازم خانگی بوش را دارید می‌توانید از طریق خانه بوش اقدام کنید و تمام راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

سوالات متداول

مرطوب‌سازی خودکار لباس‌ها، اتوکشی بهتر به خاطر بخاردهی گرم، پارچه‌های سنگین را به‌راحتی صاف می‌کند.
داشتن قیمت بالاتر نسبت به اتوی خشک، دارای وزن بیشتر به دلیل دارا بودن مخزن آب، در صورت استفاده از آب مقطر رسوب زدایی باید مرتبا انجام شود، مصرف برق بالا، برای گرم شدن صفحه به زمان بیشتری نیاز دارد، برای همه پارچه و الیاف‌ها مناسب نیست.
راحتی در استفاده، دارای توان مصرفی و برچسب انرژی، بالا بودن گنجایش منبع آب، داشتن پنل کنترل، دارای قابلیت ضد رسوب، دارای خاموش خودکار، قابلیت ضد چکه بودن، داشتن میزان بخاردهی، بخاردهی عمودی و داشتن کفی با کیفیت.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *