معرفی ویژگی های ماشین لباسشویی توکار بوش

ماشین لباسشویی توکار بوش

ماشین لباسشویی توکار بوش از مدل های مختلفی برخوردار است که در هر کدام چندین برنامه برای شستشوی البسه تعریف شده است. با خرید این محصول دیگر نگران میزان لغزش و یا صدای ماشین لباسشویی خود نخواهید بود چرا که در مراحل مختلف میزان صدای مشخصی برای آن تعریف شده است. از برنامه های مختلف در این لباسشویی می توان به Reload اشاره نمود. ضد چروک، خشک کن، تنظیم دما و سرعت نیز در ماشین های لباسشویی بوش جزء برنامه های مهم شناخته می شوند. در ادامه بیشتر به معرفی اینگونه از لوازم خانگی برند بوش خواهیم پرداخت.

لباسشویی توکار و ویژگی های مهم آن

این روزها انواع لوازم خانگی با برندهای مختلفی را در بازار اینگونه از محصولات می توان مشاهده کرد که هر کدام از ویژگی های مختص به خود برخوردار هستند. در این بین برند شناخته شده و نام آشنای بوش نیز در کنار دیگر رقبا به تولید محصولات خود در این زمینه می پردازد. یکی از مهمترین و در عین حال منحصر به فرد ترین لوازم خانگی این برند لباسشویی توکار بوش می باشد. در این مطلب سعی خواهیم کرد توضیحات بیشتری در رابطه با مشخصات فیزیکی این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

ماشین لباسشویی توکار بوش

مدل های مختلف ماشین لباسشویی توکار بوش

مدل های مختلفی برای لباسشویی بوش از نوع توکار تعریف شده است که می توان به لباسشویی های توکار WIS28441, WIW24560IR, WKD 28541EU و چندین مورد دیگر اشاره نمود که هر کدام از آپشن های متنوعی برای شستشوی البسه برخوردار هستند. قیمت لباسشویی بوش نیز با توجه به نوع مدل و ویژگی هایی که دارد تعیین می شود. ظرفیت و سرعت چرخش موتور یکی از مهمترین ویژگی هایی است که قبل از هرگونه خرید ماشین لباسشویی می بایست به آنها توجه بیشتری نمود. هر چه ظرفیت و سرعت موتور بالاتر باشد مسلما قیمت ماشین لباسشویی توکار بوش افزایش خواهد یافت. در ادامه این بخش به معرفی چند مورد از مهمترین خصوصیات لباسشویی های توکار بوش خواهیم پرداخت.

ماشین لباسشویی توکار بوش

مشخصات ماشین لباسشویی بوش

همانطور که در بخش ابتدایی نیز عنوان نمودیم ماشین لباسشویی توکار بوش از مدل های مختلفی برخوردار است اما در تمامی آنها ویژگی هایی وجود دارد که تقریبا از تعاریف مشخصی برخوردارند. میزان صدا در تمامی ماشین های لباسشویی بوش چه در حال شستشو و چه در حال خشک کن تعریف شده است. برای اینکه بتوان نحوه و زمان شستشوی لباس های مختلف را مشاهده کرد بر روی این محصول صفحه نمایش ال ای دی طراحی شده است. Aqua Stop را می توان تحولی بزرگ در اینگونه محصولات عنوان نمود چرا که با این قطعه به راحتی می توان از نشتی لوله مطلع شد. AquaStop یک تکنولوژی ایمنی مهم در برخی از ماشین‌های لباسشویی است که به منظور جلوگیری از نشت آب و آسیب به محیط زیرین دستگاه و محیط اطراف آن طراحی شده است. این ویژگی به طور عمده از لوله‌ها، سنسورها و سیستم‌های کنترل به منظور تشخیص و کنترل هر نوع نشتی آب در ماشین لباسشویی استفاده می‌کند.

برای محافظت از البسه نیز در این محصول طراحی Vario Soft drum صورت گرفته است تا در هر فشار و حرارتی از لباس ها محافظت شود. Vario Soft Drum یک تکنولوژی طراحی خاص است که در برخی از ماشین‌های لباسشویی استفاده می‌شود، به ویژه در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ. این تکنولوژی طراحی شده است تا فرآیند شستشو را بهبود بخشد و لباس‌ها را به دقت و به نرمی شستشو دهد.

 در بسیاری از مواقع برخی فراموش می کنند که لباس های دیگری را در لباسشویی خود قرار دهند برای حل این مشکل برنامه Reload چاره ساز خواهد بود چرا که با فعال کردن آن می توان لباس ها را به دیگر البسه اضافه نمود. تنظیم آب اتوماتیک یا Active Water نیز در این محصول کاملا رویت می شود. آبکشی، خشک کن، ضد چروک، شستشوی خودکار دیگ و محفظه مواد شوینده، تنظیم دما و سرعت، ورودی آب سرد و گرم و نمایشگر میزان مصرف برق و آب و چندین ویژگی دیگر را می توان در ماشین های لباسشویی توکار بوش مشاهده نمود. برای اطلاع از میزان قیمت ماشین لباسشویی بوش می توانید به سایت مورد نظر مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *