10 مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

10 مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

امروزه در بازار شاهد مدل‌های مختلفی از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی هستیم. با توجه به این که ماشین ظرفشویی در چند سال اخیر به یکی از لوازم خانگی پر طرفدار تبدیل شده است، شرکت‌های خارجی و ایرانی مختلف مدل‌های گوناگونی از ماشین ظرفشویی را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند. برخی از مدل‌های ماشین ظرفشویی به دلیل کارایی بالا و کیفیت مناسب بیشتر از دیگر مدل‌ها مورد توجه هستند و به عنوان بهترین شناخته می‌شوند.

در ادامه این مطلب ما سعی داریم که ده نمونه از مدل‌های برتر ماشین ظرفشویی بازار را که اغلب در بین مشتریان محبوبیت دارند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

ماشین ظرفشویی برند بوش مدل SMS46NI01B

بوش یکی از برندهای خارجی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می­کند و به علت داشتن محصولاتی با کیفیت و عالی در بین خریداران بسیار محبوبیت دارد. یکی از بهترین مدل­های ماشین ظرفشویی موجود در بازار مدل SMS46NI01B متعلق به این برند است. این مدل ماشین ظرفشویی ظرفیتی به اندازه 13 نفر را دارد. مصرف انرژی آن بسیار پایین است و در رده ­A+ قرار دارد.

میزان صدای تولید شده توسط این ماشین ظرفشویی تنها 44 دسی­‌بل است. از دیگر ویژگی­های آن می­توان به امکان تنظیم ارتفاع دستگاه اشاره کرد. اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 4 هستید، این مدل با دارا بودن قابلیت‌­ها و ویژگی­‌های عالی می­تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

ماشین ظرفشویی LG مدل DC45

در معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی مدل DC45 از برند ال جی را نباید فراموش کنیم. این مدل دارای 7 برنامه برای شستشو ظروف است. مصرف انرژی پایینی دارد و در رده +++A قرار می­‌گیرد. گنجایش این دستگاه به اندازه 14 نفر است و برای خانواده­هایی که جمعیت زیادی دارند، بسیار مناسب خواهد بود. علاوه بر آن در مهمانی­‌ها کار شما را بسیار راحت می‌­کند.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45 جزو ماشین ظرفشویی­های مبله محسوب می­‌شود. این دستگاه امکان شستشو ظروف با بخار را دارد.

ماشین ظرفشوی مدل MDF-15303 از برند ایرانی پاکشوما

علاوه بر بهترین برندهای خارجی مانند ماشین ظرفشویی بوش، ال جی، سامسونگ و… برخی از مدل­های برندهای ایرانی هم در میان خریداران بسیار محبوب هستند. یکی از مدل­های پرطرفدار ماشین ظرفشویی ایرانی مدل MDF-15303 از برند پاکشوما است. این دستگاه میزان صدای بسیار کمی  دارد. تعداد برنامه­‌های شستشو در این ماشین ظرفشویی به 8 عدد می­رسد. ظرفیت این دستگاه بالاست و برای 15 نفر مناسب خواهد بود.

یکی از ویژگی­های مثبت این مدل ماشین ظرفشویی به امکان قفل کودک آن می­توان اشاره کرد. مصرف انرژی این مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما ++A است.

ماشین ظرفشویی مدل D141 برند سامسونگ

از جمله دیگر مدل­های ماشین ظرفشویی که در لیست بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی قرار می­گیرد، می­توان به ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D141 اشاره کرد. این مدل یکی از باکیفیت­ترین مدل­های موجود در بازار است و جزو ماشین ظرفشویی­‌های مبله به حساب می­آید. ظرفیت این دستگاه به اندازه 13 نفر است و می­توان برای مهمانی­‌ها روی کمک آن حساب کرد.

این مدل ماشین ظرفشویی برند سامسونگ از نظر میزان مصرف انرژی بسیار به صرفه است و در رده A+ قرار دارد. مدل D141 دارای 6 برنامه برای شستن ظروف است.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M

SMS88TW01M یکی از مدل­های خارجی ماشین ظرفشویی است که با کارایی بالا و ویژگی­های مناسب خود تا کنون توانسته نظر بسیاری از خریداران ماشین ظرفشویی را به خود جلب کند. این مدل ظرفشویی یکی از جدیدترین تولیدات شرکت بوش است که ظاهری بسیار جذاب دارد. مصرف انرژی پایین این دستگاه که در رده ++A قرار می­گیرد، از جمله ویژگی­های مثبت آن به شمار می­رود.

این مدل ماشین ظرفشویی دارای قفل کودک است و ظرفیت شستشوی ظروف به اندازه 14 نفر را دارد. با این دستگاه امکان شستشوی ظروف با نصف ظرفیت را خواهید داشت. قیمت ماشین ظرفشویی بوش در این مدل با توجه کیفیت بالا و کارایی آن می­تواند مناسب باشد.

ماشین ظرفشویی مدل DWK-2560 از برند دوو

از جمله مواردی که جزو بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی محسوب می­شود، مدل DWK-2560 از برند ایرانی دوو است. این ماشین ظرفشویی جنسی بسیار عالی دارد و استحکام و مقاومت آن از ویژگی­های قابل توجه خریداران است. با برچسب انرژی ++A در رده کم مصرف‌ترین ماشین‌های ظرفشویی قرار می‌گیرد. تعداد ۶ برنامه برای شستشوی ظروف دارد.

خانواده‌های پر جمعیت می‌توانند این مدل ماشین ظرفشویی را با ظرفیت ۱۵ نفر برای خود تهیه کنند. سبد‌های داخل دستگاه را می‌توان جابه جا کرد و ارتفاع آن‌ها را تغییر داد.

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28424W

این مدل ماشین ظرفشویی از برند بکو ترکیه هم از دیگر مدل‌های معروف بازار محسوب می‌شود. موتور به کار رفته در این مدل ماشین ظرفشویی بسیار قدرتمند است؛ به همین خاطر صدای کمی توسط این دستگاه تولید می‌شود و می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون نگرانی از میزان صدای آن از ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

ظرفیت بالای دستگاه یکی دیگر از دلایل انتخاب آن به عنوان بهترین نمونه است. این دستگاه ظرفیتی به اندازه ۱۵ نفر دارد. دارای برچسب مصرف انرژی ++A است که مصرف پایین ماشین ظرفشویی را نشان می‌دهد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW02B

با توجه به کیفیت و کارایی بالای تولیدات شرکت بوش یکی دیگر از مدل­های ماشین ظرفشویی تولید شده توسط آن را می­توان جزو بهترین و پرطرفدارترین مدل­ها در بازار دانست. ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67TW02B با دارا بودن ظرفیت 14 نفر بهترین انتخاب برای خانواده­های پرجمعیت محسوب می­شود. علاوه بر آن این دستگاه می­تواند ظروف کثیف را با سرعت بالایی شستشو دهد. قفل کودک، امکان تنظیم ارتفاع سبد‌ها، ایجاد حرارت، مجهز بودن به لامپ و… از امکانات مناسب آن به شمار می‌رود.

این مدل ماشین ظرفشویی برند بوش دوام بالایی دارد و می‌توانید سال‌ها بدون نگرانی با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

ماشین ظرفشویی مدل SWD-226W از برند ایرانی اسنوا

اسنوا این روزها یکی از برندهای برتر ماشین ظرفشویی در بازار شناخته می­شود. ماشین ظرفشویی این برند مدل SWD-226W یکی دیگر از مدل­های بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی است. این دستگاه ظرفیت 12 نفر را دارد و داری 6 برنامه شستشو است. از قابلیت­های مورد توجه آن می­توان به مصرف کم آب و صدای پایین آن اشاره داشت. مصرف انرژی این دستگاه مانند سایر مدل­های برتر بازار به صرفه است و برچسب انرژی ++A دارد.

ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

ماشین ظرفشویی مدل ED14 از برند امرسان

علاوه بر برندهای معروف لوازم خانگی خارجی مانند لوازم خانگی بوش، در ایران هم برخی از برندها محبوبیت دارند. امرسان یکی از تولید کنندگان ماشین ظرفشویی ایرانی است که مدل ED14 تولید شده توسط آن در لیست بهترین مدل­ها قرار دارد. شما می­توانید برای شستشو ظروف خود با این دستگاه از 6 برنامه شستشو استفاده کنید. این دستگاه ظرفیت بالایی دارد و با ظرفیت 14 نفر طراحی شده است.

این ماشین ظرفشویی مبله مصرف انرژی پایینی دارد و دارای برچسب انرژی ++A است. قابلیت شستشو با نصف ظرفیت را می­توان یکی از مزایای آن دانست.

جمع بندی

با توجه به استفاده روز افزون مردم از وسایل خانگی مانند ماشین ظرفشویی ؛ در حال حاضر برند‌های معروف خارجی و ایرانی مدل‌های مختلفی از این دستگاه را روانه بازار کرده‌اند. ما در این جا تلاش کردیم شما را با نمونه‌هایی از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی آشنا سازیم تا برای انتخاب بهترین گزینه‌ها سردرگم نشوید.

اگر شما هم قصد خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی را دارید، می‌توانید به خانه بوش مراجعه کنید و یکی از بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی اورجینال را با تضمین کیفیت و کارایی از آن خریداری کنید.

سوالات متداول

برند بوش یکی از محبوب‌ترین و بهترین برند‌های لوازم خانگی است. علاوه بر آن برند‌های دیگری چون ال جی، سامسونگ، بکو و… هم در لیست بهترین‌ها قرار دارند.
بوش مدل ­های مختلفی از ماشین ظرفشویی با کیفیت را ارائه کرده است که ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M، مدل SMS46NI01B و مدل SMS67TW02B از جمله بهترین­های آن به شمار می­روند.
3.1/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *