بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 4

چرا ماشین ظرفشویی بوش در ظرف مدت کوتاهی به چنین محبوبیتی دست یافته است؟ به باور برخی از کارشناسان منحصر به فرد بودن و کیفیت بالای ساخت سبب افزایش تقاضا برای خرید ماشین‌های ظرفشویی بوش در سرتاسر جهان شده است. ما در این مطلب به معرفی بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ می‌پردازیم.

با همراهی شما مروری خواهیم داشت بر ویژگی‌ها، امکانات خاص و مشخصات این سری ماشین ظرفشویی بوش؛ پیش از هر چیز بهتر است بدانیم در ایران بنا به عللی تنها ماشین‌های ظرفشویی سری 8، 6، 4 بوش وارد می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ خواهیم پرداخت.

نگاهی گذرا به ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 با گنجایش 13 نفره از پر فروش‌ترین محصولات شرکت آلمانی لوازم خانگی بوش است. یکی از دلایل محبوبیت این برند قیمت مناسب با توجه به کیفیت مطلوب و بالای لوازم خانگی است. گفتیم که این ماشین ظرفشویی دارای 3 سبد و ظرفیت 13 نفر است.

ولی بسیاری از خانواده‌ها امروزه تعداد افراد کمتری دارند. به همین منظور ویژگی Half Load یا نیم شور بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 4 به شما اجازه می‌دهد تا زودتر ظرف و ظروف را شسته و به انتظار پر شدن کامل سبدهای ماشین ننشینید. ضمناً اینکه باید به این نکته توجه کرد که پیشنهاد می‌شود برای صرفه بیشتر اقتصادی، هنگامی که ظرف‌ها کم هستند به جای مصرف قرص ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید.

ویژگی ماشین ظرفشویی بوش

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش سری 4

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ ویژگی‌های خاصی را دارا می‌باشد که در اینجا به طور مختصر نگاهی به آنها می‌اندازیم.

جنس کفه ظرفشویی سری 4 بوش: به استثنای مدل‌های سری 40C  ، 50D و 50C که در تولید آن­ها از کفه فایبرگلاس استفاده شده است، در ماشین ظرفشویی بوش سری 4 کفه و بدنه از جنس استیل ساخته شده است که بر مقاومت محصول می‌افزاید.

برد کنترل در سری چهار بوش: در حالی که در ماشین‌های ظرفشویی سری‌های 6 و 8 محصولات بوش برد کنترل در بیرون قرار ندارد، در عوض برد کنترل در ماشین ظرفشویی سری 4 بوش به شکل دکمه­‌ای بوده و در خارج از درب ظرفشویی قرار دارد.

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش: همگی به خوبی می‌دانیم چون ماشین ظرفشویی از وسایل پر مصرف خانگی در طی هفته است باید به هنگام خرید آن دقت کنیم تا میزان مصرف انرژی آن در سطح بالایی نباشد. خوشبختانه مصرف انرژی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش پایین است و کارخانه بوش در ساخت بهترین مدل ماشین ظرفشویی سری 4 از موتورهای نوین خود Eco Silence Drive رونمایی کرده است که میزان انرژی مصرفی آن بسیار پایین است.

مصرف آب ماشین ظرفشویی سری 4 بوش: حسگر تشخیص مقدار آب و فناوری‌های هیدرولیکی سیستم آب سبب ایجاد قابلیت مصرف بسیار پایین آب در ماشین ظرفشویی بوش سری 4 شده است. اگر تمام ظرفیت شست و شوی ماشین را در نظر آوریم که 13 نفر در نظر گرفته شده است میزان آب مصرفی چیزی نزدیک به 9/5 لیتر است که در قیاس با سایر ماشین‌های ظرفشویی دیگر بسیار اندک است.

شست ‌و شوی پاکیزه: یکی از ویژگی‌های جالب ماشین ظرفشویی بوش سری 4 قابلیت HygienePlu می‌باشد. این تکنولوژی با افزایش دمای آب تا هفتاد درجه سانتی­گراد در هنگام آبکشی ظروف، تمامی باکتری‌های مضر باقیمانده روی ظرف‌ها را از بین می‌برد.

برخی از امکانات جالب ظرفشویی‌های سری 4 بوش

گزینه Water Softenerبرای کاستن از میزان مصرف مواد شوینده و نگهداری از ماشین ظرفشویی و همچنین افزودن بر طول عمر ماشین ظرفشویی سری 4، این ویژگی توسط شرکت بوش فعال شده است. ناگفته نماند مزیت دیگر این قابلیت جلوگیری از ایجاد لکه روی ظرف و ظروف شما با از بین بردن پسماندهای کلسیمی و منیزمی است.

گزینه  Vario Speed: با بهره­‌گیری از این مزیت جالب 60 درصد به سرعت شست­ و شوی خود بیفزایید.

امکان شسشتو با تاخیر: با بهره بردن از این ویژگی شست و شوی شما تا 24 ساعت به تعویق می‌افتد.

برنامه Auto یا شستشوی کاملاً خودکار: در این برنامه ست و شو، میزان آب مصرفی و انرژی، به همراه زمان شست و شو به شکل خودکار انتخاب می‌شود و ماشین به صورت پیش فرض به شکلی اتوماتیک شروع به شستن ظرف­‌ها می‌کند. دمای آب تعیین شده در این برنامه شست­ و شو از 45 تا 65 درجه سانتی­گراد در نظر گرفته شده است.

چرا خرید لوازم خانگی بوش؟

خانه بوش عرضه کننده اصلی محصولات بوش در کشور است که جدیدترین و بهترین محصولات و سری‌های مختلف لوازم خانگی بوش موجود در بازار ایران را ارائه می‌دهد. تمامی محصولات این شرکت دارای بالاترین کیفیت طراحی و ساخت هستند و همگام با فناوری‌های روز تولید می‌شوند. این محصولات همگی تحت لیسانس شرکت بوش آلمان هستند که در کشورهای گوناگون و با کیفیتی مشابه کارخانه آلمانی تولید می‌شوند.

افزون بر این ویژگی‌ها، تضمین کارکرد درست محصول که خانه بوش به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد، موجب راحت‌تر شدن زندگی افراد و خانواده‌ها شده و آن را دلنشین‌تر می‌کند. محصولات و لوازم خانگی بزرگ و کوچک قابل عرضه و موجود در خانه بوش به 7 گروه اصلی و مجموعه کلی به قرار زیر دسته‌بندی می‌شود:

هود: هود توکار، جزیره‌ای و شومینه‌ای

ماشین‌های ظرفشویی مبله بوش، توکار و رومیزی

انواع ماشین لباسشویی مبله، توکار و خشک کن بوش

جاروبرقی و شارژی بوش: جاروبرقی کیسه‌ای و جارو شارژی

یخچال و فریزر: یخچال ساید بای ساید، فریزر تک، یخچال فریزر توکار، دوقلو و بالا و پایین

فر و اجاق گاز: فر، فر ترکیبی بوش، مایکروویو، اجاق گاز، اجاق گاز صفحه­ای، کشو گرمکن

لوازم کوچک خانه: اتو، غذاساز، میکسر، قهوه ساز، همزن، توستر، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، چای ساز بوش، مخلوط کن، خردکن، گریل، پلوپز

مزایای خرید از خانه بوش

یکی از بزرگترین مزایای خرید محصول از خانه بوش اصل بودن همه آن‌هاست. داشتن تأییدیه و لیسانس شرکت بوش آلمان و امکان شناسایی همه محصولات در سایت بوش آلمان از طریق کدهای محصول در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های خانه بوش که خرید از آن را لذت‌بخش و ساده می‌کند به این موارد می‌توان اشاره کرد:

  • نصب رایگان: وسایل و لوازم خانگی بزرگ در محل
  • بیمه رایگان محصولات در برابر هر گونه حادثه احتمالی تا درب
  • ارسال فوری به سرتاسر ایران برای تمام خریدهای حضوری و آنلاین
  • امکان خرید آنلاین (از سایت خانه بوش) و خرید حضوری (از فروشگاه خانه بوش در تهران)
  • مشاوره خرید و امکان بهره‌مندی از راهنمایی‌ها و همراهی کارشناسان زبده در هنگام خرید هر یک از محصولات خانه بوش
  • خدمات پس از فروش طولانی مدت: همه لوازم خانگی به فروش رسیده در خانه بوش، تا10 سال از خدمات پس از فروش این محصولات بهره‌مند خواهند شد.
  • فروش لوازم خانگی با ضمانت‌های 2 و 3 ساله با توجه به نوع محصول خریداری شده، شامل ضمانت‌نامه‌ 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش برای لوازم خانگی کوچک.

سخن پایانی

در این مقاله در راستای معرفی مدل‌های موجود سری 4 ماشین ظرفشویی بوش در خانه بوش به طور مختصر به بررسی بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ پرداختیم. در ابتدا برای شناخت بهتر این محصول معرفی کوتاهی از آن ارائه کردیم، آنگاه ویژگی‌های منحصر به فرد این ماشین ظرفشویی سری 4 بوش را ذکر کردیم. توضیح دادیم چه امکانات بیشتر و جالبی در این ماشین ظرفشویی سری 4 وجود دارد. در پایان با معرفی و مزایای خانه بوش و لوازم خانگی بوش  مطلب را به پایان بردیم. امیدواریم این نوشته مورد پسند شما واقع شده باشد.

4.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *