هر آن چیزی که باید درباره کشو گرمکن بوش بدانید

قیمت خرید کشو گرمکن بوش

کشو گرمکن بوش از جمله محصولات لوکس آشپزخانه محسوب می‌شود که از قیمت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که برند بوش از امکانات بی‌نظیری در محصولات خود استفاده کرده و جزء بهترین برندها در این دستگاه است. بهتر است بدانید که از این وسیله برای گرم کردن غذا استفاده می‌کنند، به این صورت که غذای پخته شده را در دمای مناسبی گرم نگه می‌دارد و بسیار کاربردی عمل می‌کند. بنابراین با خرید کشو گرمکن بوش می‌توانید چند وعده غذایی را گرم کنید. کشو گرمکن بوش به صورت توکار بوده و در انواع مختلفی به بازار ارائه می‌شود. در ادامه مقاله قصد دارید تمام موارد مربوط به کشو گرمکن بوش را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم که با خیال راحت بتوانید مدل انتخابی خود را خریداری کنید.

کشو گرمکن چیست؟

کشو گرمکن چیست

امروزه کشو گرمکن بیشتر در آشپزخانه‌ها دیده می‌شود و در بین افراد بیشتر رایج شده است. این محصول در مدل‌های مختلفی پر بازار وجود دارد و برای گرم کردن غذا و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. همین‌طور در صورتی که وقت کافی برای آشپزی ندارید می‌توانید چند وعده غذای خود را در این دستگاه گرم کنید.

با توجه به مدل‌های بسیاری که به بازار عرضه می‌شود برخی از آنها غذا را تا ساعت‌ها و بدون کاهش کیفیت گرم نگه می‌دارند و برعکس بسیاری از فرها باعث خشک شدن غذا نخواهد شد، به گونه‌ای که انگار تازه غذا پخته شده است.

همچنین می‌توان با گذاشتن فنجان در کشو گرمکن نوشیدنی خود را گرم کرده و دمای آن را تنظیم کنید. بد نیست بدانید که از این دستگاه در کافه یا کافی شاپ و رستوران‌ها استفاده می‌کنند.

همین‌طور کشو گرمکن‌ها علاوه بر گرم کردن غذا و نوشیدنی برای گرم کردن ظروف، پختن ملایم، یخ زدایی و درست کردن خمیر مناسب هستند. برخی مدل‌های این دستگاه دارای صفحه‌ای از جنس شیشه سکوریت هستند که به‌راحتی با استفاده از اسپری مخصوص شیشه می‌توان آن‌ها را تمیز کرد.

انواع کشوی گرمکن

معمولا این کشو گرمکن‌ها به دو قسمت معمولی و لوکس تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه راجع به آنها صحبت خواهیم کرد:

کشو گرمکن معمولی

قبلا کشو گرمکن معمولی در کشوی کوچک در قسمت پایین اجاق گاز فردار قرار داشت که به گرمکن معروف بود. در این کشو گرمکن قادر نبودیم که دماهای مختلفی را تنظیم کنیم و این موضوع یک مشکل به حساب می‌آمد.

کشو گرمکن لوکس

این نمونه از کشو گرمکن‌ها بیشتر برای طراحی و دکوراسیون آشپزخانه‌های جدید مناسب است. امروزه کشوی گرمکن در مدل‌های مختلف به بازار ارائه می‌شوند که انعطاف پذیری بالایی دارند. همچنین می‌توانید برای گرم کردن غذا آن را در دماهای مختلفی تنظیم کنید که به اندازه دلخواه غذا گرم شود. کشو گرمکن لوکس اغلب به صورت شیشه ای استیل است که محصولی شیک و کاربردی بوده و استفاده از آن باعث جذابیت هر چه بیشتر آشپزخانه می‌شود.

امکانات کشو گرمکن بوش

خرید کشو گرمکن بوش

همانطور که در مقاله نیز اشاره کردیم کاربرد اصلی این دستگاه گرم کردن غذا در دمای متفاوت است. ولی اغلب اوقات ویژگی تمام مدل‌های کشو گرمکن بوش مشابه نبوده و با توجه به نوع مدل و قیمت با هم متفاوت است. در ادامه قصد داریم یک سری ویژگی‌های متداول را در کشو گرمکن بوش به شما ارائه دهیم.

صفحه کنترل لمسی

از طریق صفحه نمایش لمسی که در این دستگاه تعبیه شده می‌توان دمای مورد نظر را جهت گرم کردن غذا مشاهده کرده و آن را تنظیم کنید. برای تنظیم کردن این دستگاه می‌توانید از طریق کنترل پنل لمسی اقدام کنید.

تنظیم دمای پخت

برخی از مدل‌های کشو گرمکن بوش از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که می‌توان از طریق آن غذا را در دماهای مختلف کنترل کرد. اگر دوست دارید غذایتان بسیار داغ باشد یا کمی گرم باقی بماند، این دستگاه برای شما مناسب است. چرا که به‌راحتی می‌توانید دمای مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین بد نیست بدانید که میزان حرارت به نوع غذا و حجم آن وابسته است.

گرم کردن غذاهای مختلف

این دستگاه به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد و با توجه به ریل‌هایی که در آن تعبیه شده می‌تواند چندین نوع غذای مختلف را در خود گرم کرده و به صورت چند منظوره عمل کند. این قابلیت از کاربردی‌ترین ویژگی‌ها در این محصول به شمار می‌رود.

آرام پز

خوشبختانه کشو گرمکن این زمینه را برای شما فراهم می‌کند که به عنوان آرام پز نیز از آن استفاده کنید. البته این قابلیت تنها در بسیاری از کشو گرمکن‌های بوش مشاهده می‌شود. بنابراین جهت پخت آرام غذا نیز کاربردی است.

گردش هوای گرم

از یک فن درون محفظه محصول استفاده شده که دمای یکسانی را هنگام گرم کردن غذا پخش می‌کند و باعث گرم کردن یکنواخت غذا می‌شود.

طراحی زیبا

انتخاب کشو گرمکن به صورت طراحی شیک و منحصربه‌فرد باعث زیباتر کردن دکوراسیون آشپزخانه می‌شود. وجود درب به جنس شیشه سکوریت جلوه‌ای خاص به آشپزخانه می‌دهد. طریقه باز شدن درب از دیگر مزیت‌های این محصول به شمار می‌رود که به‌راحتی درب آن باز و بسته می‌شود.

تایمر

با وجود تایمر می‌توان زمانبدی درستی را تعیین کرد که به صورت خودکار در زمان معین خاموش شود. تایمری که تنها مختص غذای درون دستگاه است و مثل یک زنگ هشدار عمل می‌کند.

نکات مهم قبل از خرید کشو گرمکن بوش

قیمت کشو گرمکن بوش

قبل از خرید این دستگاه بهتر است که نکات مهمی را در مورد این محصول به‌خاطر بسپارید. تا با مشکلاتی مواجه نشوید. در ادامه بیشتر راجع به این نکات صحبت می‌کنیم.

ابعاد

در واقع، ابعاد هر دستگاهی از جمله فاکتورهای مهم در هنگام خرید محسوب می‌شود. لذا در زمان خرید، ابعاد کشو گرمکن بوش یک گزینه مهم است که باید با توجه به نیاز خود و تعداد اعضای خانواده آن را انتخاب کنید. در نظر گرفتن این گزینه کمک می‌کند که هزینه اضافی نپردازید.

رنگ

کشو گرمکن بوش بیشتر در مدل‌های استیل ضد زنگ به بازار ارائه می‌شود. به این معنی که گزینه‌های بسیاری برای انتخاب رنگ وجود ندارد. رنگ استیل ضد زنگ می‌تواند با هر دکوراسیونی ست شود و جلوه‌ای لوکس و بی‌نظیری به آشپزخانه دهد.

محفظه داخلی استیل

قیمت خرید کشو گرمکن بوش

سعی کنید محفظه داخلی را جدی بگیرید و از محفظه استیل استفاده کنید. چرا که از زنگ زدگی جلوگیری می‌کند و به‌راحتی می‌توان آن را تمیز کرد. از همه مهمتر سبب افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.

قرار دادن در مکان مناسب

فضای مناسب برای قرار دادن کشو گرمکن، جایگذاری در مکان نصب کشو است. همچنین می‌توان آن را در زیر فر توکار و اجاق گاز رومیزی قرار داد. تنها به این نکته توجه کنید که بهترین مکان برای نصب کشو گرمکن جایی است که بتوان به‌راحتی غذا را در آن قرار داد و بیرون آورد.

امنیت

تمام مدل‌های کشو گرمکن بوش از لامپ هشدار دهنده برخوردارند که در زمان خطر از طریق هشدار افراد را اطلاع می‌دهند. همچنین در بیشتر مواقع در بعضی مدل‌ها به صورت اتوماتیک خاموش و روشن می‌شود. برخی از مدل‌های درون بازار به صورت مکانیزمی هستند که از سوزاندن دست هنگام برداشتن ظروف جلوگیری می‌کند.

قیمت و خرید کشو گرمکن بوش اصل از خانه بوش

امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد. همانطور که گفتیم کشو گرمکن بوش از محبوب‌ترین برندها در بین افراد و در بازار است که با خرید آن می‌توانید آشپزخانه‌ای لوکس و منحصربه‌فرد را تجربه کنید. قیمت این دستگاه به دلیل مدل‌های مختلف، امکانات، اندازه و کارایی آن متفاوت خواهد بود.

برای خرید این دستگاه یا راهنمای بهترین کشو گرمکن بوش با کارشناسان فروش خانه بوش در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *