راهنمای خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش

راهنمای خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش

با نگاهی به برترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی به صراحت متوجه می‌شوید که با گذشت تمام این سال‌ها، برند بوش همچنان محبوب بوده و از انتخاب‌های اصلی هر خریداری به شمار می‌رود. برند بوش به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان اروپایی در سراسر جهان مورد توجه قرار دارد. یکی از محصولات درجه یک و موفق این برند، ماشین لباسشویی آن است. با آشنایی و استفاده از راهنمای خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش می‌توانید با ویژگی‌های مثبت و جذاب این برند آشنا شوید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

ماشین لباسشویی جزو لاینفک زندگی امروزی است که در هر خانه‌ای وجود دارد. این وسیله جذاب که تمیزی را برای انواع البسه به ارمغان می‌آورد، با تنوع زیاد از سوی برندهای مختلف در بازار قابل تهیه می‌باشد. ماشین لباسشویی بوش یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های معتبر در میان لوازم خانگی است که سالیان سال است همراه مشتریان ایرانی بوده است. از آنجایی که لوازم خانگی بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، انتخاب این محصول، انتخابی هوشمندانه و منطقی می‌باشد.

هماهنگی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و به ارمغان آوردن تجربه دل‌نشین شستن البسه با تمیزی خارق‌العاده سبب شده است تا این برند محبوب، مدل‌های مختلف و جذابی را روانه بازار کند. از این رو، شاید یافتن بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش که مطابق با نیازهای شما باشد، کمی دشوار و چالش‌برانگیز باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا شما به یک راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش نیاز داشته باشید که بتواند مسیر انتخاب را برای شما هموارتر سازد. در این مطلب با در نظر گرفتن تمام جنبه‌های خرید برای شما راهنمای خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش را آماده کرده‌ایم تا با خیالی آسوده گزینه مورد نظر خود را بیابید.

خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش

در زمان خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش به چه مواردی باید توجه کرد؟

همه دوست دارند در زمان خرید بهترین‌ها را انتخاب کنند تا با گذشت زمان از انتخاب خود پشیمان نشوند. از این رو، بسیاری از افراد بدون اینکه بدانند دقیقاً چه محصولی مطابق با نیاز آن‌ها است، به سراغ گران قیمت‌ترین مدل ماشین لباسشویی می‌روند تا آخرین تکنولوژی‌ها را با خود به خانه ببرند. شاید این نوع انتخاب، چالش‌های کمتری را برای شما به همراه داشته باشد؛ اما نیازی نیست برای خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش پول زیادی خرج کرده و گران‌قیمت‌ترین محصول را انتخاب کنید.

اگر در زمان خرید ماشین لباسشویی موارد زیر را در نظر بگیرید و پاسخ مناسب را برای هر کدام بیابید، بی شک بهترین انتخاب و خرید را خواهید داشت.

چرا باید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش را بخرم؟

در حقیقت، اولین پرسش در زمان خرید ماشین لباسشویی این است که چه ظرفیت دیگی برای شما مناسب است. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی تا حدود زیادی روی قیمت نهایی محصول انتخابی نیز تأثیرگذار است. علاوه بر این، اگر میزان مصرف شما و تعداد البسه کثیف برای شستشو کم باشد و ظرفیت دیگر شما بالا باشد (یعنی کمتر از میزان ظرفیت دیگ البسه برای شستشو به آن اضافه کنید) باعث آسیب دیدن ماشین لباسشویی شما شده و از عمر مفید آن می‌کاهد. از این رو، انتخاب درست ظرفیت دیگ، اولین عاملی است که در زمان خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی باید به آن توجه کنید.

بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش کاملاً مناسب خانواده‌های کم جمعیت یا با جمعیت متوسط است که به طور میانگین هفته‌ای یکبار از ماشین لباسشویی خود برای شستن البسه استفاده می‌کنند.

چرا باید برای خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنیم؟

کیفیت و جنس قطعات به کار رفته در هر دستگاهی، تعیین کننده طول عمر و کارایی هر محصولی می‌باشد. از این رو، انتخاب برندی معتبر و با سابقه که توانسته باشد در کنار محصولات مدرن و جذاب خود، کیفیت و کارایی را نیز در نظر گرفته باشد، اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین خاطر، بیشتر فروشندگان به مشتریان خود توصیه می‌کنند پیش از انتخاب یک محصول، برند تولیدکننده آن را در نظر بگیرند.

برند لوازم خانگی بوش، همان‌طور که گفته شد، نامی معتبر در دنیای لوازم خانگی است که کیفیت محصولات آن تضمین‌شده است و هیچ شکی در برتری آن نسبت به سایر رقبا وجود ندارد. از این رو، اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی با کیفیت برای خانواده کم جمعیت خود هستید، بهتر است به سراغ خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش بروید.

کدام دور موتور برای بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش مناسب است؟

هزار، هزار و دویست، هزار و چهارصد! با نگاه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی بوش با عددهای این چنینی مواجه می‌شوید که برای بسیاری از افراد بی‌معنی است. در توضیح معنی این اعداد باید گفت که دور موتور ماشین لباسشویی که بر اساس واحد دور در دقیقه بیان می‌شود، میزان چرخش موتور برای خشک کردن البسه در زمان خشک‌کن است. با افزایش سرعت چرخش موتور در دقیقه، دیگ با سرعت بیشتری به چرخش درآمده و آبی که میان پارچه‌های لباس بوده با سرعت از میان آن‌ها خارج می‌شود و در نهایت لباس خشک می‌شود. البته ناگفته نماند که میزان این چرخش هر چقدر هم زیاد باشد، قادر به خشک کردن 100 درصدی البسه نیست.

بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش تا حدود 97 درصد قادر به خشک کردن لباس است. میزان چرخش موتور در دقیقه را در مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی بوش در برنامه‌های شستشوی مختلف می‌توان تنظیم کرد و میزان عددی که بیان می‌شود، آخرین میزان دور در دقیقه چرخش موتور در آن مدل است. به همین دلیل، در مورد البسه سنگین‌تر برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه، میزان چرخش موتور را در مقدار کمتری قرار می‌دهند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش

آیا تسمه‌ای بودن مدل‌های ماشین لباسشویی بوش، کیفیت و کارایی دستگاه را پایین می‌آورد؟

اگر از جمله طرفداران پر و پا قرص برند لوازم خانگی بوش نیستید، شاید ندانید که تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی بوش به صورت تسمه‌ای طراحی شده‌اند. برند بوش در تلاش برای افزایش طول عمر موتور، در طراحی لباسشویی‌های خود از موتورهای تسمه‌ای استفاده می‌کند. مهم نیست شما کدام یک از مدل‌های ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش را انتخاب کنید، تمامی مدل‌های آن به این صورت طراحی شده است. طراحی ماشین لباسشویی به این شکل به معنی بی‌کیفیت بودن یا طراحی مشکل‌دار نیست.

در حقیقت، در این شیوه طراحی، موتور ماشین لباسشویی در کف دستگاه قرار می‌گیرد و با کمک یک تسمه، دیگ ماشین را به حرکت در می‌آورد. این نوع طراحی سبب می‌شود تا آسیب کمتری به موتور دستگاه وارد شود و طول عمر آن افزایش یابد. علاوه بر این، ماشین لباسشویی‌های تسمه‌ای کمتر به ضربه و تغییر ولتاژ حساس هستند و کمتر به تعمیرات پرهزینه نیاز خواهند داشت. همین موضوع سبب شده است تا انتخاب از میان بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش، انتخابی هوشمندانه و دقیق باشد. این نوع طراحی تنها مختص برند بوش نیست؛ بلکه، سایر برندهای معتبر و بزرگ همچون میله و آلگ نیز از این نوع طراحی موتور برای ماشین لباسشویی‌های خود استفاده می‌کنند.

آیا قابلیت‌های به کار رفته در مدل انتخابی من پاسخگوی نیازهای شستشوی من می‌باشد؟

شستن البسه و تمیز کردن آن‌ها، از اصلی‌ترین اهداف خرید یک ماشین لباسشویی با کیفیت است. بر خلاف مدل‌های اولیه و ابتدایی لباسشویی که همچون یک لگن لباسشویی، البسه را با آب و پودر لباسشویی مخلوط می‌کرد و پس از آبکشی باید آن‌ها را با دست آبگیری می‌کردید، در طراحی مدل‌های جدید ماشین لباسشویی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت و جذابی اضافه شده است تا شستن البسه با ماشین را یک موضوع دل‌چسب و شیرین کنند. از این رو، با پیشرفت تکنولوژی، هر روز قابلیت جدیدی به ماشین‌های لباسشویی اضافه می‌شود که برخی از همین قابلیت‌ها سبب تفاوت قیمت یا برتری برخی از مدل‌ها نسبت به دیگر مدل‌های ماشین لباسشویی می‌شود.

برای پاسخ دادن به این پرسش، بهتر است ابتدا با قابلیت‌های ماشین لباسشویی‌های جدید آشنا شوید و پس از آن در مورد انتخاب بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش تصمیم بگیرید.

انتخاب از میان بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش

حالا که با جنبه‌های مختلف انتخاب خود آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده است که از میان مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی بوش، بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید. برخی از مدل‌های جذاب و محبوب ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش را که در نمایندگی بوش در تهران می‌توانید بیابید، عبارتند از:

ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش مدل WAQ2445XME

این مدل لباسشویی بوش با ظرفیت 7 کیلویی، از 23 برنامه شستشوی متنوع برخوردار است که سیستم شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای و سیستم تاخیر در شروع شستشو از قابلیت‌های جذاب این مدل می‌باشد. همچنین، این مدل با صرفه‌جویی در مصرف آب، در هر بار چرخه شستشو تنها 33 لیتر آب مصرف می‌کند. از دیگر امکانات این مدل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سیستم VarioPerfect
  • سیستم ضد نشت آب
  • سیستم چرخش نامنظم برای شستشوی بهتر البسه
  • مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند
  • سری 6

ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش مدل WAK20200IR

این ماشین لباسشویی جذاب لقب کم‌مصرف‌ترین ماشین لباسشویی بوش را با خود به همراه دارد. علت این امر به ویژگی سنسور تشخیص آب Active Water آن مرتبط است که ضمن تشخیص میزان کافی آب برای شستشو، در مصرف آب و انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های جذاب این ماشین لباسشویی زیبا که آن را در دسته بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش قرار داده است می‌توان به فنوری حباب ساز آن اشاره کرد که در عین شستشو البسه با دمای پایین، به خوبی مواد شوینده را در بین الیاف لباس عبور می‌دهد و تمیزی بی‌نظیر آن‌ها را در پی دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بسیار کم‌مصرف (برچسب انرژی +++A)
  • سرعت چرخش موتور: هزار دور در دقیقه
  • سیستم VarioPerfect
  • سری 4 برند بوش
  • جنس بدنه فلزی

راهنمای خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی

ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش مدل WAJ20170GC

این ماشین لباسشویی زیبا و کاربردی که طراحی آلمان و مونتاژ ترکیه ‌باشد، یکی از با کیفیت‌ترین و جذاب‌ترین لباسشویی‌های 7 کیلویی موجود در بازار است که با قیمت مناسب خود توانسته است در جایگاه بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش قرار بگیرد. این مدل از لباسشویی بوش نیز همانند دیگر تولیدات این برند به خوبی در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌کند. همین موضوع سبب شده است تا بتواند برچسب انرژی +++A را از آن خود کند.

امکانات دیگر این ماشین لباسشویی جذاب 7 کیلویی عبارتند از:

  • قابلیت بارگیری مجدد
  • خاصیت ضد ارزش
  • سیستم شستشوی سه بعدی
  • سنسور آب

سخن آخر

انتخاب بهترین ماشین لباسشویی برای خانواده‌های با جمعیت متوسط، نیازمند کسب اطلاعات کافی در مورد انواع مدل‌های ماشین لباسشویی 7 کیلویی است تا بر اساس نیازهای خود و علاقه‌تان، بهترین مدل را از میان مدل‌های موجود در بازار انتخاب کنید. بهترین مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی بوش، بی شک حاصل یک انتخاب هوشمندانه و در نظر گرفتن امکانات خاص محصول مورد نظر شما است.

سوالات متداول

با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی مشابه از خارج کشور، بسیاری از برندهای معتبر دنیا امکان فعالیت در بازار ایران را ندارد. با این وجود، محبوبیت بالا و کیفیت بی‌نظیر محصولات بوش سبب شده است تا نمایندگی رسمی بوش در ایران (خانه بوش) فعال باشد و امکان استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی برای خریداران ممکن باشد.
ماشین لباسشویی‌های بوش در دسته‌بندی سری 2، سری 4، سری 6، سری 8 و Home Professional طراحی شده‌اند. سری 8 و سری Home Professional از جدیدترین و مدرن‌ترین مدل‌های روز دنیا می‌باشند که قابلیت کنترل از راه دور ماشین لباسشویی از طریق اینترنت را فراهم می‌کند.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *