راهنمای خرید و مقایسه ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش

راهنمای خرید و مقایسه ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش

دختر خانه که بودم مادرم همیشه میگفت مواظب اون یکی خواهرت باش خراب نشه یک وقت! و من در جوابش با چشمانی گرد می‌گفتم؛ مادر تو فقط یک دختر داری و اون هم منم… مادر چشمکی میزد و به ماشین لباسشویی کنار آشپزخانه اشاره می‌کرد و می‌گفت: والله که این دخترم بیشتر از تو کمک دستمه، فقط  زبونش رو نمیفهمم! و هر دو می‌زدیم زیر خنده… وقتی خودم ازدواج کردم تازه معنای واقعی نهفته در شوخی مادرانه‌اش را درک کردم، حقیقتا درست می‌گفت چرا که آن دسته از لوازم خانگی با کیفیت و بادوام‌ مانند محصولات بی‌نظیر برند بوش، چنان تاثیر عمیقی در فراهم کردن آسایش زندگی ما دارند که کم‌کم به یکی از اعضای جدانشدنی آن خانه تبدیل می‌شوند.

در این میان ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش  با امکانات و قابلیت‌های متعددش توانسته ‌است تمام دغدغه‌های ما را هنگام شست‌و‌شوی انواع البسه و پوشاک با جنس، رنگ‌های مختلف رفع نماید. این مطلب راهنمای جامعی است جهت مقایسه و معرفی مدل های موجود (9 کیلویی) ماشین لباسشویی بوش در خانه بوش تا شما خریداران عزیز بتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را تهیه نمایید.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش سری ۸

ماشین لباسشویی‌های ۹ کیلویی سری ۸ کمپانی بوش، جزو بروزترین و باکیفیت‌ترین محصولات این برند هستند که با بالاترین تکنولوژی روز در مدل‌های مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه شده‌اند. در این بخش ما به بررسی دو مدل از  ماشین لباسشویی بوش سری ۸ که در خانه بوش موجود هستند خواهیم پرداخت.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش سری  ۸ مدل WAW2876XIR

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW2876XIR یکی از برترین تولیدات این کمپانی بزرگ است که هم از نظر فناوری و هم از نظر طراحی، کمال ظرافت و تکنیک در تهیه و تولید آن بکار برده شده‌است. جنس بدنه این ماشین لباسشویی از نوع استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت و فرسودگی است. میزان صدای لباسشویی WAW2876XIR تنها ۴۸ دسی‌بل است که در نوع خود مثال زدنی است چرا که نه تنها هیچگونه لرزش و ارتعاشی نداشته بلکه کاملا بی‌صدا است.

حداکثر سرعت چرخش موتور این لباسشویی بوش ۱۴۰۰ دور در دقیقه است که از طریق صفحه نمایشگر LED  تعبیه شده بر روی محصول می‌توانید سرعت چرخش و سایر تنظیمات برنامه را انتخاب و مدیریت کنید. درب لباسشویی WAW2876XIR با زاویه ۱۷۱ درجه باز شده و شما می‌توانید البسه، ملحفه و سایر لباس‌های خود تا وزن ۹ کیلوگرم را با خیالی آسوده داخل دیگ بزرگ و استیل آن بریزید.

سیستم قفل کودک، سیستم تشخیص بار نامتعادل، انتخاب میزان دما، سنسور تشخیص لکه، عملکرد یادآوری مجدد، سیستم مدیریت و حفاظت چندگانه آب، قابلیت تنظیم نوع شست‌و‌شو برای لباس‌های ظریف و ابریشمی، برنامه جذاب شستن بهداشتی بدون استفاده از شوینده‌های شیمیایی، توان شست‌و‌شو در ۱۵ دقیقه، مصرف بهینه انرژی +++A ، آبکشی و خشک کردن و تخلیه اتوماتیک از جمله ویژگی‌های  قابل ذکر این ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش مدل WAW2876XIR است.

 ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش سری ۸ مدل WAW3256

این سری از لوازم خانگی بوش نیز به دلیل قابلیت‌های کاربردی و بی‌شمارش، مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته‌است. ماشین لباسشویی ۹ کیلویی WAW3256 با سرعت چرخش ۱۶۰۰ دور در دقیقه ظرفیت بالایی جهت شستن انواع لباس و ملحفه و …  دارد. قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، قفل کودک، برنامه ویژه شستن لباس‌های مختلف با رنگ‌های متفاوت، سیستم مصرف بهینه انرژی +++A ، نمایش میزان بار پیشنهادی بر روی صفحه LED بزرگ محصول، سیستم ضد چروک و ضد لک، عملکرد شروع با تاخیر ۲۴ ساعت، سیستم تشخیص میزان تولید کف جزو بارزترین امکانات این ماشین لباسشویی بوش است.

میزان صدا در حالت خشک کن تنها ۷۲ دسی‌بل است که با اتکا به فناوری روز هیچگونه صدا، لرزش و ارتعاشی ایجاد نمی‌کند. سنسور تشخیص وزن لباس نیز کمک می‌کند تا متناسب با ظرفیت ۹ کیلویی این ماشین لباسشویی، داخل آن لباس و … بگذارید. درب این مدل از ماشین لباسشویی بوش نیز با زاویه ۱۷۱ درجه و از سمت چپ باز می‌شود. بدنه استیل ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256 بر جذابیت و زیبایی آن افزوده است.

ماشین لباسشویی بوش سری ۸ مدل WAW3256

 

آلت تصویر

  • ظرفیت: 9 کیلوگرم
  • دور موتور: 1600 دور در دقیقه
  • سری 8

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش سری Home Professional

این سری از ماشین لباسشویی‌های بوش نیز محصولاتی بسیار باکیفیت، بادوام و مطابق با تکنولوژی روز دنیا هستند. تنها تفاوت سری Home Professional با سایر سری‌های ماشین لباسشویی بوش نه از لحاظ فنی بلکه از منظر ظاهر لوکس‌تر و زیباتر آن‌ها است. در ادامه سه مورد از برترین مدل‌های این سری از لباسشویی‌های بوش که در خانه بوش موجود هستند را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش سری Home Professional مدل WAY32862ME

ماشین لباسشویی WAY32862ME ظاهری شکیل و بسیار زیبا دارد. سرعت موتور ۱۶۰۰ دور در دقیقه با اتکا به سیستم BLDC این لباسشویی، نهایت کارایی را در کنار صدای بسیار کم آن ایجاد کرده‌است.  پایه‌های این محصول همچون نگه‌دارنده‌ای قوی عمل کرده و از لرزش ماشین لباسشویی حین کار جلوگیری می‌کند. این لباسشویی  دارای ۱۴برنامه هوشمند شامل؛ شست‌وشوی اتوماتیک، شبانه، ترکیبی، آسان، سریع، شست‌و‌شوی انواع البسه و پارچه متناسب با رنگ و جنس آن‌ها و … است.

دیگ و بدنه ماشین لباسشویی WAY32862ME از نوع استیل مقاوم، ضد زنگ و ضد خش است که مخزن آن ظرفیتی معادل ۹ کیلوگرم را دارد. امکان اضافه نمودن لباس حین کار، سنسور تشخیص وزن و میزان تولید خودکار کف، سیستم تعیین میزان شوینده و نرم کننده مورد نیاز متناسب با حجم و نوع پارچه و لباس، درب دوجداره ، پنل لمسی همراه با LED بزرگ، قابلیت یادآوری و برنامه نظافت، سیستم قطع خودکار عملکرد ماشین هنگام نشت آب  از دیگر قابلیت‌هایی است که کاربران را شگفت زده خواهد کرد. سطح مصرف انرژی این ماشین لباسشویی بهینه بوده و دارای کلاس انرژی A است.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش سری Home Professional مدل WAY327X0

مصرف انرژی پایین، قدرت شویندگی بالا در کنار طراحی زیبای این محصول از سری Home Professional لوازم خانگی بوش باعث شده است تا نسبت به محصولات سایر رقبا بیش از پیش در میان مخاطبان طرفدار پیدا کند. EcoSilence Drive یا همان سیستم کاهش لرزش و ارتعاش سبب می‌شود تا این ماشین لباسشویی در بهینه‌ترین حالت با کمترین صدا کار کند. حداکثر ظرفیت لباسشویی WAY327X0 ۹ کیلوگرم است که با دور موتور ۱۶۰۰ دور در دقیقه قادر است تا حجم زیادی از البسه و پارچه‌هایتان را شسته و خشک کند.

تکنولوژی ActiveWater که مصرف بهینه آب توسط این وسیله را به همراه دارد موجب شده است که این لباسشویی برچسب +++A را دریافت کند. درب دوجداره این محصول بوش، با زاویه ۱۸۰ درجه و از چپ باز می‌شود. جنس و بدنه استیل لباسشویی WAY327X0 با نمایی از پنل لمسی مشکی رنگ آن بر جذابیت ظاهری این محصول افزوده‌است. لباسشویی 327 تحت ۱۴ برنامه هوشمند که متناسب با نوع و جنس لباس و پارچه‌ها قابل تنظیم و تغییر است کار می‌کند، بنابراین با خریدن این لباسشویی از خانه بوش، دیگر هیچ نگرانی بابت شست‌و‌شوی لباس‌های خود اعمم از البسه لک‌دار، چروک و … خود نخواهید داشت.

کاربر به وسیله این ماشین لباسشویی ۹ کیلویی می‌تواند انواع پتو تا وزن ۲.۵ کیلوگرم را بدون هیچ مشکلی بشوید، البته سنسور هوشمند تشخیص وزن این محصول کمک می‌کند تا از اضافه کردن البسه یا پتو با وزن بیشتر از ظرفیت لباسشویی خودداری کنید. قفل کودک، اضافه کردن لباس حین کار، حالت شست‌و‌شوی شبانه و سریع، قابلیت ذخیره تنظیمات،  سیستم هوشمند قطع اتوماتیک عملکرد لباسشویی در صورت نشت آب جزو قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول خوش آوازه بوش است.

ماشین لباسشویی بوش سری HomeProfessional مدل WAY327X0

 

آلت تصویر

  • ظرقیت: 9 کیلوگرم
  • دور موتور: 1600 دور در دقیقه
  • سری Home Professional

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش سری Home Professional مدل WAY32841IR

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش مدل WAY32841IR همانند سایر مدل‌های این برند نامی، طراحی کاملا کاربردی و جذابی دارد که  زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می‌کند. بسیاری از کاربران اولین گله‌ای که از لباسشویی‌های قدیمی خود دارند بابت صدای زیاد و لرزش‌های شدید آن‌ها است. بوش همانند سری‌های قبل در لباسشویی‌های سری home professional نیز با بهره‌گیری از فناوری AntiVibration آسایش و آرامش را برای خریداران خود فراهم آورده‌است، به واسطه این قابلیت لباسشویی WAY32841IR در زمان شست‌و‌شو ۴۷ دسی‌بل و در حالت خشک کردن تنها ۷۲ دسی‌بل صدا تولید می‌کند. علاوه بر این استفاده از چهار گیره نگه‌دارنده و بتنی موجب شده‌است تا این محصول کمترین لرزشی نداشته باشد.

با کمک سیستم i-Dos که وظیفه مدیریت هوشمند میزان شوینده مورد نیاز مصرفی را دارد کاربر می‌تواند تا ۳۵ درصد در مصرف این مواد صرفه جویی کند. هم چنین این لباسشویی ۹ کیلوگرمی بوش قادر است تا با اتکا به سنسور تشخیص وزن و نوع البسه، میزان آب مورد نیاز را تشخیص داده و بر همان مبنا آب را وارد مخزن کند. همه این قابلیت‌ها سبب شده‌است تا این سری از محصولات بوش برچسب انرژی کلاس A را دریافت کند.

قدرت دور موتور این محصول ۱۶۰۰ دور در دقیقه است و از قابلیت‌های چهارده گانه جهت شست‌‌و‌شوی انواع لباس و پارچه و … برخوردار است. همچنین سنسور Aqua Stop این لباسشویی بوش ایمنی لازم را در صورت نشست ناگهانی آب  فراهم می‌کند. برنامه مخصوص انواع لباس‌های لک‌دار، شست‌و‌شوی شبانه و سریع، عملکرد ضد چروک، پنل لمسی با صفحه بزرگ، سیستم تولید خودکار کف، درب دوجداره، قفل کودک، کلاس بهینگی چرخش، کنترل تعادل، اضافه کردن لباس حین کار، برنامه مخصوص شست‌و‌شوی (لباس، ملحفه، پتو، لحاف) و … برخی از مهم‌ترین امکانات بارز این محصول است که شما را بیش از پیش به خرید آن از خانه بوش ترغیب می‌نماید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *