برنامه Allergy Plus یا Sensitivities در لباسشویی بوش ( نحوه استفاده و کاربرد)

برنامه Allergy plus یا sensitivities در لباسشویی بوش

ماشین‌های لباسشویی که در حال حاضر در بازار خرید و فروش می‌شوند، دارای امکانات و قابلیت‌های منحصر به فردی هستند تا از این طریق بتوانند فرایند شستشوی لباس‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. حالات مختلف شستشو در ماشین لباسشویی یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های آن است. اینگونه شما می‌توانید با توجه به نوع و جنس پارچه لباس و ملحفه‌ها، بهترین برنامه شستشو را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم در رابطه با حالت شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش صحبت کرده و با نحوه استفاده از آن آشنا شویم.

معرفی برنامه شستشوی Allergy Plus یا Sensitivities در ماشین لباسشویی

وقتی تصمیم دارید از ماشین لباسشویی استفاده کنید، بر روی صفحه نمایشگر آن، یک سری گزینه‌های مختلف وجود دارند که به عنوان برنامه شستشو از آن‌ها استفاده می‌شود. یعنی قبل از روشن کردن دستگاه شما باید نوع لباس، میزان و شدت کثیفی، میزان لطافت الیاف پارچه و… را بسنجید و براساس این فاکتورها بهترین برنامه را برای شروع فرایند شستشو انتخاب کنید.

برنامه شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش برای آن دسته از افرادی است که به طور کل بدن حساسی دارند و باید لباس‌های آن‌ها به شیوه خاصی شسته و ضد عفونی شود. لباس‌ها و ملحفه‌هایی که با این برنامه شسته می‌شوند، کاملا از آلودگی پاک شده و میکروب زدایی می‌شوند. بنابراین افراد از بابت حساسیت نشان دادن بدن کاملا آسوده خاطر خواهند بود.

برنامه‌های Allergy Plus یا Sensitivities البسه کثیف را در بهداشتی‌ترین حالت ممکن می‌شویند و عملکرد بدون نقصی دارند. گاهی اوقات ممکن است شما لباس‌های کثیف خود را درون مخزن لباسشویی بیندازید و پس از پایان فرایند شستشو متوجه چرک مردگی و تمیز نشدن آن‌ها شوید. این موضوع به هیچ عنوان در مورد برنامه شستشوی ضد حساسیت صحت ندارد و لباس‌های شما پس از اتمام چرخه شستشو کاملا عاری از هر گونه لکه و کثیفی خواهند بود.

شستشوی ضد حساسیت در ماشین لباسشویی

تنظیم حالت شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش

در بیشتر مواقع از برنامه شستشوی ضد حساسیت برای شستن لباس‌ها و ملحفه‌های نوزادان، کودکان و افراد بیمار استفاده می‌شود. این افراد بیشتر در معرض بیماری هستند و آسیب‌پذیری بالاتری دارند. به همین دلیل باید البسه و پارچه‌هایی که برای آن‌ها استفاده می‌شود به خوبی شسته و ضد عفونی شوند. یکی از دلایلی که قیمت لباسشویی بوش بیشتر از دیگر برندهای داخلی است، عملکرد مطلوب آن در این مورد است.

این لباسشویی قابلیت آن را دارد که البسه را با کیفیت بهتری شستشو دهد و در این خصوص دقیق‌تر عمل می‌کند. بهترین تنظیمات شستشوی ضد حساسیت که می‌توانید آن را برای انواع لباسشویی بوش سری ۴، ۶ و ۸ اعمال کنید، این است که دمای آب روی ۶۰ درجه سانتی گراد، زمان شستشو روی ۱۴۵ دقیقه و تعداد دور دیگ دستگاه نیز روی ۱۲۰۰ دور تنظیم شوند. این تنظیمات کمک می‌کند تا لباس‌ها و ملحفه‌های آلوده و کثیف در بهترین‌ حالت ممکن شسته شده و کاملا ضد عفونی شوند.

با توجه به اینکه لباس‌های آلوده هر کدام شرایط منحصر به فردی دارند، باید برای استفاده از برنامه Allery Plus یا Sensitivities به طور کامل با ویژگی‌های آن آشنا باشید. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

تنظیمات دمای آب

برای شستشوی لباس‌ها، قبل از هر کاری، تنظیمات مربوط به دمای آب مشخص می‌شود. در حالت شستشوی ضد حساسیت، بهتر است دمای آب، روی حالت داغ تنظیم شود. آب داغ کمک می‌کند تا تمامی باکتری‌ها، قارچ‌ها و میکروب‌های روی سطح لباس به طور کامل پاک و تمیز شوند. پس این اولین ویژگی در برنامه شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش است که باید به آن توجه داشته باشید.

شوینده مناسب

هر برنامه ماشین لباسشویی برای اینکه بتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد، نیاز به شوینده مناسب دارد. برای استفاده از برنامه شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش نیز باید از یک شوینده خاص و مناسب استفاده کنید تا به این شکل لباس‌ها به طور کامل شسته و تمیز شوند. در رابطه با نحوه انتخاب شوینده می‌توانید از دفترچه راهنمای لباسشویی استفاده کنید. در این مورد نکات ارزشمندی در اختیار شما قرار داده شده است.

پیشگیری از آسیب دیدن الیاف لباس‌ها

یکی از ویژگی‌های مهم حالت شستشوی ضد حساسیت این است که به دلیل تنظیمات خاصی که دارد، از آسیب دیدن لباس‌ها جلوگیری می‌کند. لباس‌هایی که شما در حالت عادی با برنامه معمول لباسشویی می‌شویید، در گذر زمان دچار افت کیفیت می‌شوند. حال آن که چنین مشکلی در خصوص برنامه شستشوی ضد حساسیت وجود ندارد و لباس‌ها بدون تغییر حالت، شسته و ضد عفونی می‌شوند.

شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش

نحوه استفاده از حالت شستشوی ضد حساسیت

برای استفاده از حالت شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش، در قدم نخست لباس‌ها را درون دیگ ریخته و اطمینان حاصل ‌کنید که درام دستگاه بیش از حد ظرفیت آن پر نشده باشد. سپس درون مخزن شوینده مقدار کافی مایع یا پودر شوینده بریزید. در این محل می‌توانید از مایع نرم کننده نیز استفاده کنید.

در نهایت ولوم دستگاه را روی حالت Allergy Plus یا Sensitivities قرار داده و کلید Start را بزنید. قبل از زدن دکمه استارت مطمئن شوید که درب دستگاه کاملا بسته شده است. پس از این کار عملیات شستشو شروع می‌شود. نمایندگی لباسشویی بوش بهترین انواع ماشین لباسشویی در مدل‌ها و سری‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. با داشتن یک مدل از انواع ماشین لباسشویی بوش در خانه می‌توانید با خیالی آسوده لباس‌های حساس و لطیف خود را به طور کامل شستشو داده و ضدعفونی کنید.

نتیجه گیری

برنامه شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش تنها یکی از قابلیت‌های ویژه این محصول است که امکانی را فراهم می‌آورد تا بتوانید لباس‌های بسیار کثیف و آلوده خود را که الیاف ظریفی دارند، به طور کامل شستشو دهید. برای استفاده از این حالت شستشو بهتر است دمای آب لباسشویی روی ۶۰ درجه سانتی گراد تنظیم شود. آب داغ می‌تواند عملیات ضدعفونی و میکروب کشی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، بدون اینکه به کیفیت پارچه البسه آسیبی وارد شود.

سوالات متداول

تمامی پارچه‌ها، ملحفه‌ها و لباس‌هایی که به دلیل آلودگی‌های شیمیایی، گردوخاک بیش از حد و بیماری به شدت کثیف و آلوده شده‌اند، برای شستشو و ضد عفونی کامل باید با برنامه Sensitivities لباسشویی شسته شوند. این برنامه بیشتر برای این موارد طراحی شده است و بهترین عملکرد ممکن را در این زمینه دارد.

استاندارد تنظیمات برای این حالت به این صورت است که دمای آب روی ۶۰ درجه سانتی گراد، دور لباسشویی روی ۱۲۰۰ دور و مدت زمان شستشو روی ۱۴۵ دقیقه تنظیم شوند.

بله، بدن نوزادان بسیار حساس است و به دلیل سیستم ایمنی ضعیف آن‌ها، لازم است تا لباس‌ها به صورت کامل ضد عفونی و تمیز شوند تا ایجاد آلرژی یا حساسیت نکنند. بنابراین برای شستن لباس‌های نوزاد می‌توانید از برنامه شستشوی ضد حساسیت استفاده کنید که دقت و قدرت بالایی در میکروب کشی لباس‌ها دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *