بهترین ماشین ظرفشویی های 2023

بهترین ماشین ظرفشویی های 2023

این روزها ماشین‌های ظرفشویی‌ برای خیلی از افراد جزو لوازم خانگی مورد نیاز محسوب می‌شود، زیرا به طور مثال ممکن است که شما به عنوان یک خانم شاغل مشغله زیادی داشته باشید و نتوانید حجم زیادی از ظرف‌های روزانه‌تان را بشویید که احتمالاً به ماشین ظرفشویی نیاز پیدا خواهید کرد. حتی اگر خانه‌دار هم باشید اما مهمانی‌های زیاد و بزرگی بدهید، باز هم ماشین ظرفشویی می‌تواند جزو دستگاه‌های ضروری در منزلتان به حساب بیاید. به خاطر همین خرید یک ماشین ظرفشویی که بتواند مدت زمان طولانی برایتان کار کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله هم تصمیم گرفتیم که راجع به این موضوع صحبت کنیم و برایتان توضیح دهیم که بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 کدام‌ها هستند؛ همچنین برایتان توضیح خواهیم داد که این ماشین ظرفشویی‌ها چه ویژگی‌هایی دارند که به عنوان بهترین برند شناخته می‌شوند. پس با ما همراه باشید.

چه ماشین ظرفشویی هایی جزو بهترین ها در سال ۲۰۲۳ شناخته شده اند؟

بهتر است که از همین اول به سراغ اصل مطلب برویم و برایتان توضیح دهیم که بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 کدام هستند. اطلاعاتی که در اختیار شما می‌گذاریم، همگی طبق آخرین اخبار است و بر اساس رضایت مشتریان جمع‌آوری شده است. پس با ما همراه باشید تا به ترتیب برایتان معرفی کنیم که بهترین‌ها کدام‌ها هستند.

بهترین ماشین ظرفشویی ها

ماشین ظرفشویی بوش

این ماشین ظرفشویی‌ها ویژگی‌های بسیار زیادی دارند. قابلیت برنامه‌ریزی در آنها بالاست و شما می‌توانید با توجه به ظروفی که داخلشان قرار داده‌اید، نوع شستشو را مشخص کنید. از طرفی نمایندگی‌های زیادی در سراسر دنیا از جمله ایران دارد. تنها معایبی که میتوان در مورد آنها نام برد، این است که شاید نسبت به انواع دیگر گران قیمت‌تر باشند که علت آن هم ویژگی‌های منحصربفردشان است و برندی است که خودش را در زمینه تولید لوازم خانگی اثبات کرده است. در نتیجه اگر شما می‌خواهید ماشین ظرفشویی بوش بخرید، بدانید که انتخاب درستی انجام داده‌اید و می توانید تا سال‌های طولانی از این برند به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، بدون اینکه خرابی خاصی را در دستگاه تجربه کنید.

ماشین ظرفشویی ال جی

این ماشین ظرفشویی‌ها هم طیف انتخاب متنوعی دارند؛ یعنی مدل‌های مختلفی از آنها عرضه شده که به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 در دسترس قرار می‌گیرند، طراحی بسیار جذابی دارند و به صورت آنلاین هم می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. البته قابل ذکر است که انواع هوشمند آنها قیمت‌های خیلی بالایی دارند که شاید در ایران هم خرده فروشی شان کم شده باشد؛ یعنی نمایندگی‌های آن در اقصی نقاط ایران یافت نشود و کمی کار شما را سخت کند. با همه این صحبت‌ها جزو برندهای خوب دسته‌بندی می‌شود.

ماشین ظرفشویی‌های اسنوا

این  ماشین ظرفشویی‌ها هم که مونتاژ آنها در کشور ما ایران انجام می‌شود، می‌تواند جزو ماشین ظرفشویی‌های عالی به حساب بیاید. اگرچه شاید مثل دو برند قبلی خیلی قوی عمل نکرده باشد اما به هر حال گزینه مناسبی برای بررسی است.

از بین سه برند معرفی شده؛ کدام یک بهتر است؟

در این قسمت بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 که در ایران موجود هستند را برایتان معرفی کردیم اما در بین این سه مورد، برند بوش میتواند بهترین باشد. زیرا سال‌های طولانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. اگر شما ماشین ظرفشویی بوش خریداری کنید، قطعاً از مزیت‌های بیشتری بهره‌مند خواهید شد، زیرا با یک برند پرتجربه روبرو هستید. از طرفی تمام محصولات بوش ساخت کشور آلمان هستند و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید تا مدت زمان زیاد و طولانی از این ماشین‌ها بدون آسیب و خرابی استفاده کنید. پس قطعاً بهترین انتخاب، برند بوش است.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی در برند بوش

یکی از مهم‌ترین مطالبی که باید به یاد داشته باشید، این است که در مورد راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش اطلاعات کافی به دست بیاورید تا بفهمید چگونه می‌توانید از این برند حداکثر استفاده را داشته باشید و هنگام خرید باید چه مواردی را مد نظر قرار دهید. با ما همراه باشید که این نکات مهم را به شما معرفی کنیم.

نوع ماشین ظرفشویی را مشخص کنید

درست است که شما می‌خواهید بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 را خریداری کنید؛ اما باید بدانید که چه موردی مناسب شما است. ماشین ظرفشویی برند بوش در دو نوع رومیزی و ایستاده عرضه می‌شوند. نوع ایستاده هم در دو نوع مبله و توکار ارائه می‌گردد. ظرفیت و کاربردهای آنها در اکثر موارد با یکدیگر مشابه است و تفاوت فاحشی که وجود دارد، در ظاهر آن‌هاست.

اگر این ماشین ظرفشویی‌ها توکار باشند، برخلاف مدل‌های مبله روی درب خودشان کاور ندارند و شما درب کابینت را روی آنها می‌بندید و هیچ چیز از دستگاه مشخص نخواهد بود که این مورد کاملا بستگی به خودتان دارد؛ می‌خواهید ماشین ظرفشویی مشخص باشد یا خیر.

از طرفی اگر نوع رومیزی را انتخاب کنید، یعنی دستگاهی را خریداری کرده‌اید که مخصوص خانواده‌های کم جمعیت است. اگر در یک خانه فقط دو نفر زندگی میکنید و رفت و آمد هم ندارید، ماشین ظرفشویی‌های رومیزی را انتخاب کنید که ظرفیت بسیار پایینی دارند و مقرون بصرفه هم هستند.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

حواستان به تعداد سبدها باشد

تعداد سبدهای ماشین ظرفشویی اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 را خریداری کنید اما به تعداد سبدها دقت نکنید، شاید کمی با مشکل مواجه شوید. ماشین ظرفشویی‌هایی که دو عدد سبد دارند و دو طبقه هستند؛ یک سبد کوچک مخصوص قاشق و چنگال هم دارند که سبد میانی داخل آن‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و سبد دیگر هم مخصوص ظروف کاملاً بزرگ است. ماشین ظرفشویی‌های سه سبده هم یک سبد جداگانه برای قاشق و چنگال و دو سبد دیگر برای ظروف بزرگ‌تر دارند. قطعا اگر جمعیت خانه شما بیشتر است، باید انواع سه سبده را انتخاب کنید.

برنامه های شستشو را فراموش نکنید

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید مورد توجه قرار دهید، برنامه‌های شستشویی است که در آن به کار رفته شده است. هر چقدر  بیشتر هزینه کنید، برنامه‌های شستشو متنوع‌تر خواهند بود که باید به این مورد هنگام خرید، دقت داشته باشید‌. برنامه‌های شستشوی متنوع یعنی جلوگیری از آسیب به ظروف مختلف با متریال متفاوت.

به سری‌های مختلف ماشین ظرفشویی بوش دقت کنید

شرکت بوش محصولات بسیار متنوعی دارد. همیشه هر کدام از لوازم خانگی آن به چند گروه دسته‌بندی می‌شوند که در مورد ماشین ظرفشویی هم همین اتفاق افتاده است. به این صورت که مشخصات فنی مدل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و در سری‌های مختلفی تولید می‌شوند اما فرقی ندارد که شما پایین‌ترین مدل یا بالاترین مدل‌های ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید. در هر صورت کیفیت و طول عمر آنها با دیگر برندها رقابت می‌کند و حرفی برای گفتن دارد؛ فقط امکانات و برنامه‌های شستشوی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

در ماشین های ظرفشویی بوش چه برنامه های شستشویی وجود دارد؟

برای خرید بهترین ماشین ظرفشویی های 2023، باید بدانید که چه برنامه‌های شستشویی در آن به کار رفته و چگونه می‌توانید حداکثر استفاده را داشته باشید. برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی که منحصربفرد هم هستند، شامل موارد زیر می‌شوند:

برنامه نیم شور

برنامه شستشوی نیم‌شور یا Half load این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی‌تان استفاده کنید؛ یعنی ظروف را در سبد پایین ماشین قرار دهید و فقط این قسمت از ماشین، شروع به فعالیت کند. اینگونه مجبور نیستید کل ظرفیت دستگاه را پر کنید و این می‌تواند آپشن عالی برای خانواده‌های کم‌جمعیت باشد. از طرفی زمانی هم که مهمان زیادی داشته باشید، می‌توانید از کل ظرفیت ماشین ظرفشویی تان استفاده کنید. پس اگر مشکل فضا یا بودجه مالی ندارید، این گزینه می‌تواند برایتان بسیار عالی باشد.

برنامه شستشو برای ظروف بزرگ

برنامه شستشوی دیگری به نام intensive zone در این ماشین ظرفشویی‌ها تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید ظروف بزرگ مثل قابلمه و ماهیتابه‌ها را شستشو دهید و دما و فشار بالای آب را برای آنها استفاده کنید. این برنامه‌های شستشو عملکردهای بسیار عالی از خودشان نشان می‌دهند  و مزایای بسیار زیادی هم دارند‌و زمان‌هایی که نیاز دارید، می‌توانید از انواع آنها استفاده کنید.

برنامه شستشوی سریع

برنامه شستشوی سریع که به آن various Speed Plus گفته می‌شود، یکی از بهترین برنامه‌هایی است که در این ماشین ظرفشویی‌ها تعبیه شده است. به این صورت که تا ۶۰%، زمان شستشو را کاهش می‌دهد. اگر شما مهمانان زیادی در منزل داشته باشید و بخواهید ظروف را خیلی سریع شستشو دهید؛ این برنامه می‌تواند بهترین حالت ممکن باشد که فقط در بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 وجود دارد و به شدت کار راه‌انداز است.

ماشین ظرفشویی بوش چه مزایایی دارد

ماشین ظرفشویی بوش چه مزایایی دارد؟

در این مقاله برند بوش را به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 به شما معرفی کردیم. اکنون باید بگوییم که این ماشین ظرفشویی‌ها چه مزایایی دارند که جزو بهترین‌ها معرفی می‌شوند. با ما همراه باشید تا این مزایا را به شما معرفی کنیم.

بیش از ۱۰۰ سال سابقه

تقریبا بیش از یک قرن است که برند بوش در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند و‌‌ در نتیجه می‌داند که چه محصولاتی را تولید کند که مشتری را راضی نگه دارد و کاری کند که آنها مدت زمان طولانی بتوانند از محصولات خود استفاده کنند. در واقع تجربه بالا آنها را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.

صرفه جویی در مصرف آب

لوازم برند بوش جزو دستگاه هایی هستند که با استفاده از آن ها در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد. بسیاری از افراد بخاطر مصرف زیاد آب، ماشین ظرفشویی نمی‌خرند اما جالب است بدانید این ماشین ظرفشویی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مصرف آب آنها از شستشوی دستی خیلی کمتر خواهد بود، زیرا توزیع آب به صورت هوشمند و با توجه به میزان کثیفی صورت می‌گیرد که در صرفه‌جویی تاثیر بسیار زیادی دارد. در واقع شاید بتوان گفت که این یکی از بزرگترین مزایای این دستگاه‌ها به شمار می‌آید.

صرفه جویی در مصرف برق

شاید خیلی از شما نگران این هستید که با خرید ماشین ظرفشویی برق زیادی مصرف کنید، اما باید بگوییم که برند بوش در این زمینه هم راهکارهای بسیار عالی داشته است و توانسته از سیستم‌ها و تکنولوژی‌هایی استفاده کند که مصرف برق را کاهش میدهند که با اولین قبض برق بعد از استفاده از ماشین ظرفشویی، متوجه این موضوع خواهید شد. در نتیجه با خرید این برند از ماشین ظرفشویی‌ها از میزان مصرف برق هم خیالتان راحت است.

نیاز نداشتن به اقداماتی پیش از شستشو

وقتی که می‌خواهید ظروف را داخل ماشین ظرفشویی‌های دیگر یعنی ماشین ظرفشویی‌هایی به غیر از بوش قرار دهید، باید مواد غذایی را از روی آن‌ها پاک کنید اما در برند بوش چنین کاری الزامی نیست؛ یعنی شما نیازی به انجام اقدامات پیش از شستشو ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که فیلتر تخلیه را تمیز کنید تا آشغال‌ها داخل آن تجمع نکنند.

طراحی منحصربفرد

برند بوش توانسته در این زمینه هم بسیار عالی عمل کند و طراحی منحصربفردی داشته باشد.‌ با توجه به نوع ظروف، جایگاه‌های متفاوت و خاصی را برای آنها در نظر گرفته است. کیفیت بالای طراحی و یونیک بودن آن باعث شده است که شما حداکثر استفاده را از فضای داخلی ماشین ظرفشویی داشته باشید. در کنار فضای بزرگ داخلی؛ برنامه‌های شستشو متعددی هم در آن‌ها تعبیه شده که متناسب با همین فضا، آپشن‌های زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

خرابی کم

یکی دیگر از امکاناتی که در مورد ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد و آن را به مزیت بزرگی تبدیل کرده، این است که خرابی بسیار کمی در آنها اتفاق می‌افتد. اگر از کسانی که ماشین ظرفشویی خود را از برند باپوش خریداری کرده‌اند، سوال بپرسید، متوجه می‌شوید که قطعات آن به ندرت دچار مشکل می‌شوند و شما در طولانی مدت بدون هیچ گونه آسیبی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ارزش خرید بالا

شاید بوش جزو برندهای گرانقیمت به حساب بیاید؛ اما خیالتان راحت است که هزینه بالا و پولی که پرداخت می‌کنید، ارزش انجام این کار را دارد. زیرا با پرداخت پول بیشتر کاملاً متوجه آپشن‌های متفاوت و منحصربفرد آن خواهید شد. در نتیجه حس پشیمانی نخواهید داشت و این برند می‌تواند در طولانی مدت شما را راضی نگه دارد. پس اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید، مطمئن باشید که با پرداخت هزینه بیشتر باعث می‌شوید که از آپشن‌های بیشتری بهره‌مند شوید.

بهترین ماشین ظرفشویی های بوش

بالاترین سطح تمیزی ظروف

قطعا در مورد ظروف، هیچ چیز به اندازه تمیز بودن بیش از حد آنها نمی‌تواند شما را خوشحال کند. مطمئن باشید که با استفاده از ماشین ظرفشویی بوش به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 ظروف شما تمیزتر از روز اول خواهد شد؛ حتی نسبت به زمانی که ظروف را دستی می‌شویید هم؛ تمیزی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

دارای مدل‌های متنوع

ماشین ظرفشویی‌های بوش مدل‌های متنوعی دارند که هر کدام آپشن‌های مخصوصی را ارائه می‌دهند‌ و در نتیجه تنوع خرید زیادی را برای شما فراهم می‌کنند. در واقع شما می‌توانید از بین مدل‌های مختلف هر کدام که متناسب با نیازتان، ظرفیت خانه و فضای آشپزخانه‌تان است را انتخاب کنید و دست تان در این زمینه کاملاً باز است.

وجود نمایندگی‌هایی در ایران

برند بوش توانسته که در زمینه نمایندگی بسیار عالی عمل کند. خدمات رسانی بسیار بالایی دارد و نمایندگی‌هایی از آن در سراسر ایران وجود دارند که می‌توانند در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند یا اگر نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه وجود داشته باشد، در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهند اما نکته قابل توجه اینجاست که ماشین ظرفشویی‌های بوش خیلی جدی آسیب نمی‌بینند و خیلی‌ نیاز به مراجعه به نمایندگی پیدا نخواهید کرد.

ماشین ظرفشویی های بوش را از کجا تهیه کنیم؟

بوش جزو برندهای پرسابقه و شناخته شده است و در این مقاله ما آن را به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 به شما معرفی کردیم‌. از طرفی برای خرید آن باید حساسیت زیادی به خرج دهید، زیرا بسیاری از افراد سودجو در بازار هستند که از اعتبار این برند استفاده کرده و انواع تقلبی آن را وارد بازار کرده‌اند. به خاطر همین هم در این قسمت تصمیم گرفتیم به شما توضیح دهیم که باید خریدتان را از کجا به انجام برسانید.

در حقیقت می‌توانید این ماشین ظرفشویی‌ها را از نمایندگی‌های مختلف تهیه کنید. یکی از این نمایندگی‌های معتبر، موسسه ما یعنی خانه بوش است. خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش در ایران فعالیت می‌کند و در این زمینه جزو بهترین‌ها است. تمام محصولاتی که ما ارائه می‌دهیم، همگی اصل، اورجینال و باکیفیت هستند. این محصولات گارانتی طولانی مدت دارند. از طرفی شما می‌توانید از سایت ما مقالات دیگر را نیز مطالعه کنید و اطلاعات خود را در مورد محصولات بوش بالا ببرید. همچنین می‌توانید محصولات متنوع را ببینید و ثبت سفارش خود را در سایت به صورت اینترنتی انجام دهید. خوشبختانه ارسال محصولات ما به صورت رایگان است و در سریعترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. در صفحه اصلی سایت نیز می‌توانید راه‌های ارتباطی با ما، آدرس و شماره تلفن را مشاهده کنید و حضوری مراجعه کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین ماشین ظرفشویی های 2023 را به شما معرفی کردیم و با ویژگی‌ها و مزایایی که معرفی کردیم، متوجه شدید که برند بوش می‌تواند بهترین ماشین ظرفشویی در سال ۲۰۲۳ به حساب بیاید، زیرا تمام قابلیت‌های یک ماشین ظرفشویی با کیفیت را دارا است. همچنین نمایندگی‌هایی با خدمات‌رسانی متنوع  هم از آن در ایران وجود دارد که خدمات آنها بسیار عالی بوده که می‌تواند شما را راضی نگه دارد و نیازهایتان را برطرف کند. پس در واقع تهیه این دستگاه‌ها انتخاب درستی است. از طرفی بوش جزو بهترین برندهای لوازم خانگی است و در این سال‌های طولانی و پر سابقه توانسته است خودش را به اثبات برساند. همچنین در پایان مقاله برایتان توضیح دادیم که برای خرید برند بوش باید به کجا مراجعه کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

سوالات متداول

سری 4 ماشین ظرفشویی بوش جز بهترین مدل‌های موجود در بازار است.
ظرفیت ماشین ظرفشویی‌‌های بوش 12، 13 و 14 نفره هستند.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *