مقایسه سری های ماشین لباسشویی بوش

مقایسه سری های ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین وسایل برای هر خانه است. این روزها برندهای تولیدکننده در تکاپو برای پیشروی از دیگر رقبای خود بوده و از این رو محصولات عرضه شده به بازار از نظر کارایی و سطح کیفی بسیار متنوع هستند. برند بوش، یکی از نام آشناترین برندهای تولید لوازم خانگی است که در زمینه تولید لباسشویی بسیار ابتکاری و خلاقانه عمل کرده است. این برند انواع ماشین لباسشویی در سری‌ها و مدل‌های مختلف را به بازار عرضه کرده که هر کدام از قابلیت‌ها و امکانات بخصوصی برخوردار هستند. ما در این مطلب قصد داریم به مقایسه سری‌های ماشین لباسشویی بوش بپردازیم و با خصوصیات هر کدام از آن‌ها به طور مجزا آشنا شویم.

مقایسه سری‌های ماشین لباسشویی بوش [راهنمای جامع]

به طور کل لوازم خانگی بوش به کیفیت و راندمان کاری بالای خود شهرت دارند. دسته‌بندی ماشین‌های لباسشویی بوش از نظر مکانیزم ساخت و امکاناتی که دارند بسیار متنوع هستند. برند بوش این محصولات را در سری‌های مختلف ۲، ۴، ۶ ، ۸ و به تازگی سری Home Professional معرفی کرده است. هر کدام از این محصولات در جایگاه خود کاربردی و مثمر ثمر واقع شده‌اند و طرفداران خود را دارند.

اگر تصمیم به خرید ماشین لباسشویی بوش دارید، بهتر است پیش از هر اقدامی با انواع محصولات این برند آشنا شوید. شناخت کامل محصولات به شما دید بهتری در خرید داده و انتخاب را برایتان آسان‌تر می‌کند. ما در ادامه تصمیم داریم به مقایسه سری‌های ماشین لباسشویی بوش پرداخته و با معرفی هر کدام از آن‌ها، اطلاعات مفیدی در خصوص مکانیزم ساخت محصولات کسب کنیم. این راهنمای جامع اطلاعاتی از قبیل ویژگی‌ها، خصوصیات، قابلیت‌ها و امکانات هر محصول در اختیارتان قرار می‌دهد.

مقایسه انواع سری های ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش سری ۲

ماشین لباسشویی بوش سری ۲، اولین سری از لباسشویی‌های عرضه شده توسط برند بوش به بازار است که با ورود خود به بازار، به سرعت مورد توجه خریداران قرار گرفت. یکی از نکات مهمی که در خصوص محصولات برند بوش وجود دارد کیفیت بالای تولیدات آن است. علاوه بر لباسشویی بوش سری ۲، ما انواع دیگری همچون سری ۴، ۶ و ۸ را نیز در بازار مشاهده می‌کنیم که از نظر سطح کیفی و طول عمر تفاوتی با یکدیگر ندارند.

در واقع دلیل اصلی برند بوش برای ارائه محصولات در رده‌های بالاتر، افزایش قابلیت‌ها و امکانات آن هاست. حال می‌خواهیم به بررسی ماشین لباسشویی بوش سری ۲ بپردازیم. بدنه این ماشین لباسشویی بسیار مقاوم و با دوام است. لباسشویی سری ۲ با دو رنگ نقره‌ای و سفید به بازار عرضه می‌شود. این تنوع رنگ باعث شده تا خریداران بتوانند متناسب با سلیقه خود هر یک از انواع آن را خریداری کنند. در میان انواع ماشین لباسشویی عرضه شده به بازار که توسط برندهای مختلفی تولید شده‌اند، ماشین لباسشویی بوش سری ۲ از متریال بسیار مرغوب و درجه یکی ساخته شده است.

از این رو تفاوت فاحشی میان کیفیت این ماشین با دیگر محصولات موجود در بازار وجود دارد. یکی از تکنولوژی‌های به کار گرفته شده در ساخت سری ۲، تکنولوژی ضد لرزش است. این تکنولوژی باعث می‌شود تا ماشین در حین شستشوی لباس کمترین لرزش و صدا را تولید کند. رتبه انرژی این ماشین لباسشویی +++A است. این یعنی محصولات سری ۲ مصرف انرژی بسیار پایینی دارند که این به نوبه خود می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. این ماشین در میان انواع ماشین لباسشویی بوش از نظر قیمت در پایین‌ترین رتبه قرار دارد. بنابراین اگر در خرید لباسشویی محدودیت بودجه دارید، لباسشویی بوش سری ۲ می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ماشین لباسشویی بوش سری ۴

برند بوش مدت زمانی بعد از عرضه لباسشویی سری ۲، با افزودن برخی امکانات و قابلیت‌ها به محصولات خود، از یک مدل جدیدتر با رده‌ی بالاتر به نام ماشین لباسشویی بوش سری ۴ رونمایی کرد. این ماشین لباسشویی نیز از نظر کیفیت و طول عمر تفاوت چندانی با سری ۲ نداشته و بیشتر در برخی از قابلیت‌ها و آپشن‌ها متفاوت است.

ماشین لباسشویی بوش سری ۴ بوش از یک بدنه تمام استیل در دیگ خود بهره‌مند است. همین بدنه استیلی باعث ایجاد خاصیت آنتی باکتریال در ماشین شده است. توانایی کاهش صدا و آلودگی صوتی در لباسشویی سری ۴ نسبت به سری ۲ کمی ارتقا پیدا کرده و تا ۶۵ درصد نیز می‌رسد. از جمله امکانات و قابلیت‌های مهم ماشین لباسشویی بوش سری ۴ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ادد واش یا همان قابلیت افزودن لباس به ماشین حین شستشوی لباس
  • مجهز به ۱۴ حالت مختلف برای شستشوی لباس است که از آن جمله می‌توان به؛ شستشوی سریع، شستشوی آسان، شستشوی حساسیت، شستشوی واریو، شستشوی انواع پارچه کتان، ابریشمی، نخی و…اشاره کرد.
  • مجهز به سیستم ضد ویبره و لرزش
  • این ماشین لباسشویی را می‌توان بسته به تعداد اعضای خانواده و حجم لباس‌ها در ظرفیت‌های مختلف ۷، ۸ و ۹ کیلویی از بازار تهیه کرد.

ماشین لباسشویی بوش سری ۶

رفته رفته با افزایش و ارتقای رتبه ماشین‌های لباسشویی بوش، خریداران به تمامی آنچه که از یک لباسشویی کاربردی انتظار دارند می‌رسند. گاه تولیدات بوش از سطح انتظارات خریداران نیز فراتر رفته و امکانات ویژه‌ای را را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند که در دیگر تولیدات موجود در بازار مشابه آن‌ها وجود ندارد. ماشین لباسشویی بوش سری ۶ یکی دیگر از محصولات خارق العاده برند بوش است که بلافاصله بعد از ورود به بازار به لیست خرید خریداران اضافه شد.

این لباسشویی در مدل‌های متعددی به بازار عرضه شده و مانند سری ۴ در سه ظرفیت ۷، ۸ و ۹ کیلویی در اختیار مشتریان قرار گرفت. سری ۶ نیز در حین کار و شستشوی لباس بسیار کم صداست. البته بر اساس ادعای شرکت سازنده، این ماشین لباسشویی جزء بی‌صداترین ماشین‌های لباسشویی است که تابحال تولید شده است. قابلیت‌های این محصول تنها به همین جا ختم نمی‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی بوش سری ۶ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت بسیار بالا در شستشو
  • برخورداری از تکنولوژی ضد ویبره و لرزش
  • قدرت موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • صدای تولید شده در حالت شستشو و خشک کن به ترتیب برابر با ۴۵ و ۷۵ دسی بل
  • مجهز به موتور Eco Silence Drive
  • در بهترین رتبه از نظر مصرف انرژی قرار دارد (رده +++A )
  • مجهز به سیستم هوشمند آب مصرفی که باعث می‌شود در میزان آب استفاده شده تا حد زیادی صرفه جویی شود.
  • ماشین لباسشویی سری ۶ نسبت به سری ۲ و ۴ گران تر و نسبت به سری ۸ از قیمت کمتری برخوردار است. دلیل اصلی آن هم تفاوت اندازه دیگ هر یک از این مدل‌هاست. بنابراین شما می‌توانید به تناسب بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و ظرفیتی که برای شستن لباس‌ها نیاز دارید، اقدام به خرید هر کدام از این محصولات کنید.

ماشین لباسشویی بوش سری ۸

این ماشین لباسشویی برخلاف سری ۲، از نظر تکنولوژی در بالاترین حد ممکن قرار دارد و با دو ظرفیت ۸ و ۹ کیلویی به بازار عرضه می‌شود. در ساخت ماشین لباسشویی بوش سری ۸ از جدیدترین و بروزترین فناوری‌های روز دنیا بهره گرفته شده است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که محدودیت بودجه نداشته و تمایل دارید تا بهترین و پیشرفته‌ترین نوع ماشین لباسشویی را در منزل داشته باشید، ما به شما لباسشویی بوش سری ۸ را پیشنهاد می‌کنیم.

یادآوری این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید، بین سری ۲، ۴، ۶ و ۸ لباسشویی بوش از نظر متریال ساخت، جنس بدنه و جنس دیگ تفاوتی وجود ندارد. مهم‌ترین و اصلی‌ترین تفاوت میان این محصولات در فناوری‌های بیشتر یا کمتر آن‌هاست. ماشین لباسشویی بوش سری ۸ از استیل تمام بهداشتی ساخته شده و در دو ظرفیت ۸ و ۹ کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هر کدام از ظرفیت‌های ۸ و ۹ کیلوگرمی لباسشویی سری ۸ خود به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال لباسشویی سری ۸ با ظرفیت ۹ کیلوگرم در دو رنگ سفید و استیل به بازار عرضه می‌شود. دور موتور هردوی آن‌ها ۱۶۰۰ دور در دقیقه بوده و هر دو در رده انرژی +++A قرار دارند. حال آن که موتور به کار رفته در لباسشویی سری ۸ با ظرفیت ۸ کیلوگرم با دو دور موتور مختلف ۱۴۰۰ و ۱۲۰۰ دور در دقیقه به بازار عرضه می‌شود.
  • دارای موتور اکو سایلنس
  • قابلیت آنتی ویبریشن (ضد لرزش)
  • قابلیت اکتیو واتر. ماشین با این قابلیت می‌تواند برای هر میزان لباسی که درون آن می‌ریزید، آب مورد نیاز را به طور هوشمندانه‌ای تشخیص داده و از هدررفت آن جلوگیری کند.
  • قابلیت i-Dos: این قابلیت به ماشین اجازه می‌دهد تا میزان مواد شوینده‌ای که برای شستشوی لباس لازم را تشخیص دهد.
  • قابلیت ادد واش و تاخیر در شستشوی لباس: قابلیت ادد واش این امکان را می‌دهد تا لباس‌هایی که فراموش کرده‌اید را در حین روشن بودن و چرخش ماشین، به آن اضافه کنید. همچنین قابلیت تاخیر در شستشوی لباس نیز، ساعت شروع شستشوی لباس را برای شما مشخص می‌کند.
  • شما با ۱۴ حالت مختلفی که برای این ماشین در نظر گرفته شده، می‌توانید انواعی از لباس‌ها، پارچه‌ها، پرده‌ها و ملحفه‌های خود را با کیفیت بسیار بالا بشویید.

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional یکی از جدیدترین محصولات برند بوش است که به تازگی به بازار داخلی عرضه شده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. تمامی مدل‌های ارائه شده از سری هوم پروفشنال در رده انرژی +++A هستند و با قابلیت ۱۴ برنامه شستشو بیشترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

مصرف کنندگان می‌توانند در حین شستشوی لباس از صفحه نمایشگرهایی که بر روی پنل ماشین طراحی شده، تمامی فرایند شستشو را تحت نظر بگیرند. این ماشین‌ها، به سنسورهای تشخیص کف مجهز هستند و از این رو می‌توانند به راحتی کف روی لباس را تشخیص داده و عملیات شستشو را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهند. عموما سری هوم پروفشنال در رنگ‌بندی‌های سفید و استیل به بازار عرضه می‌شود و این موضوع قدرت انتخاب بیشتری به خریداران داده است. لباسشویی سری Home Professional را می‌توانید در ظرفیت‌های ۸، ۹ و ۱۰ کیلوگرمی تهیه کنید. اصولا ظرفیت ۱۰ کیلوگرمی برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار مناسبی است.

2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *