راهنمای خرید و استفاده از جارو شارژی بوش + مهم‌ترین نکاتی که باید بدانید

جارو شارژی بوش

امروزه با عرضه شدن جاروهای شارژی به عنوان یک جایگزین مناسب برای جاروهای دستی یا برقی تحول بزرگی در راستای تمیز کردن اتاق‌های خانه، اتاق‌های شرکت، داخل ماشین، کمد لباس‌ها و… به وجود آمده است. با جاروهای شارژی بوش تمیز کردن و جارو کشیدن برایتان راحت‌تر و سریع‌تر از قبل پیش خواهد رفت.

همچنین با استفاده از این جارو شارژی‌ها دیگر نیاز به دنبال کشاندن جاروهای سنگین را نخواهید داشت. از همه مهمتر این دستگاه‌های شارژی احتیاجی به پریزهای برق ندارند و به دلیل داشتن وزن‌های سبک در ابعاد کوچک جابه‌جایی آنها کار راحت‌تری است. برند بوش بیش از 100 سال قدمت در عرصه تولیدات لوازم خانگی دارد و توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های لوازم خانگی به دیگران معرفی کند. امروزه جارو شارژی بوش اصل آلمان یکی از بهترین برندها در زمینه تولید جارو شارژی به شمار می‌رود.

همچنین با توجه به نظرهایی که بسیاری از کاربران در سایت‌های ایرانی و خارجی بیان کرده‌اند، آنها از خرید این جارو شارژی‌ها راضی بوده‌اند و خرید آن را نیز به دیگر کاربران پیشنهاد داده‌اند. اما طبق گزارش‌های مختلف تمامی مدل‌های جارو شارژی بوش دارای ارزش خرید بسیار بالایی هستند، در نتیجه نمی‌توان بهترین مدل جارو شارژی بوش را معرفی کرد. به همین دلیل در ادامه راهنمای جامع خرید و استفاده از جارو شارژی بوش را برایتان شرح خواهیم داد که بتوانید با توجه به نیاز خود یک مدل را انتخاب کنید.

قیمت خرید جارو شارژی بوش

نگاه کلی به جارو شارژی بوش

ولتاژهایی که برای باتری‌های جارو شارژی بوش طراحی می‌شوند نسبت به کارایی آنها متفاوت خواهد بود؛ اما تمامی باتری‌های این برند از کیفیت و قدرت بالایی بهره گرفته‌اند.

محصولات شرکت بوش به‌خصوص جاروهای شارژی از موتورهای قدرتمند و عالی HiSpin استفاده می‌کنند که این موتورها کمترین صدای ممکن را در اطراف خود پخش خواهد کرد. همچنین به مرور زمان شاهد فرسودگی یا کاهش عمر این موتورها نخواهید بود.

باتری‌هایی که در جارو شارژی‌های بوش استفاده می‌شود این امکان را می‌دهد که به مدت 75 دقیقه از آنها کار بکشید و در این مدت زمان بهترین عملکرد را از خود نشان خواهند داد. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از آنها وسعت زیادی از خانه و محل کار را جارو و تمیز کنید.

این جارو شارژی قابلیت شارژ به صورت FAST و معمولی را دارند. این جاروها در مدت زمان 3 ساعت به 80 درصد از ظرفیت خود خواهند رسید و در صورت ماندن آنها در شارژ به مدت 6 ساعت به‌صورت 100 درصد شارژ خواهند شد.

در طراحی جارو شارژی‌های بوش از پلاستیک شفاف برای طراحی بدنه استفاده می‌کنند که این امر باعث شده وزن این محصولات کاهش پیدا کند. همچنین ساخت بدنه آنها در بالاترین کیفیت قرار گرفته است.

مزیت استفاده از جاروهای شارژی بوش

 

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید جارو شارژی بوش می‌توان به وزن سبک آن و رابط کاربری آسان اشاره کرد. در هنگام خرید جاروهای شارژی بوش باید به چند پارامتر دقت داشته باشید که بتوانید بهترین تجربه از خرید را داشته باشید. این پارامترها عبارتند از:

1. وزن کم و سهولت در جابه‌جایی

امروزه شاهد این هستیم که در بسیاری از منازل جاروهای برقی و دستی جای خود را به جاروهای شارژی داده‌اند؛ به این دلیل که استفاده از این دستگاه‌ها بسیار راحت است و جابه‌جایی آنها از لحاظ وزنی برای افراد مشکل نیست.

2. قابلیت شارژ شدن

قابلیت شارژ شدن این دستگاه‌ها از دیگر ویژگی‌هایی است که جاروهای شارژی بوش دارند. این امر باعث شده که هنگام دسترسی به برق، بتوانید از این جاروها برای تمیزکاری استفاده کنید.

3. باطری‌های جاروهای شارژی

میزان ولتاژهای باتری در مدل‌های این جارو شارژی متفاوت است و باید نسبت به نیاز یکی از مدل‌های این جارو شارژی را خریداری کنید. علاوه بر این، مدت زمان نگهداری شارژ نیز بستگی به مدل آنها دارد و در هر مدل این امر متفاوت است. بنابراین بهتر است متناسب با نیاز خود یکی از مدل‌های جارو شارژی برند بوش را انتخاب و خریداری کنید.

4. جنس بدنه جاروهای شارژی

جنسی که برای بدنه جارو شارژی‌های برند بوش استفاده می‌شود نسبت به دیگر مدل‌های موجود در بازار مرغوب‌تر است. جارو شارژی‌های بوش دارای طول عمر بالایی هستند؛ از همین رو، هیچ یک از برندهایی که تا به امروز جارو شارژی تولید کرده‌اند نتوانسته‌اند به رقابت با جارو شارژی‌های بوش بپردازند.

5. مجهز به نشانگر

تمامی مدل‌های جارو شارژی برند بوش دارای نمایشگری برای نشان دادن میزان شارژ هستند که این نمایشگر جهت اطمینان خاطر از نظافت سطوح مورد نیاز به کاربر ایجاد شده است. افراد می‌توانند با در نظر گرفتن زمان باقی مانده از شارژ، بهترین استفاده از آن را داشته باشند.

6. دقت در طراحی بدنه جاروهای شارژی

جارو برقی شارژی بوش

بدنه این جارو شارژی‌ها با دقت بالایی ایجاد شده، به این صورت که شرکت بوش طراحی جدید و مدرنی را به تمامی جاروهای خود بخشیده است و توانسته رضایت و توجه تمامی مشتری‌های خود را جلب کند.

7. دستگیره‌های جاروهای شارژی

طراحی دستگیره‌های جارو شارژی بوش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمامی افراد به‌راحتی می‌توانند از این جارو استفاده کنند و در مدت طولانی و بدون هیچ گونه مشکلی به تمیز کاری برسند.

بد نیست بدانید دستگیره‌ها در جارو شارژی‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در هنگام طراحی تلقی می‌شوند که در هنگام طراحی آن، شرکت بوش بیشترین دقت را به خرج داده است. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید جارو شارژی خوش دست بودن دستگیره‌ها است که از ایجاد آسیب به کمر و دستان جلوگیری می‌کند.

8. مخازن جاروهای شارژی

در برخی از مدل‌های جاروبرقی شارژی بوش مخزن‌های این جاروها به صورتی طراحی شده‌اند که به‌راحتی بتوانید محتویات داخل آن را مشاهده کنید. این امر نیز سلیقه‌ای است و اگر دوست داشته باشید، می‌توانید جاروبرقی شارژی بوش را خریداری کنید که مخزن شفاف دارد یا از جارو شارژی‌هایی که مخزن آنها قابل مشاهده نیست، استفاده کنید.

9. نظافت تمامی سطوح با جاروهای شارژی

تمیز کردن بسیاری از سطوح با استفاده از جاروهای برقی کاری دشوار است و گاهی تمیز کردن بسیاری از بخش‌های خانه کاری غیر ممکن است. در نتیجه می‌توانید این سطوح را با استفاده از جاروهای شارژی به‌آسانی تمیز کنید.

ویژگی‌های جارو شارژی بوش

جارو شارژی بوش سری 6

برخی از اصلی‌ترین نقاط قوت و ویژگی‌های بارز جارو شارژی‌های کمپانی بوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دارای فیلترهای ویژه

موتور تعبیه شده در این دستگاه از فیلترهای ویژه‌ای استفاده می‌کند که در مقابل هر نوع گردوخاکی مقاوم است. این فیلتر از نوع کارتریجی بوده که غشا Pure Air دارد.

2. دارای فیلترهای بهداشتی

این فیلترها هوای پاکیزه را به بیرون از جارو هدایت می‌کنند و از پراکنده شدن گردوغبار به هوا جلوگیری خواهند کرد. این ویژگی برای افرادی که حساسیت‌های مانند اسم دارند ویژگی مثبتی محسوب می‌شود.

3. سیستم Easy Clean

این جارو شارژی‌ها دارای برسی هستند که به سیستم Easy Clean مجهز است. به زبان ساده‌تر به‌راحتی می‌توانید آنها را جداسازی کنید و به تمیز کردن آنها بپردازید.

4. دسته‌های انعطاف‌پذیر

جارو شارژی‌های بوش دسته‌هایی با قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و طراحی آنها به صورت ارگونومیک است. این امر باعث شده که هنگام استفاده از این جاروها هیچ‌گونه خستگی را مشاهده نکنید.

5. لوازم جانبی همراه با جارو شارژی

جاروهای شارژی شرکت بوش دارای کامل‌ترین لوازم جانبی هستند. از مهم‌ترین لوازم جانبی این جاروها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • برس بسیار قدرتمند All Floor به همراه فناوری بدون کیسه
  • بند شانه
  • برس برای تمیزسازی مبل
  • نازل مخصوص و بسیار بلند برای تمیز سازی درز و کنج
  • شلنگ با قابلیت انعطاف بالا

6. سیستم Sensor Control

این سیستم یک ویژگی بارز در این دستگاه است که باعث کنترل دائمی دستگاه خواهد شد و بررسی‌های لازمه در خصوص عیب و نقض با این سیستم صورت می‌گیرد. می‌توانید این جارو شارژی‌های دستی را در هر مکانی که نیاز دارید قرار دهید و نیازمند به تکیه دادن به دیوار نیستند.

7. باتری جارو شارژی بوش

باتری‌هایی که در جاروهای شارژی بوش مورد استفاده قرار گرفته است دارای استاندارهای بالایی هستند و با استفاده از ابزارهای قدرتمند و E-Bike مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

8. سه سطح متفاوت سرعت و مکش

جاروهای شارژی شرکت بوش دارای 3 سطح متفاوت در سرعت و مکش خود هستند که می‌توانید با در نظر گرفتن زباله‌های خود از این سرعت‌ها استفاده کنید.

در هنگام استفاده از جاروبرقی شارژی بوش به چه نکاتی باید دقت کنید؟

  • در هنگام استفاده از جاروبرقی شارژی بوش برای آن که بتوانید بهترین عملکرد این جارو را استفاده کنید و عمر جارو را نیز افزایش دهید باید به برخی از موارد دقت داشته باشید. این موارد عبارتند از:
  • بهتر است برای شارژ کردن جارو شارژی بوش فقط از شارژرهای مخصوص خود جارو شارژی استفاده کنید. استفاده کردن از شارژرهای دیگر پرهیز کنید، زیرا این امر ممکن است باعث بروز خرابی‌های مختلف در جارو شود.
  • بدون وصل کردن فیلترها از استفاده جارو شارژی خودداری کنید؛ این امر باعث می‌شود که آسیب‌های جبران‌ناپذیری به جارو شارژی وارد شود.
  • بعد از شارژ شدن کامل جارو شارژی بهتر است شارژر را از برق بکشید که به باتری این جارو آسیب وارد نکنید.
  • بهتر است در محیط‌هایی که دمای آنها بالاتر از 40 درجه و پایین‌تر از 0 درجه هستند اقدام به شارژ کردن جارو شارژی نکنید.
  • جارو شارژی را در محیط‌های مرطوب قرار ندهید. این جاروها بهتر است در محیط‌های خنک و خشک قرار داده شوند.
  • بعد استفاده از جارو شارژی بعد از 15 الی 20 دقیقه بهتر است برای مدت کوتاهی جارو را خاموش کنید که کمی استراحت کند. این کار باعث می‌شود که طول عمر دستگاه‌تان بالا رود.
  • بهتر است بعد از هر بار تمیز کاری با این جاروها مخزن موجود در آن را تمیزکاری کنید. پر شدن بیش از حد مخزن جارو شارژی باعث می‌شود که مکش جارو به حد قابل توجهی پایین آید.

راهنمای استفاده جارو شارژی بوش و حالت‌های مختلف آن

جارو شارژی بوش

جارو شارژی‌های بوش دارای انواع مختلفی هستند که تمامی آنها کارکرد کلی یکسانی دارند. اما ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در آنها طراحی می‌شود در هر یک به صورت مختص است. لذا دقت کنید که کدام مدل از جارو شارژی‌های بوش را خریداری می‌کنید؛ زیرا هر یک از آنها دارای قابلیت‌های مختلفی هستند و میزان نگهداری شارژ در آنها متفاوت است. پس در هنگام خرید جارو شارژی بهتر است راهنمای خرید جارو شارژی را مطالعه کنید که با روش‌های استفاده هر یک از آنها آشنای داشته باشید.

جارو شارژی‌های دستی بوش به دلیل این که دستی هستند برای تمیز کردن کلی محیط خانه مناسب نیستند. بعد از آن که از جارو شارژی دستی بوش استفاده کردید بهتر است فیلترهای آنها را به خوبی تمیز کنید که قدرت مکش در این جاروها حفظ شود.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که جارو شارژی‌های دستی بوش نیازمند به قرار گرفتن در محیط‌های بدون رطوبت هستند. در این مدل از جاروها بهتر است بعد از 20 دقیقه استفاده مداوم از این دستگاه آن را برای مدت کوتاهی خاموش کرده و مجدد از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که محفظه این جاروها همیشه باید تمیز باشند که به موتور فشار وارد نشود و باعث بروز مشکلات مختلف نشود.

از دیگر مدل‌های جارو شارژی بوش می‌توان به مدل پارویی این جاروها اشاره کرد. این مدل از جارو شارژی‌ها مناسب برای تمیز کردن سطوح محدود هستند. قدرت موتور در این جاروها به صورتی است که بعد از 15 الی 20 دقیقه استفاده از آنها خاموش می‌شود تا آسیب نبینند. این مدل از دستگاه‌ها برای استفاده مداوم پیشنهاد نمی‌شوند و بیشتر مناسب تمیز کردن ماشین هستند. بهتر است که هنگام استفاده از جارو شارژی پارویی بوش فیلترهای آنها را همیشه تمیز کنید که گردوغبار وارد موتور آنها نشود و از ایجاد آسیب به موتور جلوگیری کند.

خرید جارو شارژی بوش اصل از خانه بوش

قبل از آن که به سراغ خرید جارو شارژی بروید بهتر است انواع مدل‌های آن را مورد بررسی قرار دهید و بهترین گزینه را برای خانه یا محل کار خریداری کنید. می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید و نیازی که از این جاروها دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌هایی که در هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید قدرت مکش است. قدرت مکش قوی در جارو شارژی‌های بوش به از بین بردن انواع گردوخاک، آلودگی‌های مختلف مانند موی حیوانات خانگی و… کمک زیادی خواهد کرد.

خرید جارو شارژی بدون سیم بوش برای نظافت خانه به خصوص منازلی که حیوانات خانگی دارند یکی از بهترین گزینه‌ها است. این جاروها قابل حمل بوده و این قابلیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این جارو شارژی تلقی می‌شود که زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید. از جمله فاکتورهایی که باید در هنگام خرید به آنها دقت کنید قدرت باتری و زمان نگهداری این باتری است که باید آن را مورد بررسی قرار دهید.

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید جارو شارژی بوش باید به آن دقت داشته باشید توجه به راهنمای استفاده از جارو شارژی است که باید به صورت کلی آن را مورد بررسی قرار دهید که با تمامی ویژگی‌های جارو آشنایی پیدا کنید. همچنین باید به سایز دهانه جارو شارژی نیز توجه داشته باشید؛ زیرا جارو شارژی‌هایی که دارای دهانه‌های بزرگ هستند سرعت تمیز کاری بالایی دارند. ظرفیت جمع آوری گردوغبار نیز از دیگر فاکتورهای مهم در خرید جارو شارژی بوش است که در هنگام خرید باید آن را در نظر بگیرید.

خانه بوش بهترین نمایندگی برای خرید جارو شارژی بوش است. برای خرید این محصول یا راهنمای بهترین مدل جارو شارژی‌های بوش با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *