راهنمای خرید اتوی بوش به همراه قیمت

اتو بوش

اتو بوش یکی از لوازم مهم و ایده‌آل برای رفع چین و چروک البته محسوب می‌شود و همچنین باکتری‌های موجود در لباس‌ها را از بین می‌برد. ما در این مقاله قصد داریم درباره راهنمای خرید و قیمت اتو بوش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از این ابزار زمان اتو کردن لباس‌های شما کاهش می‌یابد و البسه شما به بهترین شکل اتو می‌شود. این وسیله کار آمد در انواع مدل‌ها و رنگ‌های مختلف توسط برندهای معروف به بازار عرضه می‌شود و هر کدام از این مدل‌ها تکنولوژی منحصر به فردی دارند. قیمت اتو بوش هم بستگی به کیفیت و امکانات آن دارد.

در سیستم این اتو بخار از تکنولوژی ضد چکه و ضد رسوب استفاده کرده‌اند. قدرت بخاردهی این نوع اتو نسبت سایر اتوها بسیار بیشتر است. البته علاوه بر این ویژگی‌ها، این وسیله کارآمد مزایای دیگری هم دارد که باعث شده طرفداران زیادی را جذب خود کند. یکی از مسائلی که برای مشتریان هنگام خرید بسیار اهمیت دارد، قیمت اتو بوش است که با توجه به مدل‌های متنوع آن با هم قیمت‌های متفاوتی هم دارد. شما هم اگر تصمیم خرید اتو بوش دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

قیمت اتو بوش

 

یک اتو بوش قوی و حرفه ای چه امکاناتی دارد؟

از امکانات اتو بخار استاندارد می‌توان به قدرت بخار دهی کنترل شده خوب و بالای آن اشاره کرد که با استفاده از آن می‌شود لباس‌هایی با چین و چروک‌های سخت را به بهترین شکل اتو کرد. شما می‌توانید برای خرید این اتو با توجه به به بودجه ای که در نظر گرفته‌اید با توجه به سلیقه ی خودتان آن را در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین امکاناتی که این اتو علاوه بر صاف و منظم کردن البسه دارد، از بین بردن باکتری‌های موجود در پارچه‌ها است؛ که در سلامت پوست شما موثر است. قیمت اتو بوش هم با توجه به همین قابلیت‌های متفاوتی که دارد قیمتی متغیر می‌باشد.

از ویژگی‌های مهم این کالای با ارزش وزن مناسب و قبل تحمل آن است که این امکان را به شما می‌دهد تا به آسانی آن را جابه‌جا کنید. هنگام خرید اتوهای بوش دقت برچسب انرژی داشته باشند. شما می‌توانید با توجه به طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که این اتو دارد بر اساس سلیقه دلخواه یکی از مدل‌های آن را تهیه کنید. ممکن است نگران اتوی لباس‌های با جنس کتان و جین باشید که اتو بخار بوش این امکان را برای شما فراهم کرده‌است که به راحتی لباس‌های با جنس ضخیم‌تر را هم به بهترین صورت اتو کنید.

قیمت اتو بوش

انواع قیمت اتو بوش با توجه به قابلیت‌هایی که دارد

قیمت گذاری اتو بوش با بر اساس عملکردهای آن بررسی می‌شود در واقع هر چه امکانات این وسیله بیشتر باشد روی افزایش قیمت آن تاثیر می‌گذارد. اگر بخواهیم به صورت کلی نگاهی بر قیمت‌های اتو بوش داشته باشیم. می‌توان گفت پایین‌ترین قیمت آن از 400000 تا 6000000 می‌باشد که قطعاً گران‌ترین مدل آن علاوه بر کیفیت، امکانات و قابلیت‌های بیشتری هم دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت اتو بوش با ما تماس بگیرید.قیمت اتو بوش

سه مدل متفاوت اتوهای بوش برای همه سلیقه‌ها

اتو بخار، اتو مخزن دار بوش و اتو پرس از انواع مدل‌های برتر این برند است. مناسب‌ترین نوع اتو برای استفاده خانگی که طرفداران زیادی هم دارد اتو بخار بوش می‌باشد. زیرا این اتو قابلیت صاف کردن سخت‌ترین چین و چروک روی البسه را دارد و با امکان کنترل بخار دهی از سوختگی لباس‌ها جلوگیری می‌کند. اتو بخارها در توان‌های 1400 تا 3200 در کارخانه تولید می‌شوند که مناسب‌ترین آن برای مصرف خانگی اتو بخار با قدرت 2400 و یا بیشتر است. این مدل از اتوهای بوش شکل‌ها و طرح‌های متنوعی دارد که قیمت اتو بوش بسته به مدل‌های آن متفاوت است .

اتو بوش مخزن دار

مناسب‌ترین نوع اتو برای خیاط‌ها و یا کسانی که دائماً لباس‌های خود را اتو می‌کنند. از قابلیت‌های این مدل از اتوهای بوش می‌توان به ضد چروک بودن و قدرت بیشتر آن اشاره کرد. به همین دلیل بسیاری از خیاطی‌ها از این مدل اتو استفاده می‌کنند زیرا با توجه توانی که دارد به راحتی می‌توانند قسمت‌های مختلف لباس‌ها و همچنین جنس‌های ضخیم را با این اتو شکل دهند. مخزن اتو با یک شلنگ به اتو وصل شده‌است و شما می‌توانید با تنها یک بار آب کردن مخزن به‌طور کامل چندین بار برای اتو کردن استفاده کنید. در ضمن نیازی نیست مخزن را جابه‌جا کنید بلکه می‌توانید آن را در کنار میز خیاطی بگذارید و پارچه‌های ضخیم‌تر و همچنین انواع پرده را با آن اتو کنید. با توجه به قدرت بالای این اتو اصلاً نگران آسیب دیدن آن نباشید.

اتو پرس بوش

از آن مدل‌های قدیمی است که برخی از مشتریان هنوز به دنبال آن هستند. البته این اتو هنوز هم کاربردهای زیادی دارد. با این وسیله می‌توانید به راحتی انواع لباس‌ها و پرده‌های پارچه ای صاف را اتو کنید.

ارائه خدمات پس از فروش با ضمانت نامه و گارانتی

شما طرفدار کالایی هستید که وقتی برای خرید آن هزینه قابل توجهی می‌کنید طول عمر مناسبی داشته باشد و بتواند تا سالیان سال کارایی‌های خود از دست ندهد. تولید اتو بوش هم با توجه به کیفیت مواد اولیه و قطعاتی که در آن بکار می‌رود. کالایی با ضمانت و گارانتی به شما تحویل می‌دهند که اگر با مشکلی مواجه شدید بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

در حال حاضر از بهترین وسیله ای که برای تمیز و صاف کردن لباس‌ها در منزل استفاده کنید اتو بخار است. این وسیله پر کاربرد با توجه به تکنولوژی و تخصص و فناوری که در آن استفاده شده‌است. توانایی اتوی انواع چین و چروک‌ها بر روی پارچه‌های مختلف را دارد. امیدواریم در رابطه با راهنمای خرید و قیمت اتو بوش اطلاعات مفید و موثری را در اختیار شما قرار داده باشیم.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *