.ویژگی ماکروویو بوش در مدلهای مختلف

ویژگی ماکروویو بوش در مدلهای مختلف

بوش از شرکتهای معتبر جهانی در زمینه تولید ماکروویو در جهان به شمار می رود که از آن در طراحی دکوراسیون آشپزخانه برای طبخ و گرم کردن غذا، مرغ سوخاری، پیتزا، کیک، شیرینی و … استفاده می شود. مدلهای مختلفی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر است که توسط خانه بوش ارائه می شود. در تولید این محصول از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است. کارکرد آسانی دارد و با چندین دکمه کار می کند.

ماکروویو بوش در خانه بوش

بوش یکی از برندهای معتبر جهانی در زمینه تولید لوازم خانگی به شمار می رود که نقش مهمی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه دارد، یکی از وسایل پر کاربرد آشپزخانه ماکروویو بوش است که از آن برای گرم کردن غذا، تهیه کیک خانگی، مرغ سوخاری، پیتزا، همبرگر و …. استفاده می شود که در پنل تنظیمات آن می توانید زمان پخت، میزان کارکرد، دما و حتی نوع پخت غذا را تعیین کنید چرا که دارای برنامه پخت متنوعی دارد. در ساخت این محصول از بهترین تکنولوژی روز دنیا و مواد مقاوم با کیفیت استفاده شده است که کارکرد آسانی نیز دارد چرا که به راحتی قابل استفاده و جابجایی است.

ماکروویو بوش دارای مدلهای مختلفی با طراحی منحصر به فرد است که بسته به سلیقه و همچنین مدل آشپزخانه و محل قرار گرفتن آن می توانید یکی از مدلها را از خانه بوش انتخاب و به صورت اینترنتی و حضوری خرید خود را  انجام  دهید و در آشپزخانه خود از آن استفاده کنید. خانه بوش نمایندگی مجاز بوش آلمان در تهران است که لوازم با کیفیت و اصل بوش آلمان را وارد و با گارانتی و ضمانت نامه کتبی طولانی مدت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا با اطمینان خاطر از محصول مورد نظر استفاده کنند.

 

مایکروویو بوش

 

ویژگی ماکروویو بوش در مدلهای مختلف

ماکروویو بوش نسبت به سایر برندها توانسته طی سالهای متمادی خوش بدرخشد و به عنوان یک برند جهانی معتبر خود را معرفی کند. ماکروویو بوش دارای ویژگی های زیادی به قرار زیر است.

  • ماکروویو بوش درصد خرابی پایینی دارد، یکی از نکاتی که باید به هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که هر وسیله ممکن است خراب شود و نقص فنی ای داشته باشد که ماکروویو بوش نیز از این قائده مستثنی نیست؛ ولی آنچه مسلم است این است که در تولید این محصول از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است که جنس بدنه آن نیز از استیل مقاوم و با کیفیت است که درصد خرابی خیلی کمی دارد و از سوی دیگر دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی است که در صورت نقص و خرابی می توانید از این امکانات بدون پرداخت وجهی استفاده کنید، بنابراین نسبت به سایر برندها درصد خرابی ناچیزی دارد.
  • طراحی محصول بخش مهمی از تولید را شامل می شود که در طراحی ماکروویو بوش به این عامل توجه شده است چرا که طراحی منحصر به فردی دارد و برای استفاده در دکوراسیون آشپزخانه مناسب است که می توانید از آن استفاده کنید؛ دارای بدنه استیل به همراه صفحه شیشه ای نشکن و مقاوم، چندین پنل و دکمه، زنگ هشدار و … است.
  • ماکروویو بوش دارای مدلهای مختلفی است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و در دکوراسیون آشپزخانه خود از آن استفاده کنید.
  • با توجه به اینکه زمان کمی برای پخت غذا در ماکروویو صرف می شود ویتامین ها و املاح موجود در غذا باقی می ماند.
  • زمانی کمی از شما می گیرد.
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر است.
  • قیمت ماکروویو بوش مناسب است و بسته به مدلهای متنوعی که دارد قیمت آن متغیر است به همین دلیل برای اطلاع از قیمت ماکروویو بوش با ما در ارتباط باشید تا مشاوران ما راهنمای شما برای خرید باشند.
  • کارکرد آسانی دارد طوری که شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید، به این صورت که پس از اتصال برق به پریز دکمه روشن را فشار دهید و یکی از برنامه های پخت را اجرا کنید.
  • برنامه های متنوعی برای پخت و پز، گرم کردن غذا، تهیه کیک و … دارد.
  • و …

مدلهای مختلف ماکروویو بوش در خانه بوش

در خانه بوش نمایندگی مجاز بوش آلمان در تهران مدلهای مختلفی از ماکروویو بوش وجود دارد که ما در این بخش به تعدادی از آنها اشاره کوتاهی می کنیم که شما در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با ما تماس بگیرید.

به طور کلی ما دو نوع ماکروویو ایستا و توکار داریم که هر کدام از آنها به مدلهای مختلفی تقسیم می شوند.

 

مایکروویو ایستا بوش

 

ماکروویو ایستا بوش سری4 مدلHMT84G421

ماکروویو ایستا بوش سری4 مدلHMT84G421 ساخت کشور چین است که دارای 8 برنامه پخت به همراه 4 برنامه یخ زدایی و چندین برنامه ترکیبی دارد، دارای صفحه نمایشگر است که از طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار است طوری که عمق آن 408، ارتفاع 305 و پهنای آن 513 است. ظرفیت آن هم 21 لیتر است.

ماکروویو ایستا بوش سری4 مدلHMT84G451

ماکروویو ایستا سری4 مدلHMT84G451  این مدل از ماکروویو دارای بدنه استیلی است که ساخت کشور چین است. دارای چندین برنامه پخت، یخ زدایی و ترکیبی است. ارتفاع آن 305، عمق 408 و پهنای 510 است. دارای صفحه نمایشگر و درب شیشه ای نشکن است.

 

مایکروویو ایستا بوش

 

ماکروویو توکار بوش سری6 مدل  HMT84G654I

ماکروویو توکار سری6 مدل  HMT84G654I این مدل همانطور که از نامش پیداست به صورت توکار است که ظاهری زیبا دارد طوری که در قسمت جلویی آن یک درب شیشه ای و در قسمت سمت راست آن تعداد زیادی دکمه و پنل قرار دارد. نمایشگر و ساعت آن به صورت دیجیتال است. ابعاد این مدل 388*594*382  میلی متر است. طولی سیم برقی آن نیز بیش از یک متر است.

ماکروویو توکار بوش سری8 مدل BEL634GS1I

ماکروویو توکار بوش سری8 مدل BEL634GS1I  به صورت توکار است که در قسمت جلویی آن درب شیشه ای نشکنی وجود دارد که دکمه و پنل ماکروویو و تنظیمات آن در قسمت پایین ماکروویو دقیقاً در مرکز قرار دارد. حجم مخزن آن 21 لیتر است. ابعاد آن نیز در 318*594*382 میلی متر است. وزن آن 21 کیلوگرم است و طول سیم برق آن نیز یک و نیم متر است.

ماکروویو توکار بوش سری 8 مدلBER634GS1I

ماکروویو توکار سری 8 مدلBER634GS1I  طراحی جالبی دارد طوری که دکمه و پنل تنظیمات آن در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد که در بالای آن درب شیشه های مقاومی قرار دارد که نسبت به حرارت و گرما مقاوم است. حجم مخزن آن 21 لیتر است و ابعاد آن 318*594*382 میلی متر است. طول سیم برقی یک و نیم متر است که وزن آن نیز به 21 کیلوگرم می رسد.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات ارائه شده توسط خانه بوش دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی هستند که در داخل بسته موجود است که پس از تایید و مهر نمایندگی اعتبار پیدا می کند که با استفاده از آن در صورت خرابی و نقص می توانید از این خدمات استفاده کنید. دارای بیمه رایگان بار، ارسال به سراسر کشور و خرید به دو صورت اینترنتی و حضوری است که قیمت مناسبی نیز دارد.

 

مایکروویو توکار بوش

 

موارد استفاده از ماکروویو

بیشتر افراد از ماکروویو بوش صرفاً جهت گرم کردن غذا استفاده می کنند و از موارد استفاده آن اطلاع چندانی ندارند به همین دلیل ما در این بخش به توضیح موارد استفاده این محصول خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب نیز ما را در خانه بوش همراهی کنید.

  1. برای گرم کردن غذا از آن استفاده می شود که ابتدایی ترین کارکرد این محصول به شمار می رود.
  2. برای پخت انواع ماهی، سبزیجات و سیب زمینی مناسب است.
  3. می توانید برای کباب نمودن سیب زمینی از آن استفاده کنید.
  4. برای پخت کیک، پیتزا، مرغ سوخاری مناسب است.
  5. برای نرم کردن عسل و شکر قهوه ای می توانید از این محصول استفاده کنید.
  6. برای کباب کردن و آبپز نمودن غذاها می توانید از آن استفاده کنید.
  7. می توانید میوه هایی همچون لیموترش و شیرین و … را در درون ماکروویو بگذارید و از این طریق آب بیشتری از آنان بگیرید.
  8. برای ضدعفونی نمودن تخته سبزی و همچنین تخته گوشت از آن استفاده می شود. به این صورت که آن را در دمای بالای ماکروویو قرار دهید.
  9. برای ضد عفونی و همچنین از بین بردن بوی بد اسکاچ و … نیز می توانید از ماکروویو استفاده کنید به این صورت که اسکاچ را در ظرفی با مقداری آب و آبلیمو خیس کنید و به مدت یک دقیقه در داخل مارکروویو در دمای مناسب بگذارید و سپس با استفاده از دستمال آن را خارج کنید.
  • و …

سخن پایانی

ماکروویو بوش دارای مدلهای مختلفی است که بسته به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و برای گرم کردن غذا، پخت ماهی، کیک و … از آن استفاده کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید. طراحی منحصر به فردی دارد و در ساخت آن از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است. اگر شما نیز تجربه استفاده از لوازم خانگی بوش را دارید نظرات، دیدگاه ها و حتی انتقادات خود را با ما و دیگر مشتریان خانه بوش به اشتراک بگذارید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *