بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی 2023

بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی

یکی از معضلات نگهداری از حیوانات خانگی این است که چگونه کرک، پر، پشم و موی آن‌ها را از محیط اطراف تمیز کنیم که هیچ اثری از آن‌ها باقی نماند. گاهی اوقات موی حیوانات می‌تواند عاملی برای ایجاد حساسیت‌های پوستی یا آلرژی‌های مختلف باشد. تنگی نفس یکی از علائم شایعی است که می‌بایست کاملا جدی گرفته شود. خب یکی از محصولاتی که در تمیز کردن موی حیوانات خانگی بسیار موثر است، جاروبرقی بوش است. اگر شما هم به دنبال بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی خود هستید، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی

نگهداری از حیواناتی همچون سگ و گربه در خانه، چالش‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. عملیات نظافت خانه یکی از مهم‌ترین مواردی است که با نگهداشتن حیوانات در محیط خانه می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. معمولا برای تمیز کردن موی حیوانات خانگی لازم است از تجهیزات و وسایل خاص استفاده کنید. شما باید مطمئن شوید وسیله‌ای که برای تمیز کردن موی حیوانات استفاده می‌کنید، واقعا کارایی داشته و در نهایت اثری از مو در فضای خانه بر جای نمی‌گذارد.

بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی

خانه بوش به عنوان معتبرترین نمایندگی بوش در ایران، محصولاتی را معرفی کرده که جزء بهترین و کارآمدترین وسایل برای نظافت خانه هستند. انواع جاروشارژی بوش و جاروبرقی بوش در مدل‌ها و با توان‌های مختلف که از قدرت عمل فوق العاده بالایی برخوردار هستند و می‌توانند کوچک‌ترین و ریزترین انواع پرز و مو را از محیط بزدایند.

برخی از کاربران تصور می‌کنند که با یک جاروبرقی ساده و معمولی می‌توانند از شر کرک و موی حیوانات خانگی خلاص شوند. اما بهتر است بدانید در این مورد سخت در اشتباه هستید. حیواناتی همچون سگ و گربه دارای موهای بسیار ریزی هستند که با وسایل و تجهیزات معمول نمی‌توان آن‌ها را جارو کرد. بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی، جاروبرقی بوش است که برای این کار مجهز به یک سری مخصوص است.

برند بوش در واقع با در نظر داشتن این دغدغه، سعی کرده با تولید یک محصول منحصر به فرد و خاص به نیاز کاربران خود پاسخی شایسته دهد. به همین جهت اقدام به طراحی نوعی از جاروبرقی کرده که می‌تواند ریزترین و نازک‌ترین مو و کرک از حیوانات خانگی را پاکسازی و جمع آوری کند. بیایید کمی بیشتر با ویژگی‌های این محصولات آشنا شویم.

ویژگی‌های بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی

سگ‌ها و گربه‌ها از آن دست حیوانات خانگی هستند که در طول روز به هر نقطه از خانه سرک می‌کشند و معمولا تحرک زیادی دارند. به همین علت اینکه مو و کرک آن‌ها در همه جا باشد، کاملا طبیعی است. شما نمی‌توانید حیوان خانگی داشته باشید و برای اینکه فضای خانه کاملا تمیز بماند آن‌ها را در غل و زنجیر کنید.

راهکاری که برای تمیز نگهداشتن خانه پیشنهاد می‌شود، استفاده از یک جاروبرقی کاربردی و مناسب است. جاروبرقی بوش به دلیل طراحی خاص و موتور قدرتمندی که دارد، به عنوان بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی شناخته شده است. اما ویژگی‌های این محصول چیست؟ از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این جاروبرقی‌ها از توان فوق العاده بالایی برخوردار بوده و مجهز به موتور خلاء قدرتمند هستند که این مورد تاثیر بسزایی در کیفیت تمیز کردن موی حیوانات خانگی دارد.
  • مجهز به سری مخصوص برای تمیز کردن سخت‌ترین و نرم‌ترین موی حیوانات
  • مجهز به مخزن با گنجایش استاندارد
  • مجهز به فیلتر با قابلیت شستشو
  • مجهز به لوله تلسکوپی برای هدایت بهتر موها به داخل کیسه
  • مجهز به فیلتر بهداشتی
  • دارای نشانگر مخصوص برای هشدار پر بودن مخزن
  • با کمترین میزان صدا در حین کار
  • مجهز به برس توربو برای تمیز کردن بهتر کرک و موی حیوانات

جاروبرقی‌های بوش معمولا در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. از این رو این محصولات از نظر توان موتور، ابعاد و وزن جاروبرقی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. به همین جهت پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید، علاوه بر قابلیت‌ها و امکانات جاروبرقی به مشخصات ظاهری و فنی آن نیز دقت داشته باشید.

خرید جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی

مزایای خرید جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی

شاید از خود بپرسید چه اهمیتی دارد که برای تمیز کردن موی حیوانات خانگی از یک جاروبرقی مخصوص استفاده کنیم و آیا اصلا همه افرادی که در خانه خود از یک حیوان خانگی نگهداری می‌کنند، نیاز به این تجهیزات دارند؟ ما می‌خواهیم برای پاسخ به این سوالات، به برخی از مزایای خرید جاروبرقی بوش برای تمیز کردن موی حیوانات خانگی بپردازیم. قطعا اگر بدانید استفاده از این وسایل چه مزایایی برای شما به دنبال دارد، حتما در اولین فرصت اقدام به خرید از آن‌ها خواهید کرد. این مزایا به شرح زیر هستند:

  • جاروبرقی بوش که به عنوان بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی شناخته می‌شود، علاوه بر اینکه می‌تواند در کمترین زمان ممکن حجم زیادی از کرک و موی حیوانات را جمع آوری کند. می‌تواند فضا را از هرگونه باکتری و عامل آلرژی‌زا نیز پاکسازی کند. بنابراین این مسئله برای تمامی کاربرانی که دارای حیوانات خانگی هستند، به ویژه افرادی که حساسیت و آلرژی خاصی دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • این دستگاه‌ها مجهز به یک برس مخصوص مکانیزه هستند که می‌تواند هر سطحی را از موی حیوانات پاک کند. شما می‌توانید از آن برای تمیز کردن انواع فرش، موکت، مبل، پارچه و… استفاده کنید و در نهایت هیچ نشانه‌ای از موی حیوانات مشاهده نکنید.
  • جاروبرقی‌های بوش در عین حال که مجهز به یک موتور فوق قدرتمند هستند، صدای بسیار کمی تولید می‌کنند و این یکی از مزایایی است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. چرا که حیوانات نسبت به نویز و صداهای بلند بسیار حساس هستند و این مسئله با وجود جاروبرقی بوش کاملا حل شده است.
  • قیمت جاروبرقی بوش با توجه به تکنولوژی و قابلیت‌های پیشرفته‌ای که برای آن در نظر گرفته شده بسیار مناسب و اقتصادی است.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

اگر قصد دارید برای تمیز کردن موی حیوانات خانگی از یک جاروبرقی خاص استفاده کنید، بهتر است در زمان خرید حتما به این نکات و راهنمای خرید جاروبرقی بوش توجه داشته باشید:

  • برسی که برای تمیز کردن موی حیوانات به کار می‌رود با برس‌هایی که در جاروبرقی‌های معمولی به کار می‌روند متفاوت است. این برس معمولا از نوع الکترو برس یا توربو برس است. پس اگر در زمان خرید، محصولی با برند بوش به شما عرضه می‌شود، حتما نوع و مدل برس آن را مورد بررسی قرار دهید.
  • قدرت موتور برای تمیز کردن موی حیوانات حداقل ۴۰۰ وات است. اما خوشبختانه موتور قدرتمند به کار رفته در جاروبرقی بوش با توان ۱۲۰۰ وات باعث شده تا این دستگاه‌ها بهترین عملکرد را در فرایند پاکسازی محیط داشته باشند. پس به توان موتور حتما دقت داشته باشید.
  • یکی از فاکتورهای مهم در خرید جاروبرقی میزان نویز و صدایی است که در حین روشن بودن از خود تولید می‌کند. استاندارد تولید صدای جاروبرقی در حالت نرمال کمتر از ۷۰ دسی بل است.
  • فیلتر HEPA جزء بهترین سیستم‌های فیلتراسیون در جاروبرقی است که می‌تواند عملیات پاکسازی محیط از موی حیوانات را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این فیلترها خواص بسیار زیادی دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ضد بو بودن فیلتر است.
  • لوازم و اقلام جانبی دستگاه را نیز بررسی کنید و از سلامت و کاربردی بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی

قیمت جاروبرقی بوش

از آن جایی که محصولات برند بوش از تنوع بالایی برخوردار هستند، نمی‌توان برای محصولات این برند، قیمت مشخصی اعلام کرد. هر کالا دارای مشخصات فنی و قابلیت‌های منحصر به فردی است که همین مشخصه‌ها تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول دارند. علاوه بر این، هزینه‌هایی که در پروسه نگهداری، حمل و نقل و ارسال محصول بر دوش تولیدکنندگان تحمیل می‌شوند نیز در قیمت این محصولات بی‌تاثیر نیست. با توجه به نوساناتی که در نمودار قیمت این محصولات مشاهده می‌شود. بهترین راه برای کسب اطلاع از قیمت جاروبرقی بوش، مراجعه به سایت‌های معتبر اینترنتی مانند خانه بوش است.

نتیجه گیری

یکی از دلایلی که باعث شده جاروبرقی بوش به عنوان بهترین جاروبرقی برای موی حیوانات خانگی شناخته شود این است که این محصولات مجهز به سری مخصوص هستند و در پاکسازی محیط از کرک و موی حیوانات بسیار قدرتمند عمل می‌کنند. کمپانی بوش با اولویت قرار دادن نیاز مشتریان تلاش کرده محصولاتی کاربردی و منحصر به فرد به بازار عرضه کند. این جاروبرقی‌ها مجهز به فیلتر HEPA هستند و با توجه به تکنولوژی خاصی که در ساخت آن‌ها به کار رفته، می‌توانند هر گونه باکتری و میکروب را از محیط پاکسازی کنند.

سوالات متداول

معمولا جاروبرقی‌هایی که برای جمع آوری موی حیوانات طراحی می‌شوند، نسبت به جاروبرقی‌های معمولی مکانیزم عمل متفاوتی دارند. این دستگاه‌ها به توربو برس و یک سری مخصوص مجهز هستند که دقیقا برای تمیز کردن موی حیوانات در نظر گرفته شده‌اند.
بله تمامی محصولات برند بوش همراه با گارانتی به مشتریان عرضه می‌شوند. در صورتی که محصول خود را از مجموعه‌ها و نمایندگی‌های معتبر بوش تهیه کنید، می‌توانید از خدمات پس از فروش محصول نیز بهره‌مند شوید.
موی حیوانات معمولا اغلب به صورت کرک و پرز در فضا پخش می‌شود. این مسئله می‌تواند مشکلات زیادی برای ما به همراه داشته باشد. پخش شدن مو در محیط خانه می‌تواند باعث بروز حساسیت‌های پوستی و همچنین مشکلات تنفسی شود. جدا از این مورد، این مسئله به نوعی بهداشت خانه را به چالش می‌کشد. با داشتن یک جاروبرقی حرفه‌ای و پیشرفته، می‌توان هر نوع مو با هر ضخامتی را به نحو احسنت جمع آوری کرد.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *