5 ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش که باید بدانید

5 ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش که باید بدانید

ماشین لباسشویی‌ها در مدل های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از این مدل‌ها آپشن‌های مخصوص خودشان را دارند که جزو ویژگی‌های خاص آنها شمرده می‌شود. در مورد ماشین لباسشویی بوش هم چنین ویژگی‌هایی وجود دارد‌ و همانطور که می‌دانید بوش یکی از معتبرترین برندهای مطرح در سطح دنیا است که به تولید لوازم خانگی می‌پردازد. لوازم خانگی بوش توانسته‌اند در چند سال گذشته مخصوصاً سال‌های اخیر کیفیت بالای خودشان را به اثبات برسانند و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندها شناخته شوند. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش صحبت کنیم که قبل از خرید حتما باید آن‌ها را بدانید. پس با ما همراه باشید.

5 ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش

پنج ویژگی برتر ماشین لباسشویی در برند بوش

کمپانی بوش مدت زمان زیادی است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه مثلا یخچال فریزر، لباسشویی، اجاق گاز و غیره فعالیت می‌کند و کیفیت و خلاقیت زیادی را در محصولاتش به کار می‌گیرد. اگر شما هم می‌خواهید لباسشویی داشته باشید که عملکرد عالی از خودش نشان دهد و در مدت زمان طولانی بدون ایراد برایتان کار کند، بوش گزینه بسیار مناسبی است. اما سوال اینجاست که ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش چیست که ما را مجاب می‌کند به سراغ خرید این برند برویم؟! با ما همراه باشید تا این پنج ویژگی برتر را به شما معرفی کنیم.

 فناوری کاملا جدید با عنوان درام واریو

شستشوی لباس‌های ظریف و گران قیمت در لباسشویی با نگرانی بیشتری همراه است. چون خیلی از شما نگران این هستید که این شستشو داخل دستگاه به لباس آسیب وارد کند. خوشبختانه در لباسشویی بوش فناوری به نام درام vario به کار رفته است که بهترین نتیجه شستشو را برای پارچه‌های ظریف برای شما فراهم می‌کند.

سطح این درام قطعاتی به صورت نرم و اریب دارد که باعث میشود لباس‌های ظریف به درام لباسشویی گیر نکند. در نتیجه لباس دچار کشیدگی و پارگی نشده و لباسهای نازک خیلی راحت و ملایم شستشو داده میشوند.‌ همچنین سطح شیب دارِ درام لکه‌ها را به صورت عمقی پاکسازی می‌کند و مانع از رسیدن آسیب به دستگاه می‌شوند که این یک ویژگی منحصر بفرد در ماشین لباسشویی بوش است.

 موتور درایو بی صدا

از دیگر ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش می‌توانیم به فناوری بی صدای این دستگاه اشاره کنیم. موتور درایو که به آن موتور درایو بی صدای اکو یا EcoSilence Drive Motor نیز می‌گویند، اصطکاک کمتری را در دستگاه نسبت به دیگر برندها ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که صدای کمتری از آن به گوش برسد. این فناوری داخل لباسشویی باعث می‌شود که شما بتوانید لباس‌های خود را داخل یک محیط آرام و ساکت شستشو دهید. علاوه بر سکوتی که تجربه میکنید، مصرف انرژی هم از این طریق کاهش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید شستشوی لباس را در نیمه‌های شب انجام دهید، مطمئن باشید که مزاحمتی برای دیگران به وجود نخواهد آمد و خیلی راحت شستشوی لباس‌ها انجام می‌شود که ویژگی بسیار کاربردی است. این ویژگی برای افرادی که نوزاد در منزل دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

تکنولوژی ضد لرزش

لرزش دستگاه قطعا اتفاق خوشایندی نیست. خوشبختانه برند بوش راه حل خوبی را در نظر گرفته و به این مشکل غلبه کرده است. به این صورت که یک سیستم ضد لرزش یا Anti_vibration در این دستگاه تعبیه کرده که قطعات متحرک ماشین از این طریق بدون ایجاد صدا کار می‌کنند. این سیستم ضد لرزش در لباسشویی بوش ضربه گیر و فنر دارد که باعث می‌شود تمام لرزش‌ها و ارتعاشات را به خودش جذب کند. در نتیجه درام دستگاه کاملا بدون صدا و به صورت ثابت می‌چرخد.

تکنولوژی با عنوان آب فعال

اگر شما راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش را مطالعه کرده باشید، احتمالاً راجع به این فناوری چیزهایی شنیده‌اید. لباسشویی‌های بوش آب خیلی کمی مصرف می‌کنند که به خاطر استفاده از فناوری آب فعال یا به عبارت دیگر Active water است. در این فناوری نوآورانه شما می‌توانید شاهد افزایش کارایی دستگاه باشید و یک شستشوی عالی را برای انواع لباس‌ها تجربه کنید‌. در واقع این فناوری آب را به صورت هدفمند روی لباس توزیع می‌کند و یک فیلتر مخصوص هم دارد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و آب خواهد شد.

ویژگی برتر ماشین لباسشویی

تکنولوژی کاربردی iDos

به عنوان آخرین ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش باید به این تکنولوژی هم اشاره کرد. این تکنولوژی یعنی اینکه اطمینان حاصل می‌کنید لباسشویی هر بار مقدار مناسبی از مواد شوینده را به کار می‌گیرد. به این صورت که سنسورهایی در تکنولوژی iDos هستند که به صورت اتوماتیک لباس‌ها را وزن می‌کنند و به صورت کاملاً هوشمند، میزان کثیفی و لکه های روی لباس را تشخیص می‌دهند. سپس دوز مواد مورد نیاز برای شویندگی لباس‌ها را تعیین می‌کنند. البته این فناوری کارایی‌های دیگر هم دارد؛ باعث می‌شود که میزان چرخش درام، زمان آبکشی و چرخه شستشو برای لباس‌ها هم تنظیم شود و شما از طریق این ویژگی می‌بینید که لباسشویی بوش چقدر می‌تواند با دیگر برندها متفاوت باشد.

مزایای لباسشویی بوش

حال که با ویژگی‌های برتر لباسشویی بوش آشنا شدید، احتمالا میخواهید مزایای آن را هم بشناسید. از آنجایی که قیمت ماشین لباسشویی بوش پایین نیست و شما باید هزینه نسبتا بالایی پرداخت کنید، پس چه بهتر که مزیت‌های آن را بدانید تا با خیال راحت‌تر اقدام به خرید کنید. مزایایی که در ادامه معرفی می‌کنیم هم می‌تواند جزو ویژگی‌های برتر به حساب بیاید‌. این مزایا شامل موارد زیر است:

از بین بردن راحت‌تر مو و کرک حیوانات خانگی

اگر جزو افرادی هستید که به حیوانات خانگی علاقه دارید و آنها را در منزل نگه می‌دارید اما از جمع کردن مو و کرک روی لباس‌ها خسته شده‌اید، حتما باید به سراغ لباسشویی بوش بروید. لباسشویی بوش فیلتر جادویی دارد که بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید. از طریق این فناوری شما خیلی راحت می‌توانید موی حیوانات و پرزها را از بین ببرید.

سرعت بالای زمان شستشو

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در مورد لباسشویی بوش وجود دارد و حتما باید به آن اشاره کرد، این است که شما می‌توانید از گزینه‌‌ای به نام سرعت کامل یا speed perfect استفاده کنید. به این صورت که لباس‌ها از این طریق خیلی سریع شسته می‌شوند‌. زمان شستشوی لباس هم روی کیفیت آنها تاثیر نمی‌گذارد، یعنی به این معنا نیست که لباس‌ها سریع شسته شده اما تمیز نشده‌اند، بلکه کیفیت بالا خواهد بود اما زمان شستشو ۶۵ درصد کاهش پیدا می‌کند و برای زمان‌هایی که عجله دارید، گزینه بسیار عالی است.

شستشو با حفظ سلامت پارچه‌های ظریف

فناوری دیگری به نام اکسیژن فعال یا active Oxygen در این دستگاه به کار رفته است. به این صورت که به مدت ۴۵ دقیقه بخار سرد را روی لباس‌ها می‌دهد و باعث می‌شود که به لباس آسیب وارد نشده و خیلی موثر شستشو صورت بگیرد.

جلوگیری از اختلال ولتاژ برق

شاید بتوانیم این مزیت را به عنوان ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش هم معرفی کنیم، فناوری به نام  Volt Check در این لباسشویی به کار رفته است که روی نوسانات برق به صورت مستمر و پی در پی نظارت کرده، ولتاژ برق مورد نیاز برای دستگاه را کاملا حفظ می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود تا طول عمر لباسشویی به حد زیادی بالا برود.

متوقف کردن چرخه شستشو هنگام قطعی برق و ادامه آن

ممکن است که شما در حال استفاده از لباسشویی باشید و به یکباره قطعی برق اتفاق بیفتد که یک مشکل رایج است و نمی‌توانیم آن را پیش بینی کنیم و هر زمانی ممکن است رخ دهد؛ اما جالب این است که فناوری به نام power off memory در این دستگاه به کار رفته است که چرخه شستشو را با همان تنظیمات قبلی دوباره انجام می‌دهد. اینگونه که تنظیمات داخل حافظه ثبت می‌شود و بعد از اینکه برق وصل شود، به صورت اتوماتیک همه چیز مانند روال قبل انجام می‌گردد.

شستشوی عمقی لباس‌ها

مورد دیگری که به عنوان ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش هم می‌توان از آن یاد کرد، برنامه شستشوی عمیق است که به آن Allergy Plus می‌گویند. از طریق این برنامه شما خیالتان راحت است که لباس‌ها به عالی‌ترین و عمیق‌ترین حالت ممکن شستشو داده شده‌اند و مواد حساسیت‌زا مثل پرز، گرد و غبار روی آنها وجود ندارد.

ویژگی برتر لباسشویی بوش

خریدی مطمئن و باکیفیت از ماشین لباسشویی بوش

اکنون که متوجه شدید لباسشویی بوش می‌تواند چقدر ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد و مزیت‌های زیادی داشته باشد، احتمالا خیلی از شما به فکر افتاده اید که به سراغ خرید این لباسشویی‌ها بروید. خانه بوش به عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌ها از این برند در ایران فعالیت می‌کند که‌ در سایت و مراکز خود انواع مختلفی از لوازم خانگی برند بوش را عرضه کرده و از طرفی هم مدت زمان زیادی است که در این عرصه فعالیت می‌کنند.

از آنجا که برند بوش جزو برندهای شناخته شده است، در نتیجه این احتمال وجود دارد که افراد زیادی از اعتبار آن سوء استفاده کنند؛ پس چه بهتر که به نمایندگی بوش در ایران مراجعه کرده و خیالتان بابت محصولات معتبر، اصل و اورجینال راحت خواهد بود.

جمع بندی

بوش به عنوان یک برند شناخته شده در ایران و در کل دنیا مدت زمانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. زمانی که شما میخواهید از این برند لباسشویی را خریداری کنید، حتما باید راجع به برندها و مدل‌های مختلفش تحقیق کرده باشید که ما در این مقاله به صورت مفصل راجع به ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش با شما صحبت کردیم و پنج مورد از مهم‌ترین‌ها را به شما معرفی کردیم.

در ادامه مزیت‌های اصلی دستگاه را گفتیم که در کمتر برندی پیدا می‌شود. پس اگر می‌خواهید دستگاهی خریداری کنید که هم مدت زمان طولانی برایتان عمر کند، هم با فناوری‌های مختلف مثلاً فناوری پاکسازی کامل پرز و کرک به تمیزی بیشتر لباس‌هایتان کمک کند، برند بوش می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

سوالات متداول

رقابت در بین لوازم خانگی‌ها بسیار زیاد است و هر کدام سعی می‌کنند که آپشن‌های جدید را ارائه دهند. برند بوش همیشه در این عرصه پیشی گرفته است و به خاطر فناوری‌های جدیدی که استفاده می‌کند، جزو برندهای نسبتاً گرانقیمت به حساب می‌آید اما این تفاوت قیمت آنقدر زیاد نیست و ارزش این کیفیت بالا را دارد.

ویژگی زیاد و متعددی در بوش هستند که به عنوان برترین ویژگی‌ها از آنها یاد می‌شود اما ویژگی مربوط به فناوری بی صدا و بدون لرزش یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های لباسشویی بوش به حساب می‌آید.

 از دیگر ویژگی‌های برتر در مورد این دستگاه‌ها این است که خیلی راحت می‌تواند کف روی لباس را تشخیص بدهد و در صورت نیاز دوباره مجددا لباس را بشوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *