راهنمای خرید اسپرسوساز بوش + نحوه تشخیص اسپرسوساز اصل

خرید اسپرسوساز بوش

خرید اسپرسوساز بوش شرایط را برای تهیه و صرف قهوه‌ای خوش عطر طعم‌ به‌راحتی برایتان فراهم می‌کند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عادت به نوشیدن قهوه دارید، بهتر است بدانید که سبک آماده سازی قهوه بر کیفیت طعم و عطر آن تاثیر زیادی می‌گذارد. در حال‌حاضر انواع و اقسام دستگاه برای تهیه قهوه و اسپرسو وجود دارد که کیفیت کار همه آن‌ها یکسان نیست. بنابراین اگر دوست دارید طعم واقعی قهوه را بچشید توصیه می‌کنیم به فکر خرید اسپرسوساز باکیفیت باشید. اسپرسوسازها بسیار متنوع هستند و باید بتوانید مطلوب‌ترین گزینه را متناسب با شرایط خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

در این مقاله از خانه بوش تصمیم داریم به صورت مفصل در رابطه با اسپرسوسازهای بوش صحبت کنیم. بنابراین اگر می‌خواهید در رابطه با انواع، فناوری، امکانات و نکات مهم خرید اسپرسوساز بوش اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید، لطفاً تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

معرفی اسپرسوساز بوش

کمپانی بوش تولیدکننده بهترین اسپرسوسازهای حال‌حاضر به‌شمار می‌رود‌. به‌عبارت دیگر این دسته از محصولات بوش همانند دیگر تولیدات آن نیز بی نظیر بوده و از همه جهات نسبت به سایر موارد موجود برتری دارند.

اسپرسوسازهای برند بوش با استفاده از بهترین متریال‌ها و به‌روزترین فناوری‌‌ها به تولید می رسند. همچنین کمپانی بوش یک تولیدکننده محبوب بوده که سالیان درازی است در این زمینه فعالیت دارد. بنابراین تجربه بالای این تولیدکننده نیز از دیگر عواملی است که موجب افزایش کیفیت ساخت اسپرسوسازهای آن شده است.

باید متذکر شویم که اسپرسو یک نوشیدنی است که با استفاده از قهوه تهیه می‌شود. نوشیدنی اسپرسو با قهوه فرد دارد و تفاوت اصلی این دو گزینه در نحوه دم‌آوری آن‌ها است بنابراین اگر علاقه‌مند هستید قهوه را با طعم و مزه اسپرسو بچشید نیاز به وسیله مناسب برای تهیه آن دارید. اسپرسوساز بوش در مدل‌های مختلف بهترین وسیله‌ای است که برای این منظور می‌توانیم به شما معرفی کنیم.

قیمت اسپرسوساز بوش 

معرفی مدل های مختلف اسپرسوساز بوش

ماشین اسپرسوساز بوش

اسپرسوساز بوش در مدل‌های مختلفی وجود دارد. بنابراین اگر برند انتخابی شما بوش باشد موارد مختلفی را برای انتخاب دارید. البته ناگفته نماند که از نظر کیفیت ساخت هیچ تفاوتی بین اسپرسوسازهای بوش وجود ندارد.

بلکه تفاوت اصلی بین آن‌ها در سبک طراحی، توان، قابلیت‌ها و فناوری‌های به‌کار‌رفته در آن ها است. بنابراین برای آنکه بتوانید

از بین اسپرسوسازهای بوش گزینه مناسب را انتخاب کنید باید ابتدا به سطح توقعات خود توجه داشته باشید. به‌عبارت دیگر شما می‌توانید متناسب با نیاز و انتظاراتی که از دستگاه اسپرسو‌ساز بوش دارید از بین گزینه‌های متعدد آن یکی را انتخاب کنید. این دسته از محصولات بوش از نظر طراحی ظاهری شامل اسپرسوساز بوش توکار و رومیزی بوده که هر کدام از این موارد شامل گزینه متنوع زیادی هستند.

در ادامه قصد داریم برخی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های اسپرسوساز بوش را خدمت شما معرفی کنیم.

اسپرسو ساز بوش مدل TIS30321RW

اسپرسو ساز بوش مدل TIS30321RW یکی از پرفروش‌ترین و همچنین قدیمی‌ترین اسپرسوسازهای حال‌حاضر بازار به‌شمار می‌رود. این محصول مجهز به دو عدد نازل قهوه بوده و برای تهیه نوشیدنی‌هایی نظیر اسپرسو، آب جوش و کاپوچینو کارایی دارد.

اسپرسو‌ساز بوش مدل TIS30321RW دارای ابعاد 380*250، رنگ نقره‌ای و جنس استیل بوده و توان آن نیر معادل 1500 وات است. این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی نوین senso flow می‌تواند حرارتی کاملاً یکنواخت برای دم‌آوری قهوه فراهم سازد.

همچنین تکنولوژیmilk magic pro نیز برای آن تعبیه شده است. بنابراین زمانی که هوس شیرقهوه کنید، می‌توانید بدون آنکه نگران سر رفتن شیر باشید، در کمترین زمان با این محصول آن را آماده کرده و میل کنید. کارایی این مدل اسپرسوساز بسیار راحت بوده و تنها کاری که برای تهیه اسپرسو و دیگر نوشیدنی‌ها باید انجام دهید فشردن یک دکمه است.

اسپرسو ساز بوش مدل TIS30129RW

اسپرسو ساز بوش مدل TIS30129RW نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش و محبوب بوش است که مشکی رنگ بوده و بدنه‌ای از جنس پلاستیک مرغوب دارد. این محصول دارای توان 1300 وات بوده و مجهز به 2 عدد نازل قهوه است.

می‌توانید با کمک این دستگاه نوشیدنی‌هایی نظیر اسپرسو ، کاپوچینو، ماکیاتو، لاته را با دمای 90 الی 95 درجه سانتی‌گراد بسیار سریع آماده کنید. این محصول مجهز به فناوری senso flow بوده و امکان تنظیم میزان بخار به‌صورت دستی را دارد.

بی‌شک شما نیز می‌دانید یکی از معیارهای مهم برای افزایش کیفیت قهوه، این است که دانه‌های آن همان لحظه استفاده آسیاب کنید. شرکت بوش برای این منظور یک آسیاب سرامیکی را نیز به‌همراه محصول ارایه داده است تا همیشه پودر تازه قهوه را برای تهیه اسپرسو به‌کار ببرید.

اسپرسو ساز بوش مدل TIS65429RW

اسپرسوساز بوش مدل TIS65429RW دارای ابعاد 280*400* بوده و با دو رنگ مشکی مات و مشکی براق عرضه می‌شود. این محصول از جنس استیل بوده و دو عدد نازل قهوه دارد و برای تهیه ماکیاتو، لاته، اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، لاته و آب جوش قابل استفاده است.

این دستگاه دارای توان 1500 بوده و طراحی ظاهری بسیار زیبا و جذابی دارد. این مدل اسپرسوساز مجهز به سنسو فلو بوده و از این‌رو حرارت یکنواختی را جهت تهیه نوشیدنی فراهم می‌سازد. دیگر فناوری که بوش برای این محصول خود تعبیه کرده one_ Touh preparation است. فناوری فوق به شما کمک می‌کند فقط با لمس یک دکمه نوشیدنی مورد نظر را صرف اندکی زمان تهیه کنید.

اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW

اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW دارای رنگ مشگی مات و نقره‌ای بوده و دو عدد نازل قهوه دارد. توان این دستگاه معادل 1500 وات بوده و از قابلیت تنظیم میزان بخار دستی نیز بهره‌‌مند است.

این محصول برای تهیه نوشیدنی‌هایی نظیر اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، لاته کارایی دارد. یکی از قابلیت‌های جالب این مدل اسپرسوساز که به نوعی آن را از دیگر موارد خاص‌تر کرده این است که می‌توانید به‌صورت همزمان دو نوشیدنی متفاوت را با آن آماده کنید. ویژگی جالب دیگر آن شستشو و خاموشی خودکار و اتوماتیک بعد از هربار استفاده است.

امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در اسپرسوساز بوش

اسپرسوساز توکار بوش

خرید اسپرسوساز بوش یک مزیت ویژه نسبت به سایر موارد دارد. مزیت فوق شامل امکانات و تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی این دسته از محصولات بوش است که به شما کمک می‌کند عملکردی بسیار حرفه‌ای برای تهیه انواع نوشیدنی‌ها در منزل داشته باشید. برخی قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های بالقوه اسپرسوسازهای بوش شامل موارد زیر است.

تکنولوژی حرارتی هوشمند sensor flow

یکی از مهمترین موارد برای تهیه اسپرسو دما است. به عبارت دیگر دمای بالا قهوه را می‌سوزاند و دمای پایین نیز به علت رها نشدن طعم قهوه نوشیدنی بی‌کیفیتی تحویل شما می‌دهد. برای آنکه این معیار به خوبی در آماده‌سازی نوشیدنی اسپرسو لحاظ شود، شرکت بوش از یک نوع فناوری به نام حرارت هوشمند sensor flow وام گرفته است. تکنولوژی فوق کمک می‌کند دستگاه با دمای ایده‌آل قهوه را دم کند که نتیجه آن یک نوشیدنی خوش‌عطر و طعم است.

تکنولوژی One Touch

دیگر فناوری موجود در اسپرسوسازهای بوش شامل فناوری One Touch است که سرعت‌عمل دستگاه را افزایش داده و زحمت شما برای تهیه اسپرسو را تا حد زیادی کم می‌کند. به‌عبارت با کمک فناوری فوق می‌توانید انواع نوشیدنی که بر پایه قهوه تولید می‌شود را فقط با لمس یک کلید آماده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند در منزل خود اسپرسو یا شیره قهوه را با همان کیفیتی که در کافی‌شاپ‌ها آماده می‌شود، تهیه کنید.

تکنولوژی Aroma Double Shot

تکنولوژی Aroma Double Shot برای آماده سازی قهوه سنگین کارایی دارد. بنابراین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عادت به نوشیدن قهوه سنگین و تلخ دارید، بهتر است اسپرسوسازی را انتخاب کنید که به این فناوری مجهز باشد. تکنولوژی Aroma Double Shot دو فرایند، آسیاب و دم کردن قهوه را به‌صورت همزمان انجام می‌دهد و در طی آن اسپرسوساز تلخ و غلیظی آماده می‌شود.

تکنولوژی Double cup

تکنولوژی Double cup امکانی را برای شما فراهم می‌کند که هر دو فنجان دستگاه به‌صورت همزمان پر شود. اگر برای خرید اسپرسوساز بوش دقت بیشتر به خرج دهید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که از تکنولوژی Double cup بهره‌مند است، دیگر برای تهیه دو فنجان قهوه نیاز به صرف وقت بیشتری ندارید.

تکنولوژی Milk Clean

تکنولوژی Milk Clean یکی دیگر از فناوری‌های مهم موجود در اسپرسوسازهای بوش است که امکان تمیزکاری و شستشوی دستگاه پس از استفاده بسیار راحت می‌کند. به‌عبارت دیگر پس از آماده‌سازی اسپرسو فقط کافی است دکمه مخصوص تکنولوژی Milk Clean را فشار دهید.

زیرا با فشردن آن خیلی سریع، بخار اضافی به درون دستگاه تزریق می‌شود که در طی آن همه خروجی‌های اسپرسو و شیر کاملا تمیز و ضدعفونی می‌شود. با انتخاب و خرید اسپرسوساز بوش از طعم بی‌نظیر و کاربری راحت آن لذت ببرید.

حافظه ذخیره سازی

اکثر دستگاه‌های اسپرسوساز بوش مجهز به حافظه ذخیره‌سازی تنظیمات هستند. به این ترتیب، می‌توانید با کمک فناوری فوق برنامه نوشیدنی مورد نظر را در حافظه دستگاه ذخیره کنید. سپس برای تهیه مجدد نوشیدنی دیگر نیاز به تنظیم دوباره دستگاه ندارید.

به این ترتیب می‌توانید برنامه‌ آماده‌سازی نوشیدنی‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای دسترسی سریع آن‌ها را به حافظه دستگاه اضافه کنید. همچنین هرکدام از اعضای خانواده شما می‌توانند برنامه دم‌آوری نوشیدنی مورد نظر خود را در حافظه دستگاه ذخیره کنند.

سیستم قطع خودکار

اسپرسوسازهای بوش مجهز به سیستم قطع خودکار هستند و به صورت اتوماتیک 15 دقیقه پس از عدم استفاده خاموش می‌شوند.

فیلتر آب

یکی دیگر از عوامل تاثیر‌گذار بر کیفیت طعم و مزه اسپرسو، کیفیت آب است. بنابراین توصیه می‌کنیم به سراغ دستگاه‌های بروید که مجهز به فناوری فیلتر آب نیز باشند.

 سیستم گرم نگه‌دارنده فنجان

سیستم گرم نگهدارنده با وارمر به شما کمک می‌کند تا زمانی که نیاز دارید فنجان قهوه یا اسپرسو خود را گرم نگهدارید. اگر تمایل دارید صاحب اسپرسوسازی باشید که به این قابلیت مجهز باشد، به سراغ خرید اسپرسوساز بوش بروید.

چند نکته مهم برای خرید اسپرسوساز بوش

اسپرسو ساز بوش

اگر نوشیدن هر روز قهوه جزو عادت‌های روزمره شما است، خرید اسپرسوساز بوش را فراموش کنید. زیرا عملکرد و کیفیت کار این دسته از محصولات بوش به نحوی است که تجربه‌ای کاملا متفاوت را برای شما ارمغان دارد.

همانطور که گفتیم اسپرسوسازهای بوش بسیار متعدد هستند و برای آنکه بتوانید از بین آن‌ها گزینه‌ مناسب را برای خرید انتخاب کنید باید به معیارهای مختلفی توجه کنید. البته اگر کیفیت از معیارهای مهم شما برای خرید است،

باید خاطرنشان کنیم که همه مدل‌های اسپرسوساز بوش کیفیت ساخت ایده‌آلی دارند. بنابراین انتخاب شما هر مدلی که باشد از نظر کیفیت تضمین شده است. علاوه‌بر کیفیت دیگر نکات مهم قابل توجه در خرید اسپرسوساز بوش شامل موارد زیر است.

توان و فشار دستگاه

توان و فشار هرکدام از اسپرسوسازهای بوش با یکدیگر متفاوت است. فشار دستگاه یکی از مهمترین عوامل در تهیه اسپرسو است. بنابراین در حین خرید اسپرسوساز باید گزینه‌ای که توان و فشار استاندار برای دم‌آوری اسپرسو دارد انتخاب کنید.

در واقع عملکرد اسپرسوساز به نحوی است که دانه‌های قهوه بر اثر فشار تبدیل به حاله‌ای قهوه‌ای با کرمی‌رنگ می‌شوند. در ترکیبات قهوه مقادیری چربی وجود دارد. هنگامی که پودر آن در مجاورت فشار قرار می‌گیرد چربی موجود در آن تبدیل به کرما می‌شود. هرچه فشار دستگاه مناسب باشد فرآیند فوق با کیفیت‌تر و درنتیجه اسپرسو خوش‌عطر و طعم‌تر می‌شود. برای استخراج عصاره قهوه و تهیه اسپرسو فرداعلا بهترین فشار 9 بار است.

آسیاب

سعی کنید به سراغ آن دسته از دستگاه‌های بروید که مجهز به آسیاب نیز باشند. همانطور که گفتیم طعم و مزه اسپرسو بیش از هر چیزی بستکی به کیفیت پودر قهوه دارد. از این‌رو قهوه‌هایی که زمان زیادی از آسیاب آن‌ها گذشته باشد، مورد مناسبی برای استفاده نیستند.

داشتن اسپرسوساز مجهز به آسیاب به شما کمک می‌کند، همان لحظه‌ای که قصد دم کردم قهوه دارید آن را آسیاب کنید. خوشبختانه اکثر اسپرسوسازهای بوش مجهز به آسیاب هستند. همچنین آسیاب‌های تعبیه شده برای بسیاری از مدل‌ها مجهز به درجه تنظیم هستند.

مقاومت و جنس بدنه دستگاه

همانطور که در بحث معرفی برخی از مدل‌های اسپرسوساز متوجه شدید، این دسته از محصولات بوش دارای بدنه‌ای از جنس استیل و پلاستیک هستند. خوشبختانه میزان مقاومت بدنه در هر دو دسته بالا است و به‌راحتی آسیب نمی‌بیند. البته مدل‌های استیل جذابیت بیشتری دارند و بیشتر در کانون توجه هستند.

پرتافیلتر

پرتافیلتر یا به‌عبارت دسته گروپ اسپرسوساز نیز از بخش‌های مهم آن است. بنابراین باید که در حین خرید اسپرسوساز بوش به این فاکتور نیز توجه کنید. منظور از پرتافیلتر همان قسمتی از دستگاه است که قهوه آسیاب شده درون آن قرار می‌گیرد. در مدل‌های مختلف اسپرسوساز بوش پرتافیلتر از جنس پلاستیک مرغوب یا استیل درجه‌یک است. این قطعه در کیفیت کار دستگاه و همچنین طول‌عمر آن تاثیر بسیاری دارد.

همچنین سبد پرتافیلتر نیز از جمله مواردی است که در حین خرید اسپرسوساز بوش نیاز به دقت و توجه بالایی دارد. سبد پرتافیلتر در همه اسپرسوسازهای بوش از جنس استیل درجه‌یک است و بهترین عملکرد را در عصاره گیری قهوه دارد. ظرفیت سبد پرتافیلتر در مدل‌های مختلف بین 7 الی 10 گرم است.

قابلیت‌های دستگاه

همانطور که مستحضر هستید با استفاده از قهوه می‌توان نوشیدنی‌های متعددی تهیه کرد. منتهی مهمترین فاکتور در این رابطه وجود دستگاه مناسب است. اسپرسوسازهای بوش دارای امکانات و قابلیت‌هایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید طعم و مزه انواع نوشیدنی را با بهترین کیفیت بچشید. هرچند قیمت اسپرسوسازهای بوش در باز بالا است.

اما قابلیت چند کاربردی بودن آن‌ها به شما کمک می‌کند، از صرف هزینه برای خرید دستگاه‌های دیگر معاف شوید. بنابراین از دیدگاه فوق می‌توان گفت اسپرسوسازهای بوش دستگاه‌هایی به‌صرفه هستند. با خرید اسپرسوساز بوش می‌توانید در منزل نوشیدنی‌های مختلفی نظیر قهوه اسپرسو، قهوه فرانسه یا فیلتری، تهیه اسپرسو با کپسول، پودر و پد قهوه، لاته، کاپوچینو و غیره تهیه کنید.

نوع دستگاه

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید قهوه را با طعم‌های مختلف بنوشید، توصیه می‌کنیم به سراغ خرید اسپرسوساز بوش چند بویلر بروید. در غیر این‌صورت دستگاه‌های تک بویلر نیز جوابگوی نیاز شما خواهد بود.

ابعاد دستگاه

ابعاد و سبک طراحی اسپرسوسازهای بوش متفاوت است. بنابراین برای انتخاب دستگاه مناسب باید قبل از هر چیزی فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. اگر از نظر فضا دچار محدودیت نیستید می‌تواند به سراغ موارد بزرگتر بروید.

کاربری راحت

کاربری راحت دستگاه نیز مهم بوده و اگر گزینه‌ای را انتخاب کنید که فرایند استفاده پیچیده‌ای داشته باشد، ناخودآگاه میل و رغبت شما برای استفاده از آن کم می‌‌شود. البته اگر خرید اسپرسوساز بوش مدنظر شما باشد باید بگویم که کاربری همه آن راحت است.

بررسی ضمانت و اصالت کالا

یکی دیگر نکات مهم برای خرید اسپرسوساز بوش بررسی ضمانت و اصالت کالا است. این فاکتور بسیار مهم بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم توجه به ضمانت یا خرید دستگاهی بدون گارانتی و ضمانت شرایط را برای دسترسی به خدمات پس از فروش برای شما سخت خواهد کرد.

به هرحال هر وسیله‌ای امکان دارد روزی بنابر دلایلی خراب شود و نیاز به تعمیر و تعویض قطعه داشته باشد. از آنجایی که بوش برندی وارداتی است، خرید محصولات آن بدون گارانتی بعداً برای شما دردسر ساز خواهد شد.

به هرحال اگر امکان دسترسی به قطعات دستگاه گران‌قیمتی نظیر اسپرسوساز نباشد، عملا با کوچکترین نقض و ایراد وسیله شما از کار خواهد افتاد. مهمتر از همه، محصولاتی که بدون تضمین و گارانتی به فروش می‌رسند دارای اصالت قابل اعتمادی نیستند.

قیمت اسپرسوساز بوش

قیمت اسپرسوساز بوش

قیمت اسپرسوساز بوش نسبت به سایر موارد بالاتر است. زیرا این محصولات در کشور دیگر تولید می‌شوند. بنابراین علاوه‌بر هزینه‌های تولید، هزینه‌های ناشی از واردات و گمرک نیز به قیمت محصول اضافه می‌شود. همچنین افزایش تصاعدی نرخ ارز نیز مزید بر علت شده و قیمت اسپرسوساز بوش و همچنین دیگر محصولات این برند را با افزایش چشمگیری به همراه ساخته است.

اگر واقعا اهل نوشیدن قهوه هستید به سراغ خرید اسپرسوسازهای بروید. البته شاید بالا بودن قیمت اسپرسوساز بوش نسبت به سایر موارد سبب شود از خرید آن صرف‌نظر کنید. اما باید بگویم که انتخاب محصولات برند بوش تا سالیان دراز شما را از خرید دوباره معاف می‌کند. همچنین میزان مصرف انرژی در آن‌ها واقعا متعادل است که این موارد نیز به نوعی پرداخت هزینه بالاتر برای خرید محصولی بادوام و کاربردی‌تر را توجیه می‌کند.

نحوه تشخیص اسپرسوساز تقلبی از اصل

خرید اسپرسوساز بوش به دلیل وارداتی بودن و همچنین محبوبیت بالایی که دارد با حساسیت‌های زیادی به همراه است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هنگام خرید همه جوانب را در نظر بگیرید.

همانطور که گفتیم متاسفانه نمونه‌های مشابه و تقلبی اسپرسوسازهای بوش در بازار به وفور وجود دارد. از این‌رو یکی از مهمترین دغدغه‌های متقاضیان خرید اسپرسوساز بوش، تشخیص محصول اصلی از موارد تقلبی است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، ما چند راهکار برای این منظور داریم که به شرح زیر هستند.

خرید محصول به صورت بسته‌بندی شده

اگر تصور می‌کنید که خرید اسپرسوساز بوش بدون بسته‌بندی یک خرید اقتصادی است، سخت در اشتباه هستید. زیرا یکی از ترفند فروشندگان متقلّب عرضه محصول بدون بسته‌بندی مناسب است. این قبیل افراد اغلب مدعی می‌شوند که بسته‌بندی کالا در حین جابجایی از بین رفته و به همین محصول را زیر قیمت می‌فروشند.

برسی کد محصول و شماره سریال

همه اسپرسو ساز‌های بوش مجهز به کد شناسایی و شماره سریال هستند. شماره سریال همه محصولات بوش بر روی کارتن بسته‌بندی و بدنه دستگاه درج می‌شود. عدم همخوانی شماره سریال روی کارتن بسته‌بندی و بدنه دستگاه یا نبود شماره سریال ناشی از تقلبی بودن آن است.

برای تشخیص اصل بودن اسپرسوساز بوش از طریق کد شناسایی فقط کافی است وارد سایت بوش شوید و کد شناسایی را سرچ کنید. اگر دستگاه اصل باشد سایت بوش تصویر آن را برای شما به نمایش می‌گذارد. البته باید بین تصویر نمایش داده شده و دستگاه مذکور هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد.

خانه بوش، بهترین مرجع برای خرید اسپرسوساز بوش

یکی دیگر از معیارهای مهم خرید اسپرسوساز بوش این است که مرجع فروش مناسب انتخاب شود. بهترین مرجع برای خرید اسپرسو ساز‌های وارداتی بوش اصل مراجعه به نمایندگی مجاز آن در ایران است.

خانه بوش نمایندگی معتبر و رسمی بوش در تهران به‌شمار می‌رود و می‌توانید برای خرید اسپرسوساز بوش به آن مراجعه کنید. این مجموعه چندین سال است که در این زمینه فعالیت دارد و همه محصولات بوش اصل آلمان را با گارانتی معتبر و تضمین کیفیت، اصالت و سلامت جهت فروش عرضه می‌کند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *