تکنولوژی Home Connect در لوازم خانگی بوش

تکنولوژی Home Connect

محصولات بوش به دلیل قابلیت‌ها و امکانات فراوانی که دارند، جزء پرفروش‌ترین لوازم خانگی در بازار جهانی هستند. در واقع می‌توان گفت، ویژگی‌های مختلفی در کنار هم باعث شده‌اند تا این محصولات به این اندازه مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرند. تکنولوژی Home Connect در لوازم خانگی بوش یکی از منحصر به فردترین امکانات این محصولات است که کاربران می‌توانند بدون حضور در خانه و تنها از طریق گوشی موبایل خود، مدیریت و کنترل خوبی روی لوازم خانگی خود داشته باشند. اما برای آشنایی بیشتر با این تکنولوژی در ادامه با ما همراه باشید.

همه چیز درباره لوازم خانگی بوش

شاید شما هم به این موضوع علاقمند باشید که پیش از صحبت درباره تکنولوژی Home Connect کمی با لوازم خانگی بوش آشنا شوید. محصولات برند بوش آنچنان از نظر کارایی و عملکرد، فوق العاده ظاهر شده‌اند که کمتر کسی را می‌توان یافت که نام این محصولات را نشنیده باشد. ویژگی‌های زیادی را می‌توان نام برد که باعث شده‌اند این محصولات از هر نظر یک سر و گردن بالاتر از دیگر لوازم خانگی موجود در بازار باشند.

اگر قیمت این محصولات نسبت به برخی از کالاهای داخلی گران‌تر است، مسلما دلایلی وجود دارد که آگاهی از آن‌ها شما را کاملا نسبت به قیمت بالای محصولات بوش قانع می‌کند. وقتی صحبت از لوازم خانگی بوش می‌کنیم، منظورمان یک مجموعه کامل از محصولات از جمله ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و فریزر و… است که هر کدام در مدل‌ها و سری‌های مختلفی طراحی و روانه بازار می‌شوند. اما بپردازیم به ویژگی‌های بارز این محصولات که به نوعی مزیت برای آن‌ها به شمار می‌روند.

  • این محصولات مصرف انرژی بهینه‌ای دارند و در واقع جزء کم مصرف‌ترین لوازم خانگی در بازار هستند.
  • نسبت به برندهای حال حاضر در بازار جهانی، اثرات زیست محیطی کمتری دارند و به نوعی متریال به کار رفته در آن‌ها مخرب محیط زیست نیست.
  • محصولات بوش از جمله ماشین لباسشویی بوش، ظرفشویی بوش و… می‌توانند به میزان ۵۰ درصد در مصرف برق و حدود ۷۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.
  • تمامی تست‌ها و آزمایشات کیفی بر روی این محصولات انجام شده و از این رو استانداردهای بالایی در ساخت دارند.
  • همگام با تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند.
  • دوام و طول عمر بالایی دارند.

Home Connect در لوازم خانگی بوش

تکنولوژی Home Connect در لوازم خانگی بوش

اما وقت آن رسیده که به تکنولوژی Home Connect در لوازم خانگی بوش بپردازیم. البته این تنها یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات برند بوش است که قرار است با آن آشنا شویم. شما با مطالعه بیشتر می‌توانید به دیگر امکانات و فناوری‌های استفاده شده در ساخت این محصولات پی ببرید.

تکنولوژی Home Connect، در واقع فناوری جدیدی است که در برخی از مدل‌های جدید یخچال فریزر بوش، ماشین ظرفشویی بوش و لباسشویی‌های بوش به کار رفته است. پیش از هر چیزی باید بدانید که طراحان و سازندگان این فناوری به همه چیز فکر کرده‌اند. ساخت این برنامه به گونه‌ای انجام شده تا تمامی کاربران با هر سطح دانشی بتوانند از آن استفاده کنند.

این تکنولوژی در هر محصولی عملکرد مخصوص به خود را دارد و به شیوه خاصی عمل می‌کند. اما آن چه که در تمام محصولات بوش مشترک است، این موضوع می‌باشد که شما با برنامه‌ای که روی گوشی تلفن همراه خود نصب می‌کنید و اتصال به کالای خانگی موردنظر، می‌توانید روی عملکرد و وضعیت آن نظارت داشته باشید. اما برای اینکه بتوانید با روش کار این تکنولوژی در لوازم خانگی بوش بیشتر آشنا شوید، در ادامه به صورت مجزا عملکرد آن را در هر یک از انواع محصولات بوش بررسی می‌کنیم.

تکنولوژی Home Connect در ماشین لباسشویی بوش

تکنولوژی Home Connect در ماشین لباسشویی بوش بسیار کاربردی است. معمولا آن دسته از افرادی که مشغله‌های زیادی در بیرون از خانه دارند، ممکن است زمان کافی برای شستشوی لباس‌ها نداشته باشند. این افراد نمی‌توانند ساعاتی را در خانه به انتظار بنشینند تا روی عملکرد ماشین لباسشویی خود نظارت داشته باشند. این تکنولوژی به کمک این افراد آمده تا از این طریق آن‌ها بتوانند بدون نگرانی در هر جایی خارج از منزل روی نحوه کار ماشین لباسشویی خود کنترل داشته باشند و بدانند که چه مقدار زمان برای شستشوی لباس‌ها باقی مانده است.

برای استفاده از این تکنولوژی چه برای ماشین لباسشویی بوش و چه هر محصول دیگری از این برند، تنها کافیست برنامه Home Connect را از گوگل پلی یا اپ استور (با توجه به سیستم عامل گوشی تلفن یا تبلت) دانلود کرده و آن را نصب کنید. حال می‌توانید تنها با اتصال به اینترنت در هر زمان که بخواهید شرایط ماشین لباسشویی خود را حین کار بررسی و چک کنید.

تکنولوژی Home Connect در ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش یکی دیگر از محصولات پرفروش این برند است که در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. در مدل‌های جدید این محصول نیز می‌توانید از تکنولوژی Home Connect استفاده کنید. اگر قصد دارید بیرون از فضای آشپزخانه یا منزل کار خاصی انجام دهید و وقت آن را ندارید که روی عملکرد دستگاه نظارت داشته باشید، می‌توانید ظروف خود را درون طبقات ظرفشویی چیده، برنامه مورد نظر را برای شستشو انتخاب کرده و پس از استارت زدن و روشن کردن ماشین ظرفشویی با خیال آسوده منزل را ترک کنید.

با برنامه Home Connect که بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید، می‌توانید با خیال آسوده مدت زمان باقیمانده از شستشوی ظروف را تحت کنترل بگیرید و وضعیت ماشین ظرفشویی را زیر نظر داشته باشید.

تکنولوژی Home Connect در یخچال فریزر بوش

شاید بتوان گفت بیشترین کارایی تکنولوژی Home Connect در یخچال فریزر بوش مشاهده می‌شود. مخصوصا زمانی که در مسافرت به سر می‌برید، می‌توانید از سلامت و تازه ماندن مواد غذایی خود درون یخچال اطمینان حاصل کنید. اگر میوه، سبزیجات یا هر نوع ماده غذایی فاسد شدنی درون یخچال قرار داده‌اید که احتمال می‌دهید تا زمان برگشت شما از سفر درون یخچال خراب شده باشند، می‌توانید به کمک تکنولوژی Home Connect از بروز این اتفاق جلوگیری کنید.

یخچال‌های ساید بای ساید بوش دارای قابلیت ویژه‌ای به نام Super Cool هستند که می‌توانید برای مدت زمان مشخصی دمای یخچال را کاهش دهید. اینگونه با سرد کردن دمای داخلی یخچال می‌توانید از فاسد شدن مواد غذایی نیز جلوگیری کنید. این کار را نیز از طریق تنظیمات برنامه Home Connect که روی گوشی تلفن همراهتان نصب شده می‌توانید به راحتی انجام دهید.

یکی دیگر از امکاناتی که تکنولوژی Home Connect در یخچال فریزرهای بوش به شما می‌دهد این است که می‌توانید با فعال کردن حالت تعطیلات (Holiday)، میزان مصرف انرژی دستگاه را پایین بیاورید. اینگونه یخچال فریزر در مواقعی که از باز شدن درب آن بیشتر از ۳ روز گذشته به حالت تعطیلات رفته و به صورت اتوماتیک کار می‌کند. فعال و غیر فعال کردن این حالت با استفاده از تکنولوژی هوم کانکت قابل انجام است.

تکنولوژی Home Connect در لوازم خانگی بوش

مزایای تکنولوژی  Home Connect

از جمله مزایای مهم تکنولوژی Home Connect برای لوازم خانگی بوش می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نظارت کامل بر روی عملکرد تمامی دستگاه‌ها و لوازم برقی خانه (در خصوص محصولات بوش)
  • راحت‌تر ظاهر شدن در فضای بیرون از خانه و آسودگی خاطر از بابت شرایط تجهیزات برقی
  • عیب‌یابی سریع و دقیق لوازم خانگی که باعث می‌شود اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض هر بخش از لوازم خانگی در زمان مناسب انجام شود.
  • استفاده راحت و آسان از برنامه Home Connect

نتیجه گیری

تکنولوژی Home Connect یکی از تکنولوژی‌های بی‌نظیر و منحصر به فرد در لوازم خانگی بوش است که سبب شده این محصولات یک پله بالاتر از دیگر لوازم خانگی قرار بگیرند. این تکنولوژی را می‌توان در انواع ماشین ظرفشویی بوش، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، مایکروویو و… از این برند مشاهده کرد. روش کار با این تکنولوژی جذاب بسیار آسان و راحت است و باعث می‌شود تا همه کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

کاربران با نصب برنامه Home Connect روی گوشی موبایل یا تبلت خود می‌توانند روی عملکرد کلی دستگاه مورد نظر کنترل و مدیریت داشته باشند. در واقع این برنامه بیشتر برای زمانی مناسب است که افراد در منزل حضور ندارند و همچنان نیاز است تا روی لوازم خانگی خود نظارت داشته باشند. علاوه بر این، در صورت بروز هر گونه مشکل یا اختلال در عملکرد لوازم خانگی، کاربران می‌توانند از طریق این برنامه به سرعت از مشکل آگاه شده و آن را عیب‌یابی کنند که این موضوع در سرویس دهی به موقع محصولات تاثیر بسیار زیادی دارد.

سوالات متداول

این تکنولوژی در واقع به جهت مدیریت و نظارت روی نحوه کار لوازم خانگی طراحی شده است. کاربران با نصب برنامه مربوطه روی گوشی یا تبلت خود می‌توانند وضعیت هر کدام از لوازم خانگی را تحت نظر داشته باشند و حتی با خیال آسوده سفر کنند.

برند بوش تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا پروسه طراحی و ساخت محصولات را به گونه‌ای پیش ببرد که همه کالاها مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا باشند. بنابراین می‌توان گفت تکنولوژی Home Connect تقریبا قابلیت اتصال روی تمام لوازم خانگی بوش را دارد و کاربران می‌توانند برای استفاده از خدمات آن، این برنامه را روی گوشی خود نصب کنند.

تمامی کاربران اندروید و IOS می‌توانند این برنامه را روی گوشی خود نصب کنند. بنابراین در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای دانلود این برنامه کاربران اندرویدی از طریق گوگل پلی و کاربران IOS از طریق اپ استور می‌توانند اقدام کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *