آخرین مدل جاروبرقی بوش

آخرین مدل جاروبرقی بوش

حفظ پاکیزگی و نظافت محیط زندگی و کار، همواره یکی از دغدغه‌های مهم زندگی بشر بوده است. بدین منظور استفاده از جاروهای سنتی در همه خانه‌ها مرسوم بود، اما رفته رفته با گذر زمان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی این جاروها جای خود را به جاروهای برقی دادند. از آنجایی که استفاده از جاروبرقی بسیار آسانتر از جاروهای دستی بود و موجب سهولت و تسریع در امر خانه‌داری می‌شد، استفاده از آن مورد استقبال ویژه کاربران قرار گرفت به گونه‌ای که امروزه کمتر خانه‌ای وجود دارد که اهالی آن از جاروبرقی استفاده نکنند. این استقبال و ضرورت برترین کمپانی‌های تولیدکننده لوازم خانگی مانند بوش را برآن داشت تا به طور خاص و ویژه به تولید این محصول کاربردی بپردازند.

اگر گشتی در سایت خانه بوش بزنید با مدل‌های مختلف جاروبرقی‌های تولیدشده توسط کمپانی معروف بوش آشنا خواهید شد که هر یک قابلیت‌های خاص خود را دارند، اما فارغ از این همه تنوع توجه به توان موتور، گنجایش مخزن، میزان مکندگی و قابلیت دمندگی از جمله مواردی است که هنگام تهیه این محصول باید به آن دقت کنید. بنابراین اگر شما نیز با چالش خرید یک جاروبرقی خوب و کاربردی روبرو هستید این مطلب مخصوص شما است، چرا که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی آخرین مدل جاروبرقی بوش بپردازیم.

آشنایی با آخرین مدل جاروبرقی بوش

آشنایی با جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

اگر به دنبال خرید یک جاروبرقی قدرتمند هستید که مطابق با تکنولوژی روز بوده و از طراحی زیبا و طول عمر بالا برخوردار باشد، به شما خرید آخرین مدل جاروبرقی بوش از سری Home Professional یعنی مدل BGL8PRO5IR را پیشنهاد می‌کنیم. در معرفی این محصول بادوام شرکت بوش قبل از هرچیز به بررسی ویژگی‌های فنی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های فنی

قدرت و‌ توان موتور از جمله اولین قابلیت‌هایی است که هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه ویژه می‌شود. در یک کلام قدرت مکش ۱۸۰۰ وات با توان مصرفی ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ وات جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR خاطر شما را از بابت جمع کردن هرگونه زباله و گرد و غبار راحت خواهد کرد. این مدل جاروبرقی به دلیل داشتن توان موتور بالا و تیغه‌های آیرودینامیکی از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردار است. Power Protect تکنولوژی بکار برده شده در جدیدترین مدل جاروبرقی بوش است که از داغ شدن دستگاه بر اثر استفاده طولانی مدت جلوگیری می‌کند. بد نیست بدانید که این جاروبرقی بوش حتی زمانیکه کیسه جاروبرقی کاملا پر هم باشد همچنان به شکلی قدرتمند کار خواهد کرد و به هیچ عنوان با افت میزان مکندگی روبه‌رو نخواهد شد. ولوم چرخشی تعبیه شده بر روی بدنه این جاروبرقی امکان تنظیم سرعت جارو را برای کاربر فراهم می‌کند.

کابل ۱۳ متری که قابلیت جمع شدن خودکار توسط موتور دستگاه را دارد جزو مزیت‌های کاربردی این جاروبرقی محسوب می‌شود. بدین ترتیب این متراژ، شعاع کاری جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR را به عدد فوق‌العاده ۱۵ متر افزایش می‌دهد، از این رو استفاده از آن را هم برای منازل بزرگ و هم برای محیط کار میسر می‌سازد.

از آنجایی که ایجاد سر و صدای زیاد یکی از معایب بزرگ هر جاروبرقی‌ محسوب می‌شود، اخرین مدل جاروبرقی بوش با استفاده از فناوری روز میزان این صدا را به ۷۴ دسی بل رسانده است، بنابراین می‌توان به جرأت ادعا کرد که این مدل جارو برقی بوش کمترین میزان صدا را تولید کرده و روشن شدن آن هیچگونه آلودگی صوتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

جاروبرقی کمپرسور BGL8PRO5IR بوش ، پاکت کیسه‌ای با ظرفیت ۵ لیتر و از نوع G دارد، بنابراین شما می‌توانید بدون نیاز به تعویض زود به زود این کیسه تا پر شدن کامل از آن استفاده نمایید. هم چنین وجود فیلتر بهداشتی HEPA سبب می‌شود تا با جمع کردن و جذب هر نوع گردوغبار حساسیت‌زا محیطی بهداشتی‌تر و سالم‌تر داشته‌باشید.

معمولا بی‌حوصلگی افراد هنگام جارو زدن با جاروبرقی و هل دادن دستگاه به این سو و آن سو سبب آسیب به  مبلمان یا دیوار می‌شود. در آخرین مدل جاروبرقی بوش به منظور جلوگیری از این آسیب از فناوری Air Bumper به عنوان ضربه‌گیر استفاده شده است. این محصول بی‌نظیر بوش با وجود قابلیت مکندگی و دمندگی بالا و دیگر امکانات فوق‌العاده از مصرف انرژی پایینی برخودار است از این رو این جاروبرقی در رده محصولات با درجه کیفی انرژی A قرار داده شده‌است.

ویژگی‌های ظاهری

آنچه که قبل از ویژگی‌های فنی آخرین مدل جاروبرقی بوش شما را مجذوب خود خواهد کرد طراحی زیبا و مدرن آن است. این جاروبرقی پرطرفدار موجود در خانه بوش دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک بسیار بادوام و مقاوم در برابر هرگونه خط و خش و ضربه است. وزن این محصول ۷.۸ کیلوگرم است که ابعاد بزرگ و جادار آن سبب شده‌است تا دسترسی به دکمه‌هایی مانند خاموش/روشن، سیم جمع کن و … بسیار راحت و آسان باشد. رنگ خاکستری و نقره‌ای جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR نیز بر این اساس انتخاب شده‌ است که کار ست کردن آن با دکوراسیون منزل را حتی برای افراد سخت پسند نیز آسان و ممکن سازد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که عادت دارید دائما جاروبرقی را با خود به این طرف و  آن طرف بکشانید در خرید جدیدترین جاروبرقی بوش تردید نکنید زیرا وجود چهار چرخ فلزی روان با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه تعبیه شده در زیر دستگاه و دستگیره بزرگ قرار داده شده در قسمت جلوی جاروبرقی، این کار را برای شما فوق‌العاده مفرح و آسان خواهد کرد. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR  لوله تلسکوپی بلند با قابلیت تنظیم طول دسته دارد که کار جارو کشیدن را بسیار راحت می‌کند و از دولا شدن و وارد آمدن فشار بیش از اندازه به کمر شما جلوگیری می‌کند. همچنین خرطومی این مدل جاروبرقی از نوع کنف محکم و مقاوم است که بعید است به راحتی دچار پارگی یا بریدگی شود.

وجود لوازم جانبی ضروری در جعبه این محصول، جزو محبوب‌ترین آپشن‌های آخرین مدل جاروبرقی بوش است. در این مدل جاروبرقی علاوه بر سری‌های مجزا جهت جاروکشیدن مبل و اثاثیه، یک برس بلند برای از بین بردن خاک درزها و … چهار کیسه اورجینال مخصوص جمع آوری زباله و گرد و غبار نیز قرار داده شده‌است که به لطف قابلیت Silent Clean Premium تمامی برس‌ها به آسانی جابه جا شده و به سری لوله قفل می‌شوند.

جمع بندی

همانطور که در این مطلب به تک تک ویژگی‌های فنی و ظاهری جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR اشاره کردیم، بدیهی است که این مدل جاروبرقی به دلیل قابلیت‌های بی‌بدیل و کاربردی‌اش توانسته باشد به عنوان جدیدترین و آخرین مدل جاروبرقی بوش سایر رقبا را کنار زده و به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لوازم خانگی بوش تبدیل شود.

شما می‌توانید این جاروبرقی فوق‌العاده قدرتمند و با دوام را همراه با لوازم جانبی و گارانتی اصل آن از سایت فروشگاهی خانه بوش خریداری نمایید. در واقع از طریق معرفی مدل‌های  موجود جاروبرقی بوش در خانه بوش این امکان برای کلیه کاربران عزیز فراهم شده‌است تا با محصولات بروز و برتر این برند خوشنام و معروف آشنا شوند و در نهایت جاروبرقی بوش مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و ثبت سفارش نمایند تا بدین ترتیب خریدی امن و راحت را تجربه کنند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *