بررسی کیفیت جاروبرقی بوش

بررسی کیفیت جاروبرقی بوش

جاروبرقی‌ها جزو لوازم خانگی هستند که حضور آن‌ها در هر خانه‌ای ضروری خواهد بود. به کمک این تجهیزات می‌توانید به سادگی هرگونه آلودگی و گردوغباری را از سطوح مختلف پاک کنید. اما اگر به دنبال یک جاروبرقی با نهایت قدرت و عملکرد هستید، می‌توانید از جاروبرقی بوش استفاده کنید. این مدل از جاروبرقی‌ها دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی هستند که شاید در کمتر جاروبرقی بتوانید آن را پیدا کنید. برای آشنایی هر چه بیشتر شما، ما در ادامه به‌صورت کامل دست به بررسی کیفیت جاروبرقی بوش خواهیم زد.

جاروبرقی های بوش، بهترین در بازار

شرکت بوش از جمله تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات و لوازم خانگی است. لوازم خانگی بوش همگی دارای کیفیتی مثال زدنی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد هستند. شما با خرید یکی از محصولات بوش می‌توانید مطمئن باشید که خریدی مطمئن انجام داده‌اید. از جمله بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت آلمانی بوش، جاروبرقی‌های این شرکت است. جاروبرقی بوش قادر است تا با تکیه بر عملکرد و مکش فوق‌العاده خود، انواع آلودگی‌ها و گردوغبار موجود در محیط را پاک کند.

شرکت بوش برای ساخت جاروبرقی‌های خود از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و ماشین آلات استفاده کرده است. از سوی دیگر، تکنولوژی‌های بسیار حرفه‌ای در این محصول به‌ کار رفته که تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کنند. شما می‌توانید از انواع جاروبرقی‌های بوش استفاده کرده تا با صرف کمترین میزان انرژی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سطوح آلوده خود را تمیز کنید. به‌تمامی این موارد باید اشاره کرد که شرکت بوش، توجه ویژه‌ای به طراحی جاروبرقی‌های خود دارد.

مهمترین ویژگی های جاروبرقی بوش

برخی از مهم‌ترین ویژگی های جاروبرقی بوش

اگر بخواهیم دست به بررسی کیفیت جاروبرقی بوش بزنیم، بدون شک در ابتدا باید نگاهی به برخی از ویژگی‌های قرار داده شده در این دستگاه بیندازیم. برند بوش سعی کرده تا قابلیت‌های مخصوصی را در جاروبرقی‌های خود قرار داده تا رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. اجازه دهید تا برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های جاروبرقی‌های بوش را مورد بررسی قرار دهیم:

قدرت مکش

بدون شک برای هر جاروبرقی داشتن قدرت مکش بالا، یک مزیت بسیار مهم به شمار می‌رود. برند بوش نیز در جاروبرقی‌های خود از مکش حداکثری استفاده کرده است. قدرت بالای مکش این محصولات قادر خواهد بود تا آشغال‌های موجود در محیط را با سرعت بسیار بالا و به ساده‌ترین شکل ممکن جمع‌آوری کند. بدین صورت دیگر کاربران در زمان کار با جاروبرقی احساس خستگی نکرده تا از جاروزدن منزل خود نهایت لذت را می‌برند.

البته باید به این امر اشاره کرد که شما باید قدرت مکش دستگاه را متناسب با محیطی که قصد جاروزدن آن دارد، انتخاب کنید. درصورتی‌که مکش جاروبرقی شما بیش از اندازه باشد، در حین جاروزدن احتمال چسبندگی دستگاه به وسایل، فرش و … وجود داشته و همین امر مخلی برای جاروزدن خواهد بود. پس پیشنهاد می‌کنیم تا جاروبرقی خریداری کنید که مکشی مناسب با محیط شما داشته باشد.

قدرت موتور

فاکتور مهم دیگری که در بررسی کیفیت جاروبرقی بوش باید به آن اشاره شود، قدرت موتور این دستگاه‌ها است. به‌صورت کلی قدرت موتور می‌تواند مستقیماً بر عملکرد جاروبرقی بوش تأثیر بگذارد. از این رو هرچه قدرت موتور بیشتر باشد، فرایند جاروزدن راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد. جاروبرقی‌های بوش، همگی از قدرت موتور بالایی برخوردار هستند. ازاین‌رو می‌توانید از آن‌ها به مدت‌زمان طولانی، بدون نگرانی در خصوص آسیب رسیدن و فشار بیش از اندازه به موتور، استفاده کنید.

با این وجود باید در این قسمت از بررسی کیفیت جاروبرقی بوش اشاره داشت که پیشنهاد می‌شود تا جاروبرقی‌هایی که قدرت موتور بالایی ندارند را بیش از 30 دقیقه روشن نگه ندارید. این کار باعث می‌شود تا فشار زیادی به موتور وارد شده و به آن آسیب بزند. البته نباید از این نکته غافل شده که قدرت موتور رابطه مستقیمی با قیمت محصول دارد. به بیان دیگر، هرچه قدرت موتور جاروبرقی بوش افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

فیلتر به کار رفته

برخی از جاروبرقی‌های بوش از نوع فیلتردار و برخی دیگر از نوع بی فیلتر هستند. درصورتی‌که شما از جاروبرقی بوش با فیلتر استفاده می‌کنید، لازم است تا در این قسمت از بررسی کیفیت جاروبرقی بوش به نوع فیلتر به کار رفته در آن نیز اشاره کرد. به‌صورت کلی فیلترها وظیفه دارند تا با نگهداری از گرد و غبار و آلودگی‌های جمع شده، از پخش آن‌ها در محیط جلوگیری کنند. بدین صورت بعد از جاروزدن دیگر گرد و خاک به محیط منتقل نخواهد شد.

به یاد داشته باشید که در صورت پخش شدن گردوغبار، مشکلات تنفسی و آلرژی برای افراد ایجاد می‌شود. به همین دلیل برند بوش در ساخت جاروبرقی‌های خود، از فیلترهای بسیار پیشرفته و هوشمند استفاده می‌کند. این فیلترها که از نوع هپا هستند، قادر خواهند بود تا بیشترین مقاومت در برابر پخش گردوخاک از خودشان نشان دهند. البته باید در نقد و بررسی کیفیت جاروبرقی بوش به این نکته اشاره داشت که برای بهره‌مندی از نهایت عملکرد یک فیلتر جاروبرقی بوش، لازم است تا آن را هر شش ماه یک‌بار عوض کنید.

کیسه‌های به کار رفته

در کنار فیلترهای قرار داده شده در جاروبرقی‌های بوش، بدون شک در بررسی کیفیت جاروبرقی بوش باید به کیسه‌های به‌کاررفته در این محصولات نیز اشاره کنیم. کیسه‌ها دقیقاً جایی هستند که اشغال‌ها و آلودگی‌های جمع‌آوری شده قرار دارند. در گذشته کیسه‌های جاروبرقی به صورت دائمی بوده و کاربران پس از پرشدن آن باید آن‌ها را می‌تکاندند تا بدین صورت آشغال‌ها را از آن جدا کنند. همین امر به پخش‌شدن گردوخاک و بروز مشکلات بسیار زیادی می‌انجامید.

حال آن که شرکت بوش در جاروبرقی‌های جدید خود، از کیسه‌های یک‌بارمصرف استفاده کرده است. زمانی که این کیسه‌ها پر شدند، کافی است تا آن‌ها را از مخزن جدا کرده و دور بیندازید.

مزایای جاروبرقی بوش

مزایای موجود در جاروبرقی‌های بوش

برای بررسی کیفیت جاروبرقی بوش نیاز است تا نگاهی به مزایای این محصولات بیندازیم. تولیدکنندگان بوش در تلاش هستند تا با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات، همچنین خودشان را در لیست برترین محصولات لوازم‌خانگی حفظ کنند؛ ازاین‌رو تعجب‌برانگیز نخواهد بود که جاروبرقی بوش با انبوهی از مزایا روبرو خواهد بود. برخی از این مزایای عبارت‌اند از:

طول عمر بالا

به دلیل استفاده از مواد و متریال درجه یک برای ساخت جاروبرقی بوش، این محصولات دارای کیفیت ساخت و در نتیجه طول عمر بالاتری هستند. جاروبرقی‌های بوش به این سادگی‌ها خراب نشده و نیاز بسیار کمتری به تعمیر دارند.

تنوع بالای محصولات

اگر بخواهیم بررسی کیفیت جاروبرقی بوش را تکمیل کنیم، بدون شک باید به تنوع محصولی بسیار زیاد جاروبرقی‌های بوش اشاره کرد. در واقع شرکت بوش برای هر نوع کاربری با هر هدفی، جاروبرقی خاص آن را تولید کرده است.

سر و صدای بسیار کم

از دیگر مزایای جاروبرقی‌های بوش، سر و صدای آزاردهنده بسیار کم آن‌ها است. در ساخت این محصولات از یک لایه عایق صوتی استفاده شده که می‌تواند صدای موتور را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

وزن سبک

به کمک وزن بسیار مناسب جاروبرقی‌های بوش، می‌توانید این محصولات را به سادگی در زمان جاروزدن، جابه‌جا کرده و با خود حمل کنید. ضمناً در طول جاروزدن نیز خسته نخواهید شد.

خرید جاروبرقی بوش از خانه بوش

معایب جاروبرقی های بوش

با این که جاروبرقی‌های بوش جزو بهترین جاروبرقی‌های موجود در بازار هستند، اما هنوز هم یک سری معایب در آن‌ها وجود دارد. برای این که بتوانید در نهایت دست به یک خرید مطمئن و مناسب بزنید، لازم است تا در این قسمت از بررسی کیفیت جاروبرقی بوش، به معایب این دستگاه‌ها نیز نگاهی بیندازیم:

جذب مایعات

موتور قدرتمند جاروبرقی بوش، می‌تواند خاک و مایعات را هم جذب کند. البته که جذب بیش از اندازه این مواد قادر است تا به موتور دستگاه آسیب وارد کند.

قیمت بالاتر جاروبرقی

از آن جایی که در ساخت جاروبرقی‌های بوش از بهترین و مناسب‌ترین مواد استفاده شده و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای درون آن وجود دارد، قیمت این محصولات در مقایسه با سایر جاروبرقی‌ها بیشتر خواهد بود.

قیمت بالاتر قطعات و تعمیر

قطعات به کار رفته در جاروبرقی‌های بوش، آلمانی بوده و به دلیل آن که باید از خارج از کشور وارد شوند، قیمت بالاتری خواهند داشت. از سوی دیگر، هزینه تعمیر این جاروبرقی‌ها نیز بیشتر خواهد بود؛ چرا که نیاز به تکنسین‌هایی دارد که با تکنولوژی‌های به کار رفته در این جاروبرقی‌ها آشنا باشند.

تجربه یک خرید مطمئن جاروبرقی بوش از خانه بوش

اگر شما هم می‌خواهید تا دست به خرید یک جاروبرقی بوش بزنید، لازم است تا خرید خودتان را از یک مرکز مطمئن و معتبر انجام دهید. خانه بوش به عنوان تنها نمایندگی رسمی شرکت بوش در کشور ایران، آماده خدمت‌رسانی به‌تمامی مشتریان است. جهت نقد و بررسی کیفیت جاروبرقی بوش، اجازه دهید تا دست به معرفی مدل‌های جاروبرقی بوش در خانه بوش بزنیم:

جاروبرقی بوش سری In Genius Gold Edition BGL8GOLDIR

این جاروبرقی دارای توان دو هزار و دویست وات بوده و با مخزن 5 لیتری خود می‌تواند خانه شما را در کمترین زمان ممکن جارو کند. شعاع عملکردی این دستگاه 15 متر بوده و به کمک آن محیط وسیعی را جارو خواهید زد. این جاروبرقی ساخت کشور آلمان بوده و کیفیتی بسیار مطمئن و مناسب دارد.

جاروبرقی بوش سری In Genius Carpet Deluxe BGL82294IR

یکی دیگر از جاروبرقی‌های بسیار مناسب بوش که هم اکنون در خانه بوش موجود بوده، جاروبرقی بوش سری In Genius Carpet Deluxe BGL82294IR است. این جاروبرقی دارای توان دو هزار و دویست وات بوده و موتوری قدرتمند با صدای کم دارد. حجم مخزن آن 5 لیتر بوده و می‌تواند تا شعاع عملکردی 15 متری را در اختیار شما قرار دهد.

جاروبرقی بوش سری HomeProfessional BGL8PRO5

مدل دیگری که در بررسی کیفیت جاروبرقی بوش باید به آن اشاره کرد، جاروبرقی بوش سری HomeProfessional BGL8PRO5 است. با توان 1800 واتی خود قادر است تا شعاع عملکردی 15 متری را به مصرف‌کنندگان هدیه دهد. همچنین ظرفیت 5 لیتری این جاروبرقی قادر است تا تمامی آلودگی‌ها و گرد و غبار موجود در محیط را جمع‌آوری کند.

نتیجه گیری

یکی از محصولات بسیار باکیفیت ساخت شرکت بوش آلمان، جاروبرقی‌های آن است. جاروبرقی بوش دارای ویژگی‌ها و مزایایی است که آن را از سایر جاروبرقی‌های هم‌رده، متمایز کرده است. برای بررسی کیفیت جاروبرقی بوش باید نگاهی به این ویژگی‌ها داشته باشیم. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قدرت بالای موتور، مکش فوق‌العاده، سروصدای بسیار کم، فیلترها و کیسه‌های پیشرفته و … اشاره کرد. این محصول دارای کیفیت ساخت و طراحی بی‌نظیری بوده که طول عمر آن را افزایش داده است.

سوالات متداول

طول عمر بالا، کیفیت ساخت بی‌نظیر، مکش فوق‌العاده، قدرت موتور بی‌نظیر، فیلتر و کیسه حرفه‌ای و … تنها بخشی از مزایای جاروبرقی بوش است.

قدرت مکش بالا باعث جذب خاک و رطوبت شده و می‌تواند به موتور آسیب بزند. از سوی دیگر، هزینه خرید، تعمیر و تعویض قطعات آن نیز بالاتر خواهد بود.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *