بهترین جاروبرقی برای فرش

بهترین جاروبرقی برای فرش

آیا شما نیز به دنبال خرید بهترین جاروبرقی برای فرش‌های جدید منزل خود هستید؟ آیا می‌دانید کدام یک از مدل‌های جاروبرقی برند بوش ضمن تمیز کردن فرش‌ها به بهترین شکل ممکن، هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کنند؟

امروزه یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد در زمان خرید انواع جاروبرقی به آن توجه می‌کنند، این است که مکش آن بسیار زیاد باشد و در عین حال آسیبی به فرش‌ها وارد نکند. زیرا در بسیاری از موارد نوع برس جارو یا مکش بیش‌ از اندازه آن موجب از بین رفتن بافت فرش‌ها می‌شود و طول عمر فرش‌ها را کاهش می‌دهد.

در این رابطه باید بدانید شرکت بوش در تولید مدل‌های جدید خود این مورد را در نظر داشته است و محصولاتی را برای تمیز کردن بهتر فرش‌ها و حفظ سلامت آن‌ها تولید کرده است. بنابراین اگر طول عمر فرش‌هایتان و تمیزی آن‌ها برای شما اهمیت دارد، بهتر است ابتدا با این مدل جاروبرقی‌ها آشنا شوید و سپس نسبت به خرید بهترین آن‌ها اقدام کنید.

بهترین جاروبرقی بوش برای فرش

آشنایی با بهترین جاروبرقی برای فرش از برند بوش

برند بوش یکی از شرکت‌های تولیدکننده معروف و پرطرفدار در زمینه تولید و فروش انواع لوازم خانگی در سراسر دنیا است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث پرطرفداری و پرکاربردی لوازم خانگی بوش می‌شود، این است که این برند آن‌ها را متناسب با نیازها و معیارهای افراد تولید می‌کند.

به همین دلیل بسیاری از افراد امروزه برای خرید انواع لوازم خانگی و برقی تولیدات این شرکت را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال یکی از نکات مهمی که برند بوش به‌تازگی برای تولید جاروبرقی‌ها به آن دقت می‌کند، این است که جاروبرقی‌ها ضمن مکش خوب برای تمیز شدن، به فرش‌ها و بافت آن‌ها آسیب وارد نکنند.

به طوری که مدل‌های جدید جاروبرقی‌های این برند با امکانات و تکنولوژی‌هایی تولید شده‌اند که با خرید و استفاده از آن‌ها هیچ‌گونه نگرانی از بابت آسیب به فرش‌های خود نخواهید داشت. ضمن اینکه این محصولات مجهز به فناوری‌هایی هستند که به بهترین شکل فرش‌های شما را تمیز می‌کنند.

برخی از بهترین محصولات بوش با این امکانات عبارت هستند از:

جارو برقی BGL82294IR بوش

مدل BGL82294IR از جمله جدیدترین و بهترین تولیدات بوش به شمار می‌رود که بهترین جاروبرقی برای فرش‌ها است. زیرا این محصول پاروی به‌خصوصی دارد که برخلاف بسیاری از جاروبرقی‌ها هیچ‌گونه خط یا سایه و حتی فرورفتگی روی پرزهای فرش ایجاد نمی‌کند.

پاروی مورد استفاده در این محصول دارای Air Bumper و همین امر موجب جلوگیری از بروز مشکلات ذکرشده می‌شود. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم Power Protect است که باعث افزایش 60 درصدی قدرت مکش می‌شود. البته این افزایش قدرت تاثیر نامطلوبی بر فرش‌های شما نخواهد داشت و تنها باعث جمع‌آوری بهتر کثیفی‌ها می‌شود.

از دیگر امکانات موجود در این جاروبرقی که موجب تمیز شدن فرش‌های شما به بهترین شکل می‌شود و هنگام معرفی محصولات بوش باید به آن بپردازیم، فیلتر مخصوص آن است. زیرا در این دستگاه از فیلتر هپا استفاده شده است که باعث جذب کامل هرگونه کثیفی و گرد وغبار می‌شود.

به این صورت از بروز مشکل در فرش‌های شما بخاطر گرد و غبار زیاد و کثیفی بیش‌از اندازه آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین این فیلتر موجب می‌شود که گرد‌وغبار در فضا پخش و وارد پرزهای فرش نشود.

جاروبرقی BGL8PRO5IR برند بوش

جارو برقی مدل  BGL8PRO5IR بوش، یکی دیگر از تولیدات جدید این شرکت است که بهترین جاروبرقی برای فرش محسوب می‌شود. زیرا این محصول مجهز به چرخ‌هایی نرم و باکیفیت است که حرکت آن‌ها روی فرش باعث از بین رفتن فرش شما نخواهد شد.

این چرخ‌ها برای حرکت روی تمام سطوح طراحی شده‌اند و در عین حال بسیار نرم حرکت می‌کنند. علاوه بر این باید بدانید مکش این محصول 1800 است. این میزان از مکش نه‌تنها به‌خوبی کثیفی‌ها و گرد وغبار را جمع‌آوری می‌کند بلکه موجب تغییر در پرزهای فرش یا کشیده‌شدن آن‌ها و آسیب به فرش نمی‌شود.

از دیگر تجهیزات و امکانات این محصول باید به کیسه زباله آن با ظرفیت زیاد، لوله تلسکوپی با حرکت نرم، برس‌های مختلف برای تمیز کردن مبل و درزها، فیلتر بهداشتی وغیره اشاره کنیم. همه این موارد در جمع‌آوری زباله‌ها از روی فرش‌ها به بهترین شکل تاثیر بسیاری دارند.

جاروبرقی بوش سری HomeProfessional مدل BGL8PRO5IR

 آلت تصویر



  • قدرت موتور: 1800 وات
  • ظرفیت مخزن: 5 لیتر
  • شعاع عملکرد: 15 متر
  • ساخت کشور: آلمان

جاروبرقی BGL35MOV24 مدل بوش

یکی دیگر از بهترین تولیدات برند بوش که به‌ تازگی نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کند، جاروبرقی مدل BGL35MOV24 است. این محصول نیز همچون موارد قبلی در حفظ سلامت فرش‌ها و تمیزی بی‌نظیر آن‌ها نقش به‌سزایی دارد.

زیرا این دستگاه مجهز به سیستم HighPower Airflow است که کلیه گرد‌وغبار را از فضا جدا و فرش را بدون هیچ آسیبی تمیز می‌کند. همچنین این جاروبرقی مانند مدل BGL82294IR مجهز به فیلتر هپا است. این فیلتر نیز کلیه ذرات هوا را از خود عبور می‌دهد و تاثیر بسیاری بر تمیزی فرش‌ها دارد.

از دیگر نکاتی که باید درباره این محصول به آن اشاره کنیم که باعث شده است به‌عنوان بهترین جاروبرقی برای فرش شناخته شود، موتور پرقدرت آن با توان 2400 وات است. این قدرت موتور باعث می‌شود که مکش دستگاه بسیار زیاد باشد و به بهترین شکل تمامی گرد، غبار، زباله‌ها، باقی‌مانده‌های غذا وغیره را از روی فرش‌ها پاک کند.

به طوری که با خرید و استفاده از این مدل جاروبرقی بوش می‌توانید از جمع‌آوری ریزترین آشغال‌ها نیز اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این‌ها این دستگاه مجهز به نوعی رگلاتور است که به کمک آن امکان افزایش یا کاهش قدرت وجود دارد.

به این شکل می‌توانید قدرت جاروبرقی را بر اساس نوع فرش خود تنظیم و ضمن تمیز کردن آن‌، از بروز مشکل در پرزهای فرش جلوگیری کنید.

جاروبرقی BSGL3MULT3 مارک بوش

یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر بوش که امکانات به‌خصوصی برای فرش‌ها دارد، جاروبرقی BSGL3MULT3 است. مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این دستگاه جلب توجه می‌کند، قابلیت تنظیم آن متناسب با فضا است.

به طوری که اگر می‌خواهید سرامیک یا فرش‌ها را تمیز کنید، آن را برای همان محیط تنظیم می‌کنید. به این شکل خیال شما از بهره‌مندی از بهترین امکانات برای تمیز کردن فرش‌ها راحت می‌شود. زیرا مکش و قدرت تمیزکنندگی این محصول متناسب با فرش‌ها طراحی شده است و به بهترین شکل آن‌ها را تمیز می‌کند.

همچنین این دستگاه نشانگر به‌خصوصی دارد که در زمان پر بودن مخزن این موضوع را به اطلاع شما می‌رساند و به همین دلیل بهترین جاروبرقی برای فرش محسوب می‌شود. زیرا در این صورت بلافاصله برای خالی کردن مخزن اقدام می‌کنید و به دنبال آن مکش و قدرت جارو برای تمیز کردن فرش‌ها افزایش پیدا می‌کند.

این دستگاه نیز موتوری با قدرت 2100 تا 2700 دارد که نشان‌دهنده مکش زیاد و فوق‌العاده آن برای تمیز کردن انواع فرش از آشغال‌های ریز و درشت است.

جاروبرقی مدل BGL8PRO3IR از برند بوش

یکی دیگر از بهترین محصولات این برند که برای تمیز کردن انواع فرش کاربرد بسیاری دارد، مدل BGL8PRO3IR است. این محصول علاوه بر موتوری پرقدرت و فیلتر هپا، سیستم به‌خصوصی دارد که موجب تمیزشدن بیش‌تر می‌شود.

شرکت بوش برای افزایش قدرت تمیزکردن این دستگاه در آن از سیستم CompressorTechnology استفاده کرده است. این سیستم باعث می‌شود که این جارو به بهترین شکل و با قدرت بسیار فرش‌های شما را تمیز کند.

به طوری که پس از جاروکردن فرش‌ها با استفاده از این دستگاه حتی کوچک‌ترین ذره‌ای از آشغال یا گرد وغبار را مشاهده نخواهید کرد. به همین دلیل این محصول بهترین جاروبرقی برای فرش به شمار می‌رود. البته تنها دلیل آن وجود سیستم CompressorTechnology نیست بلکه شلنگ بی‌نظیری دارد که در تمیز کردن بافت‌های پارچه‌ای بسیار تاثیرگذار است.

زیرا این شلنگ مکش زیادی برای بافت‌های پارچه‌ای دارد و با این قدرت بالا باعث تمیزی کامل آن‌ها مانند فرش‌ها وغیره می‌شود.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO3IR

 آلت تصویر



  • قدرت موتور: 1200 وات
  • ظرفیت مخزن: XXL
  • طول سیم: 12 متر
  • ساخت کشور: آلمان

جاروبرقی BGLS42230 بوش

از دیگر تولیدات بی‌نظیر بوش برای تمیز کردن فرش‌ها به شکلی عالی و فوق‌العاده باید به مدل BGLS42230 اشاره کنیم. مهم‌ترین امکاناتی که در این جاروبرقی وجود دارد و به تمیز شدن بهتر و سریع‌تر فرش‌ها کمک می‌کند، وزن کم آن است.

زیرا این محصول تنها 4.5 کیلوگرم وزن دارد و این وزن کم باعث حرکت سریع و آسان آن روی سطوحی مانند فرش می‌شود. به همین دلیل سرعت و دقت شما برای تمیز کردن فرش‌ها افزایش پیدا می‌کند و در جابه‌جایی آن روی فرش‌ها با مشکل مواجه نخواهید شد.

همچنین این دستگاه مانند دیگر موارد معرفی شده به فیلتر هپا مجهز شده است. به طوری که ضمن جذب کامل انواع گردوغبار و تمیزی بهتر انواع فرش، با جلوگیری از پخش‌ آن‌ها در محیط از سلامت افراد محافظت می‌کند.

علاوه بر این‌ها باید بدانید سری پارویی آن نیز به شکلی طراحی شده است که بهترین جاروبرقی برای فرش به شمار می‌رود. زیرا این سری کاملا برای تمیز کردن فرش‌ها مناسب است. همچنین در این دستگاه امکان تنظیم برس نظافتی وجود دارد و این امر نیز جارو کردن فرش‌ها را آسان‌تر می‌کند.

یکی دیگر از امکانات بی‌نظیر این محصول که در تمیز شدن بهتر فرش‌ها تاثیر دارد، قدرت مکش 2200 واتی آن است که حتی ریزترین آشغال‌ها را از روی قالی‌ها جمع‌آوری می‌کند.

جاروبرقی مدل BSGL3MULT3 برند بوش

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در جارو کردن فرش‌ها به بهترین شکل باید به آن توجه داشته باشید، مکش جاروبرقی است. به طوری که دستگاهی که تهیه می‌کنید نه‌تنها باید قدرت مکش زیادی داشته باشد بلکه باید بتوانید قدرت مکش آن را تنظیم کنید.

شرکت بوش در تولید جدیدترین محصولات خود به این موضوع بسیار دقت کرده‌ است و به همین دلیل جاروبرقی مدل BSGL3MULT3 را به این شکل تولید کرده است. به طوری که موتور این دستگاه بالاترین قدرت 2100 تا 2700 را دارد و در عین حال می‌توانید قدرت مکش را متناسب با فرش خود تنظیم کنید.

به این شکل نه‌تنها فرش‌های شما بسیار تمیز می‌شوند بلکه مکش بیش‌از اندازه موجب از بین رفتن پرز آن‌ها نخواهد شد. همچنین در این دستگاه از سیستم هیسپین استفاده شده است و به همین خاطر آن را به‌عنوان بهترین جاروبرقی برای فرش می‌شناسند.

زیرا وجود این سیستم باعث می‌شود که دستگاه با کمک هوای کالیبره شده و تیغه‌های آیرودینامیکی با بهترین مکش انواع کثیفی و گردوغبار را از روی فرش‌ها پاک کند و در عین حال انرژی زیادی مصرف نکند. زیرا این سیستم ضمن افزایش مکش باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.

علاوه بر این موارد این محصول مجهز به دسته ارگونومیکی است که باعث سهولت در جارو کردن فرش‌ها می‌شود. بنابراین با استفاده از این دستگاه شما در زمان کم‌تر، با مصرف انرژی کم‌تر به بهترین شکل فضای خود را جارو خواهید کرد.

خرید بهترین جاروبرقی برای فرش

قیمت بهترین جاروبرقی های بوش برای فرش چقدر است؟

تا به اینجا به‌خوبی با بهترین جاروبرقی برای فرش آشنا شدید اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان معرفی جاروبرقی‌های بوش باید به آن بپردازیم، قیمت است. زیرا قیمت در انتخاب و خرید محصولات مختلف توسط افراد تاثیر بسیاری دارد.

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که علاوه بر مکش، تمیز شدن فرش‌ها وغیره، قیمت جاروبرقی نیز برای شما دغدغه ایجاد کرده است، باید بدانید این موضوع به‌ عوامل مختلفی بستگی دارد. به طوری که هر یک از انواع این محصولات متناسب با امکانات، تکنولوژی‌ها و ویژگی‌هایی که دارند، قیمت بیش‌تر یا کم‌تری نسبت به دیگری خواهند داشت.

ضمن اینکه عوامل بسیاری مانند نوسانات بازار، جدید یا قدیمی بودن دستگاه، فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید وغیره باعث افزایش یا کاهش قیمت جاروبرقی بوش می‌شوند. بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی را مطرح کرد اما اگر نگرانی شما نسبت به قیمت زیاد است، می‌توانید برای خرید این محصول به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. در این صورت محصولی باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه می‌کنید.

خرید بهترین جاروبرقی بوش برای فرش ها

از آنجا که یکی از نکات قابل توجه در زمان خرید جاروبرقی، چگونگی عملکرد آن‌ها برای تمیز کردن فرش‌ها است، ما در این متن به معرفی بهترین جاروبرقی برای فرش پرداختیم. به طوری که دانستید برند بوش با توجه به این نکته و نیازهای افراد، بهترین محصولات را در این زمینه تولید می‌کند.

به همین دلیل چند مدل از بهترین جاروبرقی‌های بوش را که برای تمیز کردن فرش‌ها و جلوگیری از آسیب به آن‌ها بسیار مناسب هستند را به شما معرفی کردیم. چنان که در این راستا با جاروبرقی‌های BSGL3MULT3، BGL82294IR، BGL8PRO5IR، BSGL3MULT3 وغیره آشنا شدید.

علاوه بر این‌ها با چگونگی قیمت آن‌ها و عوامل موثر بر قیمت مانند فروشگاهی که محصول خود را از آن تهیه می‌کنید، اشاره شد. بنابراین اگر به دنبال خرید جاروبرقی بوش با قیمت مناسب هستید، بهتر است از محصولات خانه بوش دیدن کنید.

زیرا خانه بوش تنها مرکز ارائه و فروش محصولات اصل بوش با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است که انواع جاروبرقی‌های بوش را به مشتریان عرضه می‌کند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *