بهترین جاروبرقی ایرانی موجود در بازار

بهترین جاروبرقی موجود در بازار

شاید بتوان گفت انتخاب جاروبرقی یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها در زمان خرید لوازم خانگی است. این محصولات در برندها و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و هر کدام قابلیت‌ها و امکانات خاص خود را دارند. با توجه به اینکه نقش جاروبرقی در نظافت خانه بسیار پررنگ است، افراد در زمان انتخاب این محصول بایستی فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید جاروبرقی توجه به برند تولید کننده محصول است. اگر در خرید جاروبرقی با محدودیت بودجه روبرو هستید، بهتر است به سراغ برندهای داخلی بروید که هم از کیفیت و عملکرد مطلوبی برخوردار هستند و هم در مقایسه با برندهای خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. در این مطلب قصد داریم با لیست بهترین جاروبرقی ایرانی موجود در بازار آشنا شویم.

جاروبرقی چه مارکی بخرم

جاروبرقی چه مارکی بخرم؟

تنوع برند تولید کننده در عرصه لوازم خانگی در اکثر مواقع باعث سردرگمی خریداران و تردید در انتخاب محصول مناسب می‌شود. به عنوان مثال؛ محصولات برند بوش جزء با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم خانگی در بازار هستند که از تنوع مدل بسیار بالایی برخوردارند. علاقمندان می‌توانند انواعی از جدیدترین جاروبرقی‌های بوش را از طریق نمایندگی بوش تهران سفارش دهند. اما یکی از مواردی که تا حدودی جزء معایب محصولات برند بوش به شمار می‌رود، قیمت این محصولات است.

لوازم خانگی بوش به دلیل برخورداری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا معمولاً گران قیمت‌تر از دیگر محصولات عرضه شده به بازار هستند. این موضوع باعث می‌شود تا آن دسته از افرادی که به دنبال محصولات اقتصادی‌تر می‌گردند، خرید محصولات ایرانی را ترجیح دهند. در لیست بهترین جاروبرقی ایرانی، برندهای اسنوا، پاکشوما و دوو جزء بهترین و معتبرترین برندها هستند.

این محصولات در عین حال که از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند، از نظر قیمت در مقایسه با برندهای خارجی شرایط مطلوب‌تری دارند. بهتر است این موضوع را به خاطر داشته باشید، زمانی که درخصوص برندهای ایرانی به موضوع مناسب بودن قیمت‌ها اشاره می‌کنیم، لزوماً منظورمان این نیست که به واسطه ارزان‌تر بودن، کیفیت محصولات پایین‌تر است.

بسیاری از شرکت‌های داخلی به طور شبانه روزی در تلاش هستند تا با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کمک گرفتن از تکنولوژی روز دنیا محصولاتی کارآمد، بادوام و در عین حال مقرون به صرفه تهیه کنند تا تمامی مصرف کنندگان داخلی بتوانند با هر نوع شرایطی از خدمات این برندها بهره‌مند شوند.

مقایسه بهترین جاروبرقی ایرانی با برندهای خارجی

معمولا افرادی که برای انتخاب جاروبرقی به دنبال بهترین گزینه هستند، صرفا به نام برند اتکا نکرده و کمی در رابطه با امکانات و قابلیت‌های دستگاه تحقیق می‌کنند. ما نیز برای اینکه بتوانیم شما را در مسیر انتخاب یک محصول کاربردی و مناسب همراهی کنیم، قصد داریم به برتری‌های جاروبرقی‌های ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی اشاره کنیم:

  • از آنجایی که محصولات خارجی در خارج از ایران تولید و مونتاژ می‌شوند، اگر این محصولات با مشکل خاصی مواجه شوند، تعمیر یا تعویض آن‌ها با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود. به عنوان مثال؛ شما برای تعمیر جاروبرقی بوش بایستی حتماً به نمایندگی‌های معتبر آن مراجعه کنید. هر مجموعه‌ای نمی‌تواند خدمات مربوط به محصولات بوش را به مشتریان ارائه ‌کند. اما کاربران با خرید جاروبرقی‌های ایرانی با چنین مشکلاتی روبرو نخواهند بود. چرا که تمامی فرایند تولید و مونتاژ محصولات در داخل کشور و توسط شرکت‌های داخلی انجام شده و افراد می‌توانند بدون چالش خاصی از خدمات پس از فروش نهایت استفاده را داشته باشند.
  • با افزایش نرخ ارز در بازار، قیمت محصولات ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی افزایش چشمگیری نخواهد داشت. معمولاً تامین کنندگان برای تهیه محصولات خارجی می‌بایست هزینه‌های حمل و نقل را نیز در نظر بگیرند که این موضوع می‌تواند قیمت نهایی محصول را برای مصرف کنندگان تا حد زیادی افزایش دهد. در حالی که برای محصولات تولید داخل با چنین مسئله ای روبرو نیستیم.
  • تنوع برند تولید کننده در محصولات ایرانی بسیار بالاست. متقاضیان برای انتخاب بهترین جاروبرقی ایرانی با لیست بسیار متنوعی روبرو هستند و می‌توانند متناسب با شرایط، انتظارات و بودجه خود بهترین نوع جاروبرقی را تهیه کنند.

بهترین جاروبرقی ایرانی

امکانات و قابلیت های بهترین جاروبرقی ایرانی

در ابتدای مطلب به سه برند معتبر و شناخته شده در بازار لوازم خانگی اشاره کردیم. جاروبرقی‌های اسنوا، پاکشوما و دوو جزء پرفروش‌ترین و بهترین جاروبرقی‌های ایرانی هستند که روز به روز بر امکانات و قابلیت‌های آن‌ها افزوده می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین شعارهای تولید کنندگان ایرانی حمایت از مصرف کنندگان داخلی است. آن‌ها در تلاش هستند تا با ارتقا و افزایش کیفیت محصولات خود بتوانند بهترین محصولات را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

شاید برخی از محصولات برندهای خارجی همچون جاروبرقی بوش سری ۸ از نظر کیفیت ساخت و نحوه عملکرد جزء برترین لوازم خانگی در بازار جهانی به شمار آیند. اما بایستی این موضوع را در نظر داشته باشید که آیا خرید چنین محصولی با بودجه شما همخوانی دارد یا خیر؟ علاوه بر این با یک بررسی کلی می‌توان به این نتیجه رسید که برندهای ایرانی محصولاتی را به تازگی به بازار عرضه کرده‌اند که از هر نظر با برندهای خارجی در رقابت هستند و می‌توانند حجم زیادی از نیاز و انتظارات کاربران را پاسخگو باشند. بیایید کمی با ویژگی‌ها و امکانات بهترین جاروبرقی‌های ایرانی آشنا شویم.

ویژگی های جاروبرقی پاکشوما

  • کار با صدای بسیار کم
  • برخورداری از موتور فوق العاده قدرتمند که می‌توان قدرت آن را با توجه به شدت کثیفی کم یا زیاد کرد.
  • برخورداری از کابل بلند برای آسان‌تر شدن کار کاربران
  • مجهز به سیم جمع کن اتوماتیک برای محافظت از سیم از هرگونه آسیب
  • مجهز به فیلترهای قابل تعویض برای بهبود عملکرد دستگاه
  • ارائه محصولات همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان

ویژگی های جاروبرقی اسنوا

  • مصرف انرژی پایین و عملکرد بهینه که می‌تواند هزینه قبوض را تا حد زیادی کاهش دهد.
  • برخورداری از طراحی بسیار شیک و مدرن متناسب با سلیقه کاربران ایرانی
  • در زمان روشن شدن، این دستگاه‌ها با کمترین صدای ممکن عملیات نظافت را انجام می‌دهند.
  • برخورداری از با کیفیت‌ترین فیلترها که باعث افزایش قدرت جاروبرقی در فرایند نظافت می‌شود.
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • قدرت مکش فوق العاده بالا

جاروبرقی ایرانی

ویژگی های جاروبرقی دوو

  • یکی از امکانات جالب توجه در جاروبرقی‌های دوو برخورداری از فیلتر ۱۳HEPA است که قابلیت شستشو داشته و می‌توان آن را در صورت لزوم به راحتی تمیز کرد.
  • لوله تلسکوپی به کار رفته در جاروبرقی دوو امکان تنظیم ارتفاع دارد که کار را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.
  • با این حال که بسیاری از امکانات و قابلیت‌های جاروبرقی دوو با بسیاری از امکانات محصولات برند بوش برابری می‌کنند اما قیمت جاروبرقی بوش به مراتب بالاتر و گران‌تر است. به همین دلیل می‌توان گفت جاروبرقی دوو بهترین انتخاب برای مصرف کنندگانی است که به دنبال یک محصول با عملکرد فوق العاده مطلوب هستند.
  • مجهز به کنترل پنل ال ‌ای دی بر روی بدنه
  • مجهز به فیلتر هشت مرحله‌ای ضد حساسیت
  • مجهز به لوازم جانبی برای تمیز کردن نقاط غیرقابل دسترس. از جمله این تجهیزات می‌توان به انواع برس توربو و برس مخصوص گوشه اشاره کرد.

در لیست ارائه شده با انواعی از بهترین جاروبرقی ایرانی و امکانات هر کدام آشنا شدیم. شما می‌توانید به کمک راهنمای موجود و متناسب با بودجه خود بهترین نوع جاروبرقی را تهیه کنید.

نتیجه گیری

جاروبرقی‌های پاکشوما، اسنوا و دوو جزء کارآمدترین و بهترین جاروبرقی ایرانی به شمار می‌روند که بیشترین سازگاری و مطابقت را با انتظارات مصرف کنندگان ایرانی دارند. این محصولات علاوه بر کیفیت ساخت و استانداردهای بسیار بالا از قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند. شرکت‌های تولید کننده و نمایندگی‌های فروش این محصولات در داخل کشور قرار دارند و از این رو مصرف کنندگان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند در اسرع وقت به نمایندگی‌های مربوطه مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش محصولات استفاده کنند.

سوالات متداول

از مهم‌ترین ویژگی‌های جاروبرقی‌های ایرانی که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند می‌توان به مواردی همچون؛ اندازه استاندارد سیم، استفاده از فیلترهای با کیفیت، مصرف انرژی پایین، آلودگی صوتی بسیار کم، عملکرد بهینه، قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی، قدرت تمیزکنندگی و طول عمر بالا اشاره کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش جزء مهم‌ترین پارامترهایی هستند که خریداران در زمان انتخاب جاروبرقی بایستی حتماً به آن توجه داشته باشند. برندهای معتبر محصولات خود را با ضمانت سلامت، کیفیت و گارانتی‌های کاملاً معتبر در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند.

بله، تولید کنندگان ایرانی به صورت مداوم در تلاش هستند تا با به روزرسانی دانش و تخصص خود محصولاتی با کیفیت‌تر و بادوام‌تر به بازار ارائه کنند. از این رو در صورت رعایت نکات ایمنی و مراقبت از دستگاه می‌توان برای سالیان سال با همان قدرت و کیفیت اولیه از جاروبرقی‌ استفاده کرد.

3.6/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *