مقایسه مدل های خردکن بوش

مقایسه مدل های خردکن بوش

زمانی خردکردن انواع گوشت، سبزیجات، مغزیجات و … جزو چالش‌های روزانه اغلب آشپزها به ویژه زنان خانه‌دار بود، چرا که انجام اینکارها به شکل سنتی و دستی نه تنها دشواری‌های خاص خود را داشت بلکه زمان زیادی از وقت افراد را هدر می‌داد. اما کم‌کم به لطف پیشرفت فناوری، علم و تکنیک در این عرصه هم غوغا کرد و تغییر و تحولات مثبتی را به وجود آورد.

کمپانی‌های بزرگ با تولید و روانه کردن خردکن‌های برقی به بازار لوازم خانگی تحولی شگرف در این زمینه ایجاد کردند. شرکت بزرگ بوش ازجمله این کمپانی‌ها بود که با تولید انواع خردکن سعی کرد تا نیازهای مشتریان خود را به درستی تامین کند. هنگام خرید محصولات متنوع بوش مقایسه مدل های خردکن بوش کمک می‌کند تا انتخابی هوشمندانه و متناسب با نیاز خود داشته باشید. از این رو ما در این مطلب سه مدل از برترین خردکن‌های بوش را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد.

خرید خردکن بوش مدل MMR15A1

قبل از مقایسه مدل‌های خردکن بوش، هنگام خرید هر مدل از این نوع محصول باید چهار مورد؛ قدرت موتور، سرعت موتور، ظرفیت کاسه و نوع تیغه را بیش از شکل و ظاهر خردکن مد نظر داشته باشید. در واقع خردکن‌ها با آن ظاهر کوچکشان به عنوان یکی از کار راه اندازترین لوازم خانگی، جایگاهی ویژه نزد همه کسانی دارند که به  آشپزی چه در سطح حرفه‌ای و چه در حد معمولی مشغول هستند. دلیل این علاقه نیز کاملا مشخص است؛ خردکن‌ها  شما را از دردهای عضلانی ناشی از زحمت خرد کردن، له کردن و …  نجات می‌دهند و سرعت آشپزیتان را چند برابر می‌کنند.

خردکن بوش مدل MMR15A1 یکی از همان خردکن‌های چند کاره‌ای است که با خریدش پس از هر بار استفاده، حسابی از خود و شرکت تولید‌کننده‌اش سپاسگزار خواهید شد چرا که کار این وسیله تنها خرد کردن مواد نیست بلکه  له‌کردن، رنده‌کردن، هم زدن، پوره کردن، خمیر زدن، ریز کردن انواع سبزیجات و مغزها، برش زدن انواع گوشت با بافت نرم نیز از دیگر کارکردهای ویژه این دستگاه است. در یک کلام خردکن بوش مدل MMR15A1 قابلیت‌های منحصر به فردی دارد که در همین بخش به تک‌تک آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

قبل از هر چیز آنچه هنگام خرید خردکن بوش مدل MMR15A1 توجه شما را به خود جلب خواهد کرد ظرفیت کاسه این محصول است. کاسه این مدل از خردکن بوش حجمی بزرگ و جنسی از نوع شیشه پیرکس مقاوم و شفاف دارد. در واقع قطر ۱۹ سانتی متری و حجم ۱۵۰۰ میلی لیتری این کاسه می‌تواند خیال شما را از بابت خرد کردن هر نوع خوراکی در مقادیر زیاد راحت کند. بنابراین اگر جزو خانواده‌های پر جمعیت هستید و یا عادت دارید تا هر چیز را در حجم و اندازه زیاد تهیه کنید خرید خردکن بوش مدل MMR15A1 بهترین پیشنهاد برای شما است. شفافیت شیشه نیز سبب می‌شود تا فرآیند خرد شدن را مشاهده کنید و مواد را به هر مقدار که دوست دارید خرد و له نمایید.

جالب است بدانید که این خردکن  بسیار سبک بوده و تنها ۲.۶ کیلوگرم وزن دارد. جنس بدنه خردکن بوش مدل MMR15A1 از نوع پلاستیک ABS است. بنابراین حجم سبک، اندازه کوچک و قطعات ساده این دستگاه کار شست‌و‌شوی آن را بسیار ساده و راحت می‌کند. حتی تمامی قطعات این مدل از خردکن به جز موتور، قابلیت شست‌و‌شو داخل ماشین ظرفشویی را نیز دارند. در ضمن چه چیزی از این بهتر که می‌توانید ظرف شیشه‌ای خردکن بوش مدل MMR15A1 را داخل ماکروویو نیز استفاده کنید!

قدرت موتور ۵۵۰ واتی خرد کن بوش مدل MMR15A1  نیز دیگر مزیت قابل توجه این محصول جذاب است. در واقع سرعت موتور ۵۵۰ وات به این معناست که این خردکن می‌تواند انواع سبزی، مغزیجات، یخ و … را در کمترین زمان ممکن خرد کند. این محصول پر قدرت اما کم مصرف برند بوش، پایه‌ای ضد لغزش با طول سیم ۲.۱ متر دارد. خردکن MMR15A1 از قابلیت نگه‌داری سیم دور دستگاه نیز برخوردار است.

این خردکن بی‌نظیر دارای یک تیغه با دو پره بسیار تیز و کاربردی است. تنظیم سرعت موتور تیغه‌ها توسط یک اهرم فشاری انجام می‌شود. این تیغه‌ها جنسی از نوع استیل ضد زنگ و قابل شست‌و‌شو دارند که علاوه بر خرد کردن سبزیجات قادر به پودر کردن مغزها نیز هستند. خردکن بوش مدل MMR15A1 یک تیغه مجزا جهت خرد کردن یخ و یک دیسک مخصوص هم زدن خامه و .. نیز دارد.

دیگر ویژگی که شما را بیش از پیش به خرید خردکن بوش مدل MMR15A1 ترغیب می‌کند، قابلیت عملکرد لحظه‌ای این دستگاه است. عملکرد لحظه‌ای باعث می‌شود تا در مواقع نیاز، به مواد داخل محفظه با بالاترین سرعت و بیشترین توان مصرفی خردکن ضربه وارد شود. این قابلیت مناسب خرد کردن مواد سفت و قطعات بزرگ است. این مدل خردکن بوش مجهز به قفل ایمنی دستگاه است، بنابراین خردکن تنها زمانی کار می‌کند که کلیه قطعات به درستی در جای خود قرار گیرند.

خرید خرد کن بوش مدل MMR08A1

خرد کن بوش مدل MMR08A1 یکی دیگر از خردکن‌های بی‌نظیر کمپانی بوش آلمان است که به دلیل قابلیت‌های بسیار کاربردیش طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. این مدل خردکن نسبت به مدل MMR15A1 جمع‌ و‌ جورتر و سبک‌تر است و تنها ۱.۴ وزن دارد. سیم ۱.۲متری این مدل مانند سایر مدل‌های خردکن بوش دور دستگاه پیچیده می‌شود تا جای کمتری را اشغال کرده و جلوی دست‌و‌پا را نگیرد.

با خرید خرد کن بوش مدل MMR08A1 صاحب یک کمک آشپز چندکاره خواهید شد! این وسیله با داشتن تیغه‌های بسیار تیز و برنده قادر است انواع سیب زمینی، پیاز، هویچ و سایر سبزیجات را به شکلی منظم و یکدست خرد و ریز نماید. شما با تنظیم سرعت موتور تیغه‌ها می‌توانید مواد خوراکی سفت و سخت مانند زنجبیل، دانه‌های مغزی و انواع گوشت نرم مانند میگو و مرغ را نیز کاملا له یا خرد کنید. این تیغه‌ها جنسی از استیل ضد زنگ دارند و به راحتی از دستگاه جدا شده و قابل شست‌و‌شو هستند. علاوه بر تیغه‌ یک عدد دیسک مخصوص جهت هم زدن خامه و تخم مرغ برای درست کردن انواع دسر، کوکو و … نیز در کارتن دستگاه قرار داده شده است.

خرد کن بوش مدل MMR08A1 با قدرت موتور ۴۰۰ وات می‌تواند بالاترین راندمان را داشته و کلیه قطعات سفت و نرم را در کمترین زمان خرد و له نماید. شما از طریق دکمه فشاری این دستگاه می‌توانید سرعت موتور را تنظیم کنید. عملکرد لحظه‌ای این خردکن کمک می‌کند تا برای خرد کردن مواد خوراکی سفت کمترین فشار به دست را تحمل کرده و با ضربه زدن‌های لحظه‌ای این مواد را به راحتی خرد و پودر کنید.

هنگام خرید خرد کن بوش مدل MMR08A1 به جنس کاسه آن دقت کنید. این مدل برخلاف سری MMR15A1 دارای کاسه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم و فشرده است که قابلیت استفاده در ماکروویو را نیز دارد. حجم کاسه خردکن MMR08A1 بوش ۸۰۰ میلی لیتر است. تمامی قطعات غیر برقی این دستگاه را می‌توان در ماشین ظرفشویی قرار داد. قفل ایمنی از دیگر امکانات جالب خرد کن بوش مدل MMR08A1است که خاطر شما را از احتمال ایجاد هر پیشامد ناگواری راحت خواهد کرد.

خرید خرد کن بوش مدل MMR08R2

شهرت و کیفیت محصولات بوش در کنار اعتقاد به رعایت اصل ظرافت و زیبایی در طراحی، جای هیچ تردیدی جهت خرید خرد کن بوش مدل  MMR08R2 برای شما به جا نخواهد گذاشت‌. قدرت موتور ۴۰۰ واتی این دستگاه امکان خرد کردن، ریز کردن، پودر کردن، له کردن و حتی خمیر کردن انواع مواد خوراکی اعم از سبزیجات، صیفی‌جات، خشکبار، یخ، مرغ و میگو را برای کاربر فراهم می‌کند.

ظرفیت ۸۰۰ میلی لیتری کاسه این مدل خردکن کمک می‌کند تا به اندازه کافی جا برای چرخش تیغه‌ تیز و برنده آن وجود داشته باشد. این تیغه‌ که دارای دو پره است، جنسی از نوع استیل ضد زنگ و قابل شست‌و‌شو دارد و تا سال‌های متمادی کند نخواهد شد. شکل S مانند این تیغه باعث می‌شود تا کلیه مواد به صورت یکدست و منظم خرد و ریز شوند. کاسه خردکن MMR08R2 از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم است که شفافیت آن کمک می‌کند تا به خوبی شاهد میزان خرد شدن مواد داخل آن باشید و تا جایی که لازم است به خرد کردن ادامه دهید. جالب است بدانید که کاسه خردکن MMR08R2 قابلیت استفاده در ماکروویو را نیز دارد.

خرد کن بوش مدل MMR08R2  سیمی به طول ۱.۲ متر دارد که محفظه‌ای جهت نگه‌داری سیم به دور دستگاه در آن قرار داده شده‌است. قفل ایمنی تعبیه شده در این نوع خردکن احتمال ایجاد هر نوع اتفاق سهوی را به صفر می‌رساند زیرا تا زمانیکه تمامی قطعات به درستی روی هم سوار نشوند دستگاه کار نخواهد کرد. عملکرد لحظه‌ای از جمله ویژگی‌های مهم خرد کن بوش مدل MMR08R2 است که کمک می‌کند دستگاه با بالاترین راندمان کار کرده و با زدن ضربه‌های لحظه‌ای مواد سفت و سخت را به راحتی خرد کند.

این دستگاه بسیار سبک بوده و تنها ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد. صحت این حرف را می‌توانید هنگام خرید خرد کن بوش مدل MMR08R2  با در دست گرفتن آن تائید کنید. امکان شست‌و‌شوی قطعات غیر برقی این خردکن با ماشین ظرفشویی، قابلیت قابل توجه دیگری است که زحمت تمیز کردن دستگاه با دست را کم کرده و از سوی دیگر موجب صرفه جویی در مصرف آب می‌شود. طراحی ساده و شکیل، قابلیت‌های متعدد، استفاده از رنگ بندی جذاب به خصوص رنگ قرمز آن، علاقه مندان به آشپزی به خصوص نوعروسان را شیفته خود خواهد کرد.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *