راهنمای خرید اتو بوش به همراه قیمت

اتو بخار بوش نتیجه ایده آلی از برطرف کردن چین و چروک لباس و البسه را به نمایش می گذارد و علاوه بر این در از بین بردن باکتری های پارچه نقش بسزایی دارد، دارای مدلها و رنگهای مختلفی است که در تولید هر یک از آن از تکنولوژی برتر استفاده شده است طوریکه مدت زمان اتو کردن را تا حدود زیادی کاهش و باعث شیک پوش شدن شما می شود، قدرت بخاردهی بالایی دارد که دارای سیستم ضد چکه و ضد رسوب و کلی مزایای دیگر است. اگر قصد خرید اتو بخار بوش را داریم در ادامه مطلب ما را در خانه بوش همراهی کنید.

راهنمای خرید اتو بوش

اتو بخار بوش یک وسیله کاربردی در منزل برای افرادی به شمار می رود که دوست دارند با لباس های مرتب و اتوکشی شده منظم و شیک به سرکار، دانشگاه، قرار کاری، عاشقانه و … بروند. دارای مدلهای مختلفی است که طراحی زیبایی دارد.

مدلهای مختلف اتو بوش

به طور کلی ما سه دسته اتو داریم که در این بخش به توضیح هر یک از آنها به طور خلاصه خواهیم پرداخت.

اتو بخار

اتو بخار یکی از پر طرفدارترین مدلهای اتو خانگی به شمار می رود  که بسیاری از افراد این نوع اتو را برای استفاده خانگی انتخاب می کنند، چرا که کیفیت بالایی دارد و از قدرت چروک بری بالایی برخوردار است طوری که سخت ترین چروک ها را نیز برطرف می کند. قدرت اتو بخارها بین 1400 تا 3200 است که بهترین گزینه برای خرید استفاده از اتوهایی با توان 2400 به بالا است. در تولید این نوع اتو از دانش، تخصص و فناوری روز دنیا استفاده شده است که دارای مدلهای مختلفی است که طراحی زیبایی نیز دارد. قیمت اتو بخار بوش بسته به مدلهای مختلف متغیر است.

اتو مخزن دار بوش

اتو مخزن دار بوش

از اتو مخزن دار بیشتر افرادی استفاده می کنند که مدام باید لباس های خود را اتو کنند، بنابراین این نوع اتو برای استفاده در خیاطی ها مناسب است. این نوع اتو ضد چروک است که قدرت بیشتری نسبت به اتوهای معمولی دارد و در خیاطی ها بیشتر برای شکل دادن بخش های مختلف لباس و البسه پس از برش استفاده می کنند. این نوع اتو همانطور که از نامش پیداست دارای یک مخزن است که به وسیله شلنگی به اتو وصل می شود. از مزایای اتو مخزن دارد این است که شما با یک بار پر کردن مخزن می توانید در چند نوبت از اتو خود استفاده کنید. نیاز به جابجایی مخزن ندارید و می توانید آن را در یک جای ثابت کنار میز خیاطی خود قرار دهید. با این اتو می توانید حتی لباس های ضخیم خود را نیز اتو کنید و محدودیتی در استفاده ندارید، ولی همانطور که گفته شد این نوع اتو بیشتر برای استفاده خیاطان مناسب است.

اتو پرس

 

اتو پرس بوش

 

اتو پرس نوعی اتو است که هنوز هم طرفداران خود را دارد، این نوع اتو کار صاف نمودن شلوار و پیراهن را با سرعت و دقت بیشتری انجام می دهد که برای اتوکشی پارچه های صاف همچون پرده و … مناسب است، از معایب این نوع اتو این است که معمولاً یقه‌ها و سر آستین ها را خوب اتو نمی کند.

در این بخش به سه مدل از اتو اشاره نمودیم که بهترین مدل برای استفاده خانگی با کیفیت بالا اتو بخار بوش است.

از امکانات اتو بخار می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • اتو بوش با شدت بخار بالایی که دارد، سختترین چروک را باز و لباس و البسه شما را صاف و منظم می کند.
  • دارای ظاهری زیبا در مدلهای مختلف و رنگهای متنوع است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب کنید.
  • باکتری های موجود در پارچه را از بین می برد، بنابراین علاوه بر تمیزی سلامتی را نیز به شما هدیه می کند. برای اطلاع از قیمت اتو بوش با ما تماس بگیرید.
  • دارای وزن مناسب و ایده آلی است و به راحتی قابل جابجایی و حمل است.
  • طراحی زیبایی در رنگهای مختلف دارد.
  • برچسب انرژی پایینی دارد.
  • برای اتوکشی لباس های مختلف حتی لباس های جین و کتان نیز مناسب است و از این بابت محدودیتی ندارد.
  • و …

تکنولوژی و فناوری مورد استفاده در اتو بخار بوش

تکنولوژی و فناوری مورد استفاده در اتو بخار بوش

تکنولوژی و فناوری به کار رفته در اتو بوش به قرار زیر است.

سیستم ضد رسوب

از مزایای یک اتو خوب داشتن سیستم ضد رسوب است که این امر به دلیل استفاده از آبهای مصرفی است که این آبها بخشی از کارکرد اتو را شامل می شوند. قطعاً در اتوهای قدیمی و حتی حال مشاهده می کنید که پس از مصرف اتو لکه های آهکی سفید رنگی در زیر و در قسمت بخاردهی به وجود می آید که این امر باعث می شود تا اتو همچون گذشته کار نکند، چرا که سوراخ های آن توسط رسوب گرفته می شوند و این رسوبها گاها به هنگام اتوکشی لکه های را بر روی لباس ایجاد می کند و این در حالی است که در اتو بخار بوش از فناوری ضد رسوب anti calc استفاده شده است که طول عمر دستگاه را تا حدود زیادی افزایش می دهد. قیمت اتو بوش بسته به فناوری به کار رفته بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

سیستم ضد چکه آب

برای شما نیز قطعا اتفاق افتاده که به هنگام اتوکشی قطرات آب به صورت چکه چکه از اتو سرازیر می شوند و بر روی لباس و البسه می ریزند و این در حالی است که اتو بخار بوش دارای سیستم ضد چکه است که از ریزش قطره قطره آب بر روی لباس و البسه جلوگیری می کند و تمیزی و کیفیت را به شما ارائه می کند.

کفی مقاوم

داشتن کفی مقاوم در برابر خط و خش یکی دیگر از مزایا یک اتو بخار خوب به شمار می رود که باعث می شود اتو حرکت روانی داشته باشد و علاوه بر آن از ایجاد لکه و خش در لباس های نرم و لطیف جلوگیری می کند.

استفاده از تکنولوژی   sensorsecur

استفاده از تکنولوژی   sensorsecurباعث می شود تا به محض برداشتن دستتان از روی دسته اتو تولید بخار اتو متوقف شود و با گرفتن دوباره دسته اتو دوباره بخار تولید شود، که این سیستم در واقع جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در اتو بخار بوش به شمار می رود که باعث کاهش مصرف انرژی می شود و از تهی و خالی شدن بیهوده آب مخزن جلوگیری می کند و باعث صرف جویی می شود و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

اسپری آب

همانطور که از نامش پیداست این سیستم آب موجود در مخزن را بر روی لباس برای اتوکشی بهتر اسپری می کند که این اسپری در قسمت جلویی اتو قرار دارد، که با استفاده از آن شدت بخاردهی افزایش پیدا می کند و چروکهای سخت را صاف می کند.

فناوری دمای مطلوب

استفاده از این فناوری که بسیار از اتوهای نسل جدید بوش از آن برخوردار هستند باعث می شود تا به هنگام اتوکشی لباس ها و البسه های مختلف نیاز به تنظیم دما نداشته باشید و بتوانید پارچه های مختلف را بدون تنظیم دمای آن اتوکشی کنید.

استفاده از فناوری آلارم هشدار کمبود یا نبود آب در مخزن

وجود این سیستم در اتو به شما هشدار می دهد که اتو شما با کمبود آب در مخزن رو به رو است و شما می بایست برای استفاده آب آن را پر کنید.

سیستم بخاردهی مطلوب

از ویژگی بارز یک اتو خوب داشتن سیستم بخاردهی مطلوب است که باعث می شود سخترین چروکها نیز باز شوند که اتو بوش دارای بخاردهی قوی ای است. برای اطلاع از قیمت اتو بوش با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمای شما برای یک خرید مناسب و ایده آل باشند.

سرعت استفاده

به راحتی و در کمترین زمان می توانید از اتو استفاده کنید، فقط کافی است پریز را به برق وصل کنید تا اتو آماده کار شود، سریع گرم و شروع به بخاردهی می کند.

طول عمر بالا

هدف از خرید یک وسیله این است که سالهای سال برای شما کار کند و اینگونه نباشد که پس از یکسال از بین برود و قطعات آن خراب شود به همین دلیل در تولید اتو بخار بوش از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است که دارای ضمانت نامه و گارانتی هستند که در صورت خرابی و نقص می توانید از این خدمات استفاده کنید.

اتو بخار بوش با توجه به تکنولوژی به کار رفته گزینه مناسبی برای استفاده خانگی و حتی صنعتی است که در تولید آن از فناوری روز دنیا، دانش و تخصص استفاده شده است که سخترین چروکها را باز می کند و زیبایی را به شما به هنگام پوشیدن لباس هدیه می کند. خانه بوش نمایندگی مجاز بوش آلمان در تهران به دو صورت حضوری و اینترنتی لوازم خانگی بزرگ و کوچک بوش را به شما عرضه می کند که تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی و ضمانت نامه به همراه خدمات پس از فروش هستند. ما خرسندیم که شما ما را برای یک خرید مطمئن انتخاب نموده اید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *