ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا سامسونگ؟

ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا سامسونگ

ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ دو محصول از دو برند بسیار معتبر و باکیفیت هستند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. تنوع محصولات هر کدام از این برندها و استانداردهایی که در ساخت آن‌ها مشاهده می‌شود، باعث شده تا خریداران در هنگام انتخاب محصول دچار تردید و سردرگمی شوند. اما می‌توان با یک بررسی دقیق به انتخاب بهتری دست یافت. به همین منظور قصد داریم با مقایسه لباسشویی بوش با سامسونگ، در مسیر خرید همراه شما باشیم.

ماشین لباسشویی جزء جدایی ناپذیر هر خانه است که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، حجم زیادی از البسه کثیف را با کیفیت بالا شستشو دهد. تولیدکنندگان زیادی هستند که با اسامی و برندهای مختلف اقدام به طراحی و تولید انواع ماشین لباسشویی می‌کنند. این برندها هر کدام از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های خاصی در تولید محصولات خود بهره می‌برند و از این رو خدمات مختلفی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

بوش بخریم یا سامسونگ؟

بر اساس آمارها و گزارشات به ثبت رسیده، لوازم خانگی بوش و سامسونگ به عنوان دو برند محبوب بازار شناخته می‌شوند. ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ دو محصول خاص از این شرکت‌ها هستند که از نظر کارایی، کیفیت و فناوری ساخت همگام با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند. طراحی ظاهری زیبا و شکیل نیز نمونه‌ای از نکات حائز اهمیت این دو محصول است که باعث شده تا مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.

با توجه به این که این دو محصول هماهنگ با نیازهای مشتریان تولید شده و تا حد زیادی انتظارات آن‌ها را برآورده کرده‌اند، خریداران گاه برای خرید لباسشویی میان برند بوش و سامسونگ بر سر دو راهی سختی قرار می‌گیرند. پیش از مقایسه لباسشویی بوش با سامسونگ تصمیم داریم به معرفی این دو برند پرداخته و با هر یک از آن‌ها به طور مجزا آشنا شویم.

معرفی ماشین لباسشویی بوش

معرفی ماشین لباسشویی بوش

لوازم خانگی بوش جزء سرآمدان حوزه لوازم خانگی در بازار داخلی است که به دلیل کیفیت و استانداردهای ساخت به برتری‌های زیادی رسیده‌اند. ماشین لباسشویی بوش در دسته‌بندی محصولات پرفروش این برند قرار می‌گیرد که با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌تواند انواعی از لکه‌های کثیف و سخت را از روی البسه شما به خوبی پاک کند. بوش با تولید چند محصول متنوع و دسته‌بندی آن‌ها در سری‌های مختلف این امکان را برای خریداران خود فراهم آورده تا افراد بتوانند برحسب نیاز و بودجه خود مناسب‌ترین نوع لباسشویی را تهیه کنند. این دسته‌بندی‌ها به شرح زیر هستند:

معرفی ماشین لباسشویی سامسونگ

شرکت سامسونگ جزء معتبرترین و بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در دنیاست که تقریبا همه ما برای یک بار هم که شده نام این برند را شنیده‌ایم. این کمپانی با در نظر گرفتن پنج اصل مهم در ساخت محصولات خود موفق به کسب رضایت حداکثری مشتریان شده است. این پنج اصل عبارتند از: کیفیت بالا، رقابت، خلاقیت، وحدت و فرهنگ.

ماشین لباسشویی سامسونگ تنها یکی از صدها محصول تولید شده توسط برند سامسونگ است که به علت تنوع و کیفیت بالا، درصد زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. این برند موفق شده تا بخش مهمی از نیاز بازار را در خصوص عرضه محصولات و لوازم خانگی تامین کند، از این رو به جایگاه محکم و قدرتمندی در بازار دست پیدا کرده است.

با توجه به ویژگی‌هایی که از دو برند مطرح بوش و سامسونگ شنیدیم طبیعی است که انتخاب برای خریداران سخت و دشوار باشد. اما در ادامه برای مقایسه لباسشویی بوش با سامسونگ این دو محصول را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مقایسه لباسشویی بوش با سامسونگ بر اساس عملکرد

از مهم‌ترین نکات در خرید لباسشویی که خریداران به آن دقت زیادی می‌کنند، نحوه عملکرد لباسشویی در شستن لباس‌هاست. تقریبا می‌توان گفت تمامی انواع ماشین لباسشویی عرضه شده به بازار بر اساس برنامه ریزی که در ساخت خود دارند، از ۱۰ الی ۱۴ برنامه و حالت مختلف شستشو برخوردارند.

این حالات مختلف برای شستشوی لباس با توجه به جنس و نوع لباس تنظیم می‌شوند تا فرایند شستشو به بهترین شکل ممکن انجام شده و به البسه آسیبی وارد نشود. هر دو نوع ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از نظر سطح عملکرد و تعداد حالات شستشو تفاوتی با یکدیگر ندارند و می‌توان آن‌ها را در یک سطح قرار داد. اما این دو کالا در برخی از فناوری‌ها متفاوت از یکدیگرند که در ادامه هر یک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

فناوری‌های ماشین لباسشویی بوش

فناوری Speed perfect

این فناوری در لباسشویی بوش شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا البسه کثیف خود را در سریع‌ترین زمان ممکن شستشو دهید.

فناوری Eco perfect

از این فناوری نیز می‌توان در کنار فناوری شستشوی سریع استفاده کرد. اکو پرفکت یک فناوری برای شستشوی اقتصادی لباس هاست. در واقع این فناوری باعث می‌شود تا ماشین لباسشویی حین شستشو، آب و برق کمتری مصرف کند.

فناوری Active Oxygen

اگر جزء گروهی هستید که به کیفیت شستشوی لباس‌های خود توجه زیادی دارید، این فناوری در خدمت شماست تا لباس‌هایتان را در بهداشتی‌ترین حالت ممکن شستشو دهد. این فناوری با تبدیل آب به بخار به عمیق‌ترین بافت‌ها و الیاف لباس نفوذ کرده و با یک شستشوی کاملا بهداشتی، درصد زیادی از میکروب‌های موجود در لباس را از بین می‌برد.

فناوری‌های ماشین لباسشویی سامسونگ

فناوری Eco Babel

این فناوری جزء قوی‌ترین و مهم‌ترین فناوری‌هایی است که می‌توان در ماشین لباسشویی سامسونگ مشاهده کرد. این فناوری را می‌توانید در لباسشویی‌های رده بالای سامسونگ مشاهده کنید. فناوری Eco Babel از ترکیب هوا، آب درام و مواد شوینده، حباب‌هایی ساخته و آن‌ها را به عمیق‌ترین الیاف لباس‌های کثیف وارد می‌کند.

به این شکل سرسخت‌ترین و مقاوم‌ترین لکه‌ها نیز به راحتی پاک خواهند شد. در صورتی که از این فناوری استفاده کنید، می‌توانید به جای شستشو البسه خود در دمای ۴۰ درجه، آن‌ها را با همان کیفیت اما در دمای ۱۵ درجه تمیز کنید و این باعث صرفه جویی چشمگیری در مصرف آب و انرژی می‌شود.

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ

فناوری Eco Wash

این فناوری نیز شستشو البسه را با اقتصادی‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهد و در مصرف آب و انرژی صرفه جویی‌های زیادی دارد.

فناوری Quick Wash

اگر برای شستن لباس‌های خود وقت کافی ندارید می‌توانید از این فناوری استفاده کنید. فناوری شستشوی سریع در لباسشویی سامسونگ این امکان را فراهم کرده تا البسه خود را تنها در مدت زمان ۱۵ الی ۶۰ دقیقه با آب گرم کاملا شستشو داده و تمیز کنید.

مقایسه لباسشویی بوش با سامسونگ بر اساس طراحی

یکی از مهم‌ترین مواردی که خریداران بعد از کیفیت شستشو لباس در خرید ماشین لباسشویی به آن اهمیت می‌دهند، شکل ظاهری و طراحی دستگاه است. برند بوش همیشه در طراحی ظاهری محصولات خود توجه زیادی به هماهنگی محصولات با بدن انسان‌ها می‌کند. در واقع ارگونومی در نظر گرفته شده برای محصولات بوش تناسب بیشتری با بدن انسان دارند.

اما در مقابل برند سامسونگ نیز محصولاتی بسیار شکیل و زیبا به بازار ارائه می‌کند که می‌تواند توجه زیادی از مخاطبین را به خود جلب کند. لباسشویی‌های برند سامسونگ با درب‌های بسیار بزرگ و ماهواره‌ای به بازار عرضه می‌شوند، در مقابل برند بوش نیز با بروز کردن تولیدات خود، محصولاتی با همین نوع طراحی روانه بازار می‌کند. بنابراین نمی‌توان از نظر طراحی و شکل ظاهری برتری بین این دو برند در نظر گرفت چرا که انتخاب طراحی محصول کاملا سلیقه‌ای انجام می‌شود.

مقایسه لباسشویی بوش با سامسونگ بر اساس میزان صدا

تمامی برندهای معتبر دنیا از جمله بوش و سامسونگ در جدیدترین محصولات خود، مشکل صدا و لرزش زیاد لباسشویی را حل کرده‌اند. در واقع رده‌های بالای این محصولات می‌توانند با کمترین میزان آلودگی صوتی البسه شما را شستشو دهند. تا پیش از این، اغلب موتورهای به کار رفته در ماشین‌های لباسشویی دارای تسمه بودند، از این رو حین کار ماشین، صدای زیادی از آن شنیده می‌شد.

اما در عصر جدید، لباسشویی‌های بوش و سامسونگ مجهز به موتور بدون تسمه هستند که همین امر علاوه بر تولید صدای کم به هنگام کار، موجب کاهش چشمگیر مصرف انرژی نیز می‌شود. کمپانی بوش و سامسونگ هر دو با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، محصولات جدید خود را به صورت عایق‌بندی شده به بازار عرضه می‌کنند. بنابراین دستگاه‌ها دارای محدودیت نویز هستند و محدوده این نویز در محصولات، چیزی بین ۳۰ الی ۵۰ دسی‌بل است.

فناوری های ماشین لباسشویی بوش

مقایسه لباسشویی بوش با سامسونگ بر اساس کیفیت ساخت

ماشین لباسشویی بوش از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات روز دنیا برخوردار است. اصولا لباسشویی‌های برند بوش به قدرتمندترین نوع موتور مجهز هستند و از این رو بهره وری بسیار بالایی دارند. همچنین کیفیت بالای قطعات باعث شده تا دوام، ماندگاری و طول عمر لباسشویی بوش بسیار بالا باشد. در مقابل برند سامسونگ نیز سعی بر تولید محصولات مرغوب و مقرون به صرفه دارد و سالانه تغییراتی را در مکانیزم عمل محصولات خود ایجاد می‌کند. با این حال می‌توان گفت برند بوش از نظر کیفیت ساخت قطعات در رتبه بهتری نسبت به برند سامسونگ قرار دارد.

مقایسه لباسشویی بوش با سامسونگ بر اساس قیمت

تورم حاکم در بازار، قیمت تمامی محصولات به ویژه محصولاتی که از قطعات خارجی ساخته شده‌اند را تحت تاثیر قرار داده است. این مسئله بر قیمت لباسشویی‌های برند بوش و سامسونگ نیز تا حد زیادی تاثیرگذار بوده است. از این رو نمی‌توان به طور دقیق اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصولات ارائه کرد. اما لباسشویی بوش با توجه به کیفیت و استانداردهای بالا در قطعات به کار رفته و مطرح بودن در دنیا از نظر هزینه کمی گران‌تر از لباسشویی سامسونگ است.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *