مقایسه سری های 2، 4، 6 و 8 ماشین لباسشویی بوش

سری های ماشین لباسشویی بوش

سری های ماشین لباسشویی بوش با قابلیت‌ها، امکانات، تکنولوژی و برنامه‌های کاربردی متفاوت از یکدیگر به بازار عرضه شده‌اند. قیمت این دسته از محصولات بوش متناسب با افزایش سطح کارایی و امکانات نیر با یکدیگر متفاوت است.

شرکت بوش همواره در تولید ماشین‌های لباسشویی مدرن و متناسب با تکنولوژی یکی از پیشگامان به‌شمار می‌رود. به همین دلیل بهترین محصولات مربوط به این دسته از لوازم آشپزخانه متعلق به این برند نامی است. تنوع ماشین‌های لباسشویی بوش بسیار بالا بوده و طرفداران این برند گزینه‌های متعددی برای انتخاب پیش‌رو دارند.

تاکنون شرکت بوش 5 سری ماشین لباسشویی به بازار عرضه کرده است. سری های ماشین لباسشویی بوش شامل سری 2, 4, 6, 8 و Home professional هستند. هرکدام از این سری‌ها نیز مجموعه‌ای از مدل‌های مختلف با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را تشکیل می‌دهند. به عنوان مثال، مدل‌های مختلف در هر سری ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند ظرفیت مخزن متفاوت (که به تعداد لباس‌هایی که می‌توان در یک دوره شستشو قرار داد اشاره دارد)، برنامه‌های شستشو مختلف برای پارچه‌های مختلف، سیستم‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب، صدای کارکرد ماشین، نمایشگرهای LED یا لمسی، و قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند i-DOS (که به طور خودکار میزان مایع شوینده و آب را تنظیم می‌کند) و Home Connect (که اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور را فراهم می‌کند) باشند.

در ادامه مطالب تصمیم داریم سری‌های مختلف ماشین‌های لباسشویی بوش را با ذکر ویژگی و تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن‌ها مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد خرید لباسشویی برند بوش متناسب با بودجه و نیاز خود دارید، پیشنهاد می‌دهیم از اطلاعات ارائه شده در این مطلب نیز استفاده ببرید.

معرفی کلی سری های ماشین لباسشویی بوش

سری های ماشین لباسشویی بوش یک وجه اشتراک بارز که شامل کیفیت است دارند. به عبارت دیگر تمام مدل‌های ماشین لباسشویی که در سرهای مختلف از شرکت بوش به بازار راه یافته‌اند، کیفیت و طول عمر بالایی دارند.

متناسب با پیشرفت تکنولوژی و دانش روز، شرکت بوش نیز قابلیت‌ها و امکانات محصولات خود را افزایش می‌دهد. سری های ماشین لباسشویی بوش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به نحوی که در سری محصولاتی با قابلیت‌هایی به مراتب بیشتر از سری ماقبل از این برند به بازار عرضه شده ‌است. تاکنون از برند بوش 5 سری ماشین لباسشویی به بازارهای جهانی راه یافته است که شامل موارد زیر هستند.

  • ماشین لباسشویی سری 2 بوش
  • ماشین لباسشویی سری 4 بوش
  • ماشین ظرفشویی سری 6 بوش
  • ماشین ظرفشویی سری 8 بوش
  • ماشین لباسشویی هوم پروفشنال بوش

در ادامه مطالب به صورت مجزا در رابطه با ویژگی و مشخصات هر کدام از موارد نام برده توضیح خواهیم داد.

معرفی ماشین لباسشویی بوش سری 2

ماشین لباسشویی بوش سری 2

سری 2 از اولین سری های ماشین لباسشویی بوش به شمار می‌رود. مهمترین ویژگی مشترکی که می‌توانیم برای تمام مدل‌های ماشین لباسشویی که در سری 2 از شرکت بوش عرضه شده است، ذکر کنیم، کیفیت بی‌مثال آن‌ها نسبت به دیگر محصولات هم‌رده خود در بازار است. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی‌های مشترک مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی سری دو را ذکر خواهیم کرد.

ظرفیت

محصولات این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش در ظرفیت‌های مختلف تولید شده‌اند. در واقع مهمترین عاملی که مدل‌های مختلف لباسشویی‌های سری ۲ را از یکدیگر مجزا می‌کند، میزان ظرفیت آن‌ها است. کم‌مصرف‌ترین مدل ماشین لباسشویی این سری ۶ کیلو ظرفیت دارد و برای تازه عروس دامادها و خانواده‌های کم جمعیت انتخاب خوبی به شمار می‌رود‌.

مدل‌های دیگر در ظرفیت‌های ۷ و ۸ عرضه می‌شوند. ماشین لباسشویی ۸ کیلویی سری دو بوش بهترین محصول این دسته بوده و از امکانات و قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند است.

جنس و رنگ‌بندی بدنه

تمام مدل‌های ماشین لباسشویی سری 2 بوش بدنه‌ای بسیار مقاوم دارند و در دو رنگ سفید و سیلور تولید شده‌اند

تکنولوژی آنتی ویبریشن

دیگری ویژگی مشترک بین لباسشویی‌های سری 2 بوش خاصیت آنتی ویبریشن است. تکنولوژی فوق تقریبا در همه مدل‌های این سری به‌چشم می‌خورد. بنابراین برخلاف سایر برندها استفاده از مدل‌های محصولات سری 2 لباسشویی بوش  به دلیل عملکرد آرام و بی‌سروصدا در هر ساعاتی از شبانه روز مقدور است.

مصرف انرژی بسیار کم

این دسته از سری های ماشین لباسشویی بوش از نظر مصرف انرژی نیز درخور توجه هستند و برق مصرفی کمی نسبت به سایر برندهای لباسشویی دارند. برچسب انرژی موجود روی بدنه این محصولات نشان می‌دهد که رده مصرف آن‌ها A+++ است. بنابراین اگر مصرف انرژی و عملکرد آرام جزو اولویت‌های خرید برای شما به‌شمار می‌رود، در بین محصولات این سری می‌توانید. گزینه مطلوب خود برای خرید را انتخاب کنید.

برنامه‌های کاربردی متعدد

هرکدام از مدل‌های این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش در کنار قابلیت‌های مختص به خود از یک سری برنامه‌های کاربردی مشترک نیز بهره‌مند هستند که برخی از مهمترین آن‌ها به شرح زیر است.

  • برنامه شستشوی دستی
  • برنامه اتوکشی
  • برنامه‌های متعدد شستشو براساس جنس پارچه
  • شستشوی مخصوص ملحفه

تکنولوژی‌های مهم

ماشین لباسشویی بوش سری 2

این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش از نظر تکنولوژی نیز نسبت به دیگر محصولات هم رده خود در بازار یک سروگردن بالاتر قرار دارند. برخی از مهمترین تکنولوژی‌های قابل ذکر در محصولات این دسته شامل موارد زیر است.

تکنولوژی Active water

تکنولوژی Active water یک سیستم هوشمند است که منجر به صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود. بنابراین با وجود چنین تکنولوژی در سیستم این سری لباسشویی بوش، می‌توان گفت از نظر مصرف میزان آب نیز عملکرد بهینه‌ای دارند.

تکنولوژی Allergy quality seal

تکنولوژی Allergy quality seal پس از شستشو نهایت لطافت و تمیزی را به البسه می‌دهد. بنابراین اگر پوست ظریف و حساسی دارید، این برنامه به شکل خاصی به کمک شما خواهد آمد. زیرا با تمیزی فوق‌العاده و لطیفی بی‌نظیری که به لباس می‌دهد، امکان وجود هر نوع عامل حساسیت‌زا در بافت لباس پس از شستشو را منتفی می‌کند.

تکنولوژی EcoSilence drive

تکنولوژی EcoSilence drive در اصل مکمل تکنولوژی آنتی ویبریشن است به نوعی تکنولوژی فوق را پوشش می‌دهد. بنابراین شما شاهد عملکرد بسیار آرامی از محصولات این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش خواهید بود.

مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی سری ۲ بوش

تعداد مدل‌های ماشین لباسشویی‌های سری ۲ نسبت به سری‌های بالاتر کمتر بوده و شامل موارد زیر است.

  • لباسشویی بوش مدل wab20262ir
  • لباسشویی بوش مدل wab202s2ir
  • لباسشویی بوش مدل waj20180gc
  • لباسشویی بوش مدل waj20170gc
  • لباسشویی بوش مدل waj2017sgc
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waj2018sgc
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waj20180gc

معرفی ماشین لباسشویی بوش سری 4

ماشین لباسشویی سری 4

ماشین‌ لباسشویی سری ۴ دسته دیگری از سری های ماشین لباسشویی بوش به‌شمار می‌روند که در رده بالاتر از سری ۲ این برند قرار دارند. همچنین از نظر ساختاری با سری ماقبل خود تفاوت چندان بارزی ندارند. محصولات این سری از نظر کیفیت کاملا قابل تایید هستند و در حین شستشو صدای کمی تولید می‌کنند.

جنس بدنه و رنگ‌‌بندی

این دسته طراحی ساده‌ای دارند. همچنین عدم برخورداری از برخی تکنولوژی‌ها، سبب شده است، نسبت به سرهای بالاتر قیمت مقرون به‌صرفه‌تری داشته باشند. محصولات این سری دیگ شستشوی و بدنه‌ای تمام استیل درجه‌یک دارند.

دیگر ویژگی مشترکی که در کنار کیفیت بالا می‌توانیم به مدل‌های لباسشویی سری ۴ بوش اطلاق دهیم، خاصیت آنتی‌باکتریال آن‌ها است. این ویژگی کیفیت شستشوی البسه را تا حدود زیادی ارتقا می‌دهد. این سری در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید می‌شوند.

ظرفیت

این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش نیز در ظرفیت‌های مختلفی ارائه می‌شود و همه خانواده‌های کم جمعیت و پرجمعیت امکان انتخاب گزینه متناسب با نیاز خود از بین محصولات این سری را دارند. کم‌ظرفیت‌ترین محصول این سری ۷ کیلو است.

ماشین‌های لباسشویی ۷ کیلویی سری ۴ نیز متنوع هستند و برای خانواده‌‌های کم جمعیت و متوسط گزینه‌های ایده‌آلی به شمار می‌روند. همچنین لباسشویی‌های با ظرفیت ۸ و ۹ کیلوگرم در بین محصولات سری ۴ وجود دارد که این مدل‌ها نیز برای خانواده‌های پر جمعیت طراحی شده‌اند.

میزان مصرف انرژی و آب

لباسشویی‌های سری ۴ بوش از نظر مصرف آب و انرژی نیز تقریبا عملکرد یکسانی با سری ۲ دارند. به عبارت دیگر سری‌ ماشین لباسشویی های ۴ بوش نیز در رده مصرف A+++ قرار دارند و همچنین از تکنولوژی active water بهره‌مند هستند. این سری در کشور ترکیه تحت لیسانس آلمان تولید می‌شود.

قابلیت‌ها و امکانات

ماشین لباسشویی سری 4

لباسشویی‌های که در هر سری از شرکت بوش عرضه شده‌اند، نسبت به سری‌های ماقبل خود مجهزتر هستند. بنابراین تمام قابلیت‌هایی که برای سری ۲ ذکر کردیم در مدل‌های سری ۴ نیز وجود دارند. منتهی در این سری کیفیت قابلیت‌ها متناسب با پیشرفت تکنولوژی بهینه‌تر شده است.

این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش مجهز به ۱۴ برنامه شستشو است و برخی از قابلیت‌های اضافی آن‌ها نسبت به محصولات سری قبل یا ۲ به شرح زیر است.

شستشوی ضد حساسیت

معمولا در برنامه شستشوی ضد حساسیت، امکان ادامه فرایند شستشو با دمای بیشتر از حد معمولی فراهم می‌شود. در واقع این مرحله عملکردی مشابه دستگاه استریل اتوکلاو دارد و تحت حرارت و دمای بالا هر نوع قارچ، باکتری و هر عمل‌بیماری‌زا و محرک حساسیت را نابود می‌کند.

برنامه شستشوی سریع

برنامه شستشوی سریع در مواقع نیاز بسیار کاربردی است. زیرا این امکان را به شما می‌دهد که فقط ظرف ۱۵ دقیقه رخت و لباس مورد نظر خود را شستشو کنید.

برنامه شستشوی واریو

این برنامه مناسب شستشوی لباس‌های ظریف و حساس است. هنگامی که برنامه فوق برای شستشو انتخاب می‌شود، سرعت دور دستگاه بسیار کند شده و بافت‌های لباس در فرایند شستشو آسیب نمی‌بینند.

برنامه واش این واش

در بین محصولات سری 2 از سری های ماشین لباسشویی بوش فقط مدل‌هایی که ظرفیت ۸ کیلو دارند، به این قابلیت مجهز هستند. اما همه محصولات سری ۴ از قابلیت واش‌این‌واش بهره‌ می‌برند. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند لباس‌های فراموش شده خود را در حین شستشو به دیگ لباسشویی اضافه کنید. بنابراین برنامه فوق نقش موثری در کاهش دفعات شستشو و تسهیل کار دارد.

مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی سری ۴ بوش

شرکت بوش در دومین سری عرضه لباسشویی به بازار، تنوع مدل‌ها را بالاتر برده است. بنابراین گزینه‌های بیشتری برای انتخاب در بین محصولات سری ۴ وجود دارد. مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی سری ۴ که با کد شناسایی WAK معرفی می‌شوند، به شرح زیر است.

  • لباسشویی بوش مدل wak20200ir
  • لباسشویی بوش مدل wak2020sir
  • لباسشویی بوش مدل wak2426sir
  • لباسشویی بوش مدل wak24260gc
  • لباسشویی بوش مدل wak2426sme
  • لباسشویی بوش مدل wga242xome (سفید)
  • لباسشویی بوش مدل wga242xome (سیلور)
  • لباسشویی بوش مدل wga242xvme
  • لباسشویی بوش مدل wga254a0me
  • لباسشویی بوش مدل wga254x0me
  • لباسشویی بوش مدل wga142xvgc

معرفی ماشین لباسشویی بوش سری 6

ماشین لباسشویی بوش سری 6

دسته دیگر سری های ماشین لباسشویی بوش شامل سری ۶ است. ماشین لباسشویی سری 6 بوش نبست به دو سری معرفی شده از امکانات و قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. همچنین ظاهر و طراحی زیباتری نیز دارد.

به این ترتیب می‌توان گفت محصولات این سری که با کد شروع WAT شروع می‌شوند، نسبت به تولیدات سری پایین‌تر لاکچری‌تر هستند و همچنین  قدرت و سرعت ایده‌آلی دارند. به نحوی که دور خشک‌کن در لباسشویی‌های سری ۶ تا ۱۴۰۰ نیز افزایش پیدا می‌کند.

میزان صدا

ماشین لباسشویی‌های سری ۶ صدای بسیار کمی دارند. به نحوی که در حالت شستسو فقط ۴۵ دسی‌بل ودر حالت خشک‌کن ۷۵ دسی‌بل صدا از آن‌ها منتشر می‌شود. به همین دلیل حتی در ساعات استراحت نیز بدون دغدغه و آلودگی صوتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

موتوری که بوش برای این سری از  سری های ماشین لباسشویی خود درنظر گرفته است مجهز به تکنولوژی اکوسایلنس است. این ویژگی نیز مزید بر علت شده و در کنار دیگر موارد، بر کاهش ایجاد آلودگی صوتی دستگاه افزوده است.

میزان مصرف انرژی و آب

تمام مدل‌های ماشین لباسشویی سری ۶ بوش در رده مصرف انرژی A+++ قرار دارند. بنابراین با وجود امکانات و قابلیت‌های بالا مصرف برق آن‌ها کم است. میزان مصرف آب نیز به دلیل بهره‌مندی این محصولات از سیستم هوشمند در سطح پایین قرار دارد. سیستم هوشمند تشخیص می‌دهد که آب مورد نیاز دستگاه متناسب با لباس باید چه میزان باشد. به این ترتیب از مصرف آب اضافی جلوگیری به عمل می‌آید.

ظرفیت

محصولات این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش با ظرفیت ۷, ۸ و ۹ کیلو گرم عرضه می‌شوند. بنابراین مدل‌های مختلف لباسشویی بوش که در این سری عرضه می‌شوند، نیاز همه خانواده‌ها را پوشش می‌دهد. به عبارت دیگر خانواده‌های کم جمعیت باید گزینه مورد نظر خود را بین مدل‌های ۷ کیلویی انتخاب کنند. مدل‌های ۸ و ۹ کیلوگرم نیز  مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است.

رنج قیمت

به طور کلی محصولات سری ۶ بوش در دسته‌بندی لباسشویی، رنج قیمت متوسطی دارند و نسبت به سری ۲ و ۴ گران‌تر هستند. البته ناگفته نماند، ظرفیت ماشین لباسشویی بوش، رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد. بنابراین مدل‌هایی با ظرفیت بالاتر با قیمت بیشتری به فروش می‌روند.

طراحی ظاهری و رنگ‌بندی

در طراحی محصولات این سری از یک پنل ترکیبی تاچ و مکانیک استفاده شده است که پیچ برنامه‌های شستشو در وسط آن قرار دارد. همچنین در قسمت راست این سری محصولات بوش یک مانیتور تاچ به منظور تنظیم عملکرد دستگاه تعبیه شده است.

رنگ‌بندی این سری های ماشین لباسشویی بوش سفید و استیل است. مدل‌هایی که رنگ استیل دارند، از فناوری نانو بهره‌مند هستند. بنابراین اثر دست و انگشت روی بدنه‌ ان‌ها باقی نمی‌ماند.

برنامه‌ها و تکنولوژی‌ها

ماشین لباسشویی بوش سری 6

این سری نیز نظیر سری ۴ از ۱۴برنامه شستشو پشتیبانی می‌کند. منتهی عملکرد و کیفیت برنامه‌ها ارتقایافته‌تر است. همانطور که گفتیم؛ سری‌های بالاتر نسبت به سری‌های پایین‌تر امکانات و برنامه‌های کاربردی بیشتری دارند. بنابراین ماشین‌های لباسشویی سری ۶ علاوبر امکانات و تکنولوژی‌هایی که برای دو سری قبل برشمردیم به قابلیت‌های دیگری نیز مجهز هستند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است.

تاخیر و تعویق در شستشو

این قابلیت که در همه مدل‌های لباسشویی سری ۶ به چشم می‌خورد، این امکان را به شما می‌دهد که زمان شروع‌ به‌کار دستگاه را متناسب با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تنظیم کنید.

قابلیت پری واش

قابلیت پری واش یا شستشوی اضافی، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که متناسب با درصد کثیفی لباس‌‌ها، تعداد دفعات آبکشی را بیشتر کنید. البته تمام برنامه‌های شستشو که برای این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش تعبیه شده است، با جنس و سطح کثیفی لباس‌ها تناسب دارند. اما با این وجود، این ویژگی خاص جهت افزایش کیفیت شستسو نیز برای این محصول درنظر گرفته شده است.

معرفی مدل‌های مختلف لباسشویی سری ۶ بوش

در این سری نیز تعداد مدل‌ها نسبت به دو سری قبل بیشتر شده است. بنابراین اگر شما جزو طرفداران سری ۶ بوده و تمایل دارید، این وسیله لازم و ضروری آشپزخانه خود را  از بین مدل‌های سری ۶ انتخاب کنید، گزینه‌های بیشتری پیش‌رو دارید. مدل‌های ماشین لباسشویی سری ۶ بوش شامل موارد زیر هستند.

  • لباسشویی بوش مدل wat2446xir
  • لباسشویی بوش مدل wat24460ir
  • لباسشویی بوش مدل wat2847xir
  • لباسشویی بوش مدل wat2445xir
  • لباسشویی بوش مدل wat28s80gc
  • لباسشویی بوش مدل wat24662ir
  • لباسشویی بوش مدل wat28481ir
  • لباسشویی بوش مدل wat28461gc
  • ماشین لباسشویی بوش مدل wat24461ir
  • ظرفشویی بوش مدل sms67nw10m
  • ظرفشویی بوش مدل sms68mi10e
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل sms6zci37
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل 6zcw37q
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل sms6eci07e
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل sms6eci03e
  • ماشین ظرفشویی بوش sms6ecw57e
  • ماشین ظرفشویی بوش sms6hmw27q
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل sms6hmi27q
  • ماشین لباسشویی بوش مدل wat28780gc
  • لباسشویی بوش مدل wat28780ir
  • لباسشویی بوش مدل wat28682ir

معرفی ماشین لباسشویی بوش سری 8

آخرین سری از سری های ماشین لباسشویی بوش سری ۸ است. ماشین لباسشویی بوش سری 8 در بالاترین رده تکنولوژی قرار دارد و از برنامه‌های شستشوی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است. در ادامه اطلاعات بیشتری از مشخصات و ویژگی‌های این سری ارائه خواهیم داد.

جنس و رنگ بدنه

باید متذکر شویم که برای تولید محصولات سری ۸ بوش در دسته‌بندی لباسشویی، از متریال و موارد اولیه چندان متفاوتی استفاده نشده است. بنابراین کیفیت جنس بدنه و دیگ در همه مدل‌های سری ۸ نیر در سطح عالی قرار دارد.

همچنین تمامی مدل‌ها مجهز به  دیگ تمام استیل ضد زنگ مرغوب با خاصیت آنتی باکتریال هستند. بهترین مدل ماشین لباسشویی سری 8 با رنگ سفید عرضه شده است که ظرفیت ۹ کیلوگرم و دور خوشک‌‌کن ۱۶۰۰ در دقیقه دارد.

سطح ظرفیت

این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش در دو ظرفیت ۸ و ۹ کیلوگرم تولید و عرضه می‌شوند. هر کدام از این دو ظرفیت در مدل‌های بسیار متنوعی با ویژگی و مشخصات مختص به خود تولید شده‌اند. بنابراین در بین مدل‌های این دسته گزینه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید، متناسب با نیاز و بودجه خود مدل‌ و ظرفیت مطلوب را انتخاب کنید.

میزان صدا

بی‌صداترین ماشین لباسشویی دنیا در بین این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش قرار دارد. این مدل ماشین لباسشویی سری ۸ در فرایند خشک‌کردن فقط ۷۳ دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند. این میزان صدا توسط گوش انسان بسیار ضعیف شنیده می‌شود. البته تمام مدل‌های این سری در شمار محصولات کم صدا قرار دارند.

نوع موتور

شرکت بوش برای این سری لباسشویی که جزو محصولات رده بالای بوش نیز به شمار می‌رود، موتوری با قدرت بسیار بالا و تکنولوژی آنتی‌ویبریشن و اکوسایلنس به کار برده است. مسلما وجود این دو تکنولوژی در کنار هم برای یک محصول الکترونیکی نقش مکمل را ایفا می‌کند.

در نتیجه میزان صدا و لرزش به پایین‌ترین حد ممکن  خواهد رسید. به این ترتیب دستگاه با وجود چنین موتوری با عملکردی بسیار قویتر از دیگر موارد مشابه موجود در بازار در بهترین حالت وظیفه خود را انجام می‌دهد.

میزان مصرف انرژی و آب

ماشین‌های لباسشویی که در سری هشتم برند بوش عرضه شده‌اند، نظیر دیگر محصولات رده پایین این برند، مصرف انرژی و آب کمی دارند. برچسب انرژی  این محصولات A+++ است که نشان می‌دهد جزو محصولات کم مصرف محسوب می‌شوند.

برنامه‌ها و تکنولوژی‌ها

همانطور که گفتیم تولیدات این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش جزو محصولات رده بالای آن به شمار می‌روند. بنابراین از نظر امکانات و ویژگی‌های کاربردی نسبت به سرهای رده پایین‌تر مجهز‌تر بوده و از برنامه‌ها و تکنولوژی‌های بیشتری برخودار هستند.

به این ترتیب تمامی تکنولوژی‌ها و امکاناتی که برای سری‌های قبلی ذکر کردیم در مدل‌های سری ۸ نیر وجود دارند. بنابراین در اینجا از تکرار دوباره آن‌ها چشم‌پوشی کرده و فقط تکنولوژی و قابلیت‌های مازاد را معرفی خواهیم کرد.

بهره‌مندی از تکنولوژی آی دوس (I-Dos)

تکنولوژی آی دوس گ برنامه پیشرفته‌ای است که در کنار شستشوی تمیز و بدون لک البسه میزان مواد شوینده را بر حسب حجم لباس تعیین می‌کند. به این ترتیب پس از شستشو دیگر هیچ کفی روی لباس باقی نمی ماند.

تکنولوژی آنتی استین (Anti Astin)

استفاده از تکنولوژی آنتی استین برای شستشوی لباس‌های بسیار کثیف و لکه‌های سخت کارایی دارد. فرایند شستشوی این برنامه بسیار اصولی صورت می‌گیرد و به همین دلیل پس اتمام شستشو لباس‌ها کاملا تمیز و بدون لک خواهند بود.

self-cleaning

لباسشویی‌های سری هشتم بوش از یک تکنولوژی منحصربه‌فرد دیگری برخوردار هستند که به لطف آن، محفظه‌ها تمیز می‌شوند. به این ترتیب بیشترین طول عمر را نسبت به همه لباسشویی‌های موجود در بازار دارند.

طراحی و رنگ‌بندی

این سری از سری های ماشین لباسشویی بوش در رنگ‌بندی سفید و استیل تولید و عرضه می‌شوند. این سری محصولات از طراحی بسیار خاص و‌ لوکسی برخوردار‌ هستند. برای اعمال تنظیمات دستگاه یک پنل ترکیبی از عملکرد مکانیکی و تاچ در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر برنامه‌های شستشوی این محصولات روی یک پیچ مکانیکی قرار دارند. اما دیگر آپشن‌ها روی یک پنل لمسی تعبیه شده‌اند.

مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی سری ۸ بوش

ماشین لباسشویی بوش سری 8

این سری نظیر سری ۶ در مدل‌های بسیار متنوع به بازار عرضه شده است. همه مدل‌های این سری لوکس و گران‌قیمت بوده و از آخرین تکنولوژی و کاربردی‌ترین‌ برنامه‌های شستشو بهره‌مند هستند. مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی سری ۸ به شرح زیر است.

  • لباسشویی بوش مدل waw28760ir
  • لباسشویی بوش مدل waw2876xir
  • لباسشویی بوش مدل wav28mx0me
  • لباسشویی بوش مدل waw3256xgc
  • لباسشویی بوش مدل waw32760me
  • لباسشویی بوش مدل waw32560gc
  • لباسشویی بوش مدل waw32660ir
  • لباسشویی بوش مدل waw325e27
  • لباسشویی بوش مدل waw324de
  • لباسشویی بوش مدل waw28640ir
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waw28590
  • ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waw3256gc
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waw325h0gc
  • ماشین لباسشویی بوش مدل wax32m10
  • ماشین لباسشویی بوش مدل waj20180me
  • ماشین لباسشویی بوش مدل wav28mx0me

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional یکی دیگر از سری های ماشین لباسشویی بوش است که در رده بالاتر از مدل‌های سری ۸ قرار دارد. در واقع این مدل جدیدترین محصول بوش است که تقریبا تکنولوژی و برنامه‌های کاربردی مشابه‌ای شبیه مدل‌های سری ۸ دارد‌.

منتهی ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional از نظر طراحی ظاهری و دیزاین با ماشین‌های لباسشویی سری ۸ متفاوت است. به عنوان مثال مجهز به درب دوجداره و پنل کنترل پیشرفته‌تری هستند.

مقایسه سری های مختلف ماشین های لباسشویی بوش با یکدیگر

ماشین لباسشویی بوش

بهترین ماشین‌های لباسشویی شامل مواردی است که مصرف انرژی و آب کمی داشته باشند، از برنامه‌های شستشوی متعددی برخوردار باشند، مجهز به دیگ شستشوی آنتی باکتریال باشند و در حین شستشو  آلودگی صوتی ایجاد نکنند.

همان‌طور که دیدید، همه سری‌های لباسشویی بوش از ویژگی‌های نامبرده برخوردار هستند. اما در کنار ویژگی‌های مشترک، بین ماشین‌های لباسشویی بوش تفاوت‌هایی نیز وجود دارد‌.

باتوجه به مطالبی که در رابطه با سری های ماشین لباسشویی بوش ارائه دادیم، متوجه شدید که شرکت بوش در هر سری تعدادی ماشین لباسشویی با مشخصات کلی تقریبا یکسان روانه بازارهای جهانی کرده است.

بر خلاف کیفیت امکانات و قابلیت‌های ماشین‌های لباسشویی بوش در هر سری و حتی مدل‌های موجود در یک سری با یکدیگر متفاوت است. به این ترتیب اولین وجه تمایز سری‌های ماشین لباسشویی بوش سطح امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها است.

سری های ماشین لباسشویی بوش بر حسب تکنولوژی و امکانات، قیمت‌های متفاوتی دارند. حتی محصولات موجود در یک سری نیز در رنج قیمت ثابتی برخوردار نیستند. از این‌رو دومین تفاوت بین سری‌های ماشین لباسشویی برند بوش را می‌توان به قیمت‌های آن‌ها اختصاص داد.

در بین سری های ماشین لباسشویی بوش، محصولات سری ۲ مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت را دارد. البته همانطور که گفتیم این تفاوت قیمت هیچ رابطه با کیفیت محصول ندارد. بلکه تکنولوژی و امکانات کاربردی مدل‌های این سری نسبت به سری‌های بالاتر کمتر است.

خانه بوش؛ بهترین مرجع خرید ماشین های لباسشویی اصل بوش

بهترین مرجع برای خرید ماشین‌های لباسشویی سری اصل بوش، نمایندگی‌های و مراکز فروش معتبر و شناخته شده است. همه سری های لباسشویی بوش همواره به دلیل کیفیت بی‌مثال، طول عمر بالا و قیمت مناسب پرفروش‌ترین برند حال حاضر دنیا هستند. شرکت بوش در کنار ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک خدمات پس از فروش ایده‌آلی نیز ارائه می‌دهد. منتهی بهره‌مندی از خدمات پس از فروش و مزیت‌های مرتبط با آن نیز در گروه خرید از مرجع فروش معتبر و نمایندگی‌های مجاز است.

خانه بوش از جمله مراکزی است که تمام محصولات بوش را به صورت آنلاین با ضمانت اصالت، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مطلوب عرضه می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید همین حالا با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

سری های ماشین لباسشویی بوش شامل ۵ دسته هستند. همه محصولاتی که در این ۵ سری از جانب شرکت بوش به مردم سراسر دنیا عرضه شده‌اند کیفیت بی‌نظیری دارند. منتهی میزان قابلیت‌ها و برنامه‌های کاربردی در هر سری نسبت به محصولات رده پایین‌تر بیشتر است.

همچنین قیمت مدل‌های لباسشویی سری‌های بالاتر نسبت به سری های پایین‌تر در سطح بالاتری قرار دارد. از این‌رو توصیه ما به همه عزیزان این است که مدل انتخابی برای خرید را بر حسب نیازها و انتظاراتی که دارند انتخاب کنند. تا به این طریق در کنار خرید محصولی متناسب با نیاز خود هزینه خرید نیز متعادل‌تر شود. قبل از خرید، مهم است که نیازها و بودجه‌ی خود را مدنظر قرار دهید و محصولی را انتخاب کنید که به بهترین شکل به نیازهای شما پاسخ می‌دهد. همچنین در نظر داشته باشید که مشخصات و امکانات ماشین لباسشویی‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند، بنابراین پیشنهاد می‌شود که از وب‌سایت رسمی خانه بوش برای اطلاعات بروز استفاده کنید.

3.5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “مقایسه سری های 2، 4، 6 و 8 ماشین لباسشویی بوش

  1. زهرا پیروی گفته:

    چرا در ماشینهای لباسشویی بوش دکمه ای وجودندارد که نسبت به حجم لباس بتونی استفاده کنی ومیزان مصرف برق واب رو کاهش بدیم .برای اینکه زمان کمتری بتونیم لباس شست چه درجه هایی رو پیشنهاد میدید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *