10 دلیل برای خرید یخچال فریزر دوقلو بوش

10 دلیل برای خرید یخچال فریزر دوقلو بوش

لوازم خانگی بوش به دلیل کیفیت ساخت و طول عمر بالا، جزء محبوب‌ترین لوازم خانگی در بازار جهانی هستند. یخچال فریزر دوقلو بوش نیز یکی از محصولات پرفروش این برند است که در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود. مسلما به هر اندازه که کیفیت لوازم خانگی بیشتر باشد، قیمت آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت. اما با این حال شاهد هستیم که بازار خرید و فروش این تولیدات همچنان پر رونق است و افرادی هستند که ترجیح می‌دهند به جای محصولات داخلی به سراغ کالا با برند بوش بروند. اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید مهم‌ترین دلایل خریدن یخچال فریزر دوقلو بوش چیست و چه فاکتورهایی باعث شده‌اند تا مصرف کنندگان به سراغ این محصولات بروند، در ادامه با ما همراه باشید.

۱۰ دلیل برای خرید یخچال فریزر دوقلو بوش

دلایل خریدن یخچال فریزر دوقلو بوش به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. هر خریداری برای خرید لوازم خانگی معیارهای متفاوتی دارد. همچنین سلیقه افراد در انتخاب طرح و مدل یخچال فریزر می‌تواند بسیار متنوع و متفاوت باشد. به همین دلیل برندهای تولیدکننده لوازم خانگی باید سخت در تلاش باشند تا بتوانند محصولات خود را با استانداردهای بالایی طراحی و روانه بازار کنند.

وقتی یک برند در بازار لوازم خانگی شناخته می‌شود. این یعنی محصولات تولید شده توسط آن برند از نظر کیفیت و استانداردهای ساخت، ایده آل‌ترین شرایط ممکن را دارد. مسلم است که یک محصول نمی‌تواند از هر نظر مورد رضایت خریداران واقع شود. اما اینکه بتوان درصد بالایی از رضایت مخاطبان را به خود جلب کرد، نشان از مسیر درست پیشرفت است.

محصولات برند بوش نیز دقیقا چنین شرایطی را دارند. شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین عیب این محصولات قیمت نسبتا بالای آن‌ها در مقایسه با دیگر لوازم خانگی داخلی است که دلیل آن نیز کاملا مشخص است. عملکرد فوق العاده مطلوب یخچال فریزرهای بوش باعث می‌شود تا بتوان برای سالیان سال از آن‌ها نهایت استفاده را داشت و اینگونه می‌توان از هزینه‌های جانبی همچون تعمیرات یا تعویض قطعات جلوگیری کرد.

بنابراین اگر هزینه‌های پرداختی برای یک محصول را در طول زمان در نظر بگیریم، می‌بینیم که قطعا خرید محصولات برند بوش ارزشش را خواهد داشت. اما برای تحلیل بهتر، قصد داریم در ادامه به ۱۰ دلیل مهمی که باعث استقبال خریداران از یخچال فریزرهای برند بوش شده‌اند اشاره کنیم.

دلایل خریدن یخچال فریزر دوقلو بوش

۱. مصرف انرژی پایین

یکی از دلایل خریدن یخچال فریزر دوقلو بوش، مصرف انرژی پایین آن است. البته با یک بررسی کلی می‌توان به این حقیقت پی برد که تمامی محصولات برند بوش از نظر میزان مصرف انرژی شرایط بسیار ایده آل و مطلوبی دارند که این موضوع شامل حال یخچال و فریزر بوش نیز می‌شود.

مصرف انرژی پایین علاوه بر اینکه هزینه قبوض شما را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد، باعث می‌شود تا دستگاه بازدهی و طول عمر بالاتری داشته باشد. این محصولات معمولا در رده انرژی A به بازار عرضه می‌شوند و اغلب با درجه A++ و در شرایط بسیار ایده آل با درجه A+++ در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. رده انرژی که به بهینه‌ترین شکل ممکن برق را مصرف می‌کند و می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها داشته باشد.

۲.طراحی منحصر به فرد

یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران در انتخاب یخچال فریزر دوقلو، طراحی و شکل ظاهری آن است. به هرحال یخچال و فریزر از آن دست لوازم خانگی است که به وضوح در دکوراسیون و چیدمان فضای آشپزخانه تاثیرگذار است و به همین دلیل تولیدکنندگان باید علاوه بر تمرکز بر روی کیفیت ساخت محصول، به فاکتورهای زیبایی آن نیز توجه داشته باشند.

در طراحی یخچال فریزر دوقلو بوش از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شده است. طراحی فوق العاده مدرن و امروزی که شاید بتوان گفت در نوع خود بی‌نظیر و بی‌مثال است. برند بوش همیشه به نظر و سلیقه مشتریان خود احترام گذاشته و گاه فراتر از حد انتظارات آن‌ها ظاهر می‌شود. بنابراین از این نظر می‌توان با خیال آسوده خرید خود را انجام داد و متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه بهترین نوع یخچال فریزر دوقلو بوش را خریداری کرد.

۳. فضای کافی

هر مصرف کننده‌ای با توجه به نیازی که دارد به سراغ نوعی از یخچال فریزر می‌رود که مطابق با خواسته‌ها و نیازهای او باشد. اصولا افرادی که به سراغ یخچال فریزرهای دوقلو می‌روند، هدفشان خرید محصولی است که از نظر فضای داخلی، ظرفیت بالایی داشته باشد. یکی دیگر از دلایل خریدن یخچال فریزر دوقلو بوش جادار بودن آن است به نحوی که شما می‌توانید انواع و اقسام مواد غذایی خود را به راحتی و بدون نگرانی از کمبود فضا، درون آن نگهداری کنید.

۴.کیفیت ساخت قطعات

تمامی قطعات استفاده شده در یخچال فریزر دوقلو بوش از بهترین متریال و مواد اولیه ساخته شده‌اند. بنابراین می‌توان گفت هر کدام از این قطعات به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام داده و از آسیب به دستگاه جلوگیری به عمل می‌آورند. در تولید این محصولات از دانش و مهارت مهندسین آلمانی کمک گرفته شده و به همین دلیل است که موتور تعبیه شده در یخچال فریزر بوش عمری طولانی و راندمان بسیار بالایی دارد.

۵. بدنه مقاوم

بدنه یخچال فریزر دوقلو بوش علاوه بر طراحی منحصر به فرد و شیک، از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت بالای بدنه این دستگاه باعث شده تا در صورت حمل و جابجایی به ندرت دچار آسیب یا صدمه شود. همچنین این بدنه عایق بسیار خوبی است و می‌تواند هوای سرد درون یخچال را به خوبی محفوظ نگه دارد. علاوه بر این، لاستیک‌های درب یخچال دچار پوسیدگی نمی‌شوند و به همین دلیل است که مواد غذایی درون یخچال همیشه تازه و سالم خواهند ماند.

خرید یخچال فریزر دوقلو بوش

۶.قابلیت‌ها و امکانات یخچال فریزر دوقلو بوش

در میان این همه موارد ذکر شده، شاید بتوان گفت آن چیزی که بیش از هر چیزی سبب تمایز و برتری یخچال فریزر دوقلو بوش می‌شود، قابلیت‌ها و امکانات ویژه و منحصر به فرد آن است که در این بخش به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دارای قابلیت قفل کودک
  • مجهز به فیلترهای تصفیه آب
  • مجهز به سیستم Fresh air filter که باعث می‌شود هر چند وقت یکبار هوای تازه درون یخچال تولید شود و اینگونه از ایجاد بوی ناخوشایند در مواد غذایی جلوگیری می‌شود.
  • قابلیت Multi Air Flow که به تازه ماندن مواد غذایی بسیار کمک می‌کند.
  • مجهز به تکنولوژی Super Cooling که برای جلوگیری از افت عملکرد یخچال حین افزودن مواد غذایی جدید درون آن، دمای دستگاه را از حد معمول کمتر می‌کند و باعث سردتر شدن فضای داخلی یخچال می‌شود.

۷. عدم تولید صدای زیاد

یکی از دغدغه‌های خریداران در زمان خرید یخچال فریزر این است که موتور دستگاه بیش از اندازه صدا بدهد و باعث مزاحمت آن‌ها حین استراحت بشود. خوشبختانه این مشکل در محصولات برند بوش تا حد زیادی برطرف شده است. به همین جهت می‌توان گفت یکی از دلایل خریدن یخچال فریزر دوقلو بوش همین کم صدا بودن آن است.

۸. جابجایی آسان و راحت یخچال و فریزر دوقلو

در مقایسه با یخچال فریزرهای ساید بای ساید، محصولات دوقلو بوش قابلیت حمل و جابجایی آسان‌تری دارند. به همین دلیل اگر تصمیم به اسباب کشی و یا جابجایی داشته باشید می‌توانید به راحتی یخچال فریزر را که کاملا مجزا از یکدیگر هستند جابجا و به محل جدید انتقال دهید.

۹. فناوری نوفراست (No Frost)

از جمله مشکلاتی که می‌تواند عملکرد موتور یخچال فریزر را با مشکل مواجه کرده و انرژی زیادی از آن صرف کند، یخ زدگی و تولید برفک در فریزر دستگاه است. فناوری نوفراست یکی از قابلیت‌های جذاب و منحصر به فرد یخچال فریزر دوقلو بوش است که به صورت اتوماتیک اقدام به برفک‌زدایی می‌کند.

دلایل خرید یخچال فریزر دوقلو بوش

۱۰. نمایشگر ال ‌ای دی

یکی از امکانات ویژه‌ای که به واسطه پیشرفت تکنولوژی به یخچال فریزرهای دوقلوی بوش افزوده شده است، نمایشگر ال ‌ای دی است. قابلیت‌هایی که برای این نمایشگرها در نظر گرفته می‌شود می‌تواند متفاوت باشد اما مهم این است که شما می‌توانید نحوه عملکرد دستگاه را از روی اطلاعاتی که این نمایشگر در اختیارتان قرار می‌دهد زیر نظر داشته باشید. از جمله تنظیمات این نمایشگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیمات مخصوص برای تغییر دمای داخلی یخچال و فریزر
  • تنظیمات مربوط به تاریخ و زمان
  • تنظیمات مربوط به نور صفحه نمایشگر
  • تنظیمات مربوط به فیلتر یخچال فریزر
  • تنظیمات مربوط به روشن و خاموش کردن یخچال
  • تنظیمات مربوط به یخ ساز و…

نمایندگی یخچال و فریزر بوش بهترین انواع یخچال فریزر دوقلو را با گارانتی وخدمات پس از فروش در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

نتیجه گیری

دلایل خریدن یخچال فریزر دوقلو بوش بسیار گسترده است. از جمله این دلایل می‌توان به مصرف انرژی پایین دستگاه، کیفیت بالای ساخت قطعات آن، کم صدا بودن، قابلیت‌های ویژه‌ای همچون قفل کودک، سیستم ضد برفک، وجود فیلترهای تصفیه آب، صفحه نمایشگر و… اشاره کرد. این محصولات طول عمر بسیار بالایی دارند و به همین دلیل است که هزینه کردن برای خرید آن‌ها قطعا ارزشش را خواهد داشت.

سوالات متداول

این تولیدات مصرف بهینه‌ای دارند، از ظرفیت بالایی برای نگهداری غذاها برخوردار هستند و می‌توانند برای مدت زمان طولانی آن‌ها را تازه و سالم نگه دارند.

بله، تمامی محصولات برند بوش مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شوند. البته بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش مستلزم این است که محصول خود را حتما از طریق مجموعه‌ها و نمایندگی‌های معتبر تهیه کنید.

می‌توان از طریق نمایشگر دستگاه به تنظیمات on/off، تنظیمات یخساز، تنظیمات دمای داخلی، تنظیمات قفل کودک و… دسترسی داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *