راهنمای خرید فر بوش + معرفی مدل های مختلف فر بوش

خرید فر بوش

کاربران زیادی هنگام خرید فر بوش با سوالاتی مواجه می‌شوند که تصمیم‌گیری در مورد انتخاب مدل فر را برایشان سخت می‌کند. اغلب کاربرانی که سراغ خرید لوازم خانگی می‌روند با برند بوش به خوب آشنا هستند. این برند به کشور آلمان تعلق دارد و به دلیل فروش بالای محصولاتش در تمام دنیا، خط تولید خود را در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و… راه‌اندازی کرده است. تمام لوازم برقی بوش تحت لیسانس و نظارت شرکت بوش آلمان تولید می‌شوند.

فر بوش یکی از کالاهای تولیدی این برند معتبر و خوش‌نام است که در فهرست محصولات پرفروش بوش قرار دارد. انواع فر بوش دارای قابلیت‌های کاربردی هستند که فرآیند آشپزی، شیرینی‌پزی و طبخ نان را برای کاربر بسیار آسان، دقیق و خوشایند می‌کند. قیمت فر بوش متناسب با قابلیت‌ها و امکانات هر مدل، متغیر است.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را در رابطه با خرید فر بوش با کاربران به اشتراک بگذاریم. عنوان‌هایی که در این مقاله شرح می‌دهیم عبارتند از:

  • دلایل محبوبیت فر بوش چیست و این دستگاه چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • برنامه‌های کاربردی پخت غذا در انواع فر بوش
  • در ساخت انواع فر بوش چه تکنولوژی‌هایی به کار رفته؟
  • معرفی انواع فر بوش
  • چند مدل از پرفروش‌ترین فر های برند بوش
  • راه‌های مطمئن برای خرید فر بوش اصل
  • قیمت خرید فر برقی و فر گازی بوش

چرا فر بوش محبوب و پرفروش است؟

فر بوش

وجود یک فر چندمنظوره در آشپزخانه موجب تنوع گسترده انواع غذا، دسر و نان‌های خوش‌طعم خانگی در خانه می‌شود. به همین دلیل اغلب کاربرانی که به کیفیت پخت و اصالت طعم اهمیت می‌دهند، به فکر خرید فر بادوام با قابلیت‌های متعدد می‌افتند. از طرفی گرم کردن بسیاری از غذاها روی شعله گاز برای سلامت بدن مضر است. با استفاده از فر می‌توان غذا را در کمترین زمان با حفظ خواص آن گرم کرد.

خرید فر بوش به این دلیل طرفداران زیادی دارد که در طراحی و ساخت انواع فر بوش نکات لازم برای تولید باکیفیت‌ترین محصول چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهری اعمال شده است. فر برقی و فر گازی بوش در سری‌ها و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند که تمام آنها دارای عملکردی بی‌نقص هستند و مصرف انرژی بسیار پایینی دارند.

نکته دیگری که کاربران را به خرید فر بوش ترغیب می‌کند، طراحی فوق‌العاده ظاهر دستگاه است. از آنجا که برند بوش دارای بالاترین جایگاه در حوزه ساخت لوازم برقی خانگی و صنعتی است، برای ظاهر دستگاه‌های تولیدی خود ارزش بالایی قائل است.

کاربرانی که به دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت می‌دهند و ترجیح می‌دهند بهترین چیدمان و نظم را در آشپزخانه اجرا کنند، خرید محصولات بوش را در اولویت قرار می‌دهند. با نگاهی گذرا به سایت اصلی بوش آلمان، متوجه دقت نظر طراحان و سازندگان این برند حرفه‌ای می‌شوید.

عامل دیگری که منجر به محبوبیت فر بوش شده، طول عمر مفید محصولات بوش و دوام قطعات داخلی دستگاه است. از آنجا که شرکت بوش از تکنولوژی‌های برتر دنیا در ساخت کالاهای برقی استفاده می‌کند، قابلیت‌های موجود در فر بوش نسبت به دیگر برندها پیشرفته‌تر و دقیق‌تر است. انواع فر بوش دارای برچسب انرژی A+ هستند و کار خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان می‌رسانند.

برنامه‌ های کاربردی پخت غذا در انواع فر بوش

برنامه های پخت غذا بوش

فر بوش دارای برنامه‌های متعددی برای انواع پخت است. این برنامه‌ها که هر کدام به منظور نوع خاصی از پخت برای مواد غذایی مشخصی طراحی شده‌اند، وجود این کالای برقی در آشپزخانه را بسیار جذاب می‌کند. هر کدام از انواع فر بوش دارای چند برنامه پخت خودکار است که بدون هیچ زحمتی غذا را برای کاربر آماده می‌کند.

در ادامه به توضیح برنامه‌هایی می‌پردازیم که در اغلب مدل‌های فر بوش وجود دارند. تنظیمات دمایی این برنامه‌ها بین 30 تا 300 درجه سانتی‌گراد متغیر است.

برنامه پخت Hot air eco

با فعال کردن این برنامه که به هوای داغ بهینه شناخته می‌شود، گرمای حاصل از المنت حرارتی حلقه‌ای به صورت یکسان در دیوار پشتی اطراف محفظه پخت و پز پخش می‌شود. این نوع گرمایش در دمای بین 125 تا 275 درجه سانتی‌گراد عملکرد موثرتری دارد. برنامه هوای داغ بهینه به منظور کاهش مصرف انرژی در حالت چرخش هوا کاربرد دارد.

برنامه پخت Top/bottom heating

این برنامه گرما را از بالا و پایین به صورت یکسان پخش می‌کند. برای پختن کیک‌هایی با روکش مرطوب از این برنامه پخت استفاده می‌شود. این برنامه یکی از دلایل خرید فر بوش توسط افرادی است که به پخت کیک و شیرینی علاقه دارند. دمای این برنامه بین 30 تا 300 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است.

گریل کردن با هوای در حال گردش (Circulated air grilling)

در روند کار این برنامه، گریل و فن به صورت متناوب روشن و خاموش می‌شوند. در این عملکرد وظیفه به گردش در آوردن هوای گرم اطراف غذا بر عهده فن دستگاه است.

گریل تمام عرض (Grill, large area)

گریل تمام‌عرض برای پخت غذاهایی مانند استیک، سوسیس و تست کردن انواع نان کاربرد دارد. وقتی دستگاه در این حالت قرار می‌گیرد، تمام قسمت زیرین المنت حرارتی گریل در معرض حرارت قرار می‌گیرد.

گریل نیم عرض (Grill, small area)

این برنامه برای گریل کردن مقادیر کم استیک، انواع سوسیس و ساندویچ استفاده می‌شود. بر خلاف برنامه تمام‌گریل، در حالت گریل نیم‌عرض حرارت از ناحیه مرکزی زیر المنت‌های گریل ساطع می‌شود.

تنظیمات پخت پیتزا

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، تنظیمات پیتزا برنامه‌ای بی‌نقص و حرفه‌ای برای تهیه پیتزا در خانه است. در این حالت المنت گرمایشی پایین و المنت حلقه‌ای روی دیواره پشتی محفظه حرارت را تولید می‌کنند.

برنامه گرم نگه داشتن غذا (Keeping food warm)

با استفاده از این برنامه می‌توان غذا را پس از پخت تا زمان سرو در دمایی بین 60 تا 100 درجه سانتی‌گراد گرم نگه داشت.

برنامه یخ زدایی (Defrosting)

این برنامه برای یخ‌زدایی انواع غذاهای یخ‌زده کاربرد دارد و در دمای بین 30 تا 60 درجه سانتی‌گراد با حفظ طعم غذا عمل یخ‌زدایی را انجام می‌دهد.

پخت و پز اتوماتیک (Auto Pilot 10)

برنامه‌های پخت و پز اتوماتیک با توجه به مواد غذایی داخل ظرف فر، حرارت لازم و زمان پخت را تخمین زده و از شروع تا پایان فرآیند پخت را خودکار انجام می‌دهد. تعداد برنامه‌های خودکار در مدل‌های مختلف متغیر است.

گرم شدن سریع

به منظور صرفه‌جویی در وقت و انرژی، می‌توان از گزینه پخت سریع استفاده کرد. دما در این برنامه 100 درجه سانتی‌گراد یا بالاتر است. برای استفاده از گرمایش سریع، فقط لازم است دما و نوع گرمایش انتخاب شوند و نیازی به تعیین زمان برای کار دستگاه نیست.

در ساخت انواع فر بوش چه تکنولوژی‌هایی به کار رفته است؟

قیمت فر بوش

یکی دیگر از دلایل کاربران برای خرید فر بوش ، مجهز بودن انواع فر بوش به تکنولوژی‌های روز دنیا است. ویژگی‌هایی که در مدل‌های مختلف فر توکار و فر ایستاده وجود دارند، خرید فر بوش را کاملا توجیه می‌کند. در این بخش به توضیح انواع تکنولوژی‌های به کار رفته در فر بوش می‌پردازیم.

هوای داغ چهار بعدی

هوای داغ چهاربعدی منجر به ایجاد گرمای یکنواخت در تمام بخش‌های غذا می‌شود. این ویژگی به کیفیت پخت کمک قابل توجهی می‌کند.

ویژگی Pyrolytic self-cleaning

با کمک این ویژگی دمای داخل محفظه فر تا 480 درجه سانتی‌گراد بالا رفته و هر نوع آلودگی داخل محفظه را به خاکستر تبدیل می‌کند. در نهایت می‌توان با استفاده از یک دستمال به سادگی داخل فر را تمیز کرد.

نمایشگر لمسی TFT

این نمایشگر که روی بدنه دستگاه قرار دارد، تنظیمات فر را به کاربر نشان می‌دهد. دکمه‌های این نمایشگر لمسی هستند و کاربر با لمس گزینه مورد نظر خود دستور کار فر را تعیین می‌کند.

ویژگی Eco Clean Direct

در دیواره‌های داخلی فر بوش یک پوشش خاص از گلوله‌های سرامیکی تعبیه شده که به پاره کردن بافت چربی روی دیواره و سقف کمک می‌کند. به این ترتیب بدون نیاز به صرف زمان و انرژی می‌توان داخل فر را تمیز کرد.

سیستم نرم برای باز و بسته شدن درب فر

از دیگر تکنولوژی‌های کاربردی به کار رفته در انواع فر بوش می‌توان به سیستم نرم باز و بسته شدن درب دستگاه اشاره داشت که مانع از حرکت سریع درب فر می‌شود. این سیستم به عمر طولانی دستگاه کمک می‌کند.

معرفی انواع فر بوش

انواع فر بوش

برند بوش انواع فر را در سه نوع برقی، گازی و ترکیبی روانه بازار می‌کند. از محبوب‌ترین انواع فر باید به فر برقی توکار بوش اشاره کرد. خرید فر برقی توکار بوش از آنجا که این نوع فر داخل کابینت نصب می‌شود، کاربرانی که به نظم و دکوراسیون آشپزخانه اهمیت می‌دهند، این نوع را به دیگر انواع فر بوش ترجیح می‌دهند.

برای بعضی از کاربران سوال است که فر برقی و گازی دارای چه تفاوت‌هایی هستند؟ فر گازی بوش همان‌طور که از نامش مشخص است به گاز شهری وصل می‌شود. این مدل‌ها دارای دوشاخه برق نیز هستند تا در مواقع قطعی گاز امکان استفاده از آنها وجود داشته باشد. هر کدام از انواع فر بوش دارای مزایا و معایبی هستند که در این بخش به بررسی آنها می‌پردازیم.

فر برقی بوش

مدل‌های مختلف فر برقی بوش دارای قابلیت‌های مهمی هستند که در افزایش خرید فر بوش در بین کاربران موثر است. فر برقی بوش به صورت ایستاده و توکار طراحی و تولید می‌شود که خریدار به تناسب فضای آشپزخانه و سلیقه خود یکی از مدل‌ها را انتخاب می‌کند. چند مورد از مزایای فر برقی بوش عبارتند از:

  • برای پخت کیک و شیرینی بسیار مناسب است.
  • از آنجا که المنت دارد، حرارت بیشتری را نسبت به فر گازی تولید می‌کند.
  • تنوع فر برقی توکار بوش نسبت به نوع گازی خیلی بیشتر است.
  • طراحی، رنگ و امکانات فر برقی در برابر فر گازی تنوع بالاتری دارد.

فر گازی بوش

برای خانواده‌های زیادی مصرف فر برقی مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل شماری از کاربران ترجیح می‌دهند فر با گاز کار کند و مصرف انرژی نداشته باشد. فر گازی بوش نیز دارای مزایایی است:

  • از نظر مصرف انرژی و هزینه مقرون به صرفه است.
  • فر گازی نسبت به فر برقی سریع‌تر گرم می‌شود.
  • فر گازی زودتر خاموش شده در نتیجه سریع‌تر سرد می‌شود.
  • در مقایسه با فر برقی ارزان‌تر است.
  • هزینه نگهداری و تعمیرات فر گازی پایین‌تر است.
  • در طول عمر فر گازی محدودیت زمانی وجود ندارد ولی المنت‌های فر برقی معمولا بعد از گذشت ده سال خراب شده یا به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند.

فر توکار بوش با فر ایستاده چه تفاوتی دارد؟

فر توکار بوش

خرید فر توکار بوش نسبت به فر ایستاده رایج‌تر است. این فر داخل کابینت جا می‌گیرد و فقط پنل تنظیمات و قسمت جلویی فر مشخص است. بدنه فر داخل کابینت نصب شده که به ایجاد نظم در محیط آشپزخانه کمک می‌کند. بدنه فر ایستاده کاملا مشخص است و روی کابینت یا میز داخل آشپزخانه قرار می‌گیرد.

فر برقی نسبت به فر گازی دارای فضای داخلی کوچکتری است و ممکن است تمام ظرف‌ها داخلش جا نگیرند.

چند مدل از پر فروش ‌ترین فرهای برند بوش

خرید فر توکار بوش در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. محبوب‌ترین فر های بوش به دسته انواع فر برقی توکار تعلق دارند. قیمت فر توکار بوش به تناسب مدل محصول و قابلیت‌های آن متغیر است. در این بخش به معرفی چند مدل پرفروش پرداخته و مشخصات هر یک را توضیح می‌دهیم.

فر برقی توکار بوش سری 8 مدل HBG632BS1I و مشخصات آن

فر بوش مدل HBG632BS1I

فر برقی توکار بوش مدل HBG632BS1I از جدیدترین فرهای توکار بوش به شمار می‌آید. تناسب قیمت فر برقی بوش با طراحی شیک، امکانات متعدد و دوام محصول منجر به فروش بالای این کالای برقی شده است. مصرف انرژی این فر بوش نیز مانند دیگر محصولات جدید این برند، A و عملکرد آن فوق‌العاده است. نمایشگر LED به کار رفته در این محصول امکان نظارت بر عملکرد دستگاه را فراهم می‌کند.

داخل محفظه فر یک لامپ هالوژنی تعبیه شده که با روشن کردن فضای داخلی فر امکان مشاهده غذا را برای کاربر به وجود می‌آورد. محدوده دما در این محصول بین 30 تا 300 درجه سانتی‌گراد متغیر است. حجم این مدل فر بوش 71 لیتر و مجهز به فن خنک‌کننده یکپارچه است.

قابلیت ها و ویژگی‌های ظاهری فر بوش مدل HBG632BS1I

در تولید این دستگاه از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شده است. هوا در حفره‌های داخلی این فر در سه سطح توزیع شده و می‌توان از دستگاه برای پخت هم‌زمان سه نوع غذا بدون تداخل طعم آنها با هم، استفاده کرد. این محصول به 5 عملکرد پخت فوق‌العاده مجهز است که برای پخت انواع کباب عملکرد بی‌نظیری دارد. برنامه گرم کردن سریع، برنامه یخ‌زدایی، پیش‌گرم کردن، تنظیمات پیتزا، هوای داغ بهینه و… از جمله برنامه‌های کاربردی این دستگاه هستند.

از دیگر قابلیت‌های این محصول که افراد را به فکر خرید فر بوش می‌اندازد، می‌توان به سیستم Eco Clean Direct اشاره داشت. پوشش سرامیکی داخل محفظه به تمیز کردن فضای داخلی فر کمک ویژه‌ای می‌کند.

این مدل فر برقی توکار بوش طراحی بی‌نظیری دارد و جنس بدنه آن از فولاد ضد زنگ است. جنس درب دستگاه از شیشه بسیار مقاوم است که امکان مشاهده فرآیند کار فر برقی را فراهم می‌کند. از امکانات این مدل می‌توان به خاموش‌کننده ایمنی، قفل کودک و نشانگر گرمای باقی‌مانده اشاره کرد.

حداکثر ارتفاع فر 595 میلی‌متر، حداکثر عرض 568 و عمق آن 550 میلی‌متر است. وزن دستگاه حدود 35 کیلو و طول سیم برق آن 120 سانتی‌متر است. نوع قفسه‌های این مدل فر توکار بوش ریل قلاب‌دار و فضای داخلی دارای 5 طبقه است.

فر برقی توکار بوش سری 6 مدل HBJ558YS0Q

فر بوش مدل HBJ558YS0Q

ویژگی‌های فر برقی توکار بوش مدل HBJ558YS0Q افراد زیادی را به خرید فر بوش ترغیب می‌کند. این مدل در دسته دستگاه‌های پیشرفته برند بوش قرار دارد. قابلیت‌ها و تنظیمات کاربردی این مدل عامل اصلی محبوبیت این فر برقی توکار است. سطح مصرف انرژی این محصول A است و صرفه‌جویی خوبی در مصرف انرژی دارد.

حجم این فر 66 لیتر و توان مصرفی دستگاه برابر با 3300 وات است. فن خنک‌کننده یکپارچه این فر برقی که از جنس استیل ضد زنگ است به طول عمر مفید دستگاه کمک موثری می‌کند. این مدل فر توکار بوش دارای قابلیت Eco Clean Direct و هوای داغ بهینه است. در این دستگاه 8 برنامه پخت انواع غذا و کیک طراحی شده است.

از دیگر ویژگی‌های این فر برقی بوش می‌توان به سیستم یخ‌زدایی، سیستم گرمایش از بالا و پایین، گریل همراه با هوای داغ، تنظیمات پیتزا، هوای داغ سه‌بعدی، گریل نیم‌عرض و تمام‌عرض اشاره داشت. همراه با این دستگاه، لوازم جانبی مانند تابه معمولی، تابه توری ترکیبی و سینی شیرینی‌پزی به خریدار تحویل داده می‌شود.

این مدل طراحی منحصر به فردی دارد که زیبایی آشپزخانه را چندبرابر می‌کند. این فر توکار بوش دارای ارتفاع 575 میلی‌متر، عرض 560 و عمق 550 میلی‌متر است. قیمت این فر توکار بوش نسبت به امکانات آن عالی است. رنگ این فر مشکی است که هارمونی بی‌نظیری را در محیط آشپزخانه ایجاد می‌کند.

بدنه این مدل فر بوش از جنس استیل ضد زنگ و دارای درب شیشه‌ای به منظور مشاهده فرآیند پخت است. درب دستگاه از دو شیشه درونی و بیرونی ساخته شده که مقاومت درب در برابر حرارت بالا را تضمین می‌کند. ولوم چرخشی، صفحه کلید لمسی و نمایشگر دیجیتالی از جمله امکانات محصول است.

فر برقی توکار بوش مدل HBF534EB0Q و مشخصات آن

فر بوش مدل HBF534EB0Q

مدل فر برقی توکار بوش مدل HBF534EB0Q برقی توکار بوش نیز از جمله محصولات پرفروش این شرکت است. مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، خریداران زیادی را به خرید فر بوش تشویق کرده است. حجم این فر 67 لیتر است و محصول دارای برچسب انرژی A است.

توان مصرفی کباب‌پز این فر برقی 2300 وات و دارای ریل‌های تلسکوپی است. ویژگی Eco Clean Direct در این مدل نیز اعمال شده است. این محصول به قابلیت پخت غذا با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن تجهیز شده و مواد غذایی در فرآیند پخت خواص خود را از دست نمی‌دهند.

فر توکار مدل HBF534EB0Q دارای هشت برنامه پخت پیشرفته است که تمام آنها عملکرد بی‌نقصی دارند. هوای گرم سه بعدی، گرمایش بالا/پایین، یخ‌زدایی، هوای داغ بهینه، گریل و پخت پیتزا چند مورد از برنامه‌های کاربردی پخت هستند که دستگاه به آنها مجهز است.

طراحی این مدل فر برقی بوش با هر دکوراسیونی هم‌خوانی داشته و نظمی ضروری را در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کند. افرادی که به دکوراسیون لوکس اهمیت می‌دهند، برند بوش را برای خرید فر انتخاب می‌کنند. این دستگاه دارای عرض 600 میلی‌متر، ارتفاع 600 و عمق 600 میلی‌متر است و به رنگ مشکی در بازار عرضه می‌شود.

درب دستگاه شیشه‌ای است و در برابر حرارت بالا مقاومت فوق‌العاده‌ای دارد. صفحه کلید دستگاه لمسی و مجهز به نمایشگر دیجیتال است. ولوم‌های انتخاب برنامه پخت و تنظیمات دما در نگاه اول این‌طور به نظر می‌رسند که هم‌سطح سطح دستگاه و کنسول هستند ولی با فشار دادن هر یک از آنها، بیرون آمده و در دسترس قرار می‌گیرند.

فر توکار بوش مدل HBG43S360I و مشخصات آن

این فر نیز به امکانات مدل‌های قبل مجهز است و طراحی بدنه آن بسیار هنرمندانه است. این محصول پرطرفدار بوش دارای بدنه‌ای با نمای Color Glass است. نمای شیشه‌ای سفید این دستگاه ظاهر بی‌نظیری را برای این محصول رقم زده و منجر به افزایش تعداد متقاضیان خرید فر توکار بوش شده است.

این مدل فر برقی بوش دارای 7 برنامه پخت کاربردی و پیشرفته است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین کیفیت غذا را به کاربر تحویل می‌دهد. ظرفیت این فر 60 لیتر است و دارای 2 طبقه ریل‌های تلسکوپی با قابلیت ترمز است. سیستم Eco Clean Direct به طور خودکار تمیز کردن محفظه داخلی را انجام می‌دهد.

برنامه پخت بالا/پایین، برنامه گرم کردن، برنامه یخ‌زدایی، قابلیت هوای داغ بهینه، فن خنک‌کننده و… چند نمونه از ویژگی‌های مهم این مدل فر توکار بوش هستند.

در جعبه این فر لوازم جانبی مانند سینی آلومینیومی شیرینی‌پزی، توری ترکیبی، تابه معمولی و… برای استفاده خریدار قرار داده شده است. درب این دستگاه عمودی باز می‌شود و با سیستم Soft Close کمترین صدا را هنگام بسته شدن دارد. این ویژگی منجر به عمر مفید فر برقی می‌شود.

راه‌ های مطمئن برای خرید فر بوش اصل

فر اصل بوش

برای خرید فر بوش اصل آلمان لازم است به نمایندگی‌های معتبر برند بوش در ایران مراجعه کنید. خانه بوش مرجع خرید مطمئن محصولات تولیدی این شرکت باسابقه است. کارشناسان فروش خانه بوش به صورت تلفنی و حضوری در کمال صبر و حوصله تمام سوالات کاربران را در مورد جزییات انواع فر بوش و قیمت فر برقی بوش پاسخگو هستند.

خانه بوش به عنوان نمایندگی رسمی برند بوش آلمان در تهران فعالیت دارد و امکان ارسال محصولات بوش را به تمام نقاط ایران برای کاربران فراهم کرده است. افرادی که قصد خرید فر بوش را دارند، بهتر است هنگام خرید کالا نکاتی را در نظر بگیرند. از جمله مواردی که خریدار هنگام خرید فر بوش باید آن را در نظر بگیرد، دریافت ضمانت‌نامه اصل کالا است.

خانه بوش همراه با کالا، ضمانت‌نامه رسمی و خدمات پس از فروش را به خریدار ارائه می‌کند.

قیمت خرید فر برقی و فر گازی بوش

خرید فر بوش

انواع فر بوش دارای بازه‌های قیمتی متغیری هستند. از آنجا که تولید این محصول توسط برند بوش با تنوع بالایی صورت می‌گیرد، کاربر با توجه به بودجه مورد نظر خود گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب و خرید فر بوش دارد. انواع فر بوش در سری‌های مختلف روانه بازار می‌شوند که سری 8 جدیدترین گروه فر برقی بوش است.

محصولات جدیدتر بوش مصرف انرژی پایین‌تری دارند و به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تجهیز شده‌اند. قیمت فر برقی بوش به مدل دستگاه و قابلیت‌های آن وابسته است. قیمت فر توکار بوش نسبت به انواع فر گازی بیشتر است ولی برای پخت غذاهای خاص به قابلیت‌های پیشرفته‌تری مجهز است.

برای اینکه بهترین گزینه را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید، بهتر است از مشاورین متخصص خانه بوش کمک گرفته و در جریان قیمت فر بوش قرار بگیرید. خانه بوش تمام محصولات این برند را با ارائه گارانتی معتبر به مشتری تحویل می‌دهد که این امر نشانه قطعی اصل بودن کالاست.

کلام پایانی

در این مقاله به شرح ویژگی‌های مهم انواع فر بوش پرداختیم. برند معتبر بوش که متعلق به آلمان است، در کشورهایی مانند ایتالیا، ترکیه و اسپانیا دارای خط تولید است. محصولات این خطوط تولید نیز تحت نظارت مهندسین شرکت بوش آلمان تولید می‌شوند و هیچ تفاوتی با محصولات تولیدی کشور آلمان ندارند.

از آنجا که برند بوش در طراحی و ساخت لوازم برقی خانگی و صنعتی سابقه درخشانی دارد، خرید فر بوش انتخاب کاربران زیادی در سطح جهان است. عمر قطعات داخلی انواع فر بوش بسیار بالا هستند و فقط المنت‌های فر برقی بوش نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا می‌کنند. عمر مفید این المنت‌ها که بهترین کیفیت را دارند حدود ده سال است.

شرکت بوش فر را در سه نوع گازی، برقی و ترکیبی روانه بازار می‌کند. تعدادی از کاربران که ترجیح می‌دهند استفاده کمتری از وسایل برقی داشته باشند، خرید فر بوش گازی را انتخاب می‌کنند. استفاده از فر گازی هزینه کمتری داشته و نگهداری آن نیز آسان‌تر است. با این حال، انواع فر برقی بوش به دلیل داشتن المنت‌ گرمای بیشتری را تولید می‌کنند و برای پخت کیک، شیرینی و غذاهای خاص بهتر هستند.

قیمت فر برقی بوش نسبت به فر گازی بیشتر است و تنوع مدل بالاتری دارد. سری 8 فر برقی توکار بوش جدیدترین سری فر برقی است که در تمام کشورها فروش بسیار زیادی دارد. ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل‌های مختلف سری 8 بوش کاملا پیشرفته هستند.

در مقاله به معرفی چند مدل فر پرفروش برند بوش پرداختیم و مشخصات آنها را توضیح دادیم. اگر قصد خرید فر بوش را دارید، مقاله را به دقت مطالعه کرده و معیارهای خود را برای خرید فر بوش مشخص کنید. داشتن اطلاعات لازم در مورد قابلیت‌ها و نحوه عملکرد کالای برقی، به انتخاب هوشمندانه محصول کمک می‌کند.

4.5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *