برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش به چه نکاتی باید توجه کنیم

خرید یخچال ساید بای ساید بوش

خرید یخچال ساید بای ساید بوش همانند تمام لوازم مورد نیاز برای منزل، باید با توجه بر یکی سری اصول و معیار صورت بگیرد. بی‌شک همه ما می‌دانیم که محصولات برند بوش از نظر کیفیت و کارایی همیشه اول بوده و هستند. بنابراین کسانی که قصد خرید یخچال ساید باکیفیتی دارند ناخودآگاه اولین برندی را که انتخاب می‌کنند، بوش است. اما باید بگویم که برای تجربه خرید موفق و دستیابی به پخچال‌فریزی کاربردی باید در حین انتخاب و خرید یخچال‌ فریز بوش مخصوصا مدل‌های ساید به یک سری نکات مهم توجه کرد. در ادامه مطالب پیش‌نیازهای لازم برای خرید این دسته از محصولات بوش را معرفی خواهیم کرد.

معرفی یخچال ساید بای ساید بوش

یخچال فریز ساید بای ساید بوش یکی از بهترین و زیباترین نمونه‌های موجود در بازار است و طرفدارن زیادی دارد. کسانی که قصد خرید یخچال ساید بای ساید بوش را دارند، باید قبل از هر چیزی با ظاهر این دسته از محصولات بوش آشنا باشند. زیرا این امکان تاثیر زیادی بر کیفیت خرید آن‌ها خواهد گذاشت.

یخچال‌های ساید بای ساید بوش مشابه یخچال‌های دوقلو هستند. منتهی یک خط عمود، قسمت یخچال و فریزر را از هم جدا می‌کند. البته ساید باید ساید بوش چسبیده به هم هستند و به‌طور کلی جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد دارند.

یخچال‌هایی ساید بای ساید، در کنار طراحی ظاهری زیبا و جذاب بسیار کاربردی بوده و از به‌روزترین امکانات و قابلیت‌ها بهره‌مند هستند. برخی از مهمترین امکانات و قابلیت‌های این دسته از محصولات بوش شامل موارد زیر است.

قیمت یخچال ساید بای ساید بوش 

مجهز به پنل تنظیمات لمسی

روی درب یخچال و فریزر  یخچال‌های ساید بوش یک پنل لمسی با صفحه ال‌ای‌دی تعبیه شده است. به این ترتیب برای تنظیم درجه هر دو قسمت دیگر نیازی به بازگشایی درب یخچال نسبت. بلکه از طریق پنلی لمسی موجود روی درب می‌توان تنظیمات مورد نظر را برای آن اعمال کرد.

مجهز به سیستم Multi Airflow System یا سیستم چندگانه پخش هوا

سیستم چندگانه پخش هوا سبب می‌شود هوای سرد با سرعت بیشتری درون یخچال و فریزر پخش شود. در نتیجه همه قسمت‌ها از دمای سرد و یکسانی برخوردار می‌شوند و مواد غذایی خاصیت و تازگی خود را بهتر و بیشتر حفظ می‌کنند. به این ترتیب عملکرد دستگاه بهتر و طول‌عمر آن بالاتر می‌رود و همچنین تمایل مردم برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش بیشتر می‌شود.

بهره‌مندی از قابلیت super freez

تکنولوژی انجماد سریع، که تقریبا همه یخچال‌های ساید بای ساید بوش از آن برخوردار هستند دمای مواد غذایی را با سرعت بیشتری نسبت به حالت معمولی کاهش می‌دهد. در نتیجه مواد غذایی با سرعت بیشتری به دمای انجماد رسیده و منجمد می‌شوند. این قابلیت در حفظ ارزش غذایی مواد بسیار موثر است.

بهره‌مندی از قابلیت super cool

فناوری سرعت بالای کاهش دما نیر از جمله قابلیت‌های ارزشمند بوده که در حفظ کیفیت مواد غذای درون یخچال بسیار موثر است و در همه یخچال‌فریزرهای مدرن و ساید بوش وجود دارد.

یخچال ساید بای ساید بوش بدون برفک

یکی دیگر از ویژگی‌هایی اشتیاق مردم برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش را زیاد می‌کند، این است که فاقد برفک هستند. بنابراین دیگر نیاز به تمیز کاری و برفک‌زدایی ندارند. همین عامل استفاده از آنها را برای کاربران بسیار راحت می‌کند.

مجهز به سیستم یخ‌ساز و آب‌سردکن

قیمت یخچال ساید بای ساید بوش

یخچال‌ فریزهای ساید بوش قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری را دارند. همچنین از سیستم آب‌سردکن و یخ‌ساز نیز بهره‌مند هستند. بنابراین بدون آنکه نیازی به پرکردن مخزن یخ ساز و آب‌سردکن داشته باشند در کمترین زمان به‌اندازه نیاز یخ و آب خنک در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

به این ترتیب کاربران این دسته از محصولات بوش بدون آنکه با محدودیت مواجه شوند، می‌توانند به اندازه کافی و همچنین نیازشان از این دستگاه یخ و آب خنک دریافت کنند.

مجهز به دو برنامه یخ‌ساز متفاوت

یخچال‌فریزر‌های ساید بوش از دو برنامه یخ‌ساز متفاوت و مجزا برخوردار هستند. به این ترتیب کاربران هر زمان که نیاز داشته باشند، می‌توانند به‌راحتی متناسب با نیاز خود برنامه یخ ساز مناسب را انتخاب کنند.

مجهز به موتور اینورتر

همانطور که گفتیم شرکت بوش همواره از به‌روزترین امکانات و تکنولوژی‌ها برای تولید محصولات خود بهره می‌برد. از این‌رو موتوری که روی یخچال‌فریزرهای‌ ساید بای ساید بوش تعبیه شده است از نوع اینورتر بوده و طول عمر بسیار طولانی و کارکرد بی‌نظیری دارد. همچنین انتخاب موتور اینورتر یک مزیت دیگر نیز به یخچال‌های ساید بوش ارزانی داده که شامل مصرف انرژی کم است.

جادار 

یخچال ساید بوش

دیگر ویژگی مثبتی که مردم تشویق به خرید یخچال ساید بای ساید بوش می‌کند، فضای داخلی جادار و بزرگ آن است. در واقع این دسته برخلاف سایر یخچال‌فریزرهای ساید از محفظه داخلی جاداری برخوردار هستند و به اندازه کافی فضا برای نگهداری مواد غذایی مختلف دارند.

مجهز به سیستم فیلتر آب

این دسته از محصولات دارای فیلتر آب هستند و در کنار عرضه آبی زلال و گوارا به کاربران، تمام ناخالصی‌ها و ذرات آلوده موجود در آب را نیز از بین می‌برند. البته سیستم فیلتراسیون داخل یخچال نیز مزیت دیگری است که این قابلیت نیز به اندازه کافی مفید بوده و مانع از بو گرفتن مواد غذای درون یخچال می‌شود.

مجهز به فناوری هوم‌بار

فناوری هوم‌بار که اغلب در مدل‌های جدید و رده بالایی ساید بوش وجود دارد، شامل محفظه‌ای است که روی درب یخچال قرار دارد. این محفظه معمولا برای نگهداری انواع نوشیدنی و بطری استفاده می‌شود.

به این ترتیب هوم‌بار هم جذابیت زیادی به ظاهر و نمای یخچال می‌دهد و هم آنکه امکان دسترسی به نوشیدنی‌ها و همچنین دیگر موارد پرکاربرد را راحت‌تر می‌کند. مهم‌ترین مزیت هوم‌باز جلوگیری از هدر رفت انرژی و انتقال هوای گرم درون یخچال است.

مجهز به کنترل دمای الکترونیکی

سیستم کنترل دمای الکترونیکی به کاربران این امکان را می‌دهد که دمای یخچال را متناسب با شرایط انتخاب کنند. این سیستم شامل نمایشگری LED است که روی درب هر دو قسمت یخچال وجود دارد.

میزان رطوبت و دمای یخچال روی نمایشگر فوق نمایان می‌شود. بنابراین کاربران به راحتی و بدون نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال می‌توانند از وضعیت آن مطلع شده و در صورت نیاز دمای آن را تغییر دهند.

انواع و سری‌های یخچال ساید بای ساید بوش

ساید بای ساید بوش اصل

یکی از نکات بسیار مهم برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش این است که متقاضی خرید با سری‌ها و مدل‌های مختلف آن آشنا باشد. کمپانی بوش برای تولید این دسته از محصولات خود نیز مطابق با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات بسیار متنوعی راهی بازار کرده است.

در حال‌حاضر یخچال‌فریزرهای ساید بوش در سری‌های متخلف 2، 4، 6 و 8 در بازار وجود دارند که همه سری‌ها از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. بنابراین آن دسته از افرادی که کیفیت ساخت را همواره در اولویت خرید خود قرار می‌دهند، می‌توانند بدون دغدغه از بین همه سری‌ها دنبال محصول مورد نظر خود باشند.

اما وجه تمایز مهم بین سری‌های یخچال فریزر ساید بوش سطح تکنولوژی و فناوری به‌کار رفته در آن‌ها است. قابلیت و امکانات نیز از جمله موارد مهمی هستند که حین خرید یخچال ساید بای ساید بوش برای بسیاری از خریداران مهم است.

تکنولوژی‌های سری 6 و 8 یخچال ساید بوش

به‌طور کلی سری‌های رده بالای بوش نظیر سری 6 و 8 به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی‌های به‌روزتر نسبت به سری‌های رده پایین  از امکانات و قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند هستند. بنابراین افرادی که تمایل دارند به‌روزترین و کارآمدترین یخچال ساید بوش را بخرند، باید به‌سراغ سری‌های بالا بروند.

تنوع محصولات بوش در هر دسته‌بندی بسیار بالا بوده و هر سری شامل مدل‌های بسیار زیادی است. معمولا شباهت‌های زیادی بین مدل‌های مختلف در هر سری وجود دارد و تفاوت بین آن‌ها بسیار اندک و جزئی است.

البته باید به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که مدل‌های رده بالا که غالبا در سری‌های جدید جای دارند، نسبت به مدل‌های رده پایین گران‌قیمت‌تر هستند. از این‌رو متقاضیان خرید یخچال ساید بای ساید بوش باید متناسب با بودجه و قدرت خرید خود دست به انتخاب بزنند.

در ادامه مطالب مشخصات و ویژگی‌های یکی از مدل‌های هر سری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

یخچال ساید بای ساید بوش KAN90VI204 سری 2 بوش

یخچال ساید بای ساید بوش سری 2

یخچال ساید بای ساید بوش KAN90VI204 همانطور که از عنوان مشخص است، جزو محصولات سری 2 بوده و زیر نظر بوش آلمان در کره جنوبی تولید می‌شود.

در رابطه با امکانات و قابلیت‌های آن باید بگویم که مجهز به سیستم جریان چندگانه هوا، کنترل الکترونیکی دما، سیستم ضد برفک و غیره است. این محصول دارای عرض 910، ارتفاع 1770، عمق 720 میلی‌متر و وزن خالص 113.0 کیلو گرم است.

قفسه‌های آن قابلیت تنظیم را دارند و همچنین مجهز به فیلتر هوا و تهویه داخلی است. قابلیت‌های انجماد و سیستم سردکن سریع نیز برای آن وجود دارد و کاربران می‌توانند از این امکانات نیر بهره‌مند شوند. همانطور که گفتیم قیمت یخچال بوش سری 2 نسبت به سایر موارد مناسب‌تر است که این گزینه نیز از این قاعده مستثنی نیست و قیمت مناسبی دارد.

ساید بای ساید بوش مدل KAN56V40 سری 4 بوش

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN56V40 سری 4 بوش جزو مدل‌های است که در بین سری محصولات سری 4 قرار دارد. این محصول نیز از کیفیت ساخت خوب و ایده‌آلی بهره‌مند است. همچنین از نظر امکانات در سطح مطلوب و رضایت بخشی قرار دارد. بدون برفک بوده و از فضا داخلی کافی برای نگهداری موارد غذایی برخوردار است.

این محصول مجهز به کشوی کنترل دما، قابلیت انجماد سریع، سیستم جریان هوای چندگانه، کنترل الکترونیکی دما و امکانات متعدد بسیار زیاد دیگری است. همچنین از نظر ظاهری نیز طراحی بسیار ایده‌آل و جذابی دارد.

ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 سری 6 بوش

یخچال ساید بای ساید بوش سری 6

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل KAD80A404 جزو سری‌های 6 به شمار می‌رود و همانند دیگر مدل‌های قرار گرفته در این دسته از کیفیت ساخت ایده‌آل و امکانات زیادی برخوردار است.

این محصول جزو تولیدات جدید برند بوش بوده و از این‌رو می‌توان پیش‌بینی کرد که تمام تکنولوژی‌هایی نوین و کاربردی برای یخچال‌ها را دربر دارد. خرید یخچال ساید بای ساید بوش سری 6 امکاناتی فراتر از یک یخچال برای کاربران فراهم می‌آورد.

جنس بدنه محصول تمام استیل درجه‌یک و رنگ آن نقره‌ای است. طراحی ظاهری و داخلی کاملا مهندسی و شیکی دارد و فضای جادار داخلی، آن برای خانواده‌های پرجمعیت یک انتخاب بی‌نظیر کرده است. این محصول متناسب با قابلیت و کارایی‌هایش نسبت به دو مدل معرفی شده در مباحث قبلی قیمت بیشتری دارد.

ساید بای ساید بوش KAG90AI20N سری 8

یخچال‌فریزر بوش مدل BOSCH KAG90AI20N از مدل‌های سری 8 به‌شمار می‌رود. این محصول یکی از تولیدات بسیار ارزشمند برند بوش است که امکانات و قابلیت‌های بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

همچنین از نظر طراحی ظاهری نیز بسیار زیبا بوده و ظاهری لوکس و لاکچری دارد. جنس و رنگ بدنه این محصول استیل ضد زنگ درجه یک است و معادل 608 لیتر گنجایش دارد. در داخل محفظه یخچال 3 طبقه و 3 کشو موجود است که اندازه مناسبی دارند و حجم زیادی از موارد غذایی را با نظم خاصی می‌توان درون این محصول جایی داد.

یخچال ساید مدل BOSCH KAG90AI20N مجهز به پنل تنظیمات فوق پیشرفته بوده و به‌واسطه آن امکانات زیادی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. همچنین قفل کودک دارد و درصورت فعال بودن قفل، کودکان نمی‌توانند درب آن را باز کرده و یا سیستم‌های موجود روی درب را که شامل یخ ساز و آب‌سردکن‌ هستند را دستکاری کنند.

امکانات و قابلیت‌های این مدل یخچال بسیار زیاد بوده و به‌جرات می‌توان گفت که می‌تواند تمامی انتظارات و نیازهای کاربران را مرتفع سازد.

نکات و راهنمایی‌هایی لازم برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش

 

کسانی که تمایل به تجربه خریدی موفق دارند، باید برای خرید یخچال ساید بوش به نکات متعددی توجه داشته باشند. از آنجایی که یخچال یک وسیله ضروری و در عین حال گران‌قیمت است خرید آن باید کاملا هوشمندانه صورت بگیرد. منظور از خرید هوشمندانه انتخاب گزینه‌ای متناسب با نیاز و بودجه است.

به‌‌جرات می‌توان گفت که یخچال‌های ساید پرطرفدارترین و همچنین زیباترین نوع یخچال‌فریزر به‌شمار می‌روند برای همین میزان تقاضا برای آن‌ها همیشه بالا است. به همین دلیل تولیدکنندگانی نظیر بوش برای پوشش همه سلیقه‌ها این مدل یخچال را با تنوع زیادی راهی بازار کرده‌اند. شاید همین امر خریدار را برای انتخاب به چالش بکشاند. در ادامه مطالب ما تصمیم داریم مهمترین اصول و معیارهای حاکم بر خرید یخچال ساید بوش را مورد بررسی قرار دهیم.

توجه به میزان بودجه و قدرت خرید

همانطور که گفتیم بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش خریدی است که متناسب با نیاز و بودجه صورت بگیرد. در حال‌حاضر عوامل مختلفی نظیر افزایش نرخ ارز و عدم ثبات بازار موجب شده‌اند قیمت محصولات بوش در کشور ما طی چند سال اخیر نرخ رشد تصاعدی داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از ایرانی‌ها قدرت انتخاب و خرید محصولات این برند را دست داده‌اند.

افرادی که می‌خواهند در چنین شرایطی بهترین یخچال ساید بوش را بخرند، باید قبل از هر چیزی به قدرت خرید خود توجه کنند. سپس متناسب با بودجه‌ای که برای خرید یخچال ساید بوش درنظر گرفته‌اند، مدلی را که بیشترین همخوانی با نیازها و سطح انتظارات آن‌ها دارد را انتخاب کنند.

توجه به ابعاد و اندازه یخچال

انتخاب یخچال ساید بوش با ابعاد و اندازه مناسب نیر از مولفه‌های مهم تجربه خریدی موفق است. البته به‌‌طور کلی یخچال‌فریزرهای ساید بای ساید بوش، نسبت به سایر یخچال‌ها سایز بزرگتری دارند. پس قبل از هر چیزی باید از وجود فضای کافی در آشپزخانه برای آن‌ها مطمئن شد.

معمولا ظرفیت داخلی یخچال با واحد لیتر و ظرفیت خارجی آن با واحد فوت مشخص می‌شود. متقاضیان خرید یخچال ساید بای ساید بوش برای انتخاب گزینه‌ای با فوت و لیتر مناسب باید به 3 فاکتور مهم که شامل فضای آشپزخانه، تعداد اعضای خانواده و میزان مصرف انرژی است، توجه داشته باشند.

میزان مصرف انرژی

همان‌طور که در مطلب قبلی نیز گفتیم میزان مصرف انرژی یکی از معیارهای مهم برای انتخاب اندازه یخچال فریزر است. شاید برای بسیار این سوال پیش آید که میزان مصرف انرژی چه رابطه با اندازه یخچال دارد. باید بگویم که هرچقدر یخچال ساید بزرگتر باشد به‌مراتب مصرف انرژی آن نیز افزایش خواهد یافت.

از این‌رو کسانی که به دنبال خرید یخچال ساید بای ساید بوش کم مصرف هستند باید به سراغ گزینه‌ای‌هایی که ابعاد کوچکتری دارند بروند. البته میزان مصرف انرژی در محصولات بوش بسیار ایده‌آل است. منتهی در یخچال‌های ساید این کمپانی به دلیل بهره‌مندی از موتور اینورتر میزان مصرف انرژی بسیار بهینه‌تر شده و مصرف انرژی کمی دارند.

همانطور که در مطالب قبلی نیز گفتیم یخچال‌های ساید بدون برفک هستند و این ویژگی نیز به نوبه خود تأثیر مثبتی بر میزان مصرف انرژی در این محصولات دارد. البته قابلیت‌های دیگری نظیر هوم‌بار و آب‌سرد کن نیز به دلیل جلوگیری از باز و بسته شدن مکرر درب یخچال نقش ارزنده‌ای در کاهش میزان مصرف انرژی دارند که متقاضیان خرید یخچال ساید بوش کم مصرف بهتر است به آن‌ها توجه داشته باشند.

توجه به طراحی ظاهریخرید یخچال ساید بای ساید بوش

سبک طراحی، رنگ و جنس بدنه یخچال نیز از دیگر نکات مهمی است که در خرید یخچال ساید بای ساید بوش باید مورد توجه باشد. معمولا اکثر یخچال‌فریزرهای ساید بوش در 3 رنگ تیتانیوم، سفید و استیل تولید می‌شوند. یخچال در دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه نقش بسیار پررنگی دارد. بنابراین باید رنگ آن به‌نحوی انتخاب شود که تناسب لازم با سایر المان‌ها را داشته باشد.

جنس بدنه نیز مهم بوده و از جمله نکاتی است که باید همواره مورد توجه قرار بگیرد. البته همانطور که گفتیم کیفیت تمام محصولات بوش بی‌نظیر است و این ویژگی در مدل‌های مختلف یخچال‌های ساید این برند نیز وجود دارد. بدنه اکثر یخچال فریز های ساید بوش استیل ضد زنگ براق و درجه یک است.

توجه به قابلیت‌ها و امکانات

در رابطه با این موضوع نیز در مطالب قبلی توضیحاتی را ارائه دادیم. جهت تکمیل توضیحات قبلی و ارائه راهنمایی جامع‌تر برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش باید بگویم که به‌طور کلی همه یخچال فریزهای ساید بای ساید بوش نسبت به محصولاتی هم‌رده آن‌ها که توسط برندهای دیگر به بازار عرضه شده‌اند امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارند. به همین دلیل است که از این نظر نیز همیشه برتر بوده و در راس همه برندها قرار دارند.

خانه بوش؛ بهترین مرجع خرید یخچال ساید بای ساید اصل بوش

خانه بوش به عنوان نمایندگی محصولات بوش در ایران با بهره‌گیری از تجارب سال‌ها فعالیت در این زمینه بهترین، راحت‌ترین و ایمن‌ترین شرایط را برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش اصل فراهم کرده است. تمام امکانات و خدمات این مجموعه شامل حال همه هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌شود.

بنابراین عزیزان هموطن می‌توانند بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی و مکانی تمام محصولات برند بوش را با گارانتی معتبر، تضمین اصالت و سلامت کالا سفارش دهند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *