خرید جاروبرقی آب و خاک | 7 دلیل برای خرید این مدل جاروبرقی

این روزها صنعت تولید لوازم خانگی بسیار متحول شده است. به نحوی که می‌توان در بازار خرید و فروش، برای هر نیازی، محصولی کاربردی پیدا کرد. جاروبرقی‌ها از پرکاربردترین لوازم خانگی هستند که در مدل‌ها و برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. جاروبرقی آب و خاک تنها یک نمونه از این محصولات است که البته به دلیل قابلیت‌های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این جاروبرقی‌ها در انواع تجاری، صنعتی و خانگی به بازار عرضه می‌شوند. ما قصد داریم در این مطلب به معرفی دقیق‌تری از این محصولات بپردازیم و بررسی کنیم که آیا خرید جاروبرقی آب و خاک ارزشش را دارد یا نه؟

جاروبرقی آب و خاک چیست؟

شاید بهتر باشد قبل از اینکه در مورد دلایل اهمیت خرید جاروبرقی آب و خاک صحبت کنیم، ابتدا کمی با این محصول و تفاوت آن با دیگر جاروبرقی‌های موجود در بازار آشنا شویم. جاروبرقی آب و خاک نسل جدیدی از انواع جاروبرقی در بازار است که نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر، محدودیت کمتری برای نظافت خانه دارد.

اگر کمی به نام این محصولات دقت کنید متوجه تفاوت اصلی آن‌ها با جاروبرقی‌های معمولی می‌شوید. جاروبرقی آب و خاک علاوه بر تمیز کردن زباله‌های جامد می‌تواند زباله‌های مرطوب و مایعات را نیز کاملا از روی سطوح تمیز کند و به هیچ عنوان دچار مشکل نمی‌شود. در حالی که اگر با یک جاروبرقی معمولی اقدام به مکش و تمیز کردن مایعات کنید، این مایعات وارد بخش‌های مختلف دستگاه شده و در نتیجه احتمال سوختگی موتور و خراب شدن جاروبرقی وجود دارد.

پس باید بگوییم جاروبرقی‌های آب و خاک از این نظر یک سر و گردن بالاتر از جاروبرقی‌های معمولی هستند. اگر تصمیم به خرید جاروبرقی بوش و یا هر برند دیگر دارید، بهتر است کمی درنگ کنید. شاید اگر با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جاروبرقی آب و خاک آشنا شوید نظرتان تغییر کرده و تصمیم بگیرید به جای خرید یک جاروبرقی یک کاره یک محصول کاربردی‌تر تهیه کنید.

جاروبرقی آب و خاک چیست؟

۷ دلیل برای خرید جاروبرقی آب و خاک

خرید جاروبرقی مستلزم تحقیق و جستجوی کافیست. اینگونه شما می‌توانید از میان بی‌نهایت محصول بهترین و کاربردی‌ترین نوع آن را انتخاب کنید. اگر از همان ابتدا به سراغ یک جاروبرقی باکیفیت و کاربردی بروید، احتمالا در آینده نیازی به هزینه کردن برای تعمیر دستگاه یا تعویض قطعات آن نخواهید داشت. نمایندگی بوش بهترین انواع جاروبرقی ساده و جاروبرقی آب و خاک را در مدل‌های گوناگون به بازار عرضه می‌کند.

اگر در خرید خود محدودیت بودجه ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید جاروبرقی آب و خاک است که می‌تواند به تمام نیازهای شما به خوبی پاسخ بدهد. در ادامه ۷ دلیلی که به شما می‌گویند چرا باید جاروبرقی آب و خاک بخرید را بررسی می‌کنیم.

۷ دلیل برای خرید جاروبرقی آب و خاک

تمیز کردن زباله‌های جامد و مایع

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، مهم‌ترین دلیل برای خرید جاروبرقی آب و خاک قابلیت آن در تمیز کردن زباله‌های مرطوب و مایعات در کنار زباله‌های جامد است. یعنی شما نگرانی از بابت این ندارید که پس از مکش مایعات، قطعات داخلی دستگاه دچار آسیب یا سوختگی شوند. این قابلیتی است که در جاروبرقی‌های معمولی مشاهده نمی‌شود.

 کاهش زمان نظافت

یکی دیگر از دلایل اهمیت خرید جاروبرقی آب و خاک این است که با استفاده از این وسیله، فرایند نظافت در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود و این یعنی صرفه جویی در زمان شما. قدرت مکش این دستگاه‌ها نسبت به جاروبرقی‌های معمولی بیشتر است و همچنین مخزن آن‌ها گنجایش بیشتری برای جمع آوری زباله‌ها دارد. بنابراین می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر زباله‌ای را از محیط جمع آوری کرد. جالب است بدانید که جاروبرقی‌های آب و خاک صنعتی مجهز به سه موتور هستند که هر کدام کارکرد مخصوص به خود را داشته و به صورت جداگانه کار می‌کنند. این یعنی قدرت و توان این دستگاه‌ها فوق العاده بالاست.

کاهش زمان نظافت

قابلیت تمیز کردن سطوح مختلف

برخلاف جاروبرقی‌های معمولی، از جاروبرقی آب و خاک می‌توانید علاوه بر تمیز کردن خانه برای نظافت بیرون خانه نیز استفاده کنید. شما می‌توانید برای نظافت سطوح مختلفی همچون؛ پاسیو یا حیات خلوت، راهروها، راه پله‌ها، کف‌پوش‌های چوبی و… از جاروبرقی آب و خاک به راحتی استفاده کنید. حتی امکان جمع آوری برگ‌های ریخته شده روی زمین به کمک این جاروبرقی وجود دارد.

تمیز کردن شومینه

برای آن دسته از افرادی که در نظافت شومینه خود با مشکل مواجه هستند، خرید جاروبرقی آب و خاک بهترین گزینه ممکن است. این جاروبرقی‌ها با قدرت مکش بالایی که دارند می‌توانند تمام دوده‌ها، گردوغبار و خاکستر باقیمانده درون شومینه و دیواره‌های آن را تمیز کنند.

نظافت ماشین

با خرید جاروبرقی آب و خاک دیگر نگران کثیف بودن فضای داخل ماشین خود نباشید. این جاروبرقی‌ها معمولا همراه با یک سری لوازم جانبی و سری خاص به بازار عرضه می‌شوند تا شما بتوانید برای نظافت سطوح مختلف از سَری مناسب استفاده کرده و همه جا را کاملا عمیق و دقیق تمیز کنید. به نحوی که تمام تودوزی‌های صندلی، تشک‌های ماشین، فضای بین صندلی‌ها، داشبورد و… را می‌توانید کاملا تمیز کنید.

تمیز کردن کرک و موی حیوانات خانگی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که حیوان خانگی دارند، تمیز کردن کرک و پرز موی آن هاست که تقریبا در همه جای خانه مشاهده می‌شوند. این کرک و مو در صورتی که به خوبی تمیز نشوند، می‌توانند به هر جایی نفوذ کرده و باعث ایجاد حساسیت یا آلرژی شوند. دلیل دیگری که ارزش خرید جاروبرقی آب و خاک را بالا می‌برد، همین قابلیت تمیز کردن کرک و موی حیوانات خانگی است. هر نوع آلودگی خشک یا خیس که از طریق حیوانات خانگی در محیط خانه منتشر می‌شود را می‌توان به کمک این جاروبرقی کاملا تمیز کرد.

شستشوی فرش

شاید برای شما هم جای تعجب داشته باشد که چگونه می‌توان با یک دستگاه جاروبرقی اقدام به شستشو و تمیز کردن فرش کرد؟ شما می‌توانید به راحتی مقداری آب و شوینده مناسب را روی فرش خود ریخته و سپس به کمک جاروبرقی آب و خاک، تمام آلودگی‌های فرش را تمیز کنید. این ساده‌ترین، راحت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش برای تمیز کردن فرش در خانه است.  پس در خرید جاروبرقی آب و خاک به این نکته نیز توجه داشته باشید.

قیمت جاروبرقی آب و خاک

قیمت جاروبرقی آب و خاک به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توانیم به برند تولیدکننده محصول، نوع و مدل جاروبرقی که می‌تواند در انواع صنعتی، تجاری و خانگی باشد، قدرت موتور، گنجایش مخزن جاروبرقی، ابعاد و اندازه، وزن دستگاه، طراحی بدنه و… اشاره کنیم. اگر به دنبال خرید محصولات بوش هستید، می‌توانید سری به وبسایت‌های فروشگاهی این برند بزنید. این وبسایت‌ها لیست قیمت جاروشارژی بوش، انواع جاروبرقی‌های معمولی و جاروبرقی آب و خاک بوش را براساس مدل و ویژگی‌های هر کدام به متقاضیان خرید ارائه می‌کنند.

نتیجه گیری

خرید جاروبرقی آب و خاک قطعا ارزشش را خواهد داشت. با خرید این دستگاه شما می‌توانید هر نوع زباله جامد و مایعی را تمیز کنید. این جاروبرقی‌ها قابلیت نظافت هر نوع سطحی اعم از راهرو، راه پله، حیات، شومینه، فضای داخلی ماشین، باغچه و… را دارند. بنابراین کاربردهای گسترده جاروبرقی آب و خاک آن را به یک محصول همه کاره و بسیار ارزشمند در بازار لوازم خانگی تبدیل کرده است.

سوالات متداول

این جاروبرقی می‌تواند علاوه بر تمیز کردن زباله‌های جامد، مایعات و زباله‌های خیس را نیز تمیز کند. بدون اینکه برای آن مشکلی به وجود آید.

دلایل متعددی برای خرید این محصول وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به قابلیت تمیزکاری مایعات، جامدات، دوده، گردوغبار، برگ و… اشاره کنیم. این دستگاه‌ها قدرت مکش فوق العاده بالایی دارند. می‌توان از آن‌ها هم برای نظافت داخل خانه و هم نظافت خارج از خانه به راحتی استفاده کرد. علاوه بر این، جاروبرقی آب و خاک هم در هزینه و هم در زمان شما صرفه جویی چشمگیری می‌کند.

قیمت این محصولات بسته به نوع و مدل جاروبرقی، توان موتور، گنجایش مخزن زباله، برند تولیدکننده، گارانتی و… متغیر است. البته اگر محصول را از برندهای معتبر تهیه کنید، می‌توانید تا سالیان سال به خوبی از آن استفاده کرده و از هزینه کردن برای تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه رهایی یابید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *