راهنمای خرید و مقایسه مدل های توستر بوش

راهنمای خرید و مقایسه مدل های توستر بوش

در دنیای پر سرعت امروز که افراد زیادی بیش از گذشته در کنار هم مشغول کار و فعالیت‌های اجتماعی هستند، استفاده از لوازم خانگی‌ که با ایجاد رفاه و آسایش بیشتر، موجب سهولت در انجام کارها ‌شود طرفداران بسیاری پیدا کرده است. توسترها جزو همین دسته از محصولات هستند.
توستر وسیله‌ای جمع‌و‌جور و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید انواع نان و مواد غذایی ساده‌ مانند پیتزا، مغزها و … را گرم و برشته کنید. این محصول به خصوص برای آن دسته از کسانیکه اهل صبحانه خوردن هستند و یا زندگی کارمندی دارند و زمان کافی برای خرید نان تازه ندارند بسیار مفید و کار راه‌انداز است. در بازار لوازم خانگی مدل‌های مختلفی از این محصول وجود دارد که مانند همیشه توسترهای بوش به جهت کیفیت، طول عمر بالا و تنوع در رنگ و طرح از جایگاه ویژه‌ای نزد خریداران برخوردار هستند. این تنوع گاهی موجب سردرگمی مشتریان هنگام خرید محصول می‌شود. از این رو این مطلب می‌تواند راهنمای مناسبی جهت معرفی مدل‌های موجود توستر بوش در خانه بوش باشد تا هنگام خرید، بدون هیچ‌ دغدغه و با آگاهی کامل توستر مورد نظر خود را از این فروشگاه اینترنتی معتبر انتخاب و تهیه نمایید.

راهنمای خرید توستر بوش

توستر کامپکت بوش مدل‌های TAT6A111و TAT6A913

طراحی زیبا و مدرن این دو مدل توستر بوش نظر شما را از همان ابتدا به خود جلب خواهد کرد. توستر کامپکت مدل TAT6A111 با ترکیب رنگ‌های طوسی و سفید جذابیت آشپزخانه به خصوص منزل نوعروسان را چند برابر می‌کند. در مدل TAT6A913 این ترکیب با رنگ‌های مشکی و استیل جایگزین شده است. یکی از محاسن جنس استیل این است که علاوه بر ضد زنگ بودن به راحتی می‌توانید آن را با سایر رنگ‌ها ست کنید. توان مصرفی هر دو محصول ۱۰۹۰ وات است که انرژی لازم جهت گرم و برشته کردن انواع نان، کلوچه و … را به خوبی فراهم می‌کند. بدنه ضد عایق این مدل توسترها از داغ شدن آن جلوگیری می‌نماید.
توجه به تعداد درگاه نان می‌تواند بهترین راهنمای خرید توستر بوش باشد. این دو مدل توستر بوش دارای دو جایگاه نان است که این درگاه‌ها مجهز به المنت‌های گرمایی متناسب با حجم و اندازه دستگاه هستند، بدین ترتیب نان‌ها یا سایر مواد غذایی با سرعت بیشتری برشته و گرم می‌شوند. کشوی جمع‌آوری خرده نان یکی از ویژگی‌های بارز توستر کامپکت بوش مدل‌های TAT6A111و TAT6A913 است. این کشو سبب می‌شود خرده نان در دستگاه باقی نمانده و بوی دود و سوختگی ایجاد نکند.
عملکرد توستر در هر دو مدل دارای ۶ حالت است تا شما بتوانید به اندازه دلخواه نان، کیک و … را گرم و برشته کنید. High lift دیگر قابلیتی است که می‌توانید روی آن حساب کنید تا دیگر نگران سوختن دست خود هنگام بیرون آوردن نان‌ها از داخل توستر نباشید. هم چنین جالب است بدانید که این دو توستر بوش مجهز به دکمه توقف و سیستم خودکار خاموش شدن در صورت چسبیدن نان یا هر چیز دیگر به دستگاه هستند. سنسور الکتریکی جهت ثابت نگه‌داشتن دما، قابلیت یخ زدایی و گرم کردن دوباره نان نیز جزو آپشن‌های این توسترها هستند.‌

توستر بوش مدل‌های TAT6A803و TAT3A003

توجه به کیفیت و زیبایی در کنار قابلیت‌های یک دستگاه می‌تواند بهترین راهنمای خرید توستر بوش باشد. توستر بوش مدل‌های TAT6A803و TAT3A003 از جمله تولیدات این کمپانی معروف هستند که تمام ویژگی‌های یک محصول خوب را دارند. توان مصرفی ۹۵۰ تا ۱۰۹۰ واتی این دو مدل با توجه به ابعاد و سایز دستگاه، نیروی لازم جهت عملکردهای چندگانه این توسترها را به خوبی تامین می‌کند. در هر دو دستگاه دو جایگاه نان با ابعادی متناسب قرار داده شده‌است تا کاربر بتواند نان‌های تست، مغزها و … را با آسودگی گرم یا برشته نماید.
اگر حوصله خرید روزانه نان را ندارید و یا عادت به فریز کردن نان دارید، قابلیت یخ زدایی و گرم کردن مجدد انواع نان نیز از آن دست قابلیت‌های این دو مدل توستر بوش است که شما را به خرید این وسیله کاربردی تشویق می‌کند، چرا که عمل یخ‌زدایی توسط این دو دستگاه با ماکروویو، شعله گاز و … کاملا متفاوت است. این مدل از توسترهای بوش نان را به نحوی یخ‌زدایی و گرم می‌کنند که طعم و مزه آن هیچ تغییری نکند.
تمیز کردن توستر نیز از دیگر دغدغه‌های کسانی است که با این وسیله سروکار دارند. به همین منظور کشویی مخصوص، جهت جمع‌ آوری تکه‌های نان و … در نظر گرفته شده‌است. این کشو قابلیت شست‌و‌شو دارد. جالب است بدانید که با تنظیم درجه حرارت دلخواه از ۱ تا ۶ ، می‌توانید نان‌های خود را تا هر اندازه‌ای که دوست دارید برشته کنید. همچنین سیستم خاموشی خودکار دستگاه پس از چسبیدن نان، دیگر ویژگی‌ای است که خیال شما را بابت خطرات ناشی از آن آسوده می‌نماید.
در این دو مدل مانند سایر مدل‌های توستر بوش نان پس از گرم و برشته شدن به صورت خودکار به بیرون هدایت می‌شود، بنابراین دیگر نگران سوختن دست خود هنگام خارج کردن نان نخواهید بود. سنسور الکتریکی جهت ثابت نگه‌داشتن دما و گرمادهی یکنواخت سبب شده‌است که تمامی نقاط نان‌ و سایر موادی که داخل این توسترها قرار داده می‌شوند به‌طور یکنواخت حرارت را دریافت نمایند. پایه مخصوص گرم کردن کلوچه و نان گرد نیز جزو آپشن‌های محبوب این توسترهای موجود در خانه بوش هستند.

توستر بوش مدل TAT3A003

 

آلت تصویر

  • توان مصرفی: 950 – 1090 وات
  • 6 حالت گرمایشی
  • 2 جایگاه نان

توستر بوش مدل‌های TAT6A004و TAT6A001

توستر بوش مدل‌های TAT6A004و TAT6A001 از جمله محصولاتی هستند که در خانه بوش طرفداران خاص خود را دارند. توستر بوش مدل TAT6A004 با قابلیت‌های متعدد، در کنار رنگ قرمز جذاب و دلربایش می‌تواند طعم انواع نان را برایتان بیش از پیش دلپذیر کند. توستر بوش مدل TAT6A001 نیز با رنگ سفید و بدنه پلاستیکی مقاومش امکان داغ و برشته کردن هر نوع نان و … را برای شما فراهم می‌کند. هر دو این مدل‌ها از توان مصرفی ۹۵۰ تا ۱۰۹۰ وات بهره برده‌اند. ولوم چرخشی تعبیه شده بر روی هر دو توستر کمک می‌کند تا به اختیار خودتان میزان برشتگی را تنظیم نمایید.
سیستم یخ زدایی و گرم کردن مجدد نان از آن قابلیت‌هایی است که در هر دو این مدل‌ها وجود دارد بنابراین شما می‌توانید نان فریزشده را توسط این دستگاه به گونه‌ای گرم کنید که مزه نان تازه را بدهد. توسترهای TAT6A004 و TAT6A001 دارای دو محفظه یا برش برای قرار دادن انواع نان تست و … هستند بنابراین اگر خانواده‌ای با تعداد زیاد دارید بهتر است خرید این مدل‌ها را مد نظر داشته‌باشید. سینی جمع کردن خرده نان، سیستم هوشمند ثابت نگه‌داشتن دما، پایه برای گرم کردن کلوچه و نان‌های گرد، دکمه توقف و خاموش شدن خودکار از جمله مزایای دیگری است که این مدل توسترها دارند.

توستر بوش مدل TAT6A004

 

آلت تصویر

  • توان مصرفی: 950 – 1090 وات
  • 6 حالت گرمایشی
  • دارای سینی جمع آوری خرده نان

توستر کامپکت بوش مدل‌های TAT8611و TAT8613

بدنه این مدل از توسترهای بوش تلفیقی گیرا و مدرن از فلز و پلاستیک است که با رنگ‌های همه‌پسند مانند رنگ مشکی و سفید، زیبایی را به آشپزخانه شما هدیه خواهند کرد. توان مصرفی هر دو مدل این توستر از لوازم خانگی بوش ۸۶۰ وات است که در نوع خود دارای کیفیتی بی‌نظیر هستند. عایق کارشده بر روی توستر TAT8611و TAT8613 از داغ شدن بیش از حد دستگاه خودداری می‌کند.
حتما برایتان پیش آمده که از ریختن تکه‌های نان داخل توستر کلافه شده‌باشید شرکت بوش برای رفع این مشکل یک سینی کشویی قابل شست‌و‌شو جهت جمع آوری خرده‌های نان در نظر گرفته‌است که در این دو مدل توستر نیز تعبیه شده‌است. دیگر قابلیت این توسترها خاموش شدن اتوماتیک آن‌ها در صورت چسبیدن نان و … به دستگاه است، بدین ترتیب هرگز بوی دود ناشی از سوختگی نان و سایر مواد به مشامتان نخواهد رسید. این مدل از توسترهای بوش دارای سنسور الکتریکی برای ثابت نگه‌داشتن میزان دما هستند. همچنین این کمپانی برای آن دسته از کسانیکه عاشق کلوچه و نان‌های گرد هستند یک پایه مجزا جهت گرم کردن این مدل نان‌ها در نظر گرفته است.
توسترهای کامپکت بوش مدل‌های TAT8611و TAT8613 توانایی تنظیم درجه حرارت را دارند. میزان این درجه از ۱ تا ۶ در نظر گرفته شده‌است تا هر کس با توجه به سلیقه و نیاز خود، نان، کلوچه، پیتزا و … را تا حد مطلوب گرم و برشته نماید. سیستم هوشمند یخ‌زدایی دیگر ویژگی است که کمک می‌کند تا نان یا سایر مواد پس از خروج از فریزر بوسیله این دستگاه به آرامی و بدون اینکه طعمشان از بین برود یخ‌زدایی بشوند. عملکرد گرم کردن چندباره نان نیز این امکان را فراهم می‌کند تا هر چندبار که دوست داشتید نان تست، گرد و … خود را گرم نمایید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *