ویژگی مدلهای مختلف فر بوش

مدلهای مختلف فر بوش

ویژگی مدلهای مختلف فر بوش

فر بوش از وسایل پر کاربرد آشپزخانه به شمار می رود که از آن برای گرم کردن غذا، تهیه شیرینی و کیک، پیتزا و … استفاده می شود. مدلهای مختلفی دارد و دارای طراحی منحصر به فردی است که دکوراسیون آشپزخانه شما را متحول می کند. قیمت مناسبی دارد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و کلی امکانات دیگر است که در ساخت آن از بهترین مواد و تکنولوژی روز استفاده شده است.

فر بوش

فر بوش از وسایل لازم و ضروری آشپزخانه است که علاوه بر گرم کردن غذا استفاده های مختلفی دیگری به خصوص برای سرخ کردن مرغ، آبپز نمودن، تهیه کیک، پیتزا و … می شود. فر بوش در سه مدل گازی، برقی و ترکیبی است که هر یک دارای مدلهای و سری های مختلفی هستند، دارای منحصر به فردی است که در ساخت آنها از تکنولوژی روز دنیا، بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را به صورت حضوری و اینترنتی از خانه بوش خریداری و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و از خدماتی همچون بیمه رایگان بار، گارانتی طولانی مدت محصول، خدمات پس از فروش و … برخوردار شوید. دارای کارکرد آسانی است و نیاز به دانش فنی زیادی برای استفاده از آن ندارید، دارای پنل تنظیمات است که می توانید بسته به نوع غذا دمای و زمان مورد نیاز برای پخت را تنظیم کنید.

مدلهای مختلف فر بوش از لحاظ پخت غذا

فر بوش از لحاظ نوع پخت به سه مدل گازی، برقی و ترکیبی تقسیم می شود.

 

انواع فر بوش برای پخت غذا

فر گازی بوش

فر گازی بوش همانطور که از نامش پیداست به گاز شهری وصل می شود که به جای برق از گاز شهری برای گرم کردن غذا و … استفاده می کنند، که البته یک دو شاخه برق برای روشن نمودن فن، لامپ و همچنین نور پلیت دارد، بنابراین برق این محصول فقط استفاده جانبی دارد چرا که کارکرد اصلی را در گرم کردن و پخت غذا و … را گاز شهری انجام می دهد.

مزایای استفاده از فر گازی بوش

  • فر گازی نسبت به فر برقی زودتر گرم می شود.
  • نسبت به فر برقی زودتر خاموش و در نتیجه زودتر هم سرد می شود.
  • قسمت داخلی فر گازی مرطوب نیست به همین دلیل غذای شما را خشک نمی کند.
  • هزینه گاز نسبت به برق ارزانتر است بنابراین هزینه مصرفی شما تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند.
  • فر گازی بوش نسبت به فر برقی بوش از قیمت پایینی برخوردار است.
  • برای پخت غذا از گاز شهری استفاده می کند.
  • برای محیط زیست بهتر و دوستدار محیط زیست است.
  • و …

فر برقی بوش

فر برقی بوش همانطور که از نامش پیداست با برق کار می کند برای این منظور کافی است دو شاخه فر را به پریز برق وصل کنید و با استفاده از پنل تنظیمات دمای مورد نیاز را برای پخت و گرم کردن غذا و … تنظیم کنید.

مزایای استفاده از فر برقی بوش

  • میزان داغ شدن و همچنین درجه حرارت آن نسبت به فر گازی بیشتر است.
  • از فر برقی بیشتر برای پخت غذاهای خشک استفاده می شود.
  • برای پخت انواع کیک و شیرینی مناسب است.
  • فر برقی حالتهای متنوع و مختلفی برای پخت غذا دارد و دارای برنامه های زیادی است.
  • پخت یکنواختی دارد.
  • امکان طراحی و ساخت آن به صورت تمام لمسی وجود دارد.
  • پخت غذا در فر برقی توسط المنتی که در فر بوش قرار دارد انجام می شود.
  • مدلهای مختلفی دارد.
  • و …

فر ترکیبی

فر ترکیبی همانطور که از نامش پیداست به صورت ترکیبی با استفاده از گاز شهری و برق کار می کند.

انواع فر بوش بر اساس نوع طراحی

فر بوش از لحاظ نوع طراحی به دو مدل کلی تقسیم می شود.

فر توکار بوش

فر توکار بوش همانطور که از نامش پیداست به صورت توکار است که به بدنه کابینت نصب می شود طوری که فقط قسمت جلویی درب آن به همراه دکمه پنل تنظیمات و … قابل رویت است. فر توکار بوش در دو مدل فر برقی توکار بوش و فر گازی توکار بوش تولید و عرضه می شود.

 

فر برقی توکار بوش

 

فر ایستاده یا ایستا

فر ایستاده در واقع نوعی فر است که تمام قسمت های آن قابل رویت است که از آن بیشتر بر روی میز کابینت و … استفاده می شود. بدنه آن استیل است. و در تولید آن از مواد مقاوم و با کیفیت استفاده شده است.

 

فر برقی ایستا بوش

 

مدلهای مختلف فر بوش به همراه ویژگی های آن در خانه بوش

فر بخارپز توکار بوش سری8 مدل HRG6769S1I

فر بخارپز توکار بوش سری8 مدل HRG6769S1I ساخت کشو آلمان است که برای ساخت بدنه آن از استیل مقاوم استفاده شده است، مصرف انرژی پایین +++A دارد. دارای نمایشگر لمسی با طراحی زیبا است که حجم مخزن آن به 71 لیتر می رسد. از نکات بارز تکنولوژی بکار رفته در این نوع فر این است که دارای برنامه تمیزی خودکار است. بسیاری از قابلیت های ماکروویو و بخارپز را دارد. دارای یک تابه معمولی به همراه توری ترکیبی و یک سینی آلومینیومی برای پخت شیرینی است.

 فر بخارپز توکار بوش سری8 مدل HRG656XS1I

فر بخارپز توکار بوش سری8 مدل HRG656XS1I دارای بدنه استیلی است که برچسب انرژی پایینی با ظرفیت 71 لیتر دارد. دارای صفحه نمایشگر لمسی است و قابلیت اجرای برنامه های ماکروویو را دارد. درب آن در قسمت جلویی قرار دارد طوری که از بالا به سمت پایین باز می شود و دکمه ها و پنل تنظیمات و … آن نیز در بالای صفحه روبرویی قرار دارد. به دلیل توکار بودن به کابینت نصب می شود که فقط قسمت جلویی آن را می توانید مشاهده کنید.

فر برقی توکار بوش سری8 مدل HBG6764S1I

فر برقی توکار بوش سری8 مدل HBG6764S1I طراحی جالبی دارد، طوری که درب آن در قسمت جلویی از بالای به سمت پایین باز می شود، پنل تنظیمات آن نیز در  قسمت روبرویی و در بالای درب قرار دارد. بدنه آن از جنس استیل مقاوم است. بر چسب انرژی پایین A  دارد. ظرفیت آن 71 لیتر است. دامنه گرمادهی آن نیز بین 30 تا 300 درجه سانتی گراد است.

فر توکار بوش سری8 مدل HBG6764BB1I

فر توکار بوش سری8 مدل HBG6764BB1I ساخت کشور آلمان است که رنگ آن مشکی است که پنل تنظیمات و دکمه های آن در بالای درب جلویی قرار دارد. مصرف انرژی آن +A است. ظرفیت 71 لیتر است.

فر توکار بوش سری6 مدلHBG43S360I

فر توکار بوش سری6 مدل HBG43S360I ساخت کشور اسپانیا است که مصرف انرژی +++A است. ظرفیت آن 60 لیتر و به رنگ مشکی است که دارای شستشوی خودکار است.

فر برقی توکار بوش سری8 مدل HBG632BS1I

فر برقی توکار بوش سری8 HBG632BS1I ساخت کشور آلمان است که رنگ بدنه آن استیل است و مصرف انرژی آن +++A است. ظرفیت آن 71 لیتر است. پنل و تنظیمات آن در قسمت جلویی بالایی در قرار دارد.

فر برقی توکار بوش سری8 مدل HBG6725S1I

فر برقی توکار بوش سری8 HBG6725S1I ساخت کشور آلمان است که دارای بدنه استیل با طراحی منحصر به فرد است که به بدنه کابینت نصب می شود و فقط درب و قسمت جلویی آن قابل رویت است که پنل تنظیمات آن در قسمت بالایی در قرار دارد. ظرفیت 71 لیتر است.

فر برقی توکار بوش سری8 مدل HBG656RS1I

فر برقی توکار بوش سری8 HBG656RS1I مصرف انرژی پایینی دارد که ساخت کشور آلمان است، ظرفیت آن 71 لیتر است که قابلیت ماکروویو و بخارپز ندارد و صفحه نمایش آن لمسی است.

فر توکار بوش سری6 مدلHBG43S320I

فر توکار بوش سری HBG43S320I 6 ساخت کشور اسپانیا است که به رنگ سفید است، ظرفیت آن 60 لیتر است. دارای صفحه نمایشگر لمسی است که قابلیت ماکروویو و بخارپز را دارد.

فر توکار بوش سری6 مدل HBG43S350I

فر توکار بوش سری6 HBG43S350I ساخت کشور اسپانیا با ظرفیت 60 لیتر است که گرمادهی آن 40 تا 270 درجه سانتی گراد است و رنگ بدنه آن استیل است. قابلیت ماکروویو و بخارپز شدن را ندارد. دارای برنامه پخت ترکیبی و هوشمند است.

فر توکار بوش سری2 مدل HBN559E3I  

فر توکار بوش سری2 HBN559E3I  ساخت کشور ترکیه است که رنگ آن مشکی است و طراحی زیبایی دارد. صفحه نمایش آن لمسی است و ظرفیت آن 66 لیتر است. دامنه گرمادهی آن بین 30 تا 275 درجه سانتی گراد است که قابلیت ماکروویو و بخارپز را ندارد.

فر توکار بوش سری2 مدل HBN559W3I

فر توکار بوش سری2 HBN559W3I ساخت کشور ترکیه و به رنگ سفید است که برچسب انرژی پایینی دارد که ظرفیت آن 66 لیتر است. نمودار گرمادهی آن بین 50 تا 270 درجه سانتی گراد است.

فر توکار بوش سری2 مدل HBN559E1I

فر توکار بوش سری2 HBN559E1I ساخت کشور ترکیه است که رنگ بدنه آن استیل است که از مواد مقاوم ساخته شده است. ظرفیت آن 66 لیتر است.

فر توکار بوش سری2 مدل HBN331W0I

فر توکار بوش سری2 HBN331W0I ساخت کشور ترکیه و به رنگ سفید است که برچسب انرژی پایینی دارد که قابلیت بخارپز و ماکروویو را ندارد . ظرفیت آن 66 لیتر است.

فر توکار بوش سری2 مدل HBN231E2I

فر توکار بوش سری2 HBN231E2I ساخت کشور ترکیه و به رنگ استیل است که طراحی منحصر به فردی دارد که ظرفیت آن 66 لیتر است. قیمت فر بوش بسته به مدلهای مختلفی که دارد متغیر است.

فر توکار بوش سری2 مدل HBN301E2I

فر توکار بوش سری2 HBN301E2I ساخت کشور ترکیه و به رنگ مشکی است. برای ساخت آن از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است. ظرفیت 66 لیتر است.

فر توکار گازی بوش سری6 مدل HGN21F350I  

فر توکار گازی بوش سری6 HGN21F350I ساخت کشور ایتالیا و به صورت توکار و به رنگ استیل است که برچسب انرژی پایینی دارد. با گاز شهری کار می کند که ظرفیت آن 60 لیتر است، قابلیت یخ زدایی و گریل دارد.

فر تک توکار بوش سری6 مدل HVA331BS0I

فر تک توکار بوش سری6 HVA331BS0I ساخت کشور ایتالیا با بدنه استیل است که ظرفیت آن 77 لیتر است.

 

فر برقی توکار بوش

 

نکته

  • تمامی مدلها دارای یک تابه معمولی به همراه توری ترکیبی و یک سینی آلومینیومی برای پخت شیرینی هستند.
  • توجه داشته باشید که امکانات هر مدل بسیار زیاد است که اگر بخواهیم همه آنها را با هم توضیح دهیم در این بحث نمی گنجد بنابراین در مقالات جداگانه ای به توضیح هر محصول به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
  • تمامی محصولات خانه بوش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که پس از تأیید و مهر نمایندگی اعتبار پیدا می کند.

سخن پایانی

فر بوش از برندهای معتبر جهانی است که از آن در آشپزخانه برای گرم کردن غذا، پخت ماهی، مرغ، کیک، شیرینی و .. استفاده می شود. در سه مدل گازی، شهری و ترکیبی است که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و به دو صورت اینترنتی و حضوری خرید خود را انجام دهید. اگر تجربه استفاده از فر بوش را دارید نظرات، دیدگاه ها و انتقادات خود را با ما و دیگر مشتریان خانه بوش به اشتراک بگذارید.

 

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *