تکنولوژی جاروهای شارژی بوش

جاروهای شارژی بوش

در این مقاله می خواهیم شما را با محصول مورد علاقه اکثریت خانواده ها آشنا نماییم ، جاروشارژی یکی از اقلامی است که امروزه در تمام خانه ها نوع برقی و شارژی آن موجود می باشد .

اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که قصد خرید یک عدد جارو شارژی آن هم از برند بوش را دارید به شما توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید .

امیدواریم با خواندن این مطلب ، راهنمایی های لازم در زمینه خرید و آشنایی با تکنولوژی های به کار رفته در جاروهای شارژی برند بوش را دریافت کنید و با مراجعه به سایت خرید خوبی انجام دهید .

تنوع محصولات خانگی برند بوش بسیار بالا می باشد و بنابه تمام سلیقه ها می توانید محصولی را بیابید که مورد توجه و خواسته شما باشد  .

معرفی جاروشارژی بوش

 

از مهمترین محصولات بوش که کار را برای بسیاری از بانوان راحت تر می کنند ، جاروشارژی بوش می باشد .

برخی از مدل های جارو شارژی بوش ساخت کشور چین هستند و بسته به مدل آن ها دارای وزن و سایز متفاوتی می باشند  ، برخی نیز فقط مونتاژ کشور چین می باشند و قطعات آن در کشور آلمان ساخته می شوند .

حجم کیسه گرد و غبار این محصول نیز بسته به سایز و مدل آنها متفاوت می‌باشد و شما می توانید فقط با فشردن یک کلید محفظه گرد و غبار و زباله را از آن جدا نمایید ، در برخی موارد زباله ها فشرده می شوند و می توانید به راحتی آن ها را در سطل زباله بیاندازید و یا در برخی دیگر مخزن را پس از خالی کردن زباله آبکشی کنید .

انواع مدل های جارو شارژی بوش ، مشخصات ظاهری متفاوتی دارند از نظر عمق ، عرض و ارتفاع  و در حال حاضر تمام انواع آنها در سایت خانه بوش موجود می باشند .

جاروهای شارژی بوش با طراحی زیبا جزو یکی از بهترین محصولات شرکت بوش می باشند و رنگ بندی متنوعی را شامل می شوند مثلا  زرشکی ، سفید ، مشکی ، طوسی ( نقره ای ) .

جاروهای شارژی بوش از موتوری پر قدرت ساخته شده و برخورداری از باتری های قوی یکی از مزیت های این دستگاه می باشد .

جاروهای شارژی بوش و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا

برخورداری از تکنولوژی  lithinm-lon یعنی باتری این قابلیت را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ شود و برای زمان بی وقفه تا زمان زیادی کار کند .

در ضمن پس از خالی شدن باتری در مدت زمان کمتر از 3 ساعت به صورت 80 درصد و در مدت زمان بالاتر از 3 ساعت به صورت کامل شارژ می شود و قابل استفاده می باشد .

باتری این محصول قوی و با دوام می باشد و روی دستگاه پنلی تعبیه شده است که نشانگر میزان باتری باقی مانده دستگاه می‌باشد و حداکثر زمان استفاده از آن مشخص می شود .

 

جاروهای شارژی بوش

 

 

مشخصات ظاهری جاروشارژی بوش

شکل فیزیکی جاروشارژی بوش بنابه مدل و کاربرد آن متفاوت می باشد برخی به صورت عصایی و ایستاده می باشند و برخی نیز رومیزی و کوچک و دستی و حجم کمتری را در منزل اشغال می‌کنند و به راحتی در یک کشو یا قفسه داخل کمد نیز جا داده می شوند .

مدل عصایی آنها ، مناسب اشخاصی است که می‌خواهند از یک محصول دو منظوره تحت عنوان جاروبرقی و جارو شارژی استفاده نمایند .

برخی از مدل های جاروهای شارژی بوش دارای تکنولوژی منحصر به فرد بدون کیسه می‌باشند .

وزن سبک جارو های شارژی بوش نسبت به محصولات مشابه آن در بازار ، امکان آسایش مصرف کنندگان را فراهم نموده است و به راحتی حتی توسط فرزندانتان نیز قابل حمل و نقل و استفاده می باشند .

جارو های شارژی بوش به دلیل طراحی خاص بی‌سیم آن باعث شده که قدرت تمیز کاری بوسیله این دستگاه علاوه بر  سطوح ساده و متوسط  به سطوح غیر قابل دسترس نیز امکان پذیر شود از جمله زیرمبل و کابینت و ماشین و … را بتوانید به راحتی جارو بکشید و تمیز کنید .

قدرت مکش این دستگاه به قدری خوب است که تمامی ذرات ریز را از روی سطوح بر می دارد و هیچ ذره ای را به جا نمی گذارد .

ویژگی منحصر به فرد دیگر جاروشارژی های بوش دارا بودن فیلتر بهداشتی و یکبار مصرف آنها می باشد .

این نوع فیلتر ضدباکتری می باشد و هوای تمیز و بدون میکروب از آن خارج می شود و هیچگونه ذره گرد و غبار به بیرون درز نمی کند .

فناوری Lithium-Ion در جاروهای شارژی بوش

 

جارو شارژی بوش

 

 

همان طور که در بالا نیز به این مطلب اشاره شد جارو شارژی بوش دارای ویژگی های منحصر به فردی است که یکی از مهمترین آنها باتری آن می باشد که از فناوری Lithium-Ion در آن استفاده شده است و به روش بهینه این باتری در آن جاسازی شده است و فضای زیادی از این بابت اشغال نشده است .

پس توانسته است باتری های پر قدرت با حجم کم در این دستگاه ها تعبیه نمایند که از مهمترین مزیت های این دستگاه ها می باشد .

این تکنولوژی در جارو های شارژی بوش باعث شده تا باتری های این نوع محصولات خانگی از دوام بالاتری برخوردار باشند و به راحتی و با قدرت زیاد ، زمان بیشتری کار دهند .

این نوع باتری ها به لیتیوم شهرت دارند و در کوتاهترین زمان ممکن شارژ می شوند و در دراز مدت شارژ خالی نمی کنند .

طول عمر جارو شارژی های بوش با این نوع باتری افزایش پیدا می کنند .

اگر قصد خرید جاروهای شارژی بوش را دارید به شما توصیه می کنیم برای خرید این محصول این فناوری  و تکنولوژی را در نظر بگیرید ، زیرا هم بسیار راحت هستند و جای کمی اشغال می کنند و بسیار سبک هستند و در مصرف برق نیز صرفه جویی می کنند .

تکنولوژی Lithium-Ion که در جارو های شارژی بوش استفاده می شود باعث شده که کیفیت آن ها افزایش یابد .

با این تکنولوژی سرعت و عملکرد این دستگاه بالا خواهد رفت و در نتیجه میزان رضایت از خرید آن از سوی مصرف کنندگان افزایش پیدا می کند .

تکنولوژی Lithium-Ion  باعث شده تا کارایی این جارو شارژی به نسبت سال های قبل افزایش پیدا کرده و افراد بسیاری برای نظافت منزل و یا دیگر مکان ها متقاضی خرید آن شوند .

جارو شارژی بوش به عنوان یکی از لوازم خانگی بوش وسیله کاربردی می باشد که کارایی این محصول بالا است و بر این اساس میزان متقاضی برای خرید آن روز به روز در حال افزایش می باشد .

در این جارو شارژی تکنولوژی های مختلفی به کار رفته است که مهمترین آنها باتری هایی با نام لیتیومی است .

این تکنولوژی موجب می شود که در مدت زمان طولانی با استفاده از آن جارو شارژی های بوش را روشن و فعال نگه داشت و در مدت زمان کمی نیز پس از اتمام شارژ ، دوباره شارژ می شوند .

با خرید این محصول با یک تیر دو نشان می زنید یعنی هم محصول را خریداری می کنید و هم اینکه دستگاه شما بدون نیاز به برق کار خواهد کرد و همچنین دارای مصرف بهینه انرژی می باشد .

اکنون که با جاروهای شارژی بوش و فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در آنها آشنا شدید ، بهتر می توانید با مراجعه به سایت خانه بوش بهترین خرید را انجام دهید و از قیمت جاروبرقی بوش اطلاع پیدا کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *