لباسشویی بوش لمسی بهتره یا دکمه ای؟

ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا دکمه ای؟

در صورتی‌که قصد دارید ماشین لباسشویی خریداری کنید، ابتدا لازم است یکی از بهترین برند‌ها را انتخاب نمایید. بوش به عنوان یکی از برند‌های باکیفیت شناخته شده که در تولید ماشین لباسشویی بسیار موفق بوده است. لباسشویی به عنوان یکی از کاربردی‏ترین وسایل منزل انواع مختلفی دارد. معمولا برخی افراد هنگام خرید لباسشویی بوش با این سوال مواجه می‌شوند که لباسشویی  بوش لمسی بهتر است یا دکمه‌ای؟ هر کدام از این لباسشویی‌ها مزایا و معایبی دارند که شما باید پس از بررسی آن‌ها، این محصول را بر اساس بودجه، سلیقه و نوع کاربرد خریداری کنید.

مزیت های ماشین لباسشویی لمسی چیست؟

 ماشین لباسشویی لمسی بوش از جمله مدل‏های پرطرفدار این برند ماشین لباسشویی‌ محسوب می‌شود. ماشین لباسشویی لمسی بوش از لحاظ ظاهری و کارکرد مزایای متعددی دارد که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. استفاده از متریال درجه یک و مهندسی دقیق در ساخت این لباسشویی موجب محبوبیت آن و افزایش فروش آن شده است. از جمله مزایای لباسشویی لمسی بوش می‌توان به شکل مدرن، استفاده آسان، قابلیت کاستومایز کردن شست‌وشو و قابلیت اتصال به اینترنت برای کنترل از راه دور اشاره کرد.

شکل مدرن

یکی از مزایای ماشین لباسشویی لمسی، ظاهر مدرن آن است. ماشين لباسشویی‌ لمسی همانطورکه از نام آن پیدا است، فاقد دکمه بوده و دارای صفحه‌های لمسی است. همین موضوع باعث شده که لباسشویی ظاهری مدرن و شیک به خود بگیرد. اگر قصد دارید ظاهر آشپزخانه خود را مدرن کنید، خرید ماشین لباسشویی لمسی به شما پیشنهاد می‌شود. صفحه لمسی این لباسشویی‌ها حساس هستند و باید از ریختن آب روی آن جلوگیری شود.

ظاهر مدرن لباسشویی لمسی بوش

استفاده آسان

بدیهی است که وجود صفحه‌های لمسی روی ماشین لباسشویی کار را برای کاربران آسان می‌کند. صفحات لمسی معمولا دارای اشکالی هستند که استفاده و انتخاب گزینه‌ها را برای شما راحت می‌کنند.

قابلیت کاستومایز کردن شست وشو

کاستومایز کردن شست‌وشو به این معنا است که شما می‌توانید مدت زمان شست‌وشو و میزان قدرت موتور را طبق نیاز خود تنظیم کنید. این کار باعث بهبود عملکرد و شست‌وشو بهتر می‌شود. البته در نظر داشته باشید که کاستومایز کردن یا شخصی‌سازی لباسشویی لمسی بوش باید به درستی انجام گیرد تا اختلالی در کارکرد آن ایجاد نشود.

قابلیت متصل شدن به اینترنت برای کنترل از راه دور

این روز‌ها بسیاری از افراد شاغل هستند و برای انجام کار‌های روزمره‌شان وقت کم می‌آورند. بنابراین استفاده از ماشین لباسشویی با قابلیت اتصال به اینترنت سبب می‌شود که این لباسشویی را از راه دور و از طریق اینترنت کنترل کنید. برای استفاده از این قابلیت باید وسیله برقی خود را به اینترنت متصل نمایید. ماشین لباسشویی سری 8 بوش یکی از انواع ماشین لباسشویی‌هایی است که از این مزایا بهره‌مند است.

قابلیت متصل شدن به اینترنت برای کنترل از راه دور

معایب ماشین لباسشویی لمسی

برای یک انتخاب مناسب در خرید ماشین لباسشویی علاوه‌بر اینکه باید از مزایای آن باخبر باشید، لازم است از معایب آن نیز اطلاع داشته باشید. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی لمسی را دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که احتمال خراب شدن صفحه لمسی آن وجود دارد. خیس شدن صفحه لمسی و ضربات فیزیکی سنگین و مشکلات نرم‌افزاری باعث بروز اختلال در صفحه لمسی این لباسشویی‌ها می‌شود.

یکی دیگر از معایب لباسشویی لمسی این است که قیمت آن نسبت به ماشین لباسشویی دکمه‌ای بیش‌تر است. این افزایش قیمت به این دلیل است که ساختار نرم‌افزاری ماشین لباسشویی لمسی پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر از ماشین لباسشویی دکمه‌ای بوده و علاوه‌بر آن، به ظاهر آن زیبایی خاصی می‌بخشد. یکی دیگر از معایب اصلی این لباسشویی این است که پنل لمسی آن احتمال خراب شدن بیش‌تری نسبت به ماشین لباسشویی دکمه‌ای دارد. بنابراین اگر کودکی در خانه دارید، بهتر است از خرید این ماشین لباسشویی خودداری کنید.

مزیت های ماشین لباسشویی دکمه ای چیست؟

ماشین لباسشویی دکمه‌ای یکی دیگر از انواع ماشين لباسشویی محسوب می‌شود که دارای مزایا و معایبی است. از جمله مزیت‌های این نوع ماشین لباسشویی می‌توان به قیمت مناسب، دوام بالا و نگهداری راحت آن اشاره کرد که در ادامه به این موارد می‌پردازیم:

قیمت مناسب

قیمت این ماشین لباسشویی از ماشین لباسشویی لمسی کم‌تر بوده و همین موضوع باعث شده است که افراد زیادی آن را خریداری کنند. قیمت مقرون‌به‌صرفه این ماشین لباسشویی از مهم‌ترین مزایای ماشین لباسشویی دکمه‌ای محسوب می‌شود‌.

دوام بالا

اگر به ماشین لباسشویی نیاز دارید که طول عمر بالایی داشته باشد، بهتر است ماشین لباسشویی دکمه‌ای خریداری کنید. این ماشین لباسشویی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

نگهداری راحت

ساختار این مدل ماشین لباسشویی ساده بوده و همین موضوع باعث می‌شود که در نگهداری آن دستور‌العمل خاصی نیاز نداشته باشید. ساختار ساده این لباسشویی باعث تعمیر راحت‌تر آن نیز شده است. تعمیر این دستگاه هزینه کم‌تری نسبت به تعمیر لباسشویی لمسی دارد. نمایندگی بوش تهران برای تعمیر این لباسشویی‌ها بسیار مناسب است.

معایب ماشین لباسشویی دکمه ای

این مدل ماشین لباسشویی همانند ماشین لباسشویی‌های دیگر، دارای معایبی است. ظاهر قدیمی، استفاده سخت و امکان شخصی‌سازی کم‌تر از جمله معایب ماشین لباسشویی دکمه‌ای محسوب می‌شود. در واقع ظاهر قدیمی این ماشین لباسشویی باعث شده که افراد جوان‌تر از خرید آن خودداری کنند. همچنین به دلیل استفاده از آپشن‌های کم‌تر در این ماشین  لباسشویی، استفاده از آن نیز سخت‌تر شده است. علاوه‌بر این موارد امکان شخصی‌سازی در ماشین لباسشویی دکمه‌ای بسیار کم است و همین باعث می‌شود که افراد زیادی از خرید آن خودداری کنند.

معایب ماشین لباسشویی دکمه ای

سخن پایانی

در خرید لباسشویی لازم است معیار‌های زیادی را بسنجید تا بتوانید یک خرید موفق داشته باشید. افراد بسیاری وجود دارند که در خرید ماشین لباسشویی لمسی و دکمه‌ای بین دوراهی قرار می‌گیرند. ماشین لباسشویی لمسی و ماشین لباسشویی دکمه‌ای هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند که شما باید براساس بودجه و نیاز خود هر یک از آن‌ها را خریداری کنید. ماشین لباسشویی لمسی بوش یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌ها محسوب می‌شود. همچنین قیمت ماشین لباسشویی بوش بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

سوالات متداول

بله، در ماشین لباسشویی لمسی بوش تمامی قابلیت‌ها با پنل‌های لمسی کنترل می‌شوند.

خیر، در تمامی ماشین لباسشویی لمسی بوش امکان تعمیر پنل‌های لمسی وجود دارد. زیرا مهندسی این دستگاه بسیار دقیق است. لباس‌شویی توکار بوش نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *