جدیدترین مدل جاروبرقی بوش

جدیدترین مدل جاروبرقی بوش

امروزه هیچ خانه‌ای از یک جاروبرقی نیرومند و پر قدرت بی­نیاز نیست. خانه زیبای شما بهتر است پاکیزه و عاری از هر گونه گرد و غبار و آشغال باشد. در همین راستا در این مقاله به معرفی یکی از بهترین و جدید‌ترین جاروبرقی‌های ساخته شده در شرکت بوش آلمان می‌پردازیم.

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR یکی از کالاهای بسیار با کیفیت سری 8 برند بوش است. بهره­‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید این جاروبرقی نه تنها سبب محبوبیت گسترده بین خریداران شده بلکه بیش از پیش خبر از گسترش فناوری‌های نوین در حوزه تولیدات لوازم خانگی می‌دهد. برای آشنایی هر چه بیشتر جدیدترین مدل جاروبرقی بوش با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

ویژگی‌های جاروبرقی بوش مدل  BGL8GOLDIR

جدیدترین مدل جاروبرقی بوش که از سری In Genius Gold Edition می‌باشد، آمیزه‌ای از رنگ‌های مشکی و طلایی ظاهری بسیار فریبا و لوکس به این جاروبرقی بخشیده است. موتور قدرتمند 2200 وات برای پاکیزگی هر فضایی مناسب است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوشایند این مدل صدای بسیار اندک آن است. باید گفت این قابلیت حتی در درجه مکش بسیار بالا نیز خود را نشان می‌دهد. مخزن انباشت زباله افزون بر قابل تعویض بودن در این مدل خاص، 5 لیتر نیز گنجایش دارد و کمک می­کند که تا زمان زیادی احتیاجی به تغییر آن نداشته باشید.

به اذعان بسیاری، یکی از نقایص بسیاری از جاروبرقی‌های برندهای مختلف خراب شدن زود هنگام سیم جمع­کن اتوماتیک آنهاست. کند شدن سرعت عمل سیم جمع ­کن هم گاهی مزید بر علت می‌شود. ولی خوشبختانه جدیدترین مدل جاروبرقی بوش این کاستی را رفع کرده و با وجود یک سیم جمع­ کن قوی و خودکار سبب بهره­‌وری بهتر جاروبرقی شده است. همچنین برای جلوگیری از وارد شدن فشار بیهوده به دست و کمر کاربر اندازه لوله و خرطومی جاروبرقی استاندارد بوده و به دقت ساخته شده است تا شخص بتواند بی­ کسالت زمان زیادی بدون مشکل از جارو استفاده کند.

جنس بدنه جدیدترین مدل جاروبرقی بوش بسیار سخت و محکم تولید شده است ولی در عین حال کارایی آسانی دارد. مثلاً برای افزایش سرعت حرکت جاروبرقی چرخ­‌های آن به شکل 360 درجه می‌چرخند. ناگفته پیداست از آنجا که حرکت چرخ‌­ها روی فرش و موکت بسیار روان بوده و به سادگی میسر است، نیازی به نیروی زیادی نداریم تا جاروبرقی را پی خود بکشیم.

تکنولوژی ها و فناوری های جاروبرقی بوش

تکنولوژی و فناوری‌های استفاده شده در جارو برقی بوش

در جدیدترین مدل جاروبرقی بوش از فناوری‌های نوین زیادی بهره گرفته شده است. در زیر به طور مختصر و مفید به برخی از مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

تکنولوژی In Genius Gold Edition: کاربرد این تکنولوژی ایجاد بالاترین نیروی مکش جاروبرقی در سرتاسر جهان است. به همین دلیل از نتایج این فناوری قدرت بالای پاک کنندگی آن است.

تکنولوژی Power Protect: هرگاه ظرفیت کیسه زباله جاروبرقی شما تا 60 درصد پر شود این تکنولوژی فعال شده و از کاهش مکش جاروبرقی جلوگیری می‌کند. همچنین مانع از فشار به موتور آن شده و بر عمر مفید کالا می‌افزاید.

فیلتر ‏‏HEPA‏‏: این ویژگی جدیدترین مدل جاروبرقی بوش یکی از برترین قابلیت‌های این محصول است. کارکرد اصلی این فیلتر سبب می‌شود ذرات گرد و غبار در خانه منتشر نشوند. چرا این مزیت مهمی است؟ چون این فیلتر باعث می‌شود کودکان و افراد حساس و سالمند از ذرات آلرژی­زا دور بمانند و آزار نبینند. نکته مثبت دیگر این فیلتر امکان شست و شوی آن است. از آنجا که قابلیت شست و شو در این فیلتر در نظر گرفته شده است پیشنهاد می‌کنیم هر از گاهی فیلتر را بشویید.

تکنولوژی Quattro Power: این ویژگی جالب در جدیدترین مدل جاروبرقی بوش سبب می‌شود این محصول با کمترین میزان انرژی مصرفی بالاترین کارکرد را داشته باشد. صرفه جویی در مصرف برق و انرژی خود مزیت بزرگی است و خوب است بدانیم درجه کارایی انرژی این محصول A است.

تجهیزات و لوازم جانبی مدل  BGL8GOLDIR

تجهیزاتی در جدیدترین مدل جاروبرقی بوش در نظر گرفته شده است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • پاکت جاروبرقی
    • فیلتر پاکسازی هوا
    • لوله تلسکوپی استاندارد
    • لوله خرطومی منعطف و کنفی
    • لوله تلسکوپی دارای سری مبلمان و پرده، جانوران خانگی، شکاف و درزها، آب و خاک.

جاروبرقی بوش سری In Genius Gold Edition مدل BGL8GOLDIR

 

آلت تصویر

  • قدرت موتور: 2200 وات
  • میزان صدا: 74 دسی بل
  • شعاع عملکرد: 15 متر

چرا خرید لوازم خانگی بوش؟

خانه بوش عرضه کننده اصلی محصولات بوش در کشور است که جدیدترین و بهترین محصولات و سری‌های مختلف لوازم خانگی بوش موجود در بازار ایران را ارائه می‌دهد. تمامی محصولات این شرکت دارای بالاترین کیفیت طراحی و ساخت هستند و همگام با فناوری‌های روز تولید می‌شوند. این محصولات همگی تحت لیسانس شرکت بوش آلمان هستند که در کشورهای گوناگون و با کیفیتی مشابه کارخانه آلمانی تولید می‌شوند.

افزون بر این ویژگی‌ها، تضمین کارکرد درست محصول که خانه بوش به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد، موجب راحت‌تر شدن زندگی افراد و خانواده‌ها شده و آن را دلنشین‌تر می‌کند. لوازم خانگی بوش قابل عرضه و موجود در خانه بوش شامل محصولات و لوازم خانگی بزرگ و کوچکی هستند که به 7 گروه اصلی و مجموعه کلی به قرار زیر دسته‌بندی می‌شود:

هود: هود توکار، جزیره‌ای و شومینه‌ای

ماشین‌های ظرفشویی مبله بوش، توکار و رومیزی

انواع ماشین لباسشویی مبله، توکار و خشک کن بوش

جاروبرقی و شارژی بوش: جاروبرقی کیسه‌ای و جارو شارژی

یخچال و فریزر: یخچال ساید بای ساید، فریزر تک، یخچال فریزر توکار، دوقلو و بالا و پایین

فر و اجاق گاز: فر، فر ترکیبی بوش، مایکروویو، اجاق گاز، اجاق گاز صفحه­ای، کشو گرمکن

لوازم کوچک خانه: اتو، غذاساز، میکسر، قهوه ساز، همزن، توستر، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، چای ساز بوش، مخلوط کن، خردکن، گریل، پلوپز

مزایای خرید از خانه بوش

یکی از بزرگترین مزایای خرید محصول از خانه بوش اصل بودن همه آن‌هاست. داشتن تأییدیه و لیسانس شرکت بوش آلمان و امکان شناسایی همه محصولات در سایت بوش آلمان از طریق کدهای محصول در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های خانه بوش که خرید از آن را لذت‌بخش و ساده می‌کند به این موارد می‌توان اشاره کرد:

  • نصب رایگان: وسایل و لوازم خانگی بزرگ در محل
  • بیمه رایگان محصولات در برابر هر گونه حادثه احتمالی تا درب
  • ارسال فوری به سرتاسر ایران برای تمام خریدهای حضوری و آنلاین
  • امکان خرید آنلاین (از سایت خانه بوش) و خرید حضوری (از فروشگاه خانه بوش در تهران)
  • مشاوره خرید و امکان بهره‌مندی از راهنمایی‌ها و همراهی کارشناسان زبده در هنگام خرید هر یک از محصولات خانه بوش
  • خدمات پس از فروش طولانی مدت: همه لوازم خانگی به فروش رسیده در خانه بوش، تا 10 سال از خدمات پس از فروش این محصولات بهره‌مند خواهند شد.
  • فروش لوازم خانگی با ضمانت‌های 2 و 3 ساله با توجه به نوع محصول خریداری شده، شامل ضمانت‌نامه‌ 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش برای لوازم خانگی کوچک.

سخن آخر

در این مقاله، شما را با جدیدترین مدل جاروبرقی بوش یعنی جاروبرقی مدل BGL8GOLDIR آشنا کردیم. نخست به معرفی این جاروبرقی زیبا و قدرتمند پرداخته و سپس ویژگی‌های منحصر به فرد آن را شرح دادیم. تکنولوژی‌های روز به کار رفته در تولید آن را برشمرده و نهایتاً به بررسی کیفی این محصول و همچنین شرکت لوازم خانگی بوش پرداختیم. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *