16 نکته مهم نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش که باید بدانید

نگهداری ماشین ظرفشویی بوش

نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش و استفاده درست از آن نقش پررنگی در افزایش عمر این دستگاه دارد. مهم‌ترین نکاتی که در نگهداری بهینه از ماشین ظرفشویی نیاز به توجه دارند شامل مواردی از قبیل استفاده از مواد شوینده مناسب، انتخاب محل مناسب برای قرارگیری دستگاه، انتخاب زمان مناسب برای استفاده، نصب و راه‌اندازی اصولی، نظافت دستگاه و موارد مشابه دیگر است.

رعایت نکات مهم استفاده از دستگاه مطابق با استانداردهای تعریف‌شده برای آن، احتمال آسیب به این وسیله الکترونیکی را به کمترین حد ممکن خواهد رساند. عدم‌استفاده صحیح و همچنین عدم رعایت نظافت دستگاه نه‌تنها آن را معرض خرابی قرار می‌دهد، بلکه زمینه را برای تجمع باکتری‌ها در دستگاه و شیوع برخی بیمارها مساعد می‌کند. اگر تمایل دارید نکات مهم نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش را فرا بگیرید، پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

16 نکته مهم برای نگهداری از ماشین‌های ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش اصل در مدل‌های مختلفی وجود که همه آن‌ها از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و طول‌عمر بالایی دارند. اما با این وجود عدم ‌استفاده درست از این وسیله همانند دیگر لوازم الکترونیکی آن را در معرض آسیب و خرابی قرار می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی بوش شما آنچنان که انتظار دارید، برایتان در طولانی مدت کار کند، لازم است استفاده درست و بهینه‌ای از آن داشته ‌باشید. نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش در محدوده استانداردهای تعریف ‌شده برای آن مهم‌ترین فاکتور جهت افزایش عمر دستگاه به‌شمار می‌رود.

معمولاً زمانی که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید، مهم‌ترین سؤالی که به دنبال پاسخ آن خواهید بود مدت‌ زمان عمر مفید دستگاه است. همه لوازم الکترونیکی برند بوش اصل کیفیت باکیفیت بوده و نسبت به همه برندهای دیگر عمر مفید بیشتری دارند. اما نباید فراموش کنید، با این وجود نیز طول عمر مفید دستگاه تا حد زیادی بستگی به رفتار شما با آن دارد. به‌عبارت دیگر هرچه در نگهداری ماشین ظرفشویی خود دقت بیشتری به خرج دهید، طول عمر مفید آن بیشتر می‌شود.

به‌طور کلی طول عمر مفید ماشین‌های ظرفشویی حدود ۷ سال تعریف‌شده است. اما این رقم در ماشین ظرفشویی بوش در همه مدل‌ها گاهاً تا ۲ برابر نیز افزایش پیدا می‌کند. اما اگر استفاده نامتعارفی از دستگاه داشته‌باشید، بی‌شک طول عمر مفید آن حتی به عدد ۷ نیز نخواهد رسید. لوازم برقی آشپزخانه بوش کیفیت ساخت خوبی دارند. اما با این وجود طبق تحقیقات به عمل آمده بین طول‌ عمر ماشین ظرفشویی و یا هر وسیله الکترونیکی دیگری با نحوه استفاده از آن رابطه مستقیم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: چرا باید از بین برندهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش بخریم 

پس از خرید و قبل از استفاده دفترچه راهنمایی آن دقیق مطالعه کنید

همان‌طور که گفتیم بوش بهترین تولیدکننده لوازم‌خانگی بوده و همه تدابیر را برای رضایت کاربران تولیدات خود می‌اندیشند. از این‌رو همه نکاتی را که بر استفاده بهینه از دستگاه باید مدنظر قرار بگیرد را در دفترچه راهنمایی به‌همراه محصول، درج می‌کند. بنابراین بهترین و مفیدترین اقدامی که باید برای افزایش طول‌عمر و استفاده درست از ماشین ظرفشویی به کار بگیرید، در دفترچه راهنمایی آن قید شده‌است.

از دستگاه به‌جا و به‌موقع استفاده کنید

ماشین ظرفشویی جزو لوازمی است که قطعات مکانیکی متعددی دارد. هرگاه دستگاه تحت استفاده نادرست قرار بگیرد، به قطعات آن نیر فشار وارد می‌آید و با معیوب شدن هر کدام از قطعات عمر مفید دستگاه نیز کمتر می‌شود. زیرا تعمیر و تعویض قطعات، طراحی و نصب و مونتاژ فابریک دستگاه را برهم‌می‌ریزد. به این‌ترتیب با کوچک‌تر فشاری در معرض خرابی دوباره قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از عواملی که سبب کاهش طول‌عمر ماشین ظرفشویی می‌شود استفاده زیاد از آن است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برنامه‌ریزی‌های خود را به‌نحوی انجام دهید تا استفاده بهینه‌ای از این وسیله داشته ‌باشید. استفاده به‌جا و درست از ماشین ظرفشویی علاوه بر آن‌که منجر به افزایش طول عمر مفید آن می‌شود، در مدیریت مصرف آب و انرژی نیز تأثیر به سزایی دارد. بنابراین سعی کنید دفعات استفاده از دستگاه را کم کرده و به این‌ترتیب استفاده مناسب‌تری از دستگاه خود داشته‌باشید.

برای ماشین ظرفشویی خود محل مناسب را انتخاب کنید

مدل های ظرفشویی بوش

ماشین‌های ظرفشویی بوش در مدل‌های مختلف رومیزی، مبله و توکار وجود دارند. انتخاب هرکدام از این مدل‌ها برای خرید به معیارهای مختلفی نظیر سلیقه بستگی دارد. مهم‌ترین اصل در انتخاب مدل ماشین ظرفشویی دکوراسیون آشپزخانه و محلی است که برای نصب دستگاه در نظر دارید.

اگر صاحب آشپزخانه‌ای با سبک مدرن باشید و نصب کابینت برای آن به‌صورت حرفه‌ای صورت‌گرفته باشد، مطمئناً فضایی مناسبی برای قرارگیری ماشین ظرفشویی در اختیار خواهید داشت. در هر صورت انتخاب نوع ماشین ظرفشویی بوش به فضایی بستگی دارد که در دسترس است.

به‌طور کلی بهترین مکان جهت قراردادن ظرفشویی بوش قضایی است که در نزدیکی لوله‌های آب رودی و خروجی فاضلاب باشد. همچنین امکان دسترسی به پریز برق نیز مهم است و دستگاه برای استفاده نیاز به برق دارد. دیگر نکته مهم در این رابطه رعایت فاصله دستگاه از دیوار است. باید ماشین ظرفشویی بوش به‌نحوی قرار بگیرد که فاصله استاندارد از دیوار داشته‌باشد. زیرا در غیر این‌صورت موتور آن تحت فشار و قرار گرفته و آسیب می‌بیند.

نصب دستگاه را به تکنسین‌های نمایندگی بوش بسپارید

دیگر نکته مهم برای نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش و استفاده بهینه از آن این است که برای نصب آن به‌شخصه وارد عمل نشوید. زیرا ممکن است نصب به شکل صحیح صورت نگیرد. عدم نصب صحیح ماشین ظرفشویی تأثیر منفی بر طول‌عمر مفید آن می‌گذارد.

معمولاً در دفترچه راهنمای دستگاه لیست نمایندگی‌های آن نیر درج می‌شود. بوش برندی وارداتی است. اما با این وجود در کشور نمایندگی فعال دارد. اگر شما برای خرید به نمایندگی آن مراجعه کنید و دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده‌آل خرید کنید، امکان دسترسی به خدمات نمایندگی بوش در ایران به‌راحتی برایتان میسر می‌شود. زیرا نمایندگی معتبر بوش در ایران، تکنسین‌های حرفه‌ای را برای نصب رایگان دستگاه به شما معرفی می‌کند. فقط کافی است در حین خرید و یا با تماس تلفنی از نمایندگی آن بخواهید نصب دستگاه را برای شما انجام دهند.

حتماً ماشین ظرفشویی بوش را به‌واسطه محافظ به برق متصل کنید

دیگر نکته‌ای که برای نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش لازم است به آن توجه کنید این است که از اتصال دستگاه به‌صورت مستقیم به برق جدا اجتناب کنید. زیرا نوسانات برق، همیشه لوازم الکترونیکی را در تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. نوسانات برق یکی از مهم‌ترین عواملی است که منجر به کاهش طول‌عمر دستگاه می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم ماشین ظرفشویی بوش را به‌واسطه محافظ به برق متصل کنید.

از تراز بودن محل قرارگیری ماشین ظرفشویی مطمئن شوید

در صورتی که ماشین ظرفشویی در محلی قرار بگیرد که سطح ترازی نداشته‌باشد در حین کار دچار لرزش شده و صدای نابهنجار ایجاد می‌کند. این امر نه‌تنها آرامش شما و همچنین سایر اعضای خانواده را برهم می‌زند بلکه عمر مفید دستگاه را نیز تا حد زیادی کم می‌کند. بنابراین دیگر نکته‌ای که لازم است برای نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش به آن توجه داشته‌باشید کسب اطمینان از تراز بودن سطحی است که دستگاه روی آن قرار می‌گیرد.

واشر درب ماشین ظرفشویی را مدام کنترل کنید

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV68MX07E

دیگر نکته‌ای که در نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش لازم است به آن توجه کنید، کنترل مداوم واشر درب آن است. همان‌طور که گفتیم بوش بهترین تولید کننده لوازم الکترونیکی آشپزخانه به‌شمار می‌رود. همچنین بهترین متریال‌ها را برای تولید محصولات خود به کار می‌برد. اما این دلیل نمی‌شود که تصور کنید، لوازم‌خانگی برند بوش به‌صورت همیشگی و دائمی قابل‌استفاده هستند.

بنابراین توصیه می‌کنیم هرازچندگاهی واشر درب ماشین ظرفشویی بوش خود را کنترل کنید. این قطعه بسیار مهم بوده و در صورتی که دچار ایراد شده باشد نه‌تنها عملکرد بهینه دستگاه را بر هم می‌زند بلکه زمینه را برای آسیب دیگر قطعات مهم آن فراهم می‌کند.

همچنین باید واشر ماشین ظرفشویی را در بازه‌های زمانی معین کاملاً شستشو کنید تا آلودگی‌های باقی‌مانده روی آن از بین برود. زیرا واشر درب ماشین ظرفشویی از جمله قطعاتی است که بسیار سریع آلوده می‌شود و همچنین برای تجمع قارچ‌ها و باکتری‌ها شرایط مساعدی دارد.

به همین دلیل عدم توجه به نظافت و پاک‌سازی این قطعه ماشین ظرفشویی نه‌تنها منجر به کاهش عملکرد مطلوب و طول عمر مفید آن می‌شود، بلکه زمینه را برای بیماری شما و دیگر افراد خانواده فراهم می‌سازد.

از برنامه‌های ماشین ظرفشویی بوش به‌صورت صحیح استفاده‌کنید

همان‌طور که گفتیم شرکت بوش انواع مختلف ماشین ظرفشویی در مدل‌های مختلف روانه بازار کرده‌است. هر کدام از ماشین‌های ظرفشویی برند بوش دارای یک‌سری برنامه‌های خاص برای شستشو هستند. برای آن‌که دستگاه شما آسیب نبیند و عملکرد قابل‌قبولی نیز داشته‌باشد لازم است که استفاده صحیح از برنامه‌های دستگاه را بیاموزید. همچنین سعی کنید از برنامه‌های تعبه شده برای دستگاهتان استفاده مناسب و بهینه‌ای ببرید.

برای ظروفی که کثیف بوده و احتیاج به شستشوی اصولی‌تری دارند از برنامه‌های کوتاه‌مدت استفاده نکنید. هرچند که این قبیل برنامه‌ها در زمان و هزینه شستشوی صرفه‌جویی به عمل می‌آورند اما نتیجه شستشوی آن‌ها برای ظروف خیلی پرب و کثیف چندان مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین و کاربردی ترین برنامه های ماشین ظرفشویی بوش

به نظافت داخل ماشین ظرفشویی بوش اهمیت بدهید

ماشین ظرفشویی وسیله‌ای است که به‌مرور زمان با توجه به فرایندهای مختلفی که در طول پروسه شستشو پشت‌سر می‌گذارد همواره در معرض تجمع جرم و رسوبات قرار دارد. به همین دلیل باید هر چند وقت یک بار آلودگی‌ها و رسوبات تجمع یافته در آن را پاکسازی کنید.

توجه به نظافت داخل دستگاه نیز یکی از معقوله‌های مهم و در عین حال ساده نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش است. زیرا نظافت داخل ماشین ظرفشویی نیز با طول‌عمر آن رابطه مستقیم دارد. البته ماشین‌های ظرفشویی بوش مجهز به برنامه‌هایی هستند که برای شستشوی خود دستگاه تعبیه‌شده است.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم در بازه‌های زمانی معین از برنامه‌هایی که به‌منظور شستشوی خود دستگاه برای آن تعبیه‌شده است جهت نظافت و از بین بردن آلودگی‌های موجود در داخل آن استفاده‌کنید.

البته اگر صاحب یکی از مدل‌های رده‌بالای ماشین ظرفشویی بوش باشید زمانی که دستگاه نیاز به شستشو دارد آلارم می‌دهد. بنابراین در چنین شرایطی دیگر نیاز به تشخیص شما نیست. بلکه خود دستگاه زمانی که نیاز به شستشو دارد اعلام می‌کند.

جهت شستشوی بهینه و کاربردی دستگاه توصیه می‌کنیم یک ظرف حاوی سرکه و نمک درون آن قرار دهید و سپس یکی از برنامه‌های شستشوی را انتخاب کنید. پس از اتمام فرآیند شستشو با کمک یک دستمال خشک همه قسمت‌های آن را تمیز کنید. البته توصیه می‌کنیم نقاطی که فکر می‌کنید بیشتر در معرض چربی و آلودگی قرار دارند با حساسیت بیشتری تمیز شوند.

هر چند وقت یک بار ماشین ظرفشویی بوش خود را جرم گیری کنید

ماشین ظرفشویی مبله بوش

جرم گیری ماشین ظرفشویی نیز از مقوله‌های مهم نگهداری و استفاده بهینه از آن است. شاید از ما بپرسید جرمگیری ماشین ظرفشویی به چه صورت است. جرمگیری این وسیله در چند مرحله صورت‌می‌گیرد و همچنین برای انجام این اقدام نیاز به جرم‌گیرهای مخصوص دارید.

در حال‌حاضر مواردی نظیر قرص نمک و ژل مخصوص ماشین ظرفشویی برای جرم گیری وجود دارد که می‌توانید از طریق مراجعه به فروشگاه‌های معتبر به‌راحتی آن‌ها را تهیه کنید. پس از تهیه جرمگیر مناسب، باید در سه مرحله که شامل روشن‌کردن، دستگاه توجه به علائم دستتگاه و ریختن یا قرار دادن جرم‌گیر درون دستگاه است صورت‌می‌گیرد.

فراموش نکنید که جرمگیری ماشین ظرفشویی با استفاده از جرم‌گیرهای مخصوص هم طول‌عمر آن را افزایش می‌دهد و همان که به شما کمک می‌کند شاهد عملکرد بهینه و رضایت‌بخشی از آن باشید.

برای شستشوی ابزار نوک‌تیز نظیر چاقو از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید

درست است که ماشین ظرفشویی کمک به سزایی به شما می‌کند و زحمت شستن مداوم ظرف‌وظروف را از روی دوش شما برمی‌دارد. اما شما نیز موظف هستید برای آنکه دستگاهتان عملکرد بهتر و طول‌عمر بالاتری داشته‌باشد از آن درست استفاده‌کنید.

یکی از نکته‌هایی که برای استفاده از ماشین ظرفشویی لازم است آن را یادآوری کنیم، خودداری از قرار دادن کارد و چاقو درون آن است. زیرا تمیز کننده‌های ماشین ظرفشویی موجب کند شدن و از دست رفتن رنگ کارد و چاقوی شما می‌شود.

علاوه‌بر آن ممکن است چاقو و وسایل نوک‌تیز به‌علت برخورد با سایر لوازم درون ماشین ظرفشویی موجب آسیب زدن هم به خود و هم به لوازم و دستگاه شوند. اگر بنابر دلایلی ترجیح می‌دهد چاقو و کارد و سایر موارد مشابه را با ماشین ظرفشویی شستشو کنید، بهتر است آن‌ها را در پایین‌ترین قسمت دستگاه بگذارید.

قبل از آنکه ظروف را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید باقیمانده غذاها را از استان‌ها پاک کنید

یکی دیگر از نکات مهمی که برای نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش و استفاده درست از آن باید مورد توجه قرار دهید این است که قبل از قرار دادن ظروف درون آن حجم باقیمانده غذاها را از سطح ظروف پاک کنید.

برخلاف تصور پاک کردن باقیمانده غذا از سطح ظروف کار سختی نیست و منجر می‌شود دستگاه شما در معرض آسیب و اختلال در عملکرد قرار نگیرد.

در بازه‌های زمانی مشخص جهت تعویض فیلتر ماشین ظرفشویی اقدام کنید

بعضی از ماشین‌های ظرفشویی دارای فیلتر و بعضی دیگر فاقد فیلتر هستند. البته اکثر مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش فیلتر دارند. از آنجایی که فیلتر الودگی‌ها را جذب خود می‌کند باید در بازه‌های زمانی مشخص شستشو یا تعویض شود.

فیلترهایی که قابل شستشو هستند، باید در هر 2 بار استفاده از دستگاه یک‌بار شستشو شوند. در صورتی که ماشین ظرفشویی شما مجهز به فیلتر قابل شستشو نیست نیز باید فیلتر آن در بازه‌های زمانی معین تعویض شود. علاوه بر فیلتر توصیه می‌کنیم سبدهای مخصوص ظرف را نیز گاه‌گاهی بیرون آورده و آن‌ها را با مواد شوینده مناسب تمیز بشویید.

برای استفاده از ماشین ظرفشویی مواد شوینده مناسب به کار ببرید

ماشین ظرفشویی توکار

یکی دیگر از نکات مهمی که در نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش باید به آن توجه کنید، انتخاب مواد شوینده مناسب است. متأسفانه بسیاری از افراد به این نکته مهم توجه نمی‌کنند و به‌دلیل انتخاب مواد شوینده نامناسب دستگاه خود را در معرض آسیب قرار می‌دهند. اگر سلامت دستگاه شما برایتان مهم است توصیه می‌کنیم حتماً در انتخاب مواد شوینده برای آن حساسیت بیشتری به خرج بدهید.

پس از پایان فرایند شستشوی ظروف درب دستگاه را باز بگذارید

پس از آنکه فرآیند شستشو به اتمام رسید به‌منظور خشک شدن بهتر ظروف و همچنین محفظه داخل دستگاه توصیه می‌کنیم، اجازه بدهید درب آن حداقل به‌مدت ۱۰ دقیقه باز بماند. این اقدام علاوه‌بر آنکه کمک می‌کند فضای داخل ماشین ظرفشویی و ظروف بهتر و راحت‌تر خشک شود، مانع از بو گرفتن فضای داخل دستگاه نیز می‌شود.

در حین استفاده از دستگاه به صدا و علائم آن توجه کنید

اگر در حین استفاده از ماشین ظرفشویی بوش متوجه شدید صدای ناهنجاری نظیر صدای ساییده شدن و خرد شدن از آن منتشر می‌شود، آن را خاموش کنید. زیرا در اکثر موارد علت بروز چنین اتفاقی باقی‌ماندن مواد غذایی روی ظروف یا شکسته‌شدن ظروف شیشه‌ای و قرار گرفتن آن‌ها در ناحیه پمپ دستگاه است.

چنین اتفاقی علاوه‌بر آنکه ماشین ظرفشویی را در معرض ایجاد صداهای ناهنجار قرار می‌دهند به پمپ و دیگر قطعات مهم آن نظیر فیلتر و پروانه نیز آسیب می‌زند. بنابراین هر زمان که متوجه شدید ماشین ظرفشویی شما در حین کارت صدای غیر معمولی ایجاد می‌کند آن را خاموش کرده و در صدد یافتن علت امر باشید.

در صورتی که علت ایجاد صدا هیچ‌کدام از موارد ذکر شده نباشد، احتمالاً ماشین ظرفشویی دچار مشکلات فنی شده‌است. پس برای رفع آن باید از کارشناسان و تکنسین‌های این حوزه کمک بگیرید.

 قیمت ماشین ظرفشویی بوش

بوش یک برند معتبر بوده و از مقبولیت بالایی در بین کاربران خود بهره‌مند بوده و علت آن نیز کیفیت مطلوب محصولات آن است. ماشین‌های ظرفشویی بوش نیز نظیر دیگر تولیدات آن از نظر کیفیت، برنامه‌های کاربردی و تکنولوژی‌ها و کاربری آسان در جایگاه مطلوبی قرار دارد. از اینرو قیمت این محصولات نیز نسبت به دیگر موارد بالاتر است. به‌عبارت دیگر قیمت ظرفشویی بوش کاملاً متناسب با کیفیت، عملکرد و کاربری راحت آن برآورد می‌شود. به همین دلیل کسانی‌که به‌دنبال محصولات کاربردی، با کیفیت و طول عمر بالا هستند اغلب به‌دنبال ماشین‌های ظرفشویی بوش می‌روند.

خانه بوش؛ بهترین مرجع خرید ماشین ظرفشویی بوش

همان‌طور که در مطالب قبلی نیز بارها به این نکته اشاره کردیم ماشین ظرفشویی بوش در مدل‌های مختلف بهترین برند موجود در بازار به‌شمار می‌رود. افراد زیادی هستند که همانند شما به کیفیت و عملکرد بهتر ماشین‌های ظرفشویی بوش ایمان دارند و ترجیح می‌دهند از بین برندهای متعدد موجود در بازار به سراغ این گزینه بروند. توصیه مهمی که در این زمینه ما برای شما و همچنین همه کسانی‌که قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش دارند، داریم این است که برای خرید محصول اصل حتماً به نمایندگی مجاز آن در کشور مراجعه کنند. حسن انتخاب نمایندگی بوش برای خرید این است که کمک می‌کند، محصول را با تضمین کیفیت، اصالت و گارانتی معتبر بخرید.

همچنین امکان دسترسی به خدمات پس از فروش را نیز راحت‌تر می‌کند. به‌عنوان‌مثال زمانی که ماشین ظرفشویی شما دچار ایرادی شود و نیاز به تعویض قطعه یا سرویس‌دهی داشته‌باشد از طریق نمایندگی آن خیلی راحت می‌توانید مشکل خود را مرتفع سازید. خانه بوش نمایندگی رسمی و معتبر بوش در تهران است که در حال‌حاضر امکان خرید و دریافت خدمات از آن برای همه مردم ایران فراهم است. این مجموعه لوازم‌خانگی برند بوش را با تضمین کیفیت، اصالت و گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش ایده‌آل به فروش می‌رساند.

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی یا هر محصول دیگری با برند بوش دارید می‌توانید همین حالا از طریق پل‌های ارتباطی موجود با کارشناسان فروش خانه بوش ارتباط بگیرید. علاوه‌بر ثبت‌سفارش امکان دریافت مشاوره رایگان در رابطه با ویژگی‌های محصول و همچنین قیمت آن نیز برای شما فراهم است.

3.9/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *