راهنمای خرید مولتی کوکر بوش + تشخیص مولتی کوکر اصل بوش

خرید مولتی کوکر بوش

مولتی کوکر بوش یکی وسیله پیشرفته امروزی است که وجود آن در هر آشپرخانه‌ای احساس می‌شود. با وجود زندگی‌‌های پر مشغله امروزی خرید مولتی کوکر بوش کار شما را راحت‌‌تر می‌کند. چراکه این دستگاه دارای تکنولوژی است و در پخت سریع غذا کمک می‌کند. به طوریکه با افزایش دما و حرارت در مدت زمان کم سبب می‌شود مدت زمان پخت غذای شما کاهش یابد. با‌این حال این کاهش زمان از کیفیت غذای شما نمی‌کاهد. همچنین این دستگاه ‌به‌آسانی شسته می‌شود؛ چراکه قطعات آن ‌به‌راحتی از هم جدا می‌شوند. مولتی کوکر بوش با داشتن موتوری 700 الی 1700 کیلو واتی بسیار قوی و حیرت‌انگیز عمل کرده و کار شما را در آشپزخانه راحت‌‌تر می‌کند.

بعضی از انواع مولتی کوکرهای موجود در بازار دارای دو قابلمه هستند؛ در یکی از آن‌‌ها همزنی وجود دارد و به کمک آن می‌توانید در زمان‌‌هایی که نیاز دارید از آن استفاده کنید. در‌این مقاله قصد داریم که شما را با ویژگی‌‌های مولتی کوکر بوش آشنا کنیم. پس‌ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مولتی کوکر چیست؟

مولتی کوکر وسیله‌ای شبیه به پلوپز اما با امکانات عالی‌‌تر است. این وسیله شما را از کثیف کردن ظروف اضافی مثل ماهیتابه، قابلمه وغیره ‌‌بی‌‌نیاز می‌کند. این دستگاه چندکاره است که با دارا بودن سبدهای پلاستیکی کار بخارپز و با وجود سبدهای فلزی کار سرخ کردن را انجام می‌دهد.

همچنین این وسیله به عنوان آرام پز و زود پز ‌به‌کار گرفته می‌شود. شما با خرید مولتی کوکر بوش می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و بین الملل را در کمترین زمان ممکن درست کنید. جالب است بدانید این دستگاه برنامه ساخت انواع دسر، خورشت، سوپ و حتی ماست را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: هر آن چیزی که باید درباره مولتی کوکر بوش بدانید

ویژگی های مولتی کوکر بوش

ممکن برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا مولتی کوکر بوش بخرم؟ برند بوش از جمله برندهای خوشنام جهان است. در این قسمت قصد داریم ویژگی‌‌های مولتی کوکر بوش را بررسی کنیم ‌تا به پاسخ سوال مطرح شده برسیم.

قیمت مولتی کوکر بوش

موتور و میزان مصرف مولتی کوکر بوش

مولتی کوکرهای بوش دارای قدرت موتور متفاوتی هستند. در واقع هر یک از این موتورها متناسب با کاربرد آن در آشپرخانه تعبیه شده اند. شما باید هنگام خرید مولتی کوکر بوش به این سوال جواب دهید، از مولتی کوکر بوش انتظار چه عملکردی را دارم؟

قدرت موتور این دستگاه بین 700‌‌تا 1700 کیلو وات است. هرچه از دستگاه در قدرت‌‌های پایین استفاده کنید، طول عمر دستگاه‌تان بیشتر می‌شود. حال آنکه در صورت استفاده از مولتی کوکرها با قدرت بالا طول عمر دستگاه کم و میزان مصرف برق افزایش می‌یابد اما سریع‌‌تر به غذای دلخواه‌تان می‌رسید.

وزن مولتی کوکر بوش

یکی از دغدغه‌‌های خرید وسایل آشپزخانه برای خانم‌‌ها وزن دستگاه است؛ زیرا در صورتی که وزن دستگاه زیاد باشد، استفاده از آن سخت می‌شود. مولتی کوکر بوش در وزن‌‌های مختلفی وجود دارد چراکه وزن آن بر اساس جنس اجزا دستگاه تعیین می‌شود و به طور میانگین وزنی بین 5‌‌تا 6 کیلوگرم دارد.

قابلیت شست و شو مولتی کوکر بوش

گرچه سرعت پخت غذا مهم است و از خستگی افراد کم می‌کند. اما مسئله دیگری هم مثل شست‌و‌شوی ظروف غذای پخته شده بعد از پخت غذا وجود دارد. خوشبختانه دستگاه مولتی کوکر بوش با یک تیر دو نشان زده است یعنی علاوه بر کاهش زمان پخت غذا، زمان شستشو را نیز کاهش می‌دهد. چراکه اجزای این دستگاه ‌به‌راحتی جدا و تمیز می‌شود. به طوریکه نیازی به استفاده از سیم ظرفشویی ندارید.

ظرفیت مولتی کوکر بوش

ظرفیت دستگاه یکی از عوامل مهم در خرید مولتی کوکر بوش است؛ چراکه شما باید مشخص کنید به طور معمول برای چند نفر می‌خواهید غذا درست کنید. ظرفیت مولتی کوکرهای موجود در بازار بین 8‌ تا 12 نفر است.

طول سیم دستگاه

با توجه به در دسترس نبودن پریز برق در همه جای آشپرخانه، پیشنهاد ما به شما خرید مولتی کوکر بوش با حداقل طول یک متر است.

تکنولوژی‌ های مولتی کوکر بوش

طرز استفاده از مولتی کوکر بوش

برند بوش در تمامی وسایل خود سعی کرده‌ تا بالاترین سطح تکنولوژی را ‌به‌کار گیرد. دستگاه مولتی کوکر بوش نیز از این موضوع مستثنی نیست. در این دستگاه برنامه‌‌های به‌روز و کاربردی قرار داده شده است که ‌به‌راحتی غذای مورد علاقه‌‌تان را بپزید و در کنار خانواده نوش‌جان کنید.

تکنولوژی گرم نگهدارنده

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که غذا حاضر است اما افراد خانواده به وقت سر میز غذا نمی‌آیند. در‌این صورت غذا یخ می‌کند و زحمت شما به هدر می‌رود. دستگاه مولتی کوکر بوش با قبلیت گرم کن، این امکان را حاصل کرده است‌ که ساعات زیادی غذا را با همان کیفیت گرم نگه دارد. همین موضوع سبب شده‌ تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید مولتی کوکر بوش مدل MUC22B42RU می‌تواند ‌تا 10 ساعت غذای شما را گرم نگه دارد.

صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش لمسی یکی دیگر از تکنولوژی‌‌های ‌به‌کار رفته در مولتی کوکر بوش است. وجود این تکنولوژی سبب شده که ‌به‌راحتی و تنها با لمس بتوانید برنامه مورد نظرتان را انتخاب و زمان، دما و فشار‌این دستگاه را نیز تنظیم کنید. در این صورت حتی سخت‌‌ترین غذاها به‌آسانی پخته می‌شوند و می‌توانید از خوردن آن لذت ببرید.

مجهز به برنامه پخت و پز

وجود تعداد زیادی برنامه پخت در دستگاه مولتی کوکر بوش کیفیت این محصول را دوچندان کرده است. چراکه سبب می‌شود شما به طور اختصاصی برای غذای مورد نظرتان، برنامه تعیین کنید. در‌این صورت غذای شما در دما، فشار و زمان مناسبی ‌‌پخته می‌شود. همچنین می‌توانید برنامه‌‌های پخت موردنظرتان را به دستگاه اضافه و ذخیره کنید. گفتنی است معمولا برنامه‌‌های مولتی کوکر بوش بین 40‌‌تا 50 نوع است. دقت کنید هرچه تعداد برنامه‌‌های پخت این دستگاه بیشتر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

مجهز به همزن

اگر قصد پخت کیک در مولتی کوکر بوش دارید، دیگر نیازی به استفاده از دستگاه همزن برقی ندارید. چراکه بعضی از مولتی کوکرها دارای دو قابلمه هستند که در قابلمه کوچکتر همزنی تعبیه شده است که در زمان پخت کیک می‌توانید از آن استفاده کنید. در این صورت نه تنها در زمان و مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اید، بلکه ظروف کمتری هم برای شست‌و‌شو دارید.

سیستم شروع با‌ تاخیر

یکی از قابلیت‌‌های منحصربه‌فرد و شاید عجیب سیستم شروع با‌ تاخیر است. این سیستم در بعضی از مولتی کوکرهای بوش وجود دارد. عملکرد آن به این صورت است که می‌توانید مواد اولیه غذا موردنظرتان را داخل دستگاه بگذارید و ساعت شروع پخت را چندین ساعت یا حتی صبح روز بعد بزنید. در این صورت اگر شاغل هستید یا بیمار، نیاز نیست نگران غذای روز بعد خود باشید؛ چراکه می‌توانید غذای‌ تازه و گرم بخورید.

نحوه استفاده از مولتی کوکر بوش

نحوه نصب و راه‌اندازی اغلب مولتی کوکرهای بوش مشابه است و تنها تفاوت اساسی در تنظیمات آن است. در صورتی که مولتی کوکر شما دارای صفحه لمسی باشد با لمس صفحه می‌توانید تمامی تنظیمات دلخواه‌تان را وارد نمایید و چنانچه صفحه لمسی نداشته باشد از طریق ولوم‌‌های روی دستگاه اقدام به تنظیم آن کنید. پس از اعمال تنظیمات، درب دستگاه را باز کرده و چکه‌گیر را در جای مناسب خود قرار دهید، سپس مواد غذایی را داخل دستگاه ریخته و درب دستگاه را ببندید. پس از پخت غذا ابتدا اجازه دهید دستگاه سرد و سپس اقدام به شستشو آن کنید.

در بسته‌بندی مولتی کوکر بوش یک سبد فلزی برای سرخ کردن، یک سبد پلاستیکی برای بخار پز کردن و یک پیمانه و کفگیر و ملاقه وجود دارد. زمانی که قصد پخت غذای سرخ کرده یا بخار پز دارید از سبد مربوطه استفاده کنید.

نکات مهم در زمان خرید مولتی کوکر بوش

خرید مولتی کوکر بوش

بوش برند معتبر و سرشناسی است که طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالای محصولات بوش و تقاضای زیاد مردم برای این محصول سبب شده‌ که عرصه برای سودجویان گسترش یابد. در این خصوص لازم است نکاتی را در هنگام خرید پلوپز بوش بدانید.

بررسی مدل و قیمت مولتی کوکر بوش در سایت رسمی بوش

بوش برند پر آوازه‌ای است که هر کسی دوست دارد محصولات آن را خریداری کند. چراکه از اصالت کالا مطمئن خواهد بود. همین موضوع باعث شده‌ که سودجویان دست ‌به‌کار شوند.‌‌‌ عرضه محصولاتی با نام بوش اما با قیمت‌‌های بسیار کمتر سبب شده‌‌ تا افرادی که بودجه کمی دارند اما علاقمند به خرید محصولات بوش هستند در دام بیافتند.

به همین منظور حتما قبل از خرید محصول مدل و قیمت مولتی کوکر مد نظر خود را در سایت رسمی بوش چک کنید. چنانچه مدل مربوطه در سایت نبود، محصول مد نظر شما تقلبی ‌است. همچنین اگر تفاوت قیمت چشمگیری بین محصول موجود در بازار و سایت وجود داشته باشد باید به تقلبی بودن محصول شک کنید.

همچنین بهترین راه برای جلوگیری از خرید محصولات تقلبی بوش ، مراجعه به نمایندگی‌‌های رسمی این شرکت در کشور است. با خرید از نمایندگان رسمی بوش در کشور راه سودجویی متقلبان بسته می‌شود و خریدی مطمئن خواهید داشت. خانه بوش به عنوان مرجع اصلی خرید مولتی کوکر بوش آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است که با خانه بوش می توانید خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید.

بررسی لوگو

یکی دیگر از راه‌‌هایی که سودجویان اقدام به جعل آن می‌کنند. حک لوگو بوش روی محصولات تقلبی است. توجه داشته باشید لوگو برند بوش با ناخن‌ تراشیده نمی‌شود؛ حال آنکه اکثر لوگوهای تقلبی با ناخن‌ تراشیده می‌شوند.

همچنین این برند در لوگو خود پرچم کشورش را قرار نداده است. اما برخی از متقلبان بدون دقت به این موضوع پرچم این کشور را داخل لوگو حک کرده‌اند. چنانچه نمی‌دانید لوگو برند بوش به چه شکل است به سایت رسمی بوش مراجعه کنید.

کلام پایانی

در این مقاله دانستیم که وجود یک مولتی کوکر برای هر آشپزخانه‌ای واجب است. چراکه سرعت پخت انواع غذا و دسر را افزایش می‌دهد و نمی‌گذارد نگران دیر پخت شدن غذایتان در مهمانی‌‌ها شوید. همچنین دیگر لازم نیست نگران ته گرفتن و سوختن غذا باشید. چراکه مولتی کوکر بوش با داشتن حرارتی مناسب از سوختن غذا جلوگیری می‌کند. امیدواریم از مطالب این مقاله استفاده کرده باشید و از خرید خود لذت ببرید. از همراهی شما صمیمانه متشکریم.

امتیازدهی

2 دیدگاه برای “راهنمای خرید مولتی کوکر بوش + تشخیص مولتی کوکر اصل بوش

  1. لیا گفته:

    سلام من یک هفتس یه مولتی کوکر بوش همین که توتصویر هست باقیمت بالا خریدم اما با عملکرد آرامپزش مشکل دارم.عملکرد خورش هست اما تایمش رو 30دقیقس میزنم رو30دقیقه نمیپزه گوشتو نمیدونم چطور زیادش کنم رو تایم بصورت ساعت شنی میزنم که زیاد بشه بعد دوباره همون 30دقیقه میاد .درصورتیکه در مورد خصوصیات آرامپز میگن میذاری رو 5یا 6 یا 7 ساعت اما نمیدونم گزینه ساعتش کجاست.یه علامت ساعت داره که تو ویدیویی گفته برای پخت باتاخیره.لطفا کمکم کنید.

    • خانه بوش گفته:

      سلام وقت بخیر با شماره تماس های واحد خدمات باید تماس بگیرید تکنسین ها راهنماییتون میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *