تجربه آشپزی لذت بخش با همزن بوش

لوازم خانگی بوش به دلیل تنوع محصولات و همچنین کیفیت بالایی که دارد از بازار خوبی برخوردار است. از محصولات پر فروش این برند جهانی می توان به همزن بوش که مدلهای مختلفی را شامل می شود به همراه مخلوط کن بوش، قهوه ساز بوش، یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و کلی محصول دیگر اشاره نمود که ما در این مقاله به طور اختصاری به توضیح همزن بوش خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب نیز ما را در خانه بوش همراهی کنید.

  1. از همزن بوش در چه مواردی استفاده می کنند؟
  2. مدلهای مختلف همزن بوش را نام ببرید؟
  3. تفاوت همزن برقی و دستی در چیست؟

 

 

 

همزن بوش در یک نگاه

 

 

 

 

 

همزن بوش از جمله لوازم ضروری آشپزخانه به شمار می رود که آشپزی را برای کدبانوی خانه لذت بخش می کند، بسیاری از افراد به خصوص بانوان از نقش همزن در آشپزی اطلاع کافی ندارند به همین دلیل آن را جزء لوازم ضروری آشپزخانه به شمار نمی آورند و این در حالی است که از همزن بوش برای همزدن مواد غذایی به خصوص انواع کیک، شیرینی و … استفاده می کنند که به دو صورت برقی و دستی کار می کند و آشپزی را برای شما لذت بخش می کند. از همزن برای درست کردن مواد غذایی و همزدن خمیر نان، کیک، تخم مرغ، خامه و … به جای قاشق و چنگال استفاده می کنند. اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید برای اطلاع از لیست آخرین قیمت مخلوط کن بوش به همراه قیمت قهوه ساز بوش با خانه بوش نمایندگی رسمی بوش آلمان در تهران تماس بگیرید.

 

نکات مهم و اساسی به هنگام خرید همزن بوش

 

 

 

به هنگام خرید همزن بوش توجه به نکات زیر ضروری است:

  1. سرعت موتور: به هنگام خرید همزن بوش به سرعت و توان موتور توجه داشته باشید چرا که موتور قسمت اصلی همزن برقی بوش را تشکیل می دهد.
  2. تعداد تیغه ها: تعداد تیغه های موجود در همزن نیز از دیگر نکات قابل توجه ای است که باید به هنگام خرید به آن توجه داشت.
  3. داشتن کاسه یا نداشتن کاسه: همزن بوش در دو مدل کاسه دار و بدون کاسه است که بسته به سلیقه خود می توانید یک از مدلها را انتخاب کنید.
  4. همزن برقی با دستی: اگر از جمله کسانی هستید که از همزن زیاد استفاده می کنید بهتر است از همزن برقی بوش استفاده کنید که نوع دستی آن نیز وجود دارد که طراحی ساده ولی منحصر به فردی دارد.
  5. مصرف انرژی پایین: به هنگام خرید همزن برقی توجه داشته باشید که مصرف انرژی پایینی داشته باشد.
  6. شستشوی همزن: به هنگام خرید همزنی را انتخاب کنید که قسمت های مختلف آن به راحتی از یکدیگر باز شوند تا شما بتوانید آن را بشویید.
  7. اهمیت جنس تیغه ها: به هنگام خرید همزن به جنس تیغه ها توجه داشته باشید و جنسی را انتخاب کنید که زنگ نزد و از استیل مقاوم ساخته شده باشد.
  8. وزن مناسب: همزنی را انتخاب کنید که وزن مناسبی داشته باشد، طوریکه به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید.
  9. جنس محصول: جنس محصول نیز از جمله مواردی است که باید به هنگام خرید به آن توجه داشت.
  10. قیمت همزن بوش: یک همزن خوب باید قیمت مناسبی نیز داشته باشید.
  11. و …

 

انواع همزن بوش

همزن بوش به طور کلی به دو دسته همزن برقی و همزن دستی تقسیم می شود که هر یک از این همزن ها نیز خود به مدلهای مختلفی تقسیم می شوند که ما در این بخش به توضیح هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

 

 

همزن دستی

همزن دستی بوش همانطور که از نامش پیداست به صورت دستی و بدون کمک برق کار می کند که از ساختار ساده ای برخوردار است، طوریکه از یک دسته و میله تشکیل شده است. سرعت عمل این همزن کوچک ولی کاربردی بسته به سرعت عمل دست شما برای چرخاندن دسته دارد هر چقدر سرعت عمل دست شما بیشتر باشد همزن با سرعت بیشتری مواد غذایی را هم می زند، بنابراین شما می توانید با چرخش دست سرعت همزن را به هنگام همزدن مواد غذایی تنظیم کنید. توجه داشته باشید که سرعت این همزن نسبت به همزن برقی کم تر است. کارکرد آسانی دارد طوری که قسمت مختلف آن به راحتی باز می شوند که می توانید پس از هر بار استفاده آن را بشویید. قیمت همزن بوش بسته به مدلهای مختلفی که دارد متغیر است.

 

همزن برقی بوش

همزن برقی بوش همانطور که از نامش پیداست از طریق برق کار می کند که از کارکرد آسانی برخوردار است که شامل قسمت های مختلفی می شود. در این محصول برخلاف همزن دستی که با دست کار می کند کافی است  دستگاه را به برق وصل کنید تا همزن به طور خودکار مواد غذایی شما را هم بزند؛ دارای دکمه تنظیمات است که می توانید سرعت موتور آن را تنظیم کنید، در تولید این محصول از دانش، تخصص و تکنولوژی روز دنیا به همراه بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است. همزن برقی بوش خود به مدلهای مختلفی تقسیم می شود به همین دلیل قیمت همزن بوش نیز متغیر است. توجه داشته باشید که این محصول دارای یک موتور الکترونیکی است که سر همزن را به آن وصل می کنند  که پس از اتصال به برق و زدن دکمه روشن شروع به کار می کند که دیگر نیاز نیست شما دست خود را حرکت دهید. همزن برقی بوش دارای دو مدل کاسه دار و بدون کاسه است.

همزن برقی کاسه دار بوش

 

 

 

همزن برقی کاسه دار بوش علاوه بر دستگاه همزن دارای یک کاسه برای قرار دادن مواد غذایی برای همزدن است. دارای یک موتور الکترونیکی است که همزن به آن وصل می شود که به راحتی  می توانید سرعت آن را تنظیم کنید. بخش های مختلف این دستگاه را می توانید از یکدیگر جدا و مورد شستشو قرار دهید. قیمت لوازم خانگی بوش منجمله قیمت همزن بوش، قیمت مخلوط کن بوش و قیمت قهوه ساز بوش بسته به تنوع مدلها متغیر است که شما می توانید بسته به سلیقه و بودجه خود یکی از مدلها را انتخاب و خرید خود را به دو صورت حضوری و اینترنتی از خانه بوش انجام دهید.

 

همزن برقی بدون کاسه بوش

همزن برقی بدون کاسه بوش یا معمولی نوع ساده ای از همزن برقی را شامل می شود که بدون کاسه است که نحوه کار کردن با آن به این شکل است که می بایست همزن برقی را بر دارید و در درون کاسه ای که مواد غذایی در داخل آن قرار دارد بگذارید و سپس آن را روشن و مواد غذایی مختلف را هم بزنید. قسمت های مختلف این دستگاه به راحتی از یکدیگر جدا می شوند که وزن سبکی دارد و جای کمی را اشغال می کند که در تولید آن از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است.

 

 

سخن پایانی

امروزه استفاده از وسایل برقی نقش مهمی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و تسریع لذت آشپزی دارد، طوریکه شما با استفاده از لوازم برقی موجود در آشپزخانه همچون همزن بوش می توانید در اسرع وقت مواد غذایی را برای تهیه کیک، کوکو و … هم بزنید بدون آنکه دست خود را حرکت دهید که مدلهای مختلفی را شامل می شود. خانه بوش در تهران نمایندگی مجاز بوش آلمان به شمار می رود که محصولات متنوع این برند جهانی را بدون واسطه و با قیمت مناسب به دو صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان خود از تولید به مصرف عرضه می کند.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *