چرا از بین برندهای مختلف باید ماشین ظرفشویی بوش بخریم؟

ماشین ظرفشویی بوش

آیا شما نیز قصد دارید ماشین ظرفشویی بخرید اما بین خرید مدل‌های بوش یا دیگر برندها دچار تردید شده‌اید؟ آیا می‌دانید با خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل از چه امکانات و خدماتی بهره‌مند می‌شوید؟

امروزه یکی از مهم‌ترین چالش‌های افراد در زمان خرید لوازم خانگی و محصولات مختلف از جمله ماشین‌ ظرفشویی‌ها، انتخاب برند است. زیرا شرکت‌ها و مراکز گوناگونی در سراسر دنیا و ایران در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند.

به همین دلیل تشخیص برتری برندها و محصولات آن‌ها کار دشواری شده است. البته در زمان خرید ماشین ظرفشویی‌ها افراد با دغدغه دیگری مواجه می‌شوند و آن انتخاب برند بوش یا برندهای دیگر است. زیرا برند بوش کیفیت و ماندگاری محصولات خود را در این زمینه ثابت کرده است و طرفداران بسیاری دارد.

اما اگر شما نیز همچنان تردید دارید، بهتر است با سری‌های ماشین ظرفشویی بوش و دلایلی که ارجحیت این محصول را نسبت به شرکت‌های دیگر ثابت می‌کنند، آشنا شوید.

اهمیت خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل

سری های ماشین ظرفشویی بوش

مدت‌ها است که برند بوش یکی از بهترین تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی در دنیا به شما می‌رود. چنان که در زمان خرید این محصول امکان ندارد با سری‌های مختلف شرکت بوش مواجه نشوید. زیرا ظرفشویی‌های برند بوش به شکلی هستند که در آن‌ها از به‌روزترین فناوری‌های دنیا استفاده می‌شود.

همچنین ماشین ظرفشویی‌های بوش مطابق با سلایق افراد مختلف تولید شده‌اند و همه افراد می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند و از خدمات مورد نظر خود بهره‌مند شوند. به طوری که این محصولات ساخت کشور آلمان یا گاهی اوقات ترکیه، در انواع مختلفی از جمله توکار و رومیزی تولید شده‌اند.

علاوه بر این جالب است بدانید برند بوش انواع مختلف محصولات خود را بر اساس ویژگی‌ها و امکانات سری‌بندی کرده است. به طوری که از جمله سری‌های ظرفشویی‌های بوش باید به سری 2، 4، 6 و 8 اشاره کنیم. بنابراین برای آشنایی بیشتر شما با ماشین ظرفشویی مارک بوش و تفاوت‌ سری‌های مختلف آن، در ادامه به صورت جزئی‌تر سری‌های این محصول را به همراه مزایا و ویژگی‌های آن‌ها معرفی می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: مقایسه سری های 2، 4، 6 و  8 ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی سری 2 بوش

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل را دارید، باید بدانید اولین سری تولیدی توسط این برند سری 2 است. به طوری که از جمله فناوری‌های خاص این سری باید به حفاظت از شیشه‌های نازک اشاره کرد. همچنین باید بدانید این محصول عملیات شستشو را تنها با مصرف 50 درصد آب انجام می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این سری از ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان باید به موتور بی‌صدا، قدرتمند و بادوام آن اشاره کنیم. ضمن اینکه مخزن این محصول مقاومت بالایی در برابر بروز زنگ‌زدگی دارد. علاوه بر این‌ها ناگفته نماند که این دستگاه دارای 10 سال ضمانت است.

ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

ماشین ظرفشویی‌های سری 4 برند بوش از جمله پرطرفدارترین مدل‌های این محصول هستند. زیرا امکانات و تکنولوژی به‌کار رفته در سری تمامی نیازهای یک خانواده از ظرفشویی را برطرف می‌کنند. چنان که روی درب این دستگاه پنلی مکانیکی وجود دارد و این محصول با استفاده از این پنل کار می‌کند.

نکته قابل توجه در زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل به‌خصوص این مدل، قیمت مناسب نسبت به امکانات و فناوری‌های آن است.

ظرفشویی سری 6 بوش

سری 6 ماشین ظرفشویی‌های بوش یکی دیگر از سری‌های تولیدی توسط این برند است که امکانات و فناوری‌های بیشتری نسبت به دو سری پیشین دارد. به طوری که هنگام خرید این دستگاه باید دقت کنید که از تمام برنامه‌های شستشو و فناوری‌های آن استفاده کنید. زیرا در غیر این صورت هزینه اضافه پرداخت می‌کنید.

علاوه بر این باید بدانید این محصول مجهز به پنل لمسی است که نه‌تنها کار با دستگاه را آسان می‌کند بلکه موجب زیبایی ماشین ظرفشویی شده است.

ماشین ظرفشویی سری 8 بوش

محصولات سری 8 بوش، پیشرفته‌ترین ظرفشویی‌های این برند به شمار می‌روند که در آن‌ها از به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده است. به‌عنوان مثال اگر برای خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل اقدام کنید، متوجه خواهید شد که این سری از نظر ظاهری نسبت به سری‌های قبلی بسیار زیباتر است.

زیرا پنل آن در بالا و بخش داخل درب قرار گرفته و این طراحی ظاهر زیادی را برای آن رقم زده است. بنابراین اگر به دنبال خرید زیباترین و مدرن‌ترین ظرفشویی با امکانات بی‌نظیر هستید، ماشین ظرفشویی سری 7 بوش گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

دلایل برتری ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان بر دیگر برندها

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

تا به اینجا تلاش کردیم با معرفی انواع ظرفشویی‌های بوش و امکانات آن‌ها تاحدودی شما را با کیفیت و کارایی محصولات این برند آشنا کنیم. حال برای اینکه بدانید چرا ظرفشویی بوش نسبت به برندهای دیگر ارجحیت دارد، در ادامه به ذکر دلایل مهمی در این زمینه می‌پردازیم:

استفاده از فناوری زئولیت در ظرفشویی های بوش

آیا می‌دانستید تنها شرکتی که از زئولیت برای تولید ظرفشویی‌های خود استفاده می‌کند، برند بوش است؟ به طور کلی ماشین‌های ظرفشویی به صورتی تولید می‌شود که دارای دو چرخه از جمله شستشو و خشک‌کن هستند.

حال آنکه برای مصرف انرژی کم‌تر بهتر است این چرخه تنها یک مرتبه انجام شود. به همین دلیل اگر برای خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل اقدام کنید، متوجه می‌شوید که در این محصولات از تکنولوژی زئولیت استفاده شده است تا انرژی کم‌تری مصرف کنند.

زیرا زئولیت نوعی سنگ معدنی به شمار می‌رود که استفاده از فناوری آن موجب افزایش درجه آب تا دمای 100 درجه می‌شود. به این صورت رطوبت قسمت داخلی دستگاه به طور کامل از بین ‌می‌رود و باعث می‌شود که ظروف شما به‌خوبی خشک شوند.

بنابراین دیگر نیازی به تکرار دوباره چرخه خشک‌کن نیست و این تکنولوژی در ظرفشویی‌های بوش کاهش مصرف انرژی را نیز به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: کاربرد زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

شستشوی کاملا بهداشتی ظروف با ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از دلایل ارجحیت ظرفشویی‌های بوش نسبت به برندهای خارجی و ایرانی موجود در بازار، سیستم شستشوی بهداشتی این محصولات است. در این رابطه باید بدانید که شرکت بوش یک گزینه تحت‌عنوان شستشوی بهداشتی را در ظرفشویی‌های خود تعبیه کرده است که امکان افزودن آن به برنامه‌های شستشو وجود دارد.

چنان که با خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل و استفاده از این امکانات هنگام آبکشی ظروف، دمای آب تا 70 درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود. سپس آبکشی ظروف به مدت حدودا 10 دقیقه انجام می‌شود. به این شکل نه‌تنها تمامی باکتری‌ از بین ‌می‌روند بلکه از شستشوی بهداشتی ظروف خود اطمینان حاصل می‌کنید.

بنابراین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که نسبت به تمیزی کامل ظروف حساسیت زیادی دارید یا یکی از اعضای خانواده شما دچار بیماری خاصی است، با وجود این گزینه در ظرفشویی‌های بوش هیچ نگرانی نخواهید داشت.

مصرف آب کم در ماشین ظرفشویی های بوش

زئولیت در ماشین ظرفشویی های بوش

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث تفاوت ظرفشویی‌های بوش با برندهای دیگر می‌شود، مصرف آب کم در این محصولات است. در این رابطه باید بدانید برند بوش با استفاده از امکانات و تکنولوژی‌های به‌خصوص تلاش کرده است که ظرفشویی‌های آن آب کمی مصرف کنند و افراد از این بابت نگرانی نداشته باشند.

چنان که این ماشین ظرفشویی‌ها مجهز به برنامه شستشو با آب دارای دمای 50 درجه سانتی‌گراد و فناوری ActiveWater هستند. مصرف آب ظرفشویی‌های برند بوش در هر بار شستشو حدودا 60 لیتر است و قدرت آن در تمیزکنندگی و شستشو با هر قطره حدودا 400 برابر بیشتر از تولیدات برندهای دیگر است.

تمیز کردن تمام کثیفی های سخت و ماندگار ظروف

آیا تابه‌حال برای شما پیش آمده است که قابلمه سوخته را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و پس از پایان دور شستشو هنوز تکه‌هایی از غذا و کثیفی‌ها باقی مانده باشد؟ جالب است بدانید با خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل هرگز با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد.

زیرا محصولات این برند مجهز به جت‌های فشار آب قوی و بازوهای محرک هستند. به طوری که این جت‌ها با فشار قوی آب همه ذرات باقی‌مانده و چسبیده غذا به ظروف را از به‌خوبی پاک می‌کنند. همچنین بازوهای محرک ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان باعث می‌شوند که باقی‌مانده‌ها غذا در فرورفتگی‌ها و گوشه‌های ظروف و لکه‌های موجود در این قسمت‌ها کاملا از بین بروند.

بنابراین اگر قدرت تمیزکنندگی برای شما اهمیت زیادی دارد و می‌خواهید زمانی که ظروف را از دستگاه خارج می‌کنید، بدرخشند؛ تنها با خرید ماشین ظرفشویی بوش این اتفاق امکان‌پذیر است.

مجهز به سبد سوم با قابلیت تنظیم اندازه

برند بوش یکی از برندهایی است که در ظرفشویی‌های آن سبد سوم وجود دارد. چنان که این سبد محل قرارگیری انواع قاشق، چنگال، ملاقه وغیره است. در این رابطه باید بدانید سبد سوم ماشین‌های ظرفشویی بوش ویژگی‌ منحصربه‌فردی دارد که در تولیدات برندهای دیگر دیده نمی‌شود.

به طوری که هنگام خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل مشاهده خواهید کرد که طراحی این سبد به شکل v است. همچنین این سبد مجهز به بال‌های انعطاف‌پذیر برای تنظیم اندازه آن است. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید ملاقه‌ای را در این سبد قرار دهید، امکان تغییر اندازه آن برای قرارگیری ملاقه وجود دارد.

خرید ماشین ظرفشویی اصل بوش از خانه بوش نمایندگی بوش در تهران

از آنجاکه امروزه خرید ظرفشویی به اندازه دیگر لوازم خانگی متداول شده است، در این مقاله تلاش کردیم به دلایل و نکاتی در رابطه مزایای خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل نسبت به مارک‌های دیگر بپردازیم. به طوری که متوجه شدید ظرفشویی‌های این برند به دلیل تنوع در طراحی و امکانات بسیار پرطرفدار هستند.

زیرا شرکت بوش تا به الان 4 سری مختلف از ماشین‌های ظرفشویی را با ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های به‌خصوص تولید و به بازار عرضه کرده است. علاوه بر این با دلایلی که نشان‌دهنده ارجحیت محصولات بوش نسبت به شرکت‌های ایرانی و خارجی دیگر هستند، آشنا شدید.

چنان که از جمله این دلایل به مصرف آب کم، مصرف بهینه انرژی، شستشوی بهداشتی، سبد سوم انعطاف‌پذیر وغیره اشاره شد. حال در پایان اگر به دنبال خرید و استفاده از ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان هستید، پیشنهاد می‌دهیم به صفحه فروش ظرفشویی‌های بوش در خانه بوش مراجعه کنید. زیرا خانه بوش تنها مرکز معتبر فروش محصولات اصل این برند از جمله ظرفشویی به شمار می‌رود.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *