درب فضایی یا سفینه ای لباسشویی چیست؟

درب فضایی یا سفینه ای لباسشویی چیست

به جرئت می‌توان گفت برندهای تولیدکننده لوازم خانگی از جمله برند بوش در زمینه طراحی و تولید محصولات جدید بسیار خوش درخشیده‌اند. ماشین لباسشویی‌هایی که به تازگی به بازار عرضه شده‌اند کاملا گواه این تغییر و تحولات هستند. شاید اگر سری به بازار لوازم خانگی زده باشید، اصطلاح درب فضایی یا سفینه ای لباسشویی به گوشتان خورده باشد. درب این نوع لباسشویی‌ها به گونه‌ای طراحی شده که از نظر شکل ظاهری بی‌شباهت به سفینه یا ماهواره نیستند، به همین دلیل است که با این نام شناخته می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و امکانات این محصولات در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی جدیدترین مدل لباسشویی با درب سفینه‌ای یا فضایی

نمایندگی لباسشویی بوش تهران مدتی است که محصولی را روانه بازار داخلی کرده که از هر نظر مشتری پسند و مورد قبول واقع شده است. درب فضایی یا سفینه ‌ای لباسشویی، مهم‌ترین فاکتوری است که این محصولات را نسبت به دیگر انواع لباسشویی متمایز و برتر کرده است.

همانطور که می‌دانید برند بوش همیشه در تلاش است تا از محصولاتی رونمایی کند که همیشه یک گام فراتر از حد انتظارات مشتریان ظاهر ‌شوند. این محصولات هم از نظر کارایی و هم از نظر زیبایی، بیشترین امتیاز را از سوی کاربران دریافت کرده‌اند.

ماشین لباسشویی درب فضایی یا سفینه‌‌ای از نظر ظاهری شکیل‌تر و مدرن‌تر از دیگر لباسشویی‌هاست. اگر به شکل درب این دستگاه نگاه کنید به راحتی متوجه ابعاد و اندازه بزرگ آن نسبت به لباسشویی‌های معمولی می‌شوید. این محصول برای آن دسته از افرادی که به طراحی و زیبایی ماشین لباسشویی خود اهمیت زیادی می‌دهند و همیشه به دنبال جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات بازار هستند، بهترین گزینه ممکن است.

درب فضایی یا سفینه ای ماشین لباسشویی

تفاوت ماشین لباسشویی درب فضایی با لباسشویی‌های معمولی

یکی از دلایلی که باعث می‌شود قیمت ماشین لباسشویی بوش نسبت به دیگر برندها کمی گران‌تر باشد، این است که محصولات این برند به طور دائمی و پیوسته در حال ارتقا و تکامل هستند. یعنی شما اگر محصولی از برند بوش تهیه کنید، بعد از گذشت مدت زمانی متوجه خواهید شد که محصولی با طراحی و مدلی جدیدتر از این برند به بازار عرضه شده است.

درب فضایی یا سفینه ‌ای لباسشویی یکی از قابلیت‌ها و طراحی‌های مدرنی است که به تازگی در محصولات بوش مشاهده می‌شود. اما تفاوت این نوع لباسشویی‌ها با دیگر محصولات در چیست؟ مهم‌ترین تفاوت لباسشویی‌هایی که دارای درب سفینه‌ای هستند با لباسشویی‌های معمولی در ابعاد و اندازه درب آن‌هاست. اصلا دلیل نامگذاری این محصولات به خاطر همین بزرگ بودن درب دستگاه است.

البته اشاره به این نکته نیز مهم است که بدانید لزوما بزرگ بودن درب و تفاوت اندازه‌ها دلیلی بر عملکرد بهتر دستگاه نیست. این موضوع تنها روی طراحی و نمای ظاهری دستگاه تاثیر دارد که البته بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تفاوت موجود میان این محصولات است.

ممکن است لباسشویی‌های درب سفینه‌ای از نظر تکنولوژی مشابه دیگر لباسشویی‌ها عمل کنند. اما از آن جایی که تولیدکنندگان همیشه سعی می‌کنند محصولات جدید را کمی نوآورانه‌تر به بازار ارائه کنند، اغلب این محصولات علاوه بر طراحی مدرن درب، از نظر فناوری و امکانات ساخت نیز شرایط مطلوب‌تری نسبت به محصولات قدیمی‌تر دارند.

مزایای ماشین لباسشویی درب فضایی

شاید از خود بپرسید، درب فضایی یا سفینه ‌ای لباسشویی چه مزیتی می‌تواند داشته باشد که باعث شده لباسشویی‌هایی با این نوع طراحی بیشتر مورد توجه خریداران قرار بگیرند؟ همانطور که اشاره کردیم، دربی که برای این نوع دستگاه‌ها طراحی شده، بیشتر از نظر ظاهری آن‌ها را متفاوت کرده است. مزیت اصلی این نوع لباسشویی‌ها در واقع در داشتن همین درب با ابعاد و اندازه بزرگ است. دربی که از نظر ظاهری، حالت عجیب‌تر و جذاب‌تری نسبت به محصولات موجود در بازار دارد.

اگر جزء افرادی هستید که همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش می‌روید، قطعا این نوع ماشین‌های لباسشویی انتظارات شما را برآورده می‌کنند و می‌توانند فضای دکوراسیون آشپزخانه شما را بسیار خاص‌تر و شیک‌تر کنند. معمولا در آشپزخانه‌هایی که با معماری امروزی طراحی می‌شوند هیچ حریم و دیواری وجود ندارد. بنابراین بیشتر تجهیزات آشپزخانه از نقاط مختلف خانه قابل مشاهده هستند. پس چه بهتر که برای خرید لوازم آشپزخانه به سراغ محصولاتی بروید که ظاهری شیک، لاکچری و منحصر به فرد داشته باشند. این ویژگی‌ها تماما در ماشین‌های لباسشویی با درب فضایی مشاهده می‌شوند.

علاوه بر این، مزیت مهم دیگری که می‌توان برای این محصولات اشاره کرد، جنس طلقی محکم و تیره‌ای است که برای درب آن‌ها به کار رفته است. تیره بودن درب لباسشویی باعث می‌شود تا در فرایند شستشو و حین چرخش دیگ، محتویات درون آن به هیچ عنوان قابل دید نباشند که این موضوع به نوبه خود بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. شما می‌توانید انواع ماشین لباسشویی بوش سری ۶ و ۸ را با درب سفینه‌ای از نمایندگی‌های معتبر تهیه کنید.

درب فضایی یا سفینه ای لباسشویی

نتیجه گیری

درب فضایی یا سفینه ‌ای لباسشویی، طراحی منحصر به فردی است که برای ماشین لباسشویی‌های جدید عرضه شده به بازار در نظر گرفته شده است. لباسشویی‌هایی که با این ویژگی طراحی شده‌ا‌‌ند، درب با ابعاد بزرگ‌تری دارند و از نظر ظاهری، شیک‌تر و جذاب‌تر از لباسشویی‌های معمول هستند. این درب معمولا به صورت تیره طراحی می‌شود تا لباس‌ها حین شستشو قابل دید نباشند. لباسشویی‌های درب سفینه‌ای برای آن دسته از افرادی که به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت زیادی می‌دهند گزینه بسیار مناسب و ایده آلی هستند.

سوالات متداول

ماشین لباسشویی درب فضایی به گونه‌ای طراحی شده که از نظر ظاهری به آدم فضایی، سفینه یا حتی ماهواره شباهت زیادی دارد. به همین دلیل است که به آن لباسشویی با درب فضایی یا سفینه‌ای گفته می‌شود.

لباسشویی‌هایی که دارای درب سفینه‌ای هستند تنها از نظر ابعاد و اندازه درب با دیگر لباسشویی‌ها تفاوت دارند. البته ممکن است به صلاح دید تولیدکنندگان یک سری فناوری‌ها و امکانات جدید در ساخت این محصولات به استفاده شده باشد.

خیر، برند بوش تنها یکی از برندهای معتبر و بزرگ در حوزه تولید لباسشویی با درب سفینه‌ای است. از دیگر برندهای فعال در این زمینه می‌توان به برندهای سامسونگ، ال جی، دوو، پاکشوما و… اشاره کرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)