مزایای یک یخچال فریزر استاندارد

یخچال فریزر استاندارد بوش

امروزه یخچال فریزرهای زیادی با برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید شده اند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. یکی از مهم ترین گزینه در خرید یخچال فریزرها، قیمت آن است. برخی ترجیح می دهند هزینه زیادی پرداخت کنند اما یک یخچال عالی تهیه کنند که تا سال ها برایشان کار کرده و دچار نقص اساسی نشود اما برخی نیز توان مالی بالایی نداشته و تصمیم می گیرند در این بازار کمی جستجو کنند تا بتوانند بهترین برند را با قیمتی مطلوب خریداری کنند. اما به راستی یک یخچال فریزر استاندارد چه شاخصه هایی دارد که یکی از آن ها قیمت است. امروز می‌ خواهیم درباره مزیت های یخچال فریزر استاندارد و همچنین قیمت یخچال بوش صحبت کنیم. با ما همراه باشید…

یخچال فریزر استاندارد

بوش برند معروفی در لوازم خانگی و همچنین یخچال فریزر است. معمولا یخچال فریزرهای جذاب با کارایی عالی تولید می کند که هر کسی علاقه مند به خرید آن است. حال که می خواهیم درباره یک یخچال فریزر استاندارد صحبت کنیم حتما محصولات بوش را نیز درنظر می گیریم.

قدرت سرمایی بالا و ضد برفک

اگر یادتان باشد و سنتان قد دهد، مادران ما همیشه درگیر آب کردن برفک یخچال فریزرها بودند. یک روز کامل وقت می‌ گذاشتند تا برفک یخچال را آب کنند و اگر این کار را نمی کردند دیگر در یخچال فریزر جایی برای قرار دادن وسیله نبود. واقعا شرایط دشواری بود! اما امروزه بیشتر یخچال فریزرها ضد برفک بوده و از این بابت خیال همه ما راحت شده است. اما در انتخاب یخچال فریزر مناسب باید علاوه بر ضد برفک بودن، قدرت سرمایی بالا را نیز در نظر داشته باشید. یخچال معمولا باید در فصول گرم سال بتواند درجه خوبی را تجربه کند.
هچنین استفاده از کربن و لاستیک قوی موجود در دور یخچال باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی موجود در یخچال خواهد شد که حتما باید مورد بررسی قرار گیرد. همچنین یخچال باید دارا تهوه عالی باشد تا بوی مواد غذایی در آن ترکیب نشود.

اقتصادی بودن یخچال

این روزها یخچال فریزرها و کلا تمامی لوازم برقی استاندارد باید دارای برچسب انرژی باشند. بهترین سطح آن نیز A++ است که اگر این آیتم بر روی یخچال فریزر زده شده باشد شما می‌ توانید با خیال راحت به مصرف انرژی و برق در آن اعتماد کنید. در دنیای امروز که اساس هر چیزی صرفه جوییست شما باید حتما این مسئله را کاملا در نظر بگیرید تا با مشکلات پرمصرف بودن مواجه نشوید.

اندازه یخچال را مطابق با نیاز انتخاب کنید

اگر یک خانواده کم جمعیت هستید، در حد نیاز خود یخچال بخرید! لازم نیست یخچالی با فوت بالا یا یخچال‌های بزرگ و جاگیر تهیه کنید. همچنین در انتخاب یخچال فریزر استاندارد باید حواستان به محیط و جای موجود در آشپزخانه باشد. یخچال به هیچ وجه نباید تحت فشار قرار گرفته و تراز نباشد. پس این مسئله را نیز حتما در انتخاب خود قرار دهید.

یخچال های ساید بای ساید

سالیان خیلی دوری نیست که یخچال هایی با نام ساید بای ساید روی کار امده و بسیاری نیز عاشق آن شدند. این یخچال ها مانند یخچال های دوقلو بوده اما با این تفاوت که یک یخچال با دو درب در کنار هم هست. یعنی یک سمت آن یخچال و سمت دیگر فریزر است. ولی برای تهیه چنین یخچال هایی حتما به فضای موجود در آشپزخانه خود دقت کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

قیمت مناسب با توجه به کارکرد

مسلما هر شخصی به قیمت محصولی که می خواهد بخرد، توجه می کند. شما هم باید با توجه به کارایی که از یخچال خود انتظار دارید آن را با قیمت مناسب حال آن، تهیه کنید. معمولا برندهای خارجی در ایران گرانتر بوده اما به طبع برخی افراد ترجیح می دهند آن ها را تهیه کنند. حال سوال اینجاست که قیمت یخچال بوش به چه صورت است؟ در ادامه مقاله برخی از محبوب ترین یخچال های بوش را بررسی کرده و درباره قیمت صحبت می کنیم.

یخچال فریزر دوقلو سری 6 KSV36BI304-GSN36BI304

یخچال فریزر استاندارد

یخچال فریزر دوقلو سری 6 KSV36BI304-GSN36BI304 دوقلو بوده و در کنار هم قرار می‌ گیرند. به تبع جای بیشتر دارند و البته جای بیشتری در آشپزخانه شما اشغال می کنند. کیفیت و کارایی بسیار عالی و مطلوبی داشته و یکی از محبوب ترین یخچال های برند بوش و بصورت بین المللی شده است.

نمودار انرژی این دستگاه A++ بوده که کاملا اقتصادی به نظر می رسد. ساخت کشور اسپانیاست و رنگ آن استیل است. کسانی که علاقه مند به رنگ سیلور هستند، این گزینه برایشان عالیست.
یخچال داراس سه کشو بوده که مطمئنا جای مواد مختلف است و فریزر خود دارای ۷ کشوی مجزاست. این نوع یخچال فریزرها برای خانواده های ۴ نفر به بالا توصیه می شود. قیمت یخچال بوش مدل گفته شده تقریبا ۶۹ میلیون تومان است.

یخچال فریزر دوقلو توکار سری 6 KIR81AF30-GIN81AE30

یخچال فریزر دوقلو توکار سری 6 KIR81AF30-GIN81AE30

یکی دیگر از یخچال فریزرهای بوش که بصورت توکار بوده و دارای جذابیت بالا و ظاهری زیباست را به شما معرفی می کنیم. یخچال فریزر دوقلو توکار سری 6 KIR81AF30-GIN81AE30 برای افرادیست که نوع قبلی با رنگ سیلور را نمی پسندند و دوست دارند از رنگ سفید استفاده کنند. دارای سطح انرژی A++ اقتصادی بوده و دارای ۲ کشو در یخچال و ۷ کشو در فریزر است. اما امکانات آن بیشتر از قبلیست و کارایی خوبی دارد. در صورتی که برق شما قطع شود، مواد غذایی را به مدت ۲۲ ساعت سرد و خنک نگه می دارد و این خود یک مزیت فوق العاده است. قیمت یخچال بوش در این مدل ۷۹ میلیون تومان است.

یخچال فریزر ساید بای ساید ایستا بدون برفک سری 2 KAN90VI204

یخچال فریزر ساید بای ساید ایستا بدون برفک سری 2 KAN90VI204

علاقه مندان به یخچال فریزرهای سایدبای ساید باید بدانند که بوش با طراحی بسیار زیبا و کارایی فوق العاده، دست به تولید یخچال فریزرهای بدون برفک ساید زده است. یخچال فریزر ساید بای ساید ایستا بدون برفک سری 2 KAN90VI204 ساخت کشور کره جنوبی و تحت لیسانس کشور آلمان و جالب تر از همه اینکه دارای ۱۰ سال ضمانت این شرکت است. این یخچال فریزر دارای سطح انرژی A+ بوده و در زمان قطعی برق تا ۴ ساعت از مواد غذایی محافظت می کند. قیمت یخچال بوش این مدل تقریبا حدود ۶۳ میلیون تومان است.

یخچال فریزر ساید بای ساید ایستا بدون برفک سری 2 KAD90VB204

 

 یخچال فریزر ساید بای ساید ایستا بدون برفک سری 2 KAD90VB204

 

اگر به دنبال طرح و رنگی خاص هستید، به شما این مدل از یخچال فریزرهای بوش را پیشنهاد می‌کنیم. یخچال فریزر ساید بای ساید ایستا بدون برفک سری 2 KAD90VB204 در عین حال که ساید بای ساید است، رنگ‌بندی مشکی و زیبایی دارد که در آشپزخانه شما جلوه زیبایی از خود نشان می‌دهد به شرط اینکه بتوانید سایر وسایل را به گونه‌ ای با آن ست کنید. این یخچال فریزر دارای سطح انرژی A+ بوده و در زمان قطعی برق تا ۴ ساعت از مواد غذایی محافظت می کند. قیمت یخچال بوش در این مدل تقریبا ۴۶ میلیون تومان است.

یخچال فریزر (فریزر بالا) سری 4 KDD74AW204

یخچال فریزر (فریزر بالا) سری 4 KDD74AW204

اگر یادتان باشد یخچال های قدیمی یک جایخی در بالا داشتند. این طرح نیز از همان نشأت می‌گیرد اما به سبک جدید و فریزر به جای جایخی. اگر خانواده پرجمعیتی نیستید و دو قفسه برایتان در فریزر کفایت می کند پیشنهاد می کنیم حتما این مدل ها، نظیر یخچال فریزر (فریزر بالا) سری 4 KDD74AW204 را خریداری کنید. هم کیفیت خوبی دارند، هم جای کمی می گیرند و هم از نظر قیمتی به صرفه تر هستند. این یخچال فریزرها دارای سطح انرژی A+ بوده و ساخت کشور کره جنوبی هستند. بدون برفک بوده و در زمان قطعی برق تا ۱۳ ساعت از مواد غذایی محافظت می کند. قیمت یخچال بوش این مدل تقریبا ۱۴۹۹۰۰۰۰ تومان است که نسبت به مدل های قبلی بهینه تر و به صرفه تر است.

یخچال فریزر (فریزر بالا) سری 6 KDD56PI304

 

یخچال فریزر (فریزر بالا) سری 6 KDD56PI304

یخچال فریزر (فریزر بالا) سری 6 KDD56PI304 که فریزر آن در بالا قرار گرفته و یخچال پایین است، به رنگ استیل بوده و علاقه مندان به این رنگ می توانند این مدل را خریداری کنند. این مدل ساخت کشور ترکیه بوده و دارای سطح انرژی A++ است. برای خانواده های کم جمعیت گزینه فوق العاده ای بوده و در آشپزخانه های کوچک نیز به راحتی جای می گیرد. قیمت یخچال بوش در این مدل معادل ۱۶۲۰۰۰۰۰ تومان است.

یخچال فریزر (فریزر پایین) توکار سری 6 KIS87AF304

یخچال فریزر (فریزر پایین) توکار سری 6 KIS87AF304

یخچال فریزر (فریزر پایین) توکار سری 6 KIS87AF304  دقیقا برعکس قبلیست و یخچال در بالا و فریزر پایین است. البته جای بیشتری نسبت به قبلی داشته و تعداد کشوهای فریزر در آن بیشتر است. دارای سطح انرژی A++ بوده که کاملا اقتصادیست. ساخت کشور آلمان بوده و تک رنگ سفید دارد. در زمان قطعی برق تا ۲۶ ساعت توان نگهداری مواد غذایی را داشته و آن ها را تازه نگه می دارد. قیمت یخچال بوش در این مدل تقریبا ۴۶ میلیون تومان است.

یخچال فریزر (فریزر پایین) سری 6 KGD57PI204

یخچال فریزر (فریزر پایین) سری 6 KGD57PI204

اگر به دنبال یخچال فریزر ارزان تر به رنگ استیل هستید یخچال فریزر (فریزر پایین) سری 6 KGD57PI204 را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل ساخت کشور ترکیه بوده و دارای سطح انرژی A+ است. در واقع ۲۷ فوت است که یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار گرفته. در زمان قطعی برق تا ۲۰ ساعت از مواد غذایی نگهداری می کند. قیمت یخچال بوش در این مدل ۸.۲۵۰.۰۰۰ تومان است.

شما می توانید با بررسی موارد بالا که جزء محبوب ترین محصولات بوش بوده اند، یکی را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

۱-طور اصولی بعد از قطعی برق، یخچال چند ساعت باید از مواد غذایی محافظت کند؟

این امر بستگی به توان و آپشن یخچال دارد که همان‌طور مشاهده کردید در هر کدل متفاوت است.

۲-آیا یخچال فریزرهای ساید از معمولی بهتر است؟

از نظر زیبایی ظاهر بستگی به سلیقه شما دارد. اما عملکرد یخچال فریزرهای بوش خوب بوده و ربطی به ساید بودن آن ندارد.

۳- عمر یخچال های سفید رنگ بیشتر است؟

رنگ بندی یخچال هیچ تاثیری بر عمر دستگاه ندارد.

امتیازدهی

2 دیدگاه برای “مزایای یک یخچال فریزر استاندارد

  1. یخچال فریزر بوش گفته:

    سلام
    من یخچال فریزر بوش خریدم واقعا یه محصول استاندارد هست و در مقایسه با نمونه های دیگه عالی هستش. ۱۵ سال دارمش هیچ مشکلی نداشته.

    • خانه بوش گفته:

      سلام دوست عزیز
      جمله شما ما رو یاد آقای رابرت بوش می اندازد که می فرمایند: من حاضرم تمام سرمایه‌ام را از دست بدهم اما اعتماد مردم را نه.
      مرسی از توجهتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *