کاربرد فر بوش در دکوراسیون آشپزخانه

کاربرد فر بوش در دکوراسیون آشپزخانه

فر بوش از لوازم ضروری مورد نیاز در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است که از آن برای پخت انواع کیک و شیرینی خانگی، مرغ سوخاری، پیتزا و …. استفاده می شود. دارای مدلهای مختلفی است که در تولید آنها از فناوری پیشرفته به همراه بهترین مواد و متریال های روز دنیا استفاده شده است که طراحی زیبایی نیز دارد. ما در این مقاله به کاربرد فر بوش در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب نیز ما را در خانه بوش همراهی کنید.

کاربرد فر بوش در دکوراسیون آشپزخانه

با توجه به تغییراتی که در سبک زندگی ایجاد شده استفاده از فر بوش بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری به نظر می رسد، به همین دلیل خانوارها بر اساس سلیقه و میزان بودجه ای که در نظر گرفته اند اقدام به خرید فر بوش برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و استفاده از آن برای پخت انواع کیک و شیرینی خانگی، مرغ سوخاری، پیتزا، و … می کنند. دارای مدلهای مختلفی است که از طراحی زیبایی نیز برخوردار است و آشپزخانه شما را زیبا و چشم نواز می کند. در ساخت این محصول مورد که به کارهای کدبانوی خانه در پخت پز و برنامه های دیگر سرعت می بخشد از دانش و مهارت به همراه تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. از فر بوش در آشپزخانه استفاده های مختلفی می شود که ما در این بخش به ذکر چند مورد از آنها اکتفا می کنیم.

 

 

تهیه کیک و شیرینی

برای تهیه کیک و شیرینی خانگی استفاده از فر بوش می تواند گزینه مناسبی باشد و کیفیت کار شما را در پخت کیک و شیرینی تا حدود زیادی بالا ببرد، چرا که نحوه و میزان پخت نقش مهمی در افزایش کیفیت کیک و شیرینی دارد. در سریعترین زمان در مناسبت های مختلف در خانه شیرینی مورد علاقه خود را طبخ کنید و هنر خود را در پخت و پز به نمایش بگذارید.

پیتزا

هیچ چیز لذت بخش تر از پخت پیتزای خانگی نیست که می توانید از آن به عنوان یک وعده غذایی ای کامل یا میان وعده استفاده کنید. مدت زمان پخت پیتزا در حدود 10 تا 20 دقیقه است که این مدت زمان بسته به گرمای داخل می تواند کم یا زیاد شود. با استفاده از فر بوش در زمان اندک می توانید یک غذا خوشمزه، بهداشتی و سالم تهیه کنید بدون آنکه از بیرون تهیه کنید.

مرغ سوخاری

می توانید از فر بوش برای پخت مرغ سوخاری خانگی استفاده کنید. همچنین دارای جوجه گردان است که راحتی کار را به هنگام پخت و پز به شما هدیه می کند.

گرم کردن غذا

برای گرم کردن غذا استفاده از فر بوش توصیه می شود چرا که غذا شما را در زمان اندک بدون آنکه از کیفیت آن کاسته شود گرم می کند.

یخ زدایی

با استفاده از برنامه یخ زدایی مواد غذای منجمد را بدون آنکه آسیبی به مواد غذایتان برسد با استفاده از فن همرفتی ذوب می کند.

کباب کردن سیب زمینی

برای کباب کردن سیب زمینی نیز می توانید از دمای داخل فر استفاده کنید.

انواع فر بوش از نظر برنامه پخت

انواع فر بوش از نظر برنامه پخت

فر بوش از نظر برنامه پخت به دو گروه کلی تقسیم می شود.

فر گازی بوش

فر گازی بوش همانطور که از نامش پیداست با استفاده از گاز کار می کند.

فر برقی بوش

فر برقی بوش همانطور که از نامش مشخص است از طریق برق کار می کند که دارای چندین برنامه پخت مواد غذایی برای استفاده های مختلف است.

ویژگی های متمایز فر بوش

فر بوش از نظر کیفیت، طراحی و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است که دارای مدلهای مختلفی که بسته به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب کنید. ویژگی های ممتاز فر بوش به قرار زیر است.

 

 

فر بوش

 

چندین برنامه پخت

فر بوش دارای چندین برنامه پخت برای استفاده است که بر اساس آن می توانید مدت زمان پخت مواد غذایی را تنظیم کنید که از آن جمله می توان به هوای داغ چهار بعدی، حرارت معمولی، برنامه یخ زدایی، تنظیمات پخت پیتزا، هوای داغ بهینه، گریل با هوای داغ، گریل تمامی عرض، آب زدایی، از پیش گرم کردن، گرم نگه داشتن و … اشاره نمود.

بدنه ضد استیل

از ویژگی بارز فر بوش داشتن بدنه ضد زنگ ساخته شده از استیل مقاوم است.

درب شیشه ای

برای ساخت درب فر از شیشه مقاوم نشکن استفاده شده است که نسبت به دمای بالا و حرارت مقاوم است که ظاهری زیبا به فر شما می بخشد و دکوراسیون آشپزخانه شما را متحول می کند.

جوجه گردان

دارای جوجه گردان است که راحتی به هنگام پخت مرغ و جوجه خانگی را به هنگام مهمانی و دورهمی به شما هدیه می کند.

تایمر فر بوش

دارای تایمر است که به پخت بهتر مواد غذایی کمک شایانی می کند که بر طبق آن می توانید مدت زمان پخت مواد غذایی را تنظیم کنید.

قفل کودک

داشتن برنامه قفل کودک به شما کمک می کند تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید، چرا که کودک کنجکاو است و دوست دارد به همه چیز دست بزند که وجود قفل کودک مانع دسترسی به فر می شود.

وجود سیستم روشنایی

دارای سیستم روشنایی داخلی است که به هنگام استفاده از محصول و پخت مواد غذایی می توانید محتوای درون فر و میزان پخت مواد غذایی را مشاهده کنید.

تایمر ایمنی قطع خودکار

دارای تایمر ایمنی قطع خودکار به هنگام بروز مشکل است که ایمنی به هنگام استفاده را به شما هدیه می کند.

نصب آسانی دارد

فر بوش دارای نصب آسانی است طوریکه فقط کافی است فر را در جای مخصوص خود قرار دهید. که البته ناگفته نماند برای استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش کار نصب و راه اندازی فر بوش توسط نمایندگی های مجاز انجام می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش فر بوش

گارانتی و خدمات پس از فروش فر بوش

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. از مزیت های عمده یک محصول خوب داشتن گارانتی و خدماتی پس از فروش است که آن را از سایر محصولات متمایز می کند و این اطمینان را به مشتری می دهد تا سالهای سال از محصول مورد نظر استفاده کند، چرا که در صورت وجود نقص خرابی می تواند از گارانتی و خدمات پس از فروش که پس از تأیید نمایندگی اعتبار پیدا می کند استفاده کند.

برنامه خود تمیزی فر بوش

توجه داشته باشید که فرهای پیشرفته بوش دارای برنامه خود تمیز شوندگی یا گرما کافت هستند که شما را از شستن و تمیز کاری داخل فر بی نیاز می کنند.

از دیگر ویژگی های فر بوش می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • درب آن به راحتی باز می شود و صدا نمی دهد.
  • دارای پنکه خنک کننده است که در کمترین زمان دمای فر را کاهش و آن را خنک می کند.
  • دارای لوازم جانبی همچون سینی شیرینی پزی، توری ترکیبی، تابه معمولی و … است.
  • دارای دکمه اطلاعات است.
  • دارای برچسب انرژی پایینی است و از کارکرد آسانی نیز برخوردار است، که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
  • دارای چندین دکمه و همچنین نمایشگر لمسی است.

ظرفیت های مختلف فر بوش

فر بوش دارای ظرفیت های مختلف 25،28،40،55،65،70 لیتری و … است که بسته به میزان جمعیت خانواده و همچنین مصرفی که دارید می توانید یکی از ظرفیت ها را انتخاب کنید که دارای مدلهای مختلفی است که رنگبندی متنوعی نیز دارد.

سایزهای مختلف فر بوش

بسته به دکوراسیون آشپزخانه خود می توانید یکی از سایزهای 90،120 و 60 سانتیمتری را انتخاب و در محل مورد نظر نصب کنید. توجه داشته باشید که سایز فر مورد نظر خود را باید به گونه ای انتخاب کنید که متناسب با آشپزخانه و محل قرار گیری باشد نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک از محل مورد نظر باشد چرا که در غیر این صورت دکوراسیون آشپزخانه شما به هم می ریزد، به طور مثال اگر محلی که برای قرارگیری فر در نظر گرفته اید 90 سانتیمتری است فر 90 سانتیمتری بوش را انتخاب کنید.

فر بوش و اجاق گاز بوش کیفیت پخت غذایی بالایی دارد و با چندین برنامه پخت مواد غذایی شما را به بهترین شکل در کمترین زمان انجام می دهد، دارای مصرف انرژی پایینی است و برای تهیه انواع کیک، شیرینی، پیتزا، مرغ سوخاری و … مناسب است و راحتی در استفاده را به شما هدیه می کند. طراحی منحصر به فردی دارد که در ساخت آن از مواد مقاوم و با کیفیت اصل استفاده شده است. خانه بوش نمایندگی مجاز بوش آلمان در ایران به شمار می رود که محصولات این شرکت را به دو صورت حضوری و اینترنتی به دست مشتریان ایرانی خود در اقصی نقاط کشور می رساند. ما خرسندیم که شما برای یک خرید مطمئن خانه بوش را انتخاب نموده اید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *