بهترین مدل جاروبرقی مخزن دار بوش

بهترین مدل جاروبرقی مخزن دار بوش

امروزه شرکت آلمانی بوش به دلیل تولید خودرو‌های بدون سرنشین و فرا رفتن از عرصه تولید لوازم خانگی باکیفیت و ماندگار، بیش از پیش پر آوازه شده است. محبوبیت برند بوش نزد خریداران لوازم خانگی ناشی از تلاش این شرکت در تولید کالاهای خانه و آشپزخانه هماهنگ با استانداردهای روز دنیا و کیفیت بالاست. جاروبرقی‌های ساخت این شرکت نیز جزو محصولات با کیفیت، نیرومند و بهینه بازار داخل و خارج کشور هستند. از این‌رو، کاربران ایرانی زیادی نیز به تهیه محصولات این کمپانی آلمانی، از جمله بهترین مدل جاروبرقی مخزن دار بوش علاقه دارند.

قدرت موتور جاروبرقی‌های این برند نام آشنا 2000 تا 2500 وات است. در عین حال، این محصولات کاملاً بهینه ساخته شده و هنگام کار صدای اندکی دارند. طراحی و زیبایی بصری چشم‌نواز جاروبرقی نیز از دیگر مزیت‌های این محصولات هستند. طول عمر بالای جاروبرقی، قرار داشتن در رده A و بالاترین عملکرد تمیزکنندگی روی سطوح سخت، رده مصرف انرژی A، دسته ارگونومیک، قابلیت مانور بالا، سیستم AirBumper، هشدار دهنده الکترونیکی تعویض کیسه گردوغبار در مدل‌های کیسه دار و … از جمله ویژگی‌های جاروبرقی‌های بوش به شمار می‌روند. این قابلیت‌ها می‌توانند بر قیمت جاروبرقی بوش تاثیر بگذارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با جاروبرقی مخزن دار بوش بیشتر آشنا شوید و جارویی مناسب با شرایط و بودجه‌ خود تهیه کنید.

انواع جاروبرقی و مخزن جاروبرقی

انواع جاروبرقی و مخزن جاروبرقی

سه نوع اصلی جاروبرقی که کاربران سرتاسر جهان بسته به شرایط و سلیقه گوناگون خود از آن استفاده می‌کنند شامل جاروهای شارژی، پایه‌ای، و سیلندری می‌شوند. نوع دیگر تقسیم‌بندی جاروبرقی، دسته‌بندی آن‌ها به انواع کیسه دار و بدون کیسه است که به گروه دوم اصطلاحا جاروبرقی‌های مخزن دار هم گفته می‌شود. البته خوب است یادآوری کنیم که همه جارو‌ها دارای محفظه یا مخزنی برای جمع‌آوری خاکروبه هستند؛ اما امروزه دیگر از لفظ مخزن دار، برای اشاره خاص به انواع جاروهای سیلندری بدون کیسه استفاده می‌شود.

این محفظه‌ها ظرفیت‌های گوناگونی دارند و چیزی نزدیک به 0.5 لیتر در جاروهای شارژی، تا 8 لیتر در جاروهای سیلندری ‌‌کیسه‌دار بزرگ را شامل می‌شود. روشن است هر چقدر محفظه‌ جاروبرقی شما بزرگتر باشد، می‌تواند زباله و گرد و غبار بیشتری را پیش از نیاز به تخلیه در خود نگه دارد.

ناگفته پیداست ظرفیت کم مخزن زباله در منزلی کوچک، با گرد و غبار و کثیفی اندک، مشکل ساز نخواهد شد. ولی در خانه‌های بزرگ این مخزن‌ها با توجه به حجم مو، گرد و خاک، غبار و زباله پاسخگوی نیاز کاربران نخواهند بود. همچنین وجود کودکان یا نگهداری از حیوان خانگی سبب می‌شود شما به فکر جاروبرقی‌ای با مخزن بزرگتر باشید تا مدام ناچار به تخلیه آن نباشید.

مزیت جاروبرقی‌های کیسه‌ای نسبت به انواع بدون کیسه در ظرفیت بیشتر آن نهفته است. خوب است بدانیم در بین جاروهای گوناگون، محفظه جاروبرقی‌های سیلندری بزرگترین نوع مخزن جاروهاست و کمترین ظرفیت محفظه جمع‌آوری غبار و خاکروبه به جاروبرقی‌های شارژی تعلق دارد.

جاروبرقی‌های بدون کیسه

جاروبرقی‌های بدون کیسه در شمار نسل نوین انواع جاروبرقی‌ بوش هستند. ولی جاروبرقی بدون کیسه دقیقاً چیست؟ در واقع در این مدل از جاروبرقی‌ها از یک سری مخزن ویژه به جای کیسه بهره گرفته می‌شود که می‌تواند حجم بالایی از آلودگی و گردوغبار را در خود جای دهد. در ادامه چند مدل از بهترین جاروبرقی‌های مخزن دار بوش را معرفی خواهیم کرد. اما پیش از آن لازم است بگوییم، به‌طور کلی مهم‌ترین ویژگی‌های این جاروبرقی‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:‌‌

  • وزن کمی دارند.
  • صدای بسیار کمی ایجاد می‌کنند.
  • مصرف انرژی آنها بهینه و اندک است.
  • دارای لوله پلاستیکی بادوام و منعطفی هستند.
  • دارای موتور قوی و نیرومندی با مکش فوق‌العاده هستند.
  • بر اساس مدل خاص خود دارای 7 تا 12 متر سیم هستند.
  • مدل‌های پر شمار و با تنوع رنگ فراوانی را شامل می‌شوند.

مقایسه جاروبرقی‌های کیسه‌ ای با جاروهای مخزن دار

باید بدانیم طراحی مدل‌های متعددی از جاروبرقی‌های مدرن بدون کیسه است ولی با توجه به شرایط کاربر، این مدل‌ها همواره بهترین انتخاب نیستند. راهنمای خرید جاروبرقی بوش بدون کیسه را با مقایسه میان جاروبرقی‌های مخزن دار و کیسه‌ای ادامه می‌دهیم.

جاروبرقی‌های بدون کیسه: کار با این نوع جاروبرقی‌ها ساده‌تر است به این دلیل که یک مخزن گرد و غبار با قابلیت استفاده مجدد دارند. همچنین احتیاجی به خرید کیسه‌های جایگزین یا تعویض آنها ندارید. با این همه، این جاروبرقی‌ها خالی از مشکل نیستند. در طی فرآیند تخلیه هیچ لایه حفاظتی در برابر انتشار گرد و غبار ندارند. گاهی ممکن است نیاز باشد با دست توده‌های خاکروبه و خاشاک درون مخزن را با دست خارج کنید. بنابراین با توجه به نکاتی که گفته شد اگر دارای حساسیت یا آلرژی هستید جاروبرقی کیسه‌ای بدون تردید گزینه بهتری برای شماست.

جاروبرقی‌های کیسه دار: ظرفیت جذب گرد و غبار بیشتر، از مزیت‌های جاروبرقی‌های کیسه دار است. در واقع کیسه همچون یک فیلتر غبار عمل می‌کند. در جارو‌هایی از این دست، با توجه به اینکه ذرات خاک، گرد و غبار و زباله‌ها درون کیسه محبوس می‌شوند؛ هر چند وقت یکبار باید کیسه قدیمی را با نو جایگزین کرد. البته امروزه با توجه به نوع ساخت و طراحی کیسه‌ها تا جای ممکن از فرار ذرات در طول فرآیند تخلیه جلوگیری به عمل می‌آید.

بهترین مدل های جاروبرقی مخزن دار بوش

بهترین جاروبرقی مخزن دار بوش

وزن سبک، کیفیت و کارایی بالا، صدای کم دستگاه هنگام کار و همچنین طراحی زیبا و چشم‌نواز، از جاروبرقی مخزن دار بوش کالایی محبوب و پر طرفدار ساخته است. از محبوب‌ترین انواع جاروبرقی مخزن دار بوش می‌توان به جاروبرقی‌های مخزن دار BGCIU1700، BGS4UGOLD2 و جاروبرقی مخزن دار BGS5SIL66C بوش اشاره داشت. شما می‌توانید مدل‌های گوناگون را در نمایندگی بوش پیدا کنید.

جاروبرقی مخزن دار BGCIU1700

این محصول بوش در کشور چین ساخته می‌شود و سیمی به طول 8 متر دارد که سبب سهولت کار شما در انجام نظافت خانه و اتاق می‌شود. طراحی زیبای آن همراه با لوله پلاستیکی تولید شده از بهترین مواد اولیه، بر محبوبیت این محصول نزد کاربران افزوده است. قدرت مکش جاروبرقی مخزن دار BGCIU1700 بسیار بالاست. به طوری که ریزترین زباله‌ها و گرد و خاک را نیز از روی زمین می‌زداید. این محصول با کیفیت با اینکه دارای قدرت موتور 1700 وات است، ولی هنگام کار صدای اندکی تولید می‌کند.

جاروبرقی مخزن دار بوش ️مدل BGS2UPWER1

این جارو نیز از گروه محصولات Sensor Control به شمار ‌می‌رود. قدرت موتور آن 2500 وات است و دستگاه از قابلیت تنظیم قدرت موتور سود می‌برد. جاروبرقی BGS2UPWER1 قدرت مکش بسیار بالایی دارد و بنابراین انتظاری جز کارآیی عالی از آن نمی‌رود. مانند همه جاروهای برقی دارای مخزن، به کیسه و پاکت نیازی ندارد و زباله‌ها را در محفظه مخصوص خود جمع می‌کند. ظرفیت این مخزن خاکروبه 1/4 لیتر است که به ویژه برای خانواده‌های پرجمعیت یا دارای فرزند، ظرفیت مطلوبی به‌شمار می‌رود. ناگفته نماند، تخلیه این مخزن ساده است و شما می‌توانید در زمانی کوتاه زباله‌های آن را تخلیه کنید.

سیستم جداسازی گرد و غبار در این مدل بسیار کارآمد بوده و نظافت خانه با آن ساده و سریع انجام خواهد شد. این محصول با وزن 4/7 کیلوگرم در شمار جاروبرقی‌های سبک قرار می‌گیرد. این وزن کم و همچنین چرخ‌های بزرگ جاروی مدل BGS2UPWER1 بوش دست به دست هم داده و باعث می‌شوند جابجایی آن بسیار آسان شود. شعاع عملکرد این دستگاه 9 متر است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به فیلتر هپای ضد آلرژی و قابل شستشو، لوله تلسکوپی سبک، انواع نازل‌های مخصوص گوشه‌ها، مبلمان و پرده و همچنین سیم جمع کن خودکار اشاره کرد.

جاروبرقی مخزن دار قدرتمند بوش مدل BGS412234

جاروبرقی بوش مدل BGS412234 تحت لیسانس آلمان است ولی مونتاژ آن در کشور لهستان انجام می‌شود. این کالای نظافت منزل بسیار سبک بوده و موتور آن توان 2200 واتی دارد. مانند سایر مدل‌های جاروبرقی بدون کیسه بوش، از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردار است. قابلیت تنظیم قدرت موتور و نیز سامانه جداسازی گرد و غبار بسیار کارآمد، کارکردی عالی به این جاروبرقی بخشیده‌اند.

BGS412234 دارای مخزنی با ظرفیت 2/4 لیتر و بی نیاز از کیسه و پاکت است. تمیز کردن خانه با توجه به تخلیه آسان مخزن خاکروبه، شعاع عملکرد 10 متری و لوله تلسکوپی سبکی که این محصول دارد؛ آسان و به سرعت انجام می‌شود. وزن این دستگاه 5/6 کیلوگرم است و چرخ‌های بزرگ، باعث سهولت جابه‌جایی آن می‌شود. این جارو با داشتن فیلتر هپای ضد آلرژی قابل شستشو، سیم جمع کن خودکار، نازل مخصوص گوشه‌ها، مبلمان و پرده، و انواع پاروی مخصوص سطوح گوناگون و پاروهای دارای برس چرخان، همراه و یاریگر خوب شما در کار تمیز کردن خانه است.

جاروبرقی مخزن دار BGS4UGOLD2

جاروبرقی مخزن دار BGS4UGOLD2 با داشتن موتور بسیار قدرتمند و پیشرفته 1400 واتی و قدرت مکش موتور 2400 وات از مدل‌های محبوب جاروهای بوش محسوب می‌شود. شما می‌توانید قدرت مکش آن را بسته به شرایط و به دلخواه تنظیم یا کم و زیاد کنید. این کالا به تکنولوژی کمپرسور مجهز است. موتور بسیار کم صدا با صدای 73 دسی بلی هنگام کار، از مزایای این جارو و نتیجه تجهیز آن به سیستم Silent Sound است.

جاروبرقی مخزن دار BGS4UGOLD2 بدون پاکت و کیسه بوده و ظرفیت مخزن خاکروبه آن 9/1 لیتر است. از دیگر امکانات آن می‌توان به فیلتر هوای ضد آلرژی HEPA 13 و دارای قابلیت شستشو اشاره کرد. این وسیله با داشتن سامانه اعلام هوشمند بررسی فیلتر و چندین برس برای نظافت سطوح مختلف کاملاً پاسخگوی نیازهای شماست. از جمله لوازم جانبی کاربردی آن می‌توان به پاروهای مخصوص فرش و موکت، سرامیک، سنگ و کفپوش و همچنین نازل مخصوص گوشه و مبلمان اشاره کرد.

افزون بر قابلیت‌های پیشگفته، طراحی زیبا و شیک از دیگر مزیت‌های این محصول بوش است. جاروبرقی بدون کیسه BGS4UGOLD2 ساخت کشور ترکیه است. وزن دستگاه 5/8 کیلوگرم و شعاع عملکرد آن 10 متر است. این شعاع عملکردی، به ویژه در خانه‌های امروزی و آپارتمانی که محدودیت تعداد پریز در آن‌ها به مساله‌ای چالش برانگیز تبدیل شده؛ مطلوب است و با آن قادر خواهید بود مساحتی نزدیک به 45 متر مربع را به سادگی و تنها با استفاده از یک پریز تمیز نمایید. لوله تلسکوپی این محصول قابل تنظیم داشته و از جنس پلاستیک است. همچنین، دستگاه به سیم جمع کن خودکار تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به وجود سیستم‌های Sensor Bagless و Easy Clean در آن اشاره داشت.

بهترین مدل جاروبرقی مخزن دار

جاروبرقی مخزن دار بوش مدل BOSCH BGS41POW1

این جاروبرقی سری ۶ با رنگ مشکی، موتور قدرتمند بوش، ظرفیت مخزن 4/2 لیتر، وزن 3/8 کیلوگرم، قدرت مکش۷۵۰ وات و نیز میزان صدای اندک 72 دسی‌بلی از محبوبیت خاصی میان کاربران برخوردار است. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است و در کشور لهستان تولید می‌شود. از دیگر مشخصات بارز آن می‌توان به این موارد اشاره داشت: لوله خرطومی ‌بافته شده قوی (کنفی)، لوله تلسکوپی، فیلتر HEPA قابل شستشو (برای افراد مبتلا به آلرژی)، دستگیره ارگونومیک، کنترلر قدرت مکش بر روی دسته، ۳ عدد چرخ پلاستیکی، طول سیم برق۷ متر و سیم جمع کن خودکار. همچنین افزون بر قابلیت تنظیم قدرت مکش، طراحی دسته به گونه‌ای است که جداسازی و خالی کردن محفظه گرد و غبار اصلاً دشوار نیست.

جاروبرقی مخزن دار BGS5SIL66C

جاروبرقی مخزن دار بوش مدل BGS5SIL66C تولید کشور چین، براساس تکنولوژی روز و بدون نیاز به پاکت و کیسه ساخته شده است. با توجه به موتور کم مصرف و بسیار قدرتمندش و با قدرت مکش موتور 700 واتی برای استفاده خانگی بسیار مناسب است. افزون بر قابلیت تنظیم مکش، موتور آن با صدای بسیار کم در حدود 66 دسی بل کار می‌کند. برچسب انرژی این جاروبرقی نیز در رده کمترین میزان مصرف یا مصرف بهینه است.

مخزن آن گنجایش 3 لیتر زباله را دارد. پس از پر شدن ‌می‌توانید مخزن را خالی کنید ولی بهتر است به منظور افزایش طول عمر جاروبرقی خود، هرگز اجازه ندهید که مخزن آن به طور کامل پر شود. از دیگر تجهیزات این دستگاه می‌توان فیلتر ضد آلرژی هپا یا فیلتر HEPA 13 قابل شستشو را نام برد. این جارو که به قابلیت Self clean مجهز است، زمان تمیز کردن فیلتر دستگاه را به کاربر اعلام می‌کند.

وزن این وسیله ۶/۷ کیلوگرم است و بدنه آن طراحی چشم‌نوازی دارد. در ساخت آن از پلاستیک با کیفیت و مقاومی بهره گرفته‌اند. طول سیم برق این جارو ۸ متر است و با لوله تلسکوپی‌ای دارد، شعاع عملکرد آن به ۱۱ متر می‌رسد که بسیار مطلوب است و فضای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. با این گستره عملکردی بالا، شما نیازی به جدا کردن مدام سیم دستگاه از پریز برق نخواهید داشت و به سرعت می‌توانید سطح گسترده‌ای را تمیز کنید.

در آخر باید گفت هنگام خرید جارو برقی موارد زیر را لحاظ کنید و جارویی که انتخاب می‌کنید این ویژگی‌‌ها را داشته باشد:

  • فیلتر ضد آلرژی Hepa داشته باشد.
  • به هشداردهنده تعویض کیسه گردوغبار مجهز باشد.
  • از تکنولوژی Compressor بهره ببرد_ دارای فن خنک­ کننده داخل دستگاه باشد.
  • به سیستم Quattro Powerمجهز باشد_ این سیستم، مکشی فوق‌العاده با کم‌ترین مصرف انرژی دارد.
  • لوازم جانبی و برس‌های کاربردی از جمله برس بلند مخصوص درزها و برس مخصوص مبلمان داشته باشد.
  • دارای سیستم باشد Power Protect _ این قابلیت قدرت مکش را حتی در زمان پر بودن مخزن حفظ می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله ضمن معرفی کوتاه انواع جارو‌برقی‌های دارای مخزن و کیسه‌ای، به ویژگی‌های مهم و کلی جاروهای بدون کیسه اشاره کردیم. در ادامه نیز تعدادی از بهترین مدل‌های جاروبرقی مخزن دار بوش را معرفی کردیم که گذشته از ویژگی‌های عمومی یک جاروی خوب شامل وزن و صدای کم، مصرف پایین انرژی، کیفیت بالای قطعات، قدرت موتور فوق‌العاده و … دارای ویژگی‌های منحصر به فردی چون انواع تجهیزات جانبی و سری‌های متعدد و کاربردی هستند.

شرکت آلمانی بوش با نزدیک به یک و نیم قرن سابقه یکی از برندهای خوش‌نام و شناخته شده در تولید لوازم خانگی است که محصولات متنوع آن افزون بر کشور آلمان، به صورت تحت لیسانس در کارخانه‌های بسیاری و در کشورهای دیگر نیز تولید می‌شود. تمامی محصولات این شرکت در هر کشوری که تولید و مونتاژ شوند دارای بالاترین کیفیت طراحی و ساخت هستند و تولید آن‌ها همگام با فناوری‌های روز جهانی است.

خانه بوش عرضه‌کننده اصلی محصولات بوش است که جدیدترین و بهترین محصولات و سری‌های مختلف لوازم خانگی بوش موجود در بازار ایران را ارائه می‌دهد. با خرید محصولات این شرکت از خانه بوش از اصل بودن همه آن‌ها مطمئن خواهید بود. شما می‌توانید کد محصول خریداری شده خود از این نمایندگی را در سایت اصلی بوش آلمان جستجو کرده و کالای‌ اصل خود را در آن شناسایی کنید. خرید جارو برقی و دیگر لوازم خانگی کوچک و بزرگ از خانه بوش مزایای دیگری نیز برای شما به همراه دارد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام نصب رایگان لوازم خانگی بزرگ در محل
  • بیمه رایگان محصولات تا خانه یا محل مورد نظر خریدار
  • ارسال فوری کلیه خریدهای حضوری و آنلاین به تمام ایران
  • امکان خرید آنلاین و خرید حضوری از سایت یا فروشگاه فیزیکی خانه بوش واقع در تهران
  • ارائه مشاوره و راهنمایی تخصصی به خریداران هر یک از محصولات این شرکت توسط کارشناسان مجرب خانه بوش
  • و همچنین خدمات پس از فروش 10 ساله و گارانتی 2 و 3 ساله برای محصولات بزرگ و  ضمانت‌نامه‌ 18ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله برای لوازم خانگی کوچک خانه بوش.

سوالات متداول

این ویژگی سامانه‌ای کنترلی است و زمان تمیز کردن فیلتر جاروبرقی بوش را به شما اطلاع ‌می‌دهد. همچنین جاروهای مجهز به این فناوری، دارای یک عملکرد خود تمیز شوندگی خلاقانه هستند؛ بنابراین شما ‌می‌توانید تعمیر و نگهداری روزمره جاروبرقی‌تان را به خود دستگاه بسپارید.
بسیاری از جاروبرقی‌های بوش همانند دیگر جاروهای امروزی مجهز به فیلتر ضد حساسیت (فیلتر هِپا / HEPA) هستند و می‌توانند گزینه‌های خوبی برای افراد مبتلا به آلرژی باشند اما از بین انواع جاروبرقی مخزن‌دار و کیسه‌ای با توجه به اینکه کیسه جارو می‌تواند نوعی لایه محافظتی اضافی در برابر گرد و غبار و آلرژن‌های درشت اندازه ایجاد کند، تهیه جاروبرقی کیسه‌دار برای افراد دچار حساسیت بهتر خواهد بود. با این همه، توصیه می‌کنیم پیش از تصمیم‌گیری، حتما با پزشک خود نیز مشورت کنید و نکات لازم را درباره نظافت بدون آسیب و ناراحتی از ایشان بپرسید.
در جاروبرقی‌های مخزن دار بوش از جمله مدل BGS4UGOLD2 آن، طراحی مخزن به گونه‌ای است که به راحتی و بدون بیرون ریختن خاکروبه‌ها و گرد و غبار می‌توان آن را از بدنه جارو جدا و مخزن را تخلیه کرد. این طراحی در کنار شکل گرد مخزن و نیز امکان جدا کردن آن از بدنه دستگاه تنها با فشردن یک دکمه در مجموع شرایطی را فراهم می‌کند که به سادگی بتوانید مخزن جاروی خود را به ‌طور کامل تخلیه و تمیز کنید. به همین دلیل، شرکت بوش نام فناوری EasyClean را بر این مجموعه‌ کارکرد نهاده است.
امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *